@Clorky (27.06.2026 20:26): Přímo v patchu 1.0.1 píšou, že klíč už nejde získat dřív než v páté kapitole.
Diskuze
@styeer (27.06.2026 15:03): nikomu neberu, že mají rádi swamp camp. Píšu svůj dojem. Každopádně spoiler rozhodně neopravili (aspoň teda ve verzi 1.0.2 hotfix).
Jo ještě přidám 4. věc k nasrání - jediný looped song na lokaci.
Jo ještě přidám 4. věc k nasrání - jediný looped song na lokaci.
@styeer (27.06.2026 15:03): Asi částenčně opravili, ale ještě ani dnes ten quest nefunguje bez problémů - Stone nebyl schopen opustit celu přes otevřené dveře, naštěstí se potom glitchnul přes texturu :)
Tak taky dohráno. Kdyby každý remake byl takhle dobrý, je to paráda, ale stejně "jen" za 8/10, stejně jako původní Gothic. Je to fakt hodně dobrá hra, ale s takovou tou těžkopádností a "rough-around-the-edges-ností" jsem se úplně nesrovnal.
Jak píše Clorky, je tam strašně moc chození odněkud někam (což je vzhledem k přifouklé mapě fakt otrava) a k teleportačním runám, které to částečně řeší se dostanete docela pozdě. Beze srandy jsem podle mě polovinu z 43 hodin strávil jen přesuny. Ježdění na mrchožroutovi mi připadalo stejně pomalé jako klasický sprint, takže jsem ho nevyužíval. Kromě toho to je fakt dementní novinka imho :)
Immersive breaking bugů bylo dost a jednou jsem musel kvůli game breaking bugu downgradovat hru na původní build (5,5gb download a potom 5,5Gb zase upgrade na aktuální verzi). Obtížnost (Gothic) docela brutální a taková nevyvážená. V závěrečných dvou kapitolách mi větší problém než minibossové dělal mob v podobě temple guards. Za mě by to chtělo poladit. Hráno za new camp a čistokrevného fightera (jako vždy :-)). Potvrzuji, že počkat na co nejvíce patchů je dobrá strategie. Na dvojku se ale těším strašně :)
Jak píše Clorky, je tam strašně moc chození odněkud někam (což je vzhledem k přifouklé mapě fakt otrava) a k teleportačním runám, které to částečně řeší se dostanete docela pozdě. Beze srandy jsem podle mě polovinu z 43 hodin strávil jen přesuny. Ježdění na mrchožroutovi mi připadalo stejně pomalé jako klasický sprint, takže jsem ho nevyužíval. Kromě toho to je fakt dementní novinka imho :)
Immersive breaking bugů bylo dost a jednou jsem musel kvůli game breaking bugu downgradovat hru na původní build (5,5gb download a potom 5,5Gb zase upgrade na aktuální verzi). Obtížnost (Gothic) docela brutální a taková nevyvážená. V závěrečných dvou kapitolách mi větší problém než minibossové dělal mob v podobě temple guards. Za mě by to chtělo poladit. Hráno za new camp a čistokrevného fightera (jako vždy :-)). Potvrzuji, že počkat na co nejvíce patchů je dobrá strategie. Na dvojku se ale těším strašně :)
@Clorky (27.06.2026 13:51): Od chození je tam právě ten mrchožrout, swamp camp je pro mnohé ta nejlepší lokace (včetně hudby). A ten "spoiler" už taky opravili :)
@John Mirra (27.06.2026 13:11): jo, můžeš... ale toho týpka jsem našel až tak ve 3 kapitole. A nemůžu sehnat materiály, které vyžaduje (něco co roste ve vodě). Už to teď seru, jak dostaneš runy na teleport, tak už se to dá. Jinak používám ty scrolls, jediná nevýhoda je, že nemáš k dispozici při shapeshiftingu mapu. Ale jak už v tom světě máš pár hodin, tak si pamatuješ zhruba, kde co je.
@Clorky (27.06.2026 12:50): Ad chození tam a zpátky: V nějaké recenzi jsem četl, že můžeš jezdit na mrchožroutovi, že je k tomu potřeba split jen jeden úkol?
Je to dobrý, jsem v poslední kapitole po cca 30h playtime. Serou mě asi jen 3 věci - celkem dost bugů (hlavně co se stalo ve třetí kapitole: masakr ohňomágů, kdy jsem byl schopný všechny bezejmenné stráźné zabít, sejmout Goméze, vzít si klíč k jeho truhle (předtím ho totiž u sebe nemá) a získat nejsilnější brnění ve hře. Dokonce v tu chvíli je ještě kovář Stone v kovárně a lze mu brnění předat s tím, že na druhý den mi dá to vylepšené. Ovšem když pak odejdu s Miltenem pryč, abych pokročil v hlavním úkolu, Stone je po další návštěvě Old Campu již v žaláři, kde jsem ale samozřejmě již byl a vím, že tam skončí. Po jeho návštěvě je normálně dialogová možnost, kdy mi předá vylepšený armor (asi to stihl před cestou do žaláře, kek), no a když ho sejmu, můžu si lootnout i ten původní, nevylepšený. Potom odfuckuje do New Campu, což je mi celkem fuk, pakliže vylepšený armor již mám a nadále jeho služby nevyužiji.
No a potom mě docela sralo nekonečné chození tam a zpátky, vyplatí se fakt nakoupit svitky, které umožňují proměnu v libovolné (pokud možno rychlé) zvíře.
Nakonec ještě Swamp Camp - nejméně přehledná, debilní lokace ve hře. Do teď, po 30 hodinách hraní, tam bloudím jak kdybych tam vlezl poprvé. V původní hře to bylo perfektně přehledná lokace, ale tím jak je to všechno zarostlé, nedá se tam chodit.
No a potom mě docela sralo nekonečné chození tam a zpátky, vyplatí se fakt nakoupit svitky, které umožňují proměnu v libovolné (pokud možno rychlé) zvíře.
Nakonec ještě Swamp Camp - nejméně přehledná, debilní lokace ve hře. Do teď, po 30 hodinách hraní, tam bloudím jak kdybych tam vlezl poprvé. V původní hře to bylo perfektně přehledná lokace, ale tím jak je to všechno zarostlé, nedá se tam chodit.
Jak je na tom reaktivita sveta ve smyslu dovedu enemaka do tabora atd.? Obecne reakce AI na ciny hrace? Mam vzpominkovy optimismus z puvodnich her a i vetsina AAA novych her v tom selhava. Jak je to tady?
@Blaiddtom (25.06.2026 17:36): Jo tak... ono to spustí úplně celou hru. To čumím :O Každopádně můj backlog je i přesto docela plný a chci si předtím ještě dohrát Archolos 2.0, který by měl vyjít snad letos v zimě, tak ještě asi počkám :)
@Paul (25.06.2026 23:02): Na takové řešení jsem příliš hrdý člen glorious PC master race :)
@Paul (25.06.2026 23:02): Na takové řešení jsem příliš hrdý člen glorious PC master race :)
@John Mirra (25.06.2026 12:01): je to i na ps5 a ta se po bazoších válí od pěti litrů ;)
@Blaiddtom (25.06.2026 17:36): Serverech.
@John Mirra (25.06.2026 17:02): jedine co ti staci pri geforce now je "rychly" a stabilny internet ;) vsetko bezi na vzdialenych vykonnych pocitacoch(podla predplatneho ktore si zvolis)
@Blaiddtom (25.06.2026 16:13): Tyjo, o této službě jsem vůbec nevěděl... jenže kromě grafiky budu mít problém s procesorem a hlavně s RAMkama. Nene, tuhle hru si jen tak nezahraju :)
@John Mirra (25.06.2026 12:01): Mozes skusit geforce now, hral som cez to v praci, ked som mal zrovna klud a bezalo to dost solidne.
Inak tiez som bol az do vydania voci remaku skepticky, o to viac som nadseny ako to dopadlo. Osobne som nenarazil na ziadny vaznejsi bug a za 82 hodin, ktore ukazuje steam mi to crashlo len raz(3 priechody hrou na vsetky achievmenty).
Inak tiez som bol az do vydania voci remaku skepticky, o to viac som nadseny ako to dopadlo. Osobne som nenarazil na ziadny vaznejsi bug a za 82 hodin, ktore ukazuje steam mi to crashlo len raz(3 priechody hrou na vsetky achievmenty).
@Paul (25.06.2026 11:40): Skvělé, po delší době pokračování/remake/remaster, na které mám chuť! A to jsem se k tomu ze začátku stavěl dost skepticky. Škoda, že to na svém současném železe vůbec nerozjedu. Aspoň to budu hrát v době, kdy bude všechno patřičně odlazeno.
...
Resp. vzhledem k současným cenám to budu hrát spíš v době, kdy bude venku i remaster druhého dílu :D
...
Resp. vzhledem k současným cenám to budu hrát spíš v době, kdy bude venku i remaster druhého dílu :D
Je to tam. 78 hodin - dle steamu, takže počítá i reloady :) - dopadlo to asi nejlépe jak mohlo. Pochybuju že by to samotné Piraně - budiž jim země lehká - zvládly lépe. Must play pro RPG pozitivní. Samozřejmě, chybky se najdou (ve třetí a čtvrté kapitole je až příliš běhání z kempu do kempu, jednou za 15 hodin to má tendenci hapat do windows), ale nic zásadního. Na konci by tedy ještě sedly ending slides, ale máme Gothic 2 a snad bude i jeho remake, takže se jejich absence dá odpustit. Každopádně bravo Alkimia.
@John Mirra (17.06.2026 18:33): právě, já fakt nečekal že jeden fetchquest ze začátku hry mi softlockne celou frakci kterou navštívím o deset hodin později. Měli tam dát možnost ještě nějakého jiného questu (ukrást něco jiného) nebo aspoň možnost pickpocketu Diega. Ale co, vyřešil jsem to tím konzolovým příkazem, takže jsem u New Campu jak jsem chtěl.
@Paul (17.06.2026 10:52): To je blbý... přitom by třeba stačilo přidat možnost odněkud ho zase ukrást zpátky, nebo tak něco.
@Zero (17.06.2026 16:29): Všechno nemusíš. Já mu nedal 400 z prodeje trávy a přijmou tě i bez toho (úkol jde splnit později). Akorát ten quest se seznamem je stěžejní, protože se na něj váže hned další.
@Paul (17.06.2026 10:52): No, je to přinejmenším zvláštní, že ve Starém táboře nemusíš přesvědčit úplně všechny Stíny, v Bratrstvu všechny Baaly, ale v Novém táboře musíš splnit fakt všechno. :D
@styeer (17.06.2026 11:52): ...ok?
@Paul (17.06.2026 10:52): hraju to za new camp a jsou tam nějaké nové pěkné questy (což asi i v jiných táborech), můžu doporučit. Navíc "sídlo" mágů vody taky stojí zato.
@Zero (17.06.2026 10:48): No, splnil jsem co se dalo a v tom admission to new camp questlogu mám už doslova "v new campu jsem udělal co se dalo, musím se podívat jinde co by se dalo udělat". A to je asi ten seznam, takže jsem SoL. Docela zamrzí, tohle jsem si z originálu fakt nepamatoval.
edit - asi se to dá vyřešit modem, uvažuju jestli to zkusit. Tohle je fakt hloupej design oversight už původní hry, škoda že to Alkimia neopravila.
edit - asi se to dá vyřešit modem, uvažuju jestli to zkusit. Tohle je fakt hloupej design oversight už původní hry, škoda že to Alkimia neopravila.
@Paul (17.06.2026 10:38): V originále to tak bylo, a Remake je natolik věrný, že bych očekával stejný případ. I když pro přijetí k Novému Táboru je tam i nějaký nový quest, tak možná to bude stačit?
Chápu správně, že když jsem Diegovi přinesl ten seznam věcí z old mine (relativně na začátku hry, ještě než jsem vůbec navštívil new camp), tak jsem se šikovně softlocknul a k new campu už se nemůžu přidat?
@Zero (14.06.2026 17:24): Jo, ta Snafova linka je příjemná. :)
Co se dalších postav týče:
Cavalornovy nové úkoly mi přišly trošku zvláštní... ale zase z logiky věci je asi lepší, když si nás ve dvojce bude pamatovat jako "toho chlápka, co si ke mě chodil pro lovecké rady" než "toho chlápka, co si u mě pořád kupoval šípy", i když to nemusí být pravda.
Cainova linka a celá expanze příběhu s ohnisky je super. Konečně to není tak, že za těch 10 let po ohniscích nikdo nesáhl, ale že nemohli, protože neměli předmět, díky kterému by se dostali skrze bariéru.
Ale pak je jinak fajn, že nějaké menší roličky nebo úkoly dostaly postavy, co žádnou roli neměly, jako Santino, Wedge, Torrez nebo Silas. Obecně celý Nový tábor je nyní mnohem lepší a pro přijetí je třeba splnit více úkolů, stejně jako je tomu u jiných táborů.
Jinak k tomu Diegovi, to máš pravdu. Jak ti řekne, že bude čekat u Majáku, tak jsem trochu počítal, že jeden nebo dva dialogy tam budou. Ale aspoň jsme dostali ty 2-3 nové pasáže, kde je parta pospolu.
Co se dalších postav týče:
Cavalornovy nové úkoly mi přišly trošku zvláštní... ale zase z logiky věci je asi lepší, když si nás ve dvojce bude pamatovat jako "toho chlápka, co si ke mě chodil pro lovecké rady" než "toho chlápka, co si u mě pořád kupoval šípy", i když to nemusí být pravda.
Cainova linka a celá expanze příběhu s ohnisky je super. Konečně to není tak, že za těch 10 let po ohniscích nikdo nesáhl, ale že nemohli, protože neměli předmět, díky kterému by se dostali skrze bariéru.
Ale pak je jinak fajn, že nějaké menší roličky nebo úkoly dostaly postavy, co žádnou roli neměly, jako Santino, Wedge, Torrez nebo Silas. Obecně celý Nový tábor je nyní mnohem lepší a pro přijetí je třeba splnit více úkolů, stejně jako je tomu u jiných táborů.
Jinak k tomu Diegovi, to máš pravdu. Jak ti řekne, že bude čekat u Majáku, tak jsem trochu počítal, že jeden nebo dva dialogy tam budou. Ale aspoň jsme dostali ty 2-3 nové pasáže, kde je parta pospolu.
Aby to nevyznělo negativně, s Remakem jsem jinak fakt spokojený. A ostatně je to remake, ne rozšíření nebo převyprávění.
Ještě mě teda zamrzelo, že když přestanou být postavy příběhově užitečné, nemají žádné nové dialogy a nereagují na nic. To jsem doufal, že vylepší. Například že bych za Bratrstvo mohl chodit za Cor Angarem a průběžně ho updatovat ohledně toho, jak se mi daří u Vodních mágů a pak u Xardase. Nebo že bych u Diega a spol. mohl mít nějakých pár dialogů "o ničem", aby se ukázalo, že tyhle postavy jsou fakt kámoši.
Zvláštní je, že největší rozvoj prodělal relativně nedůležitý Snaf, který má pár nových kulinářských questů. :D Přítomnost Baala Lukora jsem taky ocenil, nezjevil se z ničeho nic jako v originále. Jo, a holky na hradě jsou taky super!
Ještě mě teda zamrzelo, že když přestanou být postavy příběhově užitečné, nemají žádné nové dialogy a nereagují na nic. To jsem doufal, že vylepší. Například že bych za Bratrstvo mohl chodit za Cor Angarem a průběžně ho updatovat ohledně toho, jak se mi daří u Vodních mágů a pak u Xardase. Nebo že bych u Diega a spol. mohl mít nějakých pár dialogů "o ničem", aby se ukázalo, že tyhle postavy jsou fakt kámoši.
Zvláštní je, že největší rozvoj prodělal relativně nedůležitý Snaf, který má pár nových kulinářských questů. :D Přítomnost Baala Lukora jsem taky ocenil, nezjevil se z ničeho nic jako v originále. Jo, a holky na hradě jsou taky super!
@Zero (14.06.2026 14:52): Mě naopak přišlo, že třeba lore rozšířili hodně. Ale je to spíše vyprávěním samotného světa než, že by postavy něco řekly nebo to bylo v nějakém textu. Stačí se podívat na místa, kde jsou ohniska, jako třeba stará pevnost s golemem na mostě. Kousek od ní je jeskyně s dílnou, kde najdeš rozpracovaného dalšího golema nebo přímo v pevnosti máš laboratoře, kde se děly podivné experimenty. Ve Spáčově chrámu jsou zase jasné reference na draky, kteří přijdou na scénu příště. Pak tu máme nová místa jako Innosovu a Adanosovu svatyni (s nimi jsou spojené nové úkoly). A myslím, že tohle vizuální vyprávění se tvůrcům podařilo na jedničku.
A co se jiných linek týče, tak někde ve světě by měl být i Cor Kalomův tábor, který jsem při prvním runu nenašel, ale i s ním jsou spojené nějaké questy.
Ale jasně, většina hlavních postav se většího prohloubení nedočkala, byť jsem ale zase ocenil, jak si pohráli s Rýžovým lordem nebo Baalem Lukorem. A třeba takový YBerion je za mě nyní mnohem lepší (možná i tím, že mi dost připomínal Bena Kingsleyho.)
A co se jiných linek týče, tak někde ve světě by měl být i Cor Kalomův tábor, který jsem při prvním runu nenašel, ale i s ním jsou spojené nějaké questy.
Ale jasně, většina hlavních postav se většího prohloubení nedočkala, byť jsem ale zase ocenil, jak si pohráli s Rýžovým lordem nebo Baalem Lukorem. A třeba takový YBerion je za mě nyní mnohem lepší (možná i tím, že mi dost připomínal Bena Kingsleyho.)
@Blackhand47 (14.06.2026 13:13): Jojo, něco tam je, ale třeba právě rozšířené dialogy a větší charakterizace postav, prohloubení lore atd., od toho jsem si sliboval více.
@Zero (14.06.2026 12:19): I do pozdějších kapitol přidali něco málo vedlejšáků. Ať už pro skřety, něco pro mágy vody, řešení Quentinova tábora nebo zápletka s Gomezovými děvčaty (která se táhne přes vícero kapitol).
@Zero (14.06.2026 12:19): Aj, to je škoda. Hlavně ke konci by tomu nějaké nové úkoly slušely. V Archolosu... Archolu... Kronikách Myrtany autoři ukázali, že to jde.
@MIGtheDRAGON (14.06.2026 11:17): Ono celkově toho až tak moc nepřidali. Jasně, je tam pár nových fajn questů, větší svět, ale co se týče postav a dialogů, je to hodně stejné. V pozdějších kapitolách mi to přijde skoro stejně prázdné jako originál, prostě se jede hlavní linka.
@John Mirra: nn roli tam nemá žádnou :( docela škoda, teď si tak zpětně říkám, že celkově ti Rudobaroni jsou stále dost nevyužití.
@MIGtheDRAGON (14.06.2026 11:10): A má tam teda nějakou větší roli? V originále je to takovej nanicovatej nýmand, tak by mi udělalo radost, kdyby nebyl tak "pasivní"...
@John Mirra (14.06.2026 11:07): Co jsem koukal na videa, tak si easter egg protlačili v polském dabingu.
@John Mirra (14.06.2026 11:07): Marvin je už v jedničce jen se jmenuje Scar, tu jizvu dostane během Archolosu.
Když na tom pracovalo několik lidí z Archolosu... Archola? Prostě z Kroniky Myrtany, jsou v remaku na něj nějaké odkazy? Např. je tam aspoň zmíněn Marvin, který má v prvním díle snad být jedním z uhlobaronů?
@MIGtheDRAGON (13.06.2026 10:03): Já takhle hrál původní jedničku akorát s fanouškovským dabingem. U dvojky vyšel letos, tak potom asi taky zkusím.
@Blackhand47 (12.06.2026 22:32): AI dabing se celkově začíná na Gothic scéně docela šířit v módech. Už jsem jeden mód takhle hrál asi rok zpátky a i když to není perfektní, tak to hru hodně oživuje u těch nedabovaných.
Stačilo pár dnů a už fanoušci pracují na AI dabingu. https://www.youtube.com/watch?v=Gx0rlMzqshk
@zoro1993 (12.06.2026 20:38): viz. https://diskuse.tiscali.cz/games/clanek/ ... ltovniho-rpg-676957/
cituji: " Jsem skalní fanoušek Gothicu, ty hry jsem všechny 3 dohrál několikrát, Gothic 1 naposledy před 2 lety na Switchi. Remake mě neskutečně baví, hrozně si ho užívám, mile mě překvapují úpravy příběhu, nové skilly, uchvacují panoramata. Konzolová verze je evidentně a nepřekvapivě více vychytaná, já bugy nepozoruji. Nicméně 30 fps lock je bída."
Takže jako obvykle trpí PC verze. :)
PS: https://x.com/gothicthegame/status/2064655519294353650
cituji: " Jsem skalní fanoušek Gothicu, ty hry jsem všechny 3 dohrál několikrát, Gothic 1 naposledy před 2 lety na Switchi. Remake mě neskutečně baví, hrozně si ho užívám, mile mě překvapují úpravy příběhu, nové skilly, uchvacují panoramata. Konzolová verze je evidentně a nepřekvapivě více vychytaná, já bugy nepozoruji. Nicméně 30 fps lock je bída."
Takže jako obvykle trpí PC verze. :)
PS: https://x.com/gothicthegame/status/2064655519294353650
Ahoj , jak hru hodnotíte na klasické PS5 ? Vyplatí se ještě počkat na pár patchů , nebo už se to dá hrát v obstojném stavu? :)) díky
@Jab (12.06.2026 17:43): Co jsem koukal, tak stejná čísla měl Gothic 3 až po půl roce, takže paráda.
https://x.com/gothicthegame/status/2065419378523242691
To už jsou asi v pohodě. Slušný úspěch prodat půl mega kopií během prvního týdne.
P. S. Ok. Manželka hraje. :)
To už jsou asi v pohodě. Slušný úspěch prodat půl mega kopií během prvního týdne.
P. S. Ok. Manželka hraje. :)
A když už jsem zmínil toho Angry Joa, taky je s remakem spokojený a očividně je to ve dvou mnohem větší sranda :)
https://www.youtube.com/watch?v=PdRtLr4UMVM
https://www.youtube.com/watch?v=PdRtLr4UMVM
@Cathan (12.06.2026 14:23): Magie je hodně OP. Použil jsem pár svitků a některá kouzla jsou schopná sejmout i ty nejsilnější potvory.
@Jab (12.06.2026 14:48): Slandered Gaming jsem neznal, díky za tip. Projevem je mi to bližší. Jak kdybys smíchal Angry Joe Show s Mortismalem :-)
Btw. viděl jsem nějaká srovnávací videa remaku s originální verzí a OMG, to ten originál byl fakt takhle prázdný? :-D Si pamatuju, jak jsem kdysi uchvával z těch armorů a dvojka už byla regulérní grafická extáze! (ty originál armory ale imho dodnes vypadají dobře a mají takovou větší identitu, než jak vypadají v remaku)
Btw. viděl jsem nějaká srovnávací videa remaku s originální verzí a OMG, to ten originál byl fakt takhle prázdný? :-D Si pamatuju, jak jsem kdysi uchvával z těch armorů a dvojka už byla regulérní grafická extáze! (ty originál armory ale imho dodnes vypadají dobře a mají takovou větší identitu, než jak vypadají v remaku)
@Cathan (12.06.2026 14:23): Myslím, že za mága se teď dá hrát vcelku o dost dřív. V první kapitole samozřejmě skoro nic nenakouzlíš, ale od 2. by to reálné je.
Mimochodem patch je na světě
https://store.steampowered.com/news/app/1297900/view/685256480243320285
Mimochodem patch je na světě
https://store.steampowered.com/news/app/1297900/view/685256480243320285
@Radecker (12.06.2026 13:32): Jo. Ale se Slandered Gaming jej poslouchám i tak nejčastěji. U obou mě hlavně těší, že mají hry rádi. A zároveň nevypouští negativa z recenze.
@Cathan (12.06.2026 14:23): Jo. To bude s mágem stále. Imho jej zase bude třeba stavět i na použití jednoručních zbraní zároveň s magií.
@Cathan (12.06.2026 14:23): Jo. To bude s mágem stále. Imho jej zase bude třeba stavět i na použití jednoručních zbraní zároveň s magií.
Oki doki, pro lidi to co hráli, jak je na tom v remaku magie? Je možné tvořit magic build i v ranější fázi hry nebo člověk musí stále čekat do pozdější? Je to stále tak nákladná sranda?
@Jab (11.06.2026 17:54): Ty jo, já jsem chvilku odolával, ale nakonec jsem si to pořídil. Těch pár bugů a crashů, o kterých Mortym mluví, asi ustojím. Nefunkční achievement mě nemůže zajímat méně.
Btw. aniž bych proti němu něco měl (jeho recenze si pouštím pravidelně), ale ten jeho projev má na mě brutálně uspávací účinky, poslouchám to vždycky tak na čtyřikrát. Stejně se na konci vždycky dozvím, že "there are a few bugs here and there, but overall, he had a great time with this game". :-)
Btw. aniž bych proti němu něco měl (jeho recenze si pouštím pravidelně), ale ten jeho projev má na mě brutálně uspávací účinky, poslouchám to vždycky tak na čtyřikrát. Stejně se na konci vždycky dozvím, že "there are a few bugs here and there, but overall, he had a great time with this game". :-)