Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Weapon ballance je fajn. Osobne jsem svuj gameplay na obtiznost hardcore vystavel na hlucnych zbranich s velkou damage, single vystrelech na hlavu, a opravdovem nadvyuzivanim nejlepsiho predmetu inventare - kameni:-)
Chuck: V týdnu asi 3x vždy cca hodinu a půl a tak nějak intenzivněji jsem se do hraní pustil v pátek. Popravdě mě to chytlo tak, že jsem víkendová odpoledne trávil celá u Far Cry, což bylo asi 3x po 4-5 hodinách. Supr zážitek.
Tak mutanty jde likvidovat z dálky, stačí být jen neustále ve střehu. Jak si nějakého připustíte trochu k tělu, tak už vám hráčské dovednosti moc nepomůžou, zvlášť, když si vás nějaký hajzl vyhlédne zezadu. V těch laboratořích to byla spíše taková taktická akce a neustálé pozorování, kde se co mihne.
Chuck: Tak teď jsem rozjel první misi a říkám jen "ty brďo!". Ta hra vypadá skvěle! I po těch letech!
JohnCZ: Každopádně držím pěsti a přeji pevné nervy! Ale jelikož už toho máš ve hraní za sebou dost a dost, tak o Tebe nemám strach. ;-) Mimochodem, asi jsem to už kdysi říkal, tohle je jediná hra, u které si přesně pamatuji délku hraní. Bylo to od 15.8. - 15.9.2008.
marwel: Tak že bych si to pamatoval dobře? A já myslel, že mám jen přehnané vzpomínky :D
Presne. Skacou strasne rychle, ze se jim prakticky neda vyhnout a kdyz to obcas vyjde, dorazej te paratama behem sekundy. Pokud nemas armor tak je to jedna rana - smrt. Proste presrel.
Chuck: Jojo. Jsem zvědav no :) Pamatuju, že jsem skončil někde v těch laboratořích na stromech nebo co to vlastně bylo.

Naopak první misi znám nazpamět, protože jsem ji kdysi hrával neustále dokola. Strašně mě bavilo ležet na tom kopci a koukat dolu na nepřátele, hledat různé přístupové cesty (nejradši jsem měl tu okolo strážní věže) a pak je potichu likvidovat. Holt stealth choutky jsem měl už v té době :)
marwel: Já si pamatuju, že jsem se ho vždycky úplně nehorázně lekl a to mě taky bylo osudný, protože jsem nebyl schopen rychle zareagovat v tom šoku :) A tak jsem to pak vždycky smazal. Jenže to bylo v mých 12-13 letech. Teď už jsem ostřílenej pařan... no... relativně :)

Chuck: Checkpointů se taky docela bojím.
JohnCZ: Však už jsi taky dneska velkej chlap, ne? ;-) Jo, úžasný je, když naněkolikáté svádíš boj s tím raketometným mutantem, konečně se Ti to podaří, jdeš kousek dále a tam Tě zabije další, přestože je slabší. Takže holt znova od toho prvního, silnějšího. :-( Ty checkpointy mi dodnes nahánějí hrůzu.
Ja to tedy nikdy nevypinal podelanej, ale vzdycky kurevsky nasranej!:D Ti hopsajici mutanti jsou bez debaty nejhorsi nepratele v historii FPS her.
Tak se do toho po letech pouštím znova a tentokrát s tím, že to podělanej nevypnu hnedka, jamile začnou mutanti :)
Kdysi, kdyz jsem mel na takove ptakoviny jeste cas, tak jsem si to taky 2x zopakoval na nejvyssi obtiznost, poprve jsem se dostal nekam za pulku a totalne cerveny to odinstaloval, podruhe jsem to dotah do posledniho levelu a pak nejakym zpusobem prisel o savy:-)

V poslednich levlech s tema mutantama uz to bylo v zavislosti na okolnostech fakt dost random, nechci tu hru hanit, je to paradicka, ale taky jsem hodne tezil z chyb AI. Kupr. jsem udelal jednoho mutanta nozem, kdy jsem se mu schoval za nejaky sutr, on me mlatil, ale o par cm na me nedosahl, kdezto ja na neho ano, apod. Casto jsem taky koukal skrz sniperku, az se humans vs. mutants navzajem postrileji, a pak jenom zdalky doklohnil, co zbylo. Obecne jsem se to snazil hrat jako Thiefa, tj. poseroutka style s gunama na dalku.

Tenkrat jsem byl hodne vyQUAKE3ovany, takze jsem to bral tak nejak v pohode, dneska uz bych na to asi nemel, akorat zase uz nejsem nervak a vysledek by mi byl vice u prdelky:-) Ono to teda nebylo nikterak konstantne tezke, spis se tam jednalo o urcite pasaze, ze kterych neslo vybruslit z dalky, zejmena v interierech.

Jinak levely jako Steam, Rebellion, Boat... tezka klasika, nadcasovy level design. I kdyz Boat je teda opsany podle filmu Apocalypse Now.
Chuck: Checkpointy mi právě přijdou rozmístěné celkem dobře (teda až na pár míst).

Jinak při prvním hraní ke konci -snad to pro nikoho není spoiler- kdy se Jack musí prokousat přes jungli plnou mutantů s M4kou a pár náboji, tak to mi přišlo docela o náhodě i na tu nejlehčí obtížnost :-)

Ale zbytek jde levou zadní, i když i tak mi to přijde trochu zhruba stejné, jak některé nové hry na těžkou či nejtěžší obtížnost (Wolfenstein).
Mám dojem, že podruhý jsem to hrál na nejtěžší, ale nijak výrazně obtížnější než na poprvý na střední mi to nepřišlo. Ke konci to samozřejmě spočívalo spíš v exploitování chyb AI, ale to i na tu střední.
pokud si dobře pamatuju, tak obtížností je tam 5. Prostřední je Challenging, poslední Realistic. Na jiné jsem to nedohrál :-)
Já si to jedu na lehčí obtížnost, takže projíždím jako nůž máslem a ani moc neloaduju - chtěl jsem si udělat dovolenou.

A před Garretem smekám, protože na realistic bych neměl nervy. Respektive bych to možná dohrál, ale asi bych přišel o práci, jak by se ve mně hromadil vztek :-)
I když zase mezi normál a jednoduchou jsem příliš velký rozdíl neviděl (na normál jsem to ale dojel jen k prvním mutantům a pak jsem hru odložil kvůli jiné hry).
Pivo: A nepřijde Ti to poměrně těžký? Tobě asi ne, ale já, když jsem si nedávno opakoval některé scény (hlavně tu předposlední), tak jsem se docela nechytal a nechápu, že se svými tehdy dost malými hráčskými zkušenostmi jsem to zvládl projet.
Tak jedu reprízu Far Cry a grafika už sice po tolika letech nenadchne a vlastně mi dnes na nejvyšší detaily přijde jako tehdy, když jsem ji před pár lety hrál na nízké, někde střední, ale i tak musím uznat, že je pěkná a neurazí. Každopádně gameplay je skvělý, jungle nádherně nadesignovaná, interiéry také pěkné a různorodé (některé komplexy jsou docela zvláštní) a celkově se u toho dost bavím.

Pak si asi zase zkusím Crysis, ať vidím ten pokrok v technologické stránce, i když samotná hra už mě tolik nebavila :-)
Chuck: v podstate si povedal správne, "pina" je čosi ako cenzurovaná verzia toho výrazu. :)
Je to teda mimo hru, ale když už tu máme slovenské uživatele, co znamená, když o někom (v tomto případě to byla žena) řeknu, že je to "múdra pina". Jednou takhle reagoval slovenský recenzent na negativní příspěvek jedné reagující. Jediné, co mě napadlo, že v tom posledním slově mělo být "č". :-) A pak by to bylo na výsost jasné.
LOOOOL ten dabing, roflcopter. :D Trkvas je prastará nadávka, čosi ako papľúh, oplan, pačmaga. :D
"Mám gulku s tvojim jmenom" :-D
Zdálo se mi podezřelé, že na tom ostrově je nějak málo rozptýlení pro všechny ty žoldáky. A snad se nebude žádný slovenský bratr cítit dotčen mým pokusem o fonetický přepis.
Javor: to je velká pravda...

Drolin: on je i český dostatečně zábavný...
tak jsem to konečně dohrál a na chalange jsem neměl žádné větší problémy, až na poslední level kterej jsem dělal snad 3.hodiny, skoro mi přišlo že v cryteku maji dost specifický smysl pro humor. Malem jsem rozmlátil počítač, ale hra to byla dobrá
aha, tak toho velkeho rozdilu sem si teda nevsim...cekal sem neco jako modifikaovani Source eng, kde to jde opravdu videt...
Původní vzhled a ten změněný. Rozdíl vidět je na té cestičce. Nicméně vizuálně se mi pravda, líbí víc to původní. Nevím, zda by šla udělat pořádná detailnost, tak aby zůstal zachován původní ráz. Kdy tam byla hlína a teď jsou tam kamínky.

Thellwin: Na Very High to nemám, většinu na High a něco na Very High a zrovna textury zbraní pro mě nejsou důležité, spíš ta příroda, písek, voda a tak. Ale detailní jsou s tím docela veškeré interiéry.
To je nejvyšší kvalita? Moc se mi to nezdá, vždyť textury zbraní jsou dost hnusný.
nvm proc, ale zadny z obrazku nejak neprokazuje ze grafika se hnula alespon o kousek dopredu
Thomas: V Hl2 byly také dopravní prostředky a byl na ně kladen větší důraz než ve Far Cry, pokud vím.
V tom případě páni v CryTeku zapoměli vytvořit pro danou helikoptéru nový model... Trabat (stačí mu jedna rána z raketometu) a T80 (tady těch ran asi bude víc) se přece taky trochu liší.
Nějaká zmínka tam myslím byla, ale úplně tutově si jistý nejsem. Ale říkám, mohl by to být nějaký speciální upravený kov, nemusí to být jako ten tvůj "hroch" :-)