@
SavageCZ (10.04.2015 18:49): Nikdo tu nemluví o rádoby drsných hláškách, jen působí poměrně pitomě, když se hlavní postava ani nezeptá, kde to vlastně skončila a co se stalo + sebou nechává vláčet jak malý spratek- přiběhne k jedné postavě "Gordone musíš udělat tohle, Gordone musíš doběhnout támhle" a Gordon bez hlásky běží;) (jednou někdo přirovnal Gordona k Sentry Gunu, což se mi zdálo poměrně vtipné a trefné). Ale je fakt, že z toho vznikají některé památné situace a Valve si z toho sami dělají srandu, viz. Vtip se zombine či hláška "Moc toho nenamluvíš, co?":).
Příběh není tak komplexní, ani tak složitý či dokonce ani příliš dobrý, abych měl chuť si některé základní informace dohledávat... něco jiného je nějaký chytře volně interpretovaný konec, který nutí diváka/ hráče přemýšlet (viz. třebas Vesmírná Oddysea) a něco jiného je to, co předvádí HL (nedá do hry základní informace, které si následně hráči musí dohledat), to první je příklad toho dobrého a snad i žádaného přemýšlení o universu, to druhé je prostě špatně...
@
Bodkin (10.04.2015 18:49): 1) Vesměs ano, ale proč ji nezmínit? O to spíše, když víme, kde se odehrává první díl.
2) Imho ne a níže jsem napsal i proč... kde byly třebas v jedničce zmínky o Combine? Celé to působí až příliš nahrubo napařené na příběh prvního dílu...
Barney Calhoun je hlavní postava Blue Shift a tedy ten voják, který klepe na dveře při průjezdu vláčkem hned na začátku prvního HL. V Blue Shift ve vláčku vidíš zase Gordona. A tlustý nebyl;) (jediný tlustý byl v Opp Force pokud vím, ale své jméno neřekl a imho se jedná o nějakého řadového securiťáka).
G-Mana jsem si osobně vždycky interpretoval jako Government Man, čili nějákého děsně tajného týpka z vlády... takový ekvivalent kuřáka z Akt X:).
Jsem zvědav s čím ale Valve nakonec vylezou.