Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

FIFA 97

FIFA Soccer 97

24.06.1996
1996
listopad 1996
1997
67
22 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ano

FIFA 97, také známá pod názvem FIFA Soccer 97, představila jako první ze série zpracování halového fotbalu. Hraje se 6 na 6 a je možné hrát i o stěny. Poprvé je také představena technologie Motion Blending. Jde o kombinaci Motion Capturingu a renderování. Nasnímán byl francouzský záložník a reprezentant David Ginola. Pohyby jsou díky tomu mnohem plynulejší a lépe přechází z jedné animace do druhé.

Ve hře je možné si zahrát ligu nebo pohár a obsahuje 4200 hráčů s dobovými statistikami z 12 mezinárodních lig (Anglie, Francie, Itálie, Německo, Skotsko, Malajsie atd.). Multiplayer může hrát 20 lidí po LANu nebo 8 přes internet, je možné vypnout fauly, zranění a ofsajdy a také jsou obsaženy replaye.

Komentář namluvil stejně jako v předchozím díle John Motson, společně s Andy Grayem a Desem Lynamem.


Poslední diskuzní příspěvek

Fifa 94 byl FIFA International Soccer, to byla silena arkada s vymyslenymi jmeny hracu, ale nahral jsem se toho strasne moc. FIFA Soccer 96 byla mnohem lepsi a obrovskej pokrok, mj. tam uz byla licence na jmena. FIFA 97 byl myslim prvni ve 3D a zas to byl velkej pokrok a prvni dil, kdy to zacalo stagnovat byla IMHO FIFA 2001, byt mela oproti predchozi verzi lepsi stats hracu. Tehdy jsem mel stesti, ze jsem jako malej kluk mohl u kamarada hrat vsechny dily kazdej rok, vcetne ruznych World Cupu apod. Tehdy jeste technologie sla hrozne rychle dopredu, takze to byla pokazdy jina hra.

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 65
Jo, tohle jsme hrali s kamaradem u nej na tehdejsim Pentiu 75 Mhz. On si vzal Dortmund, ja Bayern a jeli jsme nemeckou ligu na obtiznost Pro a Simulation mode. Zapasy proti sobe jsme nechali odehrat pocitac. Goly padaly prakticky odevsad, golmani byli celkem cednici. Po obdrzenem golu se alespon stylove vztekali. Problemem ale bylo dostat se k nebezpecne strele, alespon na vyssi obtiznosti. V podstate jsme pouze pouzivali klavesu pro strelbu, prihravky nemely vyznam. Novinkou byla hra v hale a skluzy do golmanu, za ktere automaticky nasledovala cervena. Casomira tehdy jeste bezela na skutecny cas, nikoli na zrychlenych 45 minut. Vysoko hodnotim snad pouze Soundtrack, ktery bych ale s odstupem casu vlozil spis do NHL nebo F1. Dale potesily na tehdejsi dobu aktualni soupisky, predevsim na klubove urovni.

Pro: vtipne momenty behem hrani - zejmena fyzika hracu, kdy pusobi znacne nemotorne, nebo komicke goly z dalky

Proti: prilis golu z dalky, arkada, v podstate jen nakopavate balony a strilite z kazdych pozic

+11