@
Mirus (12.06.2016 18:50): Za mlátiče jsem to dohrál několikrát a překvapivě to není tak těžký, jak se může zdát (pokud máš teda tu hru už nějak najetou, žejo).
Někdo říká, že je nejlepší dát vysoké štěstí, kvůli kritickým zásahům. Já to tak nikdy nedělal a bylo to taky v pohodě... sílu jsem měl myslím 6, víc není moc potřeba (stejně v Klamathu Dentonům čajzneš boxera a v Broken Hills vyhraješ energo pěst).
Vnímání můžeš taky snížit, sice budeš začínat později a na začátku budou nepřátelé táhnout dvakrát, ale můžeš to narvat třeba do odolnosti, což se pak vždycky hodí (a v questech, kde vnímání potřebuješ, ho můžeš zvýšit drogama). Měl jsem jednou vnímání na 2 a šlo to dohrát v pohodě :)
Obratnost tradičně na 10, charisma můžeš taky snížit / zvýšit, dle toho, jestli s sebou chceš tahat parťáky (např. Cassidy se hodí na dorážení nepřátel).
Pak dát samozřejmě boj beze zbraně a to průběžně zvyšovat, s tím, že pak ťafky do hlavy občas protivníka zabijou nehledě na počet ubraných HP... a brát perky na boj beze zbraně, fajn je třeba ten, který ti (když máš obě ruce prázdné, ale energo pěst a boxer se nepočítají), přidá 1/12 z Boje beze zbraně do třídy zbroje.
Dobrej je taky perk Bonus pohybu, protože pak můžeš ty dva bodíky využít k přiběhnutí k nepříteli / k dorážení prchajících nepřátel. A pak samozřejmě Ničitel a ten perk co ti snižuje o 1 akční bod údery a kopy.
Jo a někdo to ještě třeba kombinuje s granáty (EMP proti robotům, energetické proti Enclavanům atd.). To je taky fajn, ale asi až v pozdější fázi hry.
EDIT: Obecně je prostě třeba vědět, na co už stačíš a na co ne, třeba než vymlátíš otrokáře v Denu, tak si pěkně počkáš (nebo budeš hodně loadovat :))... ale jakmile z tebe bude pořádnej badass, tak ti moc nezatopí ani supermutanti, ani Enklávani, protože prostě spoustu z nich hned zabiješ / oslepíš / přerazíš jim ruku atd. :)