Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Devil May Cry 3: Dante's Awakening

Devil May Cry 3: Dante's Awakening Special Edition

82
42 hodnocení Platformy
Žánr:
akce > bojová *
akce > 3rd person akce
Forma:
placená hra
Rozsah:
samostatná hra
Multiplayer:
ne
Datum vydání:
01.03.2005 PS2
28.06.2006 PC
29.03.2012 PS3X360
13.03.2018 PS4XOne
Vývojáři:
, (X360 verze, PS3 verze)
Devil May Cry 3: Dante's Awakening je třetí pokračování jedné z nejslavnějších konzolových akcí, která se soustředí se na začátky hlavního hrdiny Danta. Hra se odehrává ještě před událostmi předchozích dvou dílů a Dante se zde jako mladík teprve dozvídá podrobnosti o své rodinné historii a objevuje svoje skryté schopnosti. Vy se vžijete do role Danta v okamžiku, kdy se před jeho detektivní kanceláří Devil May Cry materializuje magická věž, na jejímž vrcholku stojí Dantovo ďábelské dvojče Vergil a vyzývá ho na finální souboj.

Vrháte se tedy do víru hry o celkem 32 misích, jež vás zavedou z ulic prokletého velkoměsta přes útroby prastarého démonického chrámu až do samotného pekla. Po každé misi jste známkováni dle amerického stylu (A, B, C…) a hodnotí se mimo jiné doba hraní mise, styl zabíjení a v neposlední řadě také počet rozbitých předmětů. Za známky, stejně jako za zabíjení příšer, dostanete peníze, které můžete využít ke zlepšení schopností své postavy. Vaše schopnosti se váží k jednomu ze čtyř stylů boje od obranného a úhybného, přes agresivní, až po střelecký. Můžete mít aktivní vždy jen jeden styl, přičemž měnit ho lze vždy na začátku mise. Čím více nepřátel pobijete při používání jednoho stylu, tím více zkušeností u něj budete mít.

Později vyšla i verze Special Edition, ve které si můžete hru, poté co ji pokoříte za Danta, projít také za Vergila. Kromě toho obsahuje nové úrovně obtížnosti, zbraně a bossfighty a speciální herní mód Bloody Palace s 9999 úrovněmi. Tato verze se stala vzorem pro zpožděný PC port a byla součástí HD kolekce pro PC, PS3, PS4, X360 a XOne.


Poslední diskuzní příspěvek


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 90
V poslední době se mi nestává často, že bych u nově zakoupené a nainstalované hry vydržel více než půl hodiny a poté ji zase rovnou neodinstaloval.
V mém případě je tedy DMC 3 ona výjimka potvrzující pravidlo. Bez jakékoliv předchozí znalosti série jsem se, nic nečekajíc, do hry pustil a..
Po vcelku dobrém úvodním filmu a povinnými „hrátkami“ v hlavním menu se započetím nové hry spustilo intro. Mé první dojmy byly asi takovéto: „Co to má proboha být, to si dělají srandu?“…“Takový debil hlavním hrdinou?“.
Ovšem po zhruba 10 minutách jsem měl názor již zcela opačný. Jen jsem mlátil, sekal, kopal, střílel a neskutečně si to všechno užíval. Po 5 hodinách (téměř) nepřetržité anihilace nepřátel se už mé oči pomaličku začaly hlásit o slovo, tudíž jsem hraní přerušil. Večer na druhý den se situace opakovala a hra byla úspěšně dohrána.
Co mě neskutečně potěšilo, byla určitě obrovská frekventovanost povedených a zajímavých „in-game videí“. Právě tyto filmečky pozvedly onen průměrný příběh na příběh minimálně „velmi dobrý“.
I když se řadím spíše mezi ty, které už neustálé souboje s takzvanými „bossy“ začínají otravovat, zde mi nevadily, a to ani přes to, že se s nimi setkáte téměř na každém rohu a ačkoliv je „bossácká“ nabídka pestrá, každého z nich usmrtíte stejným způsobem..i když se to tak na první pohled nemusí zdát. Každý ze soubojů je založen na stylu: „Chvíli má slovo on, chvíli mám slovo já...“.
Mnozí si stěžují na kameru, já jsem s ní problém, až na jednu malou chvíli ..místnost, kde skáčete po pohybujících se kostkách do druhého patra k červeným dveřím.., neměl.

Co říct na závěr? Bez jakékoliv známky nudy jsem se u nějaké hry po delší době výborně pobavil, proto 90%.
..a teď mě prosím omluvte, jdu si ještě trochu „zamečovat“ a zastřílet…

Pro: Herní videa, bojové styly, možnost hrát za Vergila, logické situace

Proti: Nemožnost přenastavit klávesnici, menší počet zbraní

+19
  • PC 85
Jednoduše řečeno: Hustodémonskokrutopřísné!
Devil may cry se mi válel na poličce delší čas. Nakonec sem ho jednou rozehrál a opravdu špatné ovládání mě od hry odradilo. Po roce jsem tomu ale dal zase šanci... a dobře jsem udělal.
Ovládání bylo pořád příšerné, ale nakonec jsem si ho upravil tak, aby se to dalo přežít. (I když jsou se změnami značné problémy.) A mohl jsem se konečně ponořit do hlubin této, na první pohled v Japonsku tvořené, hry. To, že je hra původem z Japonska, na vás křičí úplně všude. Není zde nouze o zvraty, rodinné vendety, emocionální chvilky plné slz, krev stříká snad i ze zdí a hlavní hrdina je ten nejdrsnější hláškující týpek na světě, který vás doslova dokáže zmlátit i tunovou motorkou. A já ani nevím proč mám tenhle styl tak rád. Je to prostě adrenalinová jízda.
Hra je prošpikovaná umě vypadajícími filmečky a příběh tak velmi dobře odsýpá. Pravda, příběh není žádný majstrštych, ale jak jsem řekl, tak plno zvratů vás neustále poutají k židli a až do úplného konce jsem se nepřestal nudit. A to i přesto, že hratelnost spočívá jen na kombinaci skoku, střelných zbraní, máchání meče a zvláštní schopnosti. Ale ve hře je dostatečné množství zbraní, kdy každá umí něco jiného, takže se komba opravdu dlouho neomrzí.
Hra má problémy tam, kde je mají hry určené pro konzole. Špatná kamera a ovládání, ale není to zas tak horké. Na ovládání se dá zvyknout a kamera mě štvala jen na pár místech. Nejhorší je to při skákání, kdy kvůli úhlu kamery nevíte, zda je tam ještě plošinka, nebo skočíte do prázdna. Jako další problém vnímám velké množství bossů. Osobně proti nim nic nemám, ale tady byli skoro na konci každého levelu (je jich 20) a zdálo se mi, že značně zpomalují plynulost hry. K tomu jste je na konci museli postupně zlikvidovat ještě jednou... bomba! A některým trvalo opravdu dlouho, než se nakonec uráčeli padnout a neotravovat mě.
Shrnutí: Velmi zábavná hra na zkrácení dlouhých večerů. Ti, co mají zkušenosti s anime nebo japonskou kinematografií nebudou zklamáni.

Pro: Hlavní hrdina, spousta zbraní, příběh alá Japonsko

Proti: Ovládání, kamera, neužitečnost některých schopností, nepřeberné množství bossů

+11
  • PC 100
Tato hra zůstala mou největši srdcovkou už od dávné doby. Není moc co říci protože většinu věcí popsali kolegové.

Zmíňku si určitě zaslouží příběh, hra se odehrává před prvním dílem. Příběh je skvěle poskladaný a dramatický do poslední mise, zkrátka máte pocit jakoby jste byly ve filmu. Hratelnost je skvělá ale je pravda že když vyjdete do dveří několikrát za sebou tak vás ti samí démoni začnou nudit.

Hádanek není ve hře mnoho ale i tak vám někdy dají čočku zvlášt když nevíte co vůbec dělat. Někteří bossové jsou pěkné mrchy jako nevan. Ale opravdu nejlepší boss je asi Virgil, v žádné bojovce jsem nezažil tolik adrenalinu jako proti virgilovi hlavně když hrajete na dante must die.

Kostými jsou další věc, mimo zakladního danteho taky máte danteho z prvního dílu a dokonce máte i Spardu, Virgil zase má z prvního dílu Nelo Angelo kostým. Dovoluju si říct ještě na konec jednu věc a to je problém s kamerou.

Spusta lidí říká že má problém s kamerou přitom žádné nejsou. Stačí když stisknete P a kamera se natočí za danteho, potom nemáte problém.

Pro: skvělý příběh, hratelnost, hádanky, bossové, spousta kostýmů, Virgil OP,

Proti: nic

+7
  • PC 85
Dlouho jsme čekali na DmC, které bude spustitelné na PC, s třetím dílem této série, jsme se konečně dočkali. Bohužel v některých ohledech byla tato hra zklamáním, v jiných však zase úplná tutovka.

Poprvé se nám Dante dostává do rukou ve velice mladém věku. Jednoduše tak zapůsobí jako úplný namyšlený dacan. Postupem příběhu se však vyvijí a získává si sympatie, jako jeho dospělejší verze z předchozích dílů.

Hra je prostoupená velkým množstvím akce a dobrého humoru, nehrozí tak stereotyp. To co hru ale komplikuje je problematičtější ovladání. Opravdu je jednodušší koupit si gamepad a neštvat se s klávesnicí. Přenesení této hry z konzole na PC je zkrátka uděláno opravdu děsivě.

Pokud ale překonáme všechny tyto překážky, čeká nás opravdu plno akce a smrtonosných komb. Velice milým prvkem je i to, že ve hře není vyloženě univerzální zbraň - Rebelion sice vyřeší většinu potíží, k efektivnějšímu hraní však musí docházet ke kombinaci více zbraní na blízko a na dálku. Toto může být i docela problematické, protože z celého arzenálu můžete mít pouze čtyři aktivní zbraně- dvě na blízko a dvě na dálku (hráč si vybírá skrze démonické sochy po cestě - nákup vitálních hvězd, kupování skillů..). V některých misích, tak můžete narazit na nepřekonatelnou překážku v podobě monstra, které prostě nemůžete zničit, protože adekvátní zbraň není navolená.

Příběh v kombinaci s hudbou a velkým množstvím filmečků, vytváří opravdu pěkný zážitek - ostatně to je premisa celé série. Takže akční prostříhy plné drsných hlášek i srdcervoucích okamžíků tvoří nejlepší část celé hry.

DmC 3 je kvalitní hra, sám osobně bych však doporučil zahrát si ji na konzoli a PC verzi se radši vyhnout. Vzhledem k tomu, že celá původní trilogie byla předělána do HD na PS3, není nad čím váhat.
85%

Pro: DMC3

Proti: Na PC zkrátka skřípe

+4