Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Zx Atari 500 (16.11.2015 00:17): Práveže je tam veľa nepresností a vymysleností, napr. to s Masterom alebo nedokončené s Vaultom 13 ktorý mal naschvál iba jeden water chip, tak ako niektoré vaulty nemali GECK. Nehovoriac o tom, že vo Vaulte 15 boli normálni ľudia, ktorých vyštvali nájazdníci. Tí ľudia potom založili Shady Sands a neskôr NCR:
Restoration Pack je úžasná věc, cca před rokem a půl jsem si dal celý playthrough (F1 FIXT, F2 + RP, F: NV+DLC) a to byl sakra zážitek. V podstatě ty nové lokace/questy/postavy byly na úrovni nerozpoznatelné od původní hry - jakoby to tam všechno bylo od jakživa. Ani bugy moc nebyly. A ta skladba v Abbey, úžasná atmosféra..
https://www.youtube.com/watch?v=mbFwIYnk1kM
@John Mirra (12.11.2015 11:18): Potkával jsem hodně rychle po sobě větší party nepřátel, neřeknu Ti teď přesně jak velké a jaké typy nepřátel, protože už je to delší dobu. Může to být samozřejmě způsobeno také tím, že frekvence náhodných setkání naopak i po aplikaci oficiálních patchů zlobila (jak to bylo HW závislé, tak jich bylo na rychlých strojích málo a teď je to tím pádem nezvyk).

Další věc je, že jsem se někde dočetl, že počet nepřátel u náhodných setkání také závisí na velikosti party. Dvojku jsem dohrál několikrát, ale vždy sólo, až s Restoration hraji s partou. To může všechno hrát roli.
@Cobot (12.11.2015 11:44): Já nakonec musel nainstalovat nejnovější verzi sfall a trošku poštelovat .ini soubor, ale už to šlape naštěstí.
Jinak tohle je poprvý, co jsem překonal svoji "psychickou nemoc" a začal jsem hrát F2 (dohráno 0x) aniž bych těsně předtím dohrál F1 (dohráno cca 10x). Cítím se jako...svobodný člověk :-D
@Cobot (12.11.2015 10:15): Niektoré veci, ktoré sú v RP, boli zahrnuté priamo v súboroch, ktoré sú súčasťou oficiálnej verzie hry, akurát nefungovali pretože to autori z časových dôvodov nestihli naskriptovať - sú tam napríklad plne nadabované hlášky, ktoré používa Marcus alebo Harold a začuješ ich len v RP, vďaka opraveným skriptom v dialógoch.

Väčšina RP je založená na informáciách, ktoré uverejnil Chris Avellone prostredníctvom Fallout Bible - to je súbor textov, ktorý zahŕňa otázky z rozličných diskusných fór a odpovede od členov vývojárskeho tímu. Tam patrí napríklad aj EPA, ktorú mali autori pripravenú v dokumentácii; postavy a úlohy sú zostavené podľa predstáv autorov, ale mapy a dizajn lokality je fikcia založená čisto na predstave, ktorú získali modderi pri čítaní Fallout Bible, preto existujú viaceré verzie od viacerých ľudí. (IMO killapova EPA s grafikou a mapovaním od Pixoteho je najlepšia zo všetkých, profi prácička!)
@John Mirra (12.11.2015 10:21): Co se týče objektů/lokací, tak IMHO nepřibývalo nic nového, co by nebylo v původní hře (byť v nezprovozněném stavu).

Podle mého je ale trochu rozporuplné překopání obtížnosti. Že je třeba Vicův barák v Klamathu zamčený není zase takový problém, stejně jako že v New California Republic už nelze ukrást Bozar. Úplně mi ale nesedla náhodná setkání, zejména při cestě z Vault City do NCR potkávám hodně často tak nabušené partičky, že se to s původní hrou absolutně nedá srovnávat.

Osobně bych uvítal pouze zprovoznění objektů a lokací bez dalších zásahů do herních mechanizmů, na druhou stranu chápu, že některé změny jsou pravděpodobně způsobeny opravami toho, co původně fungovalo např. v závislosti na rychlosti procesoru (a proto na nových strojích jinak než dříve na starých).
Mám F2 z GOGu a jakmile tam nainstaluju češtinu z brahmíny s killapovým patchem, tak mi to napíše "Fallout appears to be running in compatibiltiy mode", přičemž žádná kompatibilita zaškrtnutá není, nevítě někdo co s tím? :(

EDIT: Tak nic, povedlo se mi to vyřešit :-D
@John Mirra (12.11.2015 10:09): jj já to právě zprovoznil a hraju to. Jen mě zajímá jestli to tam opravdu mělo být a z jakých drojů se vyháczelo. Podle Fallout Wiki koukám, že jsou třeba čtyři verze EPA asi ve čtyřech různejch modech). Samozřejmě o nic nejde. jen mě to zajímá. I to zda to třeba někdo z původních vývojářů potvrdil.
@Cobot (12.11.2015 09:24): Jsou tam prostě nové lokace (asi pět- např. Sulikův kmen), nové questy, nové postavy - prostě ty, co tam měly původně být, ale nestihli je tam dát. Tak to Killap (s týmem?) vzal a dodělal to.
Rozhodně to stojí za to!
Co je vlastně Restoration Project? Všude čtu, že je to něco co sami autoři ctěli ve Falout mít, ale nestihli to nebo co. Je to opravdu tak? Je ten obsah vytvořenej kompletně nově nebo je použité i něco napůl rozdělané od původních autorů? Zajímalo by mě pozadí tohohle modu nebo jak to nazvat. A kdo je vlastně ten Killap?
@Marcusss (26.06.2015 21:04): No to samozrejme vobec nie je otazka toho ci musis, ale toho ci chces :-D.
Tiez som tam, isiel obleceny v PA, mierumilovnym enklavistom som vybrakoval skrine a bedne cim som si napakoval Gauss municiu k prasknutiu a potom som ich vystrielal, cisto len pre zabavu.
Ale to bolo len pri niektorych prejdeniach hry z celkoveho poctu prejdeni, niekolko krat som to len prekecal a nevrazdil.
Já ji ani nemusel vystřílet, prostě jsem tam vešel sám v enklávském power armoru a celé jsem to prošel jako bych tam patřil...:)
@Neanderthal (26.06.2015 16:07): "stovkou loadov" - to preháňaš nie? Ja som to vyvraždil celkom v pohode s pár loadingami.
Mal som postavu v PowerArmor mk2 s Gauss puškou.
Perky k tomu vhodné som mal +2 AP a Bonus rate of fire, takže som dával 2 mierené výstrely v jednom kole + mi ešte vždy ostali 2 body na pohyb či nabitie zbrane (Agility 10). Samozrejme žrať stimpaky keď klesne HP ale to je malý detail. Viac ako 2-3 loadingy som určite nepotreboval dať pri úplne 100% vystrieľaní celej plošiny.
@Marcusss (14.06.2015 08:14): RP odomyká pár možností, ktoré autori čiastočne naskriptovali, nadabovali, ale nestihli dokončiť. Niektoré z nich ovplyvňujú aj štruktúru záverečných slide-show. Prejaví sa to hlavne na udalostiach okolo Broken Hills a New Rena.Napríklad Marcusovi sa dá nahlásiť, že vedec v NCR pripravuje tajnú chemickú zbraň proti supermutantom, vďaka tomu uvidíš v zavere hry "dobrý" koniec pre BH.

K tvojmu spoileru - holt vojenská disciplína. Kým nedostanú povel, neopustia strážne stanovisko ani keby traktory padali! :)
@valcik (14.06.2015 06:57): Hrál jsem to s tím jeho patchem, ale bez Restoration projektu.

A nemyslím tím, že nereagují na ten virus, myslím tím, že nereagují na všechny ostatní, kteří kolem nich umírají...:)
@Marcusss (14.06.2015 00:13): Je to zabugované jak fras, neoficiálna záplata od killapa opravuje vyše tisíc chýb vrátane záverečných slide-show. A power armor je hermeticky uzatvorená konzerva, agens nemá šancu! ^^
Tak jsem konečně poprvé... po 15 letech opakovaného snažení... dohrál Fallout 2. Hru jsem si náramně užil, ale... ten konec... WTF? To jako vážně?

Jakože nevadí mi ta "ujetost", ale provedení:
- nechám jednoho z vědců vypustit ten virus, který začne zabíjet všechny lidi na základně = ale všichni v power armorech to vesele ignorují, jako by se nic nedělo
- hra po mě chce abych vyhodil do vzduchu hlavní počítač, ke kterému se ale nejde dostat... člověk musí vyhodit do vzduchu konzoli u úplně jiného stroje... která ani neexploduje, pouze ti dá expy, pokud u ní exploduješ výbušninu
- hlavní boss kompletně nezajímavý, a přímo od něj k závěrečné cinemačce...
- žádné vysvětlení jak se zajatí vesničané a vaulťani dostali na tu loď když jim v cestě stály spousty ozbrojených stráží...

- nehledě na to, že některé věci v tom výčtu co se dělo s jakou frakcí/městem mi to vypočítalo blbě...:/
@John Mirra (29.07.2014 12:47): V niektorých prípadoch sa po zabití príšerky nespustí procedúra, ktorá ju má označiť za mŕtvolku. Stáva sa to napríklad ak zabiješ súpera hneď v prvom kole jediným kritičákom, alebo ak mu strčíš do inventára dynamit a ešte pred výbuchom zdrhneš cez exit-grid. Starý engine bug. ^^
Tak to mě naštvalo: Snad vůbec poprvé to hraju za "Ďáblova spratka" a v San Francisku se chci přidat k Hubogolistům, kteří mě pošlou odpravit Badgera v tankeru. Badgera sejmu, vystřílím přitom půlku tankeru (fígl se superstimpaky nefungoval) a když se vrátím k Huboušům, quest mi nejde splnit, údajně jsem ho "ještě nezabil" :(
To už je fakt debilita ty neustálé reakce na konvicův spam...
Není někde ukázka toho Cassidyho dabingu? Rád bych to viděl, ale nechce se mi instalovat F2RP :)
Tak už se blížím konci, právě jsem dorazil na Enclave Oil Rig.
Moje stats
http://i.minus.com/i4mSfn8nr04H8.png
http://i.minus.com/ibpwbJTPxOTr91.png

A takhle v Restoration Pack vypadá Cassidy:
http://i.minus.com/ib2BfxebYJDUTo.png

A za mě tedy restoration pack 10/10, za celou hru jsem nenarazil na jeden jediný bug, když pominu občasné padání při potkání Kagy (ale loading to vždy vyřešil). A kvalita toho nového obsahu, ať už nové questy, či celé lokace jako Umbra, EPA či Abbey, je špičková, plně srovnatelná s původní hrou. A nové postavy rekrutovatelné v EPA taky super.
V RP si cením modifikáciu od Haenlomala, ktorá upravuje vlastnosti munície. A dosť šikovný je aj Party Orders add-on od Pelicana, pokyny pre parťákov sú nabindované na klávesové skratky popísané v readme. Lokality spoilovať nebudem, ale jednu z tých nových som preskúmal snáď až pri tretej hre. Jednak sa blbo hľadá a potom je naozaj rozľahlá a plná záludností, skrátka pravá fallouťácka pochúťka. Od verzie 2.0 je RP naozaj profi prácička! ^^
Tak po dohrání jedničky s FIXIT a pak Resurrectionu, jsem se pustil do dvojky, poprvé s Restoration Packem. A musím to zatím pochválit, nový animace jsou super (např. střelba se sniperovkou), Cassidy má hlavu i namluvení (a ne špatný), už jsem zachránil Sulikovo sestru a prošmejdil jeho rodnou vesnici (slušně výživná lokace) a rozjel v Denu sirotčinec. Moddeři rulez :)
Je tu někdo, kdo hráje FOnline, ale tu ruskou verzi The Life after (http://fonline.ru/) a jak je na tom dnes? Já jsem zkoušel tu první FOnline: 2238 a ta mi fakt nesedla gameplayem. Pak jsem před rokem zkoušel to TLA MKII a přišlo mi to docela dost dobrý, tak mám v plánu o prázkách s případnými kámoši to zas prubnout :D