Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

jake sou HW pozadavky na ten mod New California? Zas o moc vetsi nez NV to nebude ne kdyz je to na stejnym enginu
Už jsem několikrát uvažoval o tom, že zkusím nějaké enb, ale zatím se bojím, že mi to zprasí instalaci.
@Jab (26.05.2020 17:09): Díky, vyzkouším. Na Project Nevada jsem se teď díval na youtubu a vypadá to fakt skvěle. Proč jsem nevěděl dřív, že ve F:NV můžu mít predátorské vidění :-) I ty kybernetické implantáty vypadají jako dobré zpestření. Pochopil jsem správně, že ten bullet time využíva akční body? To by pro mě jako člověka, který ignoruje VATS, byla dobrá zpráva. Pokud jsou k tomu i přidružené nějaké perky, tak ještě líp.

Díval jsem se i na ty Autumn Leaves a taky je to velmi lákavé. Opuštěná knihovna - sen každého čtenáře :-)
@Feidias (27.05.2020 08:28): Hele nevim, jestli je něco novějšího, co zase dál upravuje gameplay. Já jej mám rád pro to zpomalení času místo VATS, možnost běhu a režimy "vidění" (tzn. že si třeba může hodit termovizi/noční vidění atp. - podle zbroje samozřejmě).

Obecně F:NV má hlavní průšvih v tom VATSu, systému karmy, v pip-boy (ovládání přes něj je příšerné a zdlouhavé) a nakonec imho legii, která se prostě do toho settingu nehodí.

P. S. Co koukám na reddit, tak tím "outdated" je myšleno to, že si na něj mnozí instalují ještě další mody pro realistické zbraně, vyšší inteligenci NPC, těžší souboje atp.
@Jab (26.05.2020 17:09): na těch nekolika Fallout discordech co jsem chvíli navštěvoval jednou za čas někdo napsal, že má Project Nevada. Na to druzí ihned odvrátili, že je terribly outdated:). Přišlo mi to dost vtipný, že mod může být terribly outdated:).
@AlieN (25.05.2020 16:11): @Radecker (25.05.2020 20:49):
Fallout Character Overhaul
Electro City
Interior Lightning Overhaul
Project Nevada
Yukichigai Unofficial Patch
New Vegas Redesigned
Underground Hideout
NMC Texture Pack

Někde níže jsem psal o tom modu, který má až 4K textury (jdou ale stáhnout i jen QHD). Koukal jsem ale, že má desítky giga. A tak velkou instalaci F:NV jsem nechtěl. Kdyžtak je tady. Sám jsem jej nezkoušel.
@Radecker (26.05.2020 07:51): Smysl to dávalo. Příběhově bylo Dead Money výborné. A "Begin Again" byl trhák, který tě tím provázel. :) Problém byl ale opravdu uloudaný gameplay. Ale i tak... Po dohrání tohohle DLC nešlo nevidět, že provedením příběhu a atmosféry to bylo skvělé. Ten záporák a jeho napojení na základní hru... Tam mi trochu nedávalo smysl, že tu jeho cestu vysvětlují v dalších DLC (hlavně Old World Blues). Jedno to NPC z Dead Money btw také. Část děje tak byla až v nich. Byl bych raději, kdyby mi to odkryli spíše trochu předem a ne vysvětlovali následně.
@Jab (25.05.2020 23:04): Díky, komentáře jsem četl a vidím, že asi ne náhodou se moje myšlenky u Old World Blues ubíraly směrem k Monty Pythonům :-) Je pravda, že u Honest Hearts si vybavím už hlavně jen pěknou velkou mapu, na které ale není moc co dělat. Asi jsem tenkrát ocenil hlavně to, že se tam vyskytují i "normální" lidi. A u Dead Money mě tenkrát překvapilo, jak je hlavní záporák napojen na jednu NPC z hlavní hry, i když po těch 10 letech už si opravdu nedokážu vzpomenout, jestli to celé dávalo smysl.
Mně se ty DLC taky líbily, samozřejmě z tý hlavní linie a toho světa to solidně vytrhne.

@Kunick (25.05.2020 20:42): Pardon, myslím tím že mě nebaví západní pobřeží, kde jsou všechny tyhle fallouty a wastelandy situovaný.

@Feidias (25.05.2020 20:44): Je pravda, že tolik tehdy asi stála disketa.

@ntz (25.05.2020 20:05): Tohle jsem právě ve hrách viděl v souvislosti vsync. Mě v této hře připadá celý to natáčení a otáčení kamer jako technický problém, možná největší problém Wastelandu 2 vůbec :D
@Bellerofontes (25.05.2020 21:21): jestli jsi mi doporučil ty, tak se omlouvám. Už to nějaký ten rok bude.

Do diskuze: já mám teda Old world blues rád hodně. Je to moje nejoblíbenější Falloutí Dlc vůbec. Náhodou Monty Pythonuv B tým je furt dobrej.
@Radecker (25.05.2020 20:49): Jejich největší předností je, že jsou narativně propojené a nabízí nové perspektivy. Na můj vkus je Old World Blues také až příliš excentrické, nicméně stejně jako ostatní přídavky jen rozvádí motivy, které se ve Falloutech vždycky objevovaly.

Ale ano, určitě komplikují návrat k základní hře. Po setkání s Ulysseem se události ve Vegas najednou stávají mnohem nejednoznačnější a bezvýchodnější.

@Feidias (25.05.2020 21:04): Těší mě, že se Autumn Leaves líbilo, ale nemůžeme zase Jabovi přenechat veškeré zásluhy.
@Radecker (25.05.2020 20:49): co se modů týče tak by měl už brzy vyjít The Frontier, který vypadá jako mod desetiletí:). Tuším, že Jab mi kdysi doporučil Autumn Leaves. Tak ho teď doporučuji taky. Je to skvělé neofiko Dlc. Jinak New Cali bylo pro mě přiznám se zklamáním. Ten svět je dost prázdný a nevyužity. Ty samurajske zbroje též nejsou mým šálkem kávy, ale docela fajn bylo Beyond boulder dome. Je to střílecí ale víc ale je tam treba pěkně udělané podzemní město a další lokace.
@DonSnake (25.05.2020 18:38): @Paul (25.05.2020 19:59): @Bellerofontes (25.05.2020 19:12): Kdybych ty DLC bral po jednom tak Dead Money jsem hrál jako první a byl to pro mě docela šok, protože to bylo poprvé, co jsem si řekl tu pověstnou větu "tohle není Fallout" :-) Evokovalo mi to spíše Stalkera a prostě jsem nevěřil, že to je součást univerza (mám pocit, že jsem si až do konce myslel, že to je halucinace). Honest Hearts mám nejradši navzdory tomu, že zpočátku zajímavě načrtnutý konflikt dvou frakcí, nakonec trochu vyšumí do ztracena. Prostě mi připadá nejnormálnější a nejvíc mi zapadá do mojí představy o světě Falloutu. A navíc se v něm dá najít nejlepší verze toho cool rangerského brnění z obálky hry :-) S Old World Blues to mám jako s Dead Money, akorát depku nahradil humor, který je....no, asi jako by na DLC pracoval B tým Monty Pythonů (not great, not terrible). A Lonesome Road jsem ani nedohrál, tak nějak mi to připadalo už opravdu hodně mimo a nesedlo mi to. Takže něco mezi hodnocením "skvělý" od Paula a "Zločin proti lidskosti" od DonSnakea :-)

Napadá mě, že ty šílenosti, nad kterýma se člověk zasměje ve FO1 a FO2 ve formě speciálních setkání, jsou ve F:NV roztažené na několikahodinová DLC. A to už tak dobře nefunguje.

Jinak ty mody by mě taky zajímaly, protože i když tady teď hrdinně "hejtuji" DLC, druhá polovina mého mozku má chuť si je spolu s celou hrou znovu zahrát :-) A nějaké mody, které by trochu pomohly zážitku, by určitě přišly vhod.
@Red (25.05.2020 19:48): uz se tesim na koment ... musim se ale priznat, ze wasteland me nejak prestal bavit ...

ps. kdyz uz jsme u toho mam drobnej technickej problem kterej se mi (zatim) nepodarilo vyresit ... mam jakoby pri pohybu a hlavne otaceni takovou uhlopricnou caru pres display, jako by nefungoval spravne VSYNC .. mam vsechno na max, 8xAA .. pripada mi, ze jsem podobnej problem videl u wolfensteina new blood kde jsem musel nejakym programkem omezovat FPS na 55 (na 60Hz displayi) .. nevite nekdo jak tohle vyresit ?
Mimochodem, režisér New Vegas J.E. Sawyer nedávno dohrál a dostreamoval Darklands a jako další hru bude streamovat Kingdom Come Deliverance. Tak jsem zvědav :)
@Radecker (25.05.2020 16:29): Honest Hearts a Lonesome Road jsou skvělý. Dead Money má dobrou atmosféru, ale gameplay mě tam moc nebavil. A Oldworld Blues má zase docela vtipný dialogy a nápady, ale gameplay taky slabej. Ale pořád bych ty DLC doporučil, ne že ne. Prostě pro kompletní zážitek.
Já mám Boston jako zasazení her/filmů rád (východní pobřeží mi nikdy nesedlo) tak jsem na tohle docela zvědavej. Po F NV už by si snad odpad typu F3 vydat nedovolili. Jinak teď intenzivě hraju Wasteland 2 a přemýšlím, že dám šanci i jedničce. Jenom platit 5.5 eur za digitální kopiii 32 let staré hry mi přijde už na hraně:)
@Paul (25.05.2020 15:30): přijde mi, že remake jedničky je v podstatě The Outer Worlds, ale jsem pořád relativně na začátku.

Jinak příjemně osvěžující diskuze k Falloutu:). New Vegas je za mě nejlepší first person Fallout, ale mám osobně nejradši Fallout 4. Sedí mi tam atmoška a objevování božsky udělaných ruin Bostonu. Je to prostě atompunk porno jak tu jednou někdo napsal.
@ntz (25.05.2020 14:01): 100 lidi 100 chuti, u me NV prebiji dvojku hlavne tim ze je to z pohledu vlastnich oci, kdyby dvojka byla taky First person hodnotil bych ji asi vys, vzhledem k atmosfere dvojky
F NV jsem si užil, ale už bych se k němu narozdíl od prvních dvou dílů nevrátil. Čtyřku zkusím až bude na GOGu. S definicí že dlc do toho světa nezapadá souhlasím, chce si to vymezit čas když už tě základní hra nudí tak se na pár hodin vnořit do jiného světa, přišlo mi to jako takový spinoff.
U me vede jasne New Vegas, pak s dlouhou mezerou dvojka a jednicka s trojkou daleko vzadu
@Radecker (25.05.2020 16:29): Souhlasím, není vůbec žádná škoda DLC úplně vynechat. Fallout: New Vegas - Dead Money má skvělý nápad a atmosféru, ale je až nechutně a především zbytečně natahované. Fallout: New Vegas - Honest Hearts mi přijde jako průměr, místy zábavné, ale nic moc zajímavého. Fallout: New Vegas - Old World Blues mi nesedlo svým komediálním zpracováním. A Fallout: New Vegas - Lonesome Road je hotový zločin proti lidskosti :D

Edit: Jinak já hrál všechny díly, kromě Tactics a F3, přičemž F2 jsem nikdy nedohrál. A za mě je to takhle (zleva od nejlepšího): F:NV, F4, F1
A teď mě sežerte :) Holt, prostě nenávidím tahové souboje.
Chtěl bych se zeptat, jaký máte názor na DLC pro New Vegas. Je to možná první hra, kde jsem zaznamenal, že něco jako DLC existuje a musím říct, že můj herní zážitek spíš nepříjemně rozbily. Snad kromě Honest Hearts (které mají zase jiné problémy) mi ani jedno z nich nezapadalo do herního světa a připadalo mi, že jsou pro tvůrce jen takové cvičení a zkouška, jaký bizár ten svět ještě snese. Hra mi přišla na průchod mnohem lepší a soudržnější bez DLC.
@S4TW (25.05.2020 13:47): Já to mám dokonce asi tak že Fallout 1 > Fallout New Vegas > Fallout 2. Takže i když jsem hrál FO2 ještě v té době, tak zas tak nostalgií to pokřivený nemám :))
@S4TW (25.05.2020 13:47): tak já je taky hrál v té době, a zjistil že to jsou jedny z nejlepších her vůbec a RPG je královský žánr, ale jinak taky preferuju first/third person a kdyby Bethesda někdy licencovala značku MS aby pro ně Obsidiani vytvořili first person remake se zachováním/vylepšením všech pro mě důležitých aspektů, tak bych se taky nezlobil :)
FNV je porad absolutne zkriplena hra (viz muj koment @ntz (komentář), kde vse si myslim ze fer shrnuju) .. rict, ze FNV je (oproti FO3) dobrej a srovnatelnej s FO1+2 je naprostej ulet :D .. FO1+2 byla promakana hra postavena na role playing systemu odvozenemu z deskovejch her, kde byla balance, logika, navaznost .. coz se rozhodne neda rict o zrudne 3D FPS slatanine za penize Bethsedy ..
@Paul (25.05.2020 13:10): z mého pohledu (který samozřejmě může být zkreslený) spousta lidí, kteří hráli F 1+2 ve své době, tak ty hry řadí o dost výš, než jsou novější kousky, občas je trochu uchlácholil FNV... proto u nich mám občas pocit, že se jedná lehce o nostalgickou hodnotu, ale třeba jim jen sedí izometrie :-)

Jinak u mě FNV vede v tom, jaký mám pocit z toho světa, jak se v něm cítím, jak mě baví, dost podobně jsem to měl i u F2, ale obecně mi víc sedí First/Third person, kdy se dokáži víc vžít... proto, hodnotím FNV ještě o kousek výš...
Btw marwel níže se mnou třeba naopak jen souhlasil, ne? Nutně z toho nevyplývá, že by ten můj příspěvek blbě přečetl...

Btw New Vegas má pro mě opravdu vrcholově bodů za to zobrazení NCR. Žádná jednolitá masa, ale skutečně různí lidé s různými názory a povahami. Právě z toho důvodu mě to k nim nejvíce lákalo.
Kdyz bych je vzal podle hratelnosti tak by to u mne bylo 4/NV/2/1/3. U trojky to trosku zlepsuji ty DLC, ale taky zadna hitparada. K 1+2 zadny zasadni vztah nemam, hral jsem je az pozdeji a jednicku ani do konce nedohral, pac to tusim nekde ustavicne padalo.
@Paul (25.05.2020 11:26): no, ani ne, protože je stavím na stejnou roveň a třeba jedničku beru jako relativně slabší kousek... nemám ten pohled, jak je 1+2 o parník jinde než nové kousky, s tím prostě nesouhlasím :-)... ale pořád si myslím, že 1+2 jsou velmi kvalitní hry i na dnešní dobu se svou hratelností, vizuálem atp....
FNV se da prezit ... je urcite lepsi nez 3ka, ted mam zrovna rozhrano FNC (Fallout New California) .. Imho by to melo mit vlastni profil ... co si myslite o FNC ?
@S4TW (25.05.2020 11:08): pokud ti dvojka i New Vegas přišly podobně kvalitní přestože jsi je hrál až nedávno, tak to vyvrací že by tam šlo o nějakou nostalgii, ne? :) (u tý dvojky)

Jinak dvojku a NV mám taky nejraději, ale užil jsem si i ty bethesdí spin-offy.
Jednička je ale samozřejmě taky klasika, je konzistentnější než dvojka a má Mastera.