Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Karasman (15.12.2016 08:28): Mouselook ano (hlavně kvůli strafování, jinak by mě zabíjeli i impové a to nechci vidět pozdější fáze hry). Jumpy ne, to tam v původní verzi nebylo, takže to nepoužívám.

Uvažoval jsem o tom, že bych si vypnul i vertikální osu na myši, ale bavilo mě to víc s ní. Vlastně mi to s mouselookem přijde jako docela moderní hra :)
@Kwoky (14.12.2016 21:35): slušná hra. Mám na ni nostalgické vzpomínky. Ani nevím kdy jsem ji naposledy hrál ale tipuji, že to bylo někdy v roce 1998. Budu si to muset zahrát abych zjistil jaký vliv na měl měl Battlefield 3/4 a Bad Company 2. Mám takový špatný pocit, že dnes by mě to už neoslovilo ale nostalgie je svině. :)

Ovšem dnes si věřím a jsem hardcore, takže jedině na nejtěžší obtížnost, jinak to ani nemá smysl.
Rozehrál jsem poprvé v životě klasického Dooma II. Mám za sebou pět levelů a zatím mě to dost baví. Myslím, že tuhle hru z výzvy si užiju. Doufám, že se to časem nepokazí.
tak nám SGMark zase dost razantně přepracoval Brutal Doom 64. tentokrát to ale kašlu, už jsem ve 22. levelu a nějak to už doklepu. ten Tactical mod ale vypadá zajímavě...
Good Morning Phobos nedohranej. Map 30 je sice dle klasickýho formátu, ale bez cehatů jsem to proběhl maximálně někam do půlky mapy, cca. Megawad nemá žádné pistol starty, krom začátku, zbraně tak hráči stále zůstanou. V poslední mapě je dost nesmrtelností. Nakonec jsem skončil v místě s nějakou bariérou, která bránila postupu, ale byla to správná cesta. Tam byla poblíž místnost s výtahem a tou hlavou, do jejíhož středu se má střílet.

Megawad jsem si ale i tak užil, možná bude finální verze lepší. Chyby v předešlých mapách žádné nezaznamenány. Map 29 byla hodně rozsáhlá, přes tisíc nepřátel, častý výskyt bossů. Obě tajné mapy, co jsem přešel, byly taky složité a na dlouho, takže se mi rozhodně vyplatilo do tohoto vyvíjeného počinu jít.
Milí pekelní stavitelé, hlásím základ pro 5 map je hotov, nyní začnu pracovat na detailech, až to všechno začne nabírat nějaký tvar, nepochybně se vám pochlubím :D
@Garret (24.11.2016 16:05): Zkoušel jsem teďka letmo ve volné chvíli průběh znovu, ale později s cheaty, to bylo tak tak akorát, zkusím ještě přes víkend doma jednou.
Je otázkou jestli se na bossy nevykašlat, zejména ti dva naráz mě zdržovali.
V té poslední místnosti stačí teoreticky jenom umístit nálož na tu bednu a utéct.

@leebigh (24.11.2016 01:14): no taxem to vyrushoval od hlášky, že mám 20minut a skončil jsem před dveřmi hlavního bosse... to jsem se fakt neflákal a do malíčku mě od samého sprintování brala křeč. takhle fakt ne... beru zpět o tom modu roku :-)
@Garret (23.11.2016 16:59): Safra, ta bonusová mise je těžká jako ďas. Zombíci spotřebovávají množství střeliva takže je o něj docela nouze. Navíc se asi odpočítává reálný čas k položení náloží bez toho, aniž by hráč viděl časomíru, takže jsem si zvesela prozkoumával základnu a potom se pustil plyn a byl jsem v koncích.
Budu si muset dát repete.

@Gordon (22.11.2016 13:47): Já se toho klidně chopím, akorát bych si chtěl ověřit u vývojářů, jakým způsobem budou šířeny další episody - jestli v jednom balíku nebo postupně.

@Garret (22.11.2016 12:27): Ta verze by měla být stejná, taky hraji stand alone, ale ten AA nech být, není to životně důležité.
Eisenman Files jsou v každém levelu , jenom v šestém ne.
Musíš je patrně všechny sesbírat a jít do laboratoře za tím profesorem a dát mu je. Potom jít na misi na briefing co jsem viděl ve videu na YT
Ty cartridge opravdu nevím co s nimi, nenašel jsem žádnou



@leebigh (22.11.2016 00:47): asi mám jinou verzi, ale já ho tam fakt nemám. stahoval jsem ten standalone...

ty Eisenman Files jsou v každém levelu?
našel si nějaké ta cartrige do té laboratorní herní konzole? nebo se tam vlastně strká? :-)

co Starter Packu týče, splňuje požadavky. jestli už to je nebo není jen nová mapa zase není tak podstatné. spousta her tady požadavky nesplňuje a jsou tady, další spousta by tady mohla být a nejsou. to už jsme tady ale řešili několikrát, tak o co se snažím... ;-)
@Garret (21.11.2016 15:36):
To je patrně dáno GZ Doom enginem, s tím už žádný další zázrak neudělají.
Ten tvůj vyhlazený vizuál může být dán Hires texturami a hlavně - High quality resize modem. Ten já používám, ale konkrétně u Wolfendooma ne. Ty jsou hned poznat na textu fontů v menu, které jsou pak takové ostřejší.
Jinak antialiasing je nová věc v použitém beta buildu GZ Doomu - najdeš ho v Display settings, Open GL Settings a tuším Preferences - třetí menu. Až někde vespod.

Single kampaň dohrána, celkem 6 levelů. Ještě je jeden tajný, ale k němu se musí do laboratoře donést všechny Eisenman Files - které jsou součástí sekundárních úkolů a všechny jsem je neměl. Přístup do mapy získáte po ukončení 5. levelu. Každopádně prostor pro znovuzahrání, protože ze šestého levelu se už nejde vrátit.
Takže kdo bude hrát, pečlivě šmejděte a tento bod se snažte splnit.

Co se týká přidání - já bych v tomto případě byl určitě pro - nová a originální hra bez nutnosti vlastnit původní hru. Myslím že by schvalovacím procesem měla projít.
Tomu Starter Packu do určité míry rozumím- i když je stand alone, tak jsou to vlastně "pouze" nové levely pro Brutal Doom modifikaci.

Hodlá se toho přidání někdo chopit ?

@leebigh (21.11.2016 11:54): tak hned ve druhé mapě jsou cítit propady fps. ale gpu ani cpu nejsou vytížené, takže je to spíše chyba optimalizace. stejný problém mám i u Doom 64 (no jo, rozehrál jsem ho znova :-), kde mi to na vysoké nastavení škube taky a to nejsou mapy ani zdaleka tak komplexní. myslim, že to s výkonem PC nemá nic společného.

@Karasman (21.11.2016 15:12): standalone to je, ale to je i Starter Pack a být tady nemůže...
@leebigh (21.11.2016 11:54): antialising tam nemůžu najít, ale vyhnal jsem všechna nastavení (polovina z nich mi nic neříká) na max a je tam docela dost velký rozdíl v času při načítání mapy. taky ze začátku dochází k trhání, ale cpu ani gpu nevypadají, že jsou zatížené.

jinak to nastavení se mi moc nelíbí, je to hodně rozpité a bez těch pixelů to nemá takovou tu správnou hnijící atmosféru :-)
@Garret (21.11.2016 11:37): Ty smoke efekty mají výrazně snižovat frame rate, další levely jsou větší, takže uvidíš. Zkus třeba zapnout antialiasing, ať zavaříš kartu (defaultně je vypnutý) :-) Zajímalo by mě, jestli dojde k vizuální změně.
Ta obtížnost je opravdu docela tuhá, ale tak akorát, časté ukládání je nutností, alespoň pro mě.
Btw. jestli budeš pokračovat, tak v misi Operation Overlord dávej pozor, ať nepřehlédneš C4 výbušniny, nejsou příliš zřetelně označeny a u mě to způsobilo, že jsem musel prolézat opravdu velkou mapu a hledat kde jsou.
A mapa 5 totální zákys, musel jsem zkouknout gameplay na YouTube, abych mohl pokračovat.
@leebigh (21.11.2016 11:21): během té první mise jsem neměl jediný problém. na nastavení jsem nesahal, jen jsem nastavil rozlišení na 1080p. možná v dalších misích to bude horší, dám vědět.

ale při intru bylo vidět, že při kouři docházelo k poklesu fps. bohužel ve hře mi nefunguje MSI Afterburner overlay, takže nemůžu koukat na vytíženost GPU, podle teploty je to ale docela dost, víc než u většinu modernějších her.

btw, na střední obtížnost mi to přijde docela tuhé, asi 3x jsem vychcípal hned na začátku :) jukebox v baru je luxusní, když jsem pustil song ze starého Wolfa, málem jsem si ucák do textilu.
@Garret (21.11.2016 10:33): To se nedá, autoři plánují asi 20 levelů, což při tempu vývoje by bylo ještě za dlouho :-)
S tím modem desetiletí souhlasím také
Jak Ti to jede na Tvé grafice ? Já jsem musel štelovat podle citovaného návodu, nakonec jedu v HD s uspokojivým frame ratem.
@leebigh (21.11.2016 00:41): první mise za mnou a je to luxusní. chtěl jsem sis počkat, až to vyjde celé, ale asi to nevydržím :-)

má to lepší zrcadla jak Mafia III a zahřívá to grafiku víc, jak Dishonored nebo Duke Nukem Forever, na které mi stačilo chladit pasivně. jestli to není mod desetiletí, tak minimálně roku ;)
Tak WolfenDoom - Blade of Agony je totální nářez. Směsice klasických wolfensteinovských spritů s moderními 3D modely, atmosférickým soundtrackem a pestrými rozsáhlými misemi, plně srovnatelná s modernějšími akcemi jako Medal of Honor: Alied Assault i Return to Castle Wolfenstein.
T.č. zákys v 5. misi, nutno mrknout na YT návod
GZ Doom dosahuje svého limitu, což bohužel vyžaduje kvalitní stroj.
Falešný poplach Avastu u stand alone verze nahlášen a odstraněn.
Pro zlepšení performance doporučuji redukci nastavení v tomto příspěvku ve fóru. Na mé slabší grafice to bylo potřeba.
@Matthias (18.11.2016 22:09): Tak já 16/20, ale měl jsem mít 17/20, protože tam maj chybu. Bušil jsem pořád Spider Mastermind a nic, Spiderdemon je pěkná kravina. Nevěděl jsem nácky. Icon of Sin a Keen mě fakt nenapadli.