Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tvl už se to ani k opačnému pohlaví česky vyjádřit neumí, vám už ten internet řádně vysplouchal ty makovice, jen co je pravda :D
Tak on existuje výraz "platonická láska", ale crush je zkrátka to vzplanutí hormonů :D
@Cathan (16.02.2021 12:22): No třeba pár kámošek hrává některé hry primárně proto, že mají crush na Geralta, Cullena z Dragon Age, Garruse apod.. takže.. nevím. Kdo ví, jestli by to bez toho hrály. :D
@SilentWolf (16.02.2021 12:10): Jasný, ale pointa je zkrátka taková, že si nedovedu představit diskuzi o tom, jak v nějaké hře je hlavní mužská postava "neatraktivní" a někdo si dovede představit s ní být jen kamarád, nic víc :D
Jakože já chápu pointu, ale i tak mi to přijde prostě debilní xD Já se taky nechci vyspat s každou hlavní mužskou postavou, a asi bychom byli jen kamarádi. Někdy ani to ne :D
Mě ženy/dívky/holky v dnešních západních hrách přijdou ze by byli dobre kamosky a dal nic, chápu kam tím Nagi mířil :)
@Fritol (16.02.2021 09:04): první odstavec.. fair point.

Ale to, že udělám 12 letý model a uvedu, že ji je 20, nic nemění na tom modelu.
Teď vyloženě trpím u Persony 4, která je jinak perfektní, ale je tam prostě glorifikovaný pedobear, který má narážky i na 8 letou holčičku. Ale je to v pořádku, protože on prostě asi neví co povídá.. haha.. :D achjo.
@SilentWolf (16.02.2021 09:00): Tak neber jpn hry čistě jako anime. Nezapomeň na holky z Resident Evil série nebo novějších Final Fantasy a DMC například. Tam jsou imo jedny z nejhezčích postav.

Nicméně ohledně toho anime se pleteš, ve hrách to většinou není řečeno, ale naprosté většině anime postav je 15-20 dle manuálu a dodatečných materiálů.
@Naginata (16.02.2021 00:45): To jo, Judy a Panam z Cyberpunku vyloženě šeredy roku, že. :D

Jako já nepopírám, že holky v japonských hrách jsou celkově hezčí, ale že by v západních hrách dnes nebyly atraktivní ženy je blbost. Holky ze zmíněného Cyberpunku jsou super a třeba Ellie z tlou2 je imo vyloženě jedna z nejhezčích herních postav.
Prizna mse, ze hoavni hrdinka mi prijde brutalne nesympaticka a je vlastne duvodem, proc jsem to zatim nezkusill ani v GP.
Jak je základní hra výborná, tak Expeditions designoval bezmozek. Herní mód, ve kterém třikrát dokola na stále stejné mapě dělám pravý opak toho co v základní hře, pod tlakem času se vyhýbám bojům s nepřáteli ...

Celkově mi naprosto uniká smysl jedné z rozšířených rakovin herního designu dneška. Každá hra bez ohledu na žánr prostě musí mít vývoj postavy, zlepšování zbraní, crafting, náhodné složení nepřátel / generování levelů / úkolů kvůli údajné replayabilitě, herní módy nesouvisející se základní hrou atd. Vždyť je to zbytečné plýtvání mandays, které mohli vývojáři použít na něco smysluplného (třeba konečně vyřešit problém s načítáním textur nebo tak něco). Každá hra skutečně nepotřebuje být open world RPG.

EDIT: ok, snižuju základu hodnocení, Expeditions skvěle ukazují, co všechno je na hře špatně a není toho zrovna málo.
@BUMTARATA (06.09.2020 22:17): Souhlas, hlavně ty collectibles jsou na palici, když se opakovaně objevují na místech, který jsou už vylootovaný :D

Remeďáci se v tomto směru dost topí už od AW, kde s tím začli
Hraje se to skvěle a vypadá to ještě líp. Akorát škoda, že tam nikdo neměl koule říct, že v tom nebude žádný skill tree, crafting a z collectibles zůstanou jen ty videa.
@Bursoft (29.08.2020 23:41): Zrovna Control a Quantum Break mely ty texty zajimave a k tematu. Ale je to individualni no. Spousta lidi treba chvali pribeh Prey, ja ho ve hre poradne nevidel a cist emaily me tam vubec nebavilo. Ted hraji Dragon Age Inquisition a tam je toho balastu tak strasne moc. Pritom je to vse dost nuda. Ctu tak jen deniky postav ve hre, lore preskakuji, nic zajimaveho jsem na nem neobjevil.
Zatím jsem backtracking neobjevil, nic to ale nemění na způsobu vyprávění přece. Pochopil jsem, že se nejspíš budu vracet na objevený místa, ale pořád jsem vedený nějakou story a main questem. A zatím co místnost to akce a pak lootovaní. A těch collectiblů je tam prostě moc. Tolik, že mě nebaví to furt otvírat a číst. Méně je někdy více.
@Phoenix (29.08.2020 19:23): No já mluvil o QB, který metroidvania není. Ale nemyslím, že tam bude až takový rozdíl. Pořád je to koridorová (když se ti nelíbí slovo lineární) střílečka. Každopádně někdy časem posoudím, až se k tomu ve slevě dostanu.
@Bursoft (29.08.2020 18:12): Jestli jsou tak neúměrně dlouhé tak, jako v Quantum Break, tak se ti ani nedivím. U RPG mě čtení dlouhých textů vůbec nevadí, ale v QB mi to přišlo, zejména s blížícím se koncem hry, už vyloženě ubíjející. Celkově ta délka textů byla přestřelená, že to úplně rozbíjelo flow, což je, jak říkáš, u lineární střílečky takové dost blbé.
@Marcusss (29.08.2020 18:19): Mně je jasný, že to dodává kontext, stejnej způsob byl v Quantum Break, ale prostě blbost autorů, že ten příběh neumí vyprávět jinak. Ta hra má slušný tempo a mně se nechce každý 2 minuty zastavovat a číst kdejakej papír. Toto patří do open worldů, ne víceméně lineární střílečky..

hlavně mám pocit, že za ty 3 hodiny už jsem posbíral tak 100 collectiblů, kdybych si k tomu měl teď sednout a číst to, tak to je tak půl hoďky..
Tak první dojmy asi po 3 hodinách hodně pozitivní. Od Maxe Payne konečně další Remedyovka, co má fakt výživnou a hrozně pohodlně ovládající akci. Už teď si myslím, že to bude rozhodně to nejlepší od MP2. Jenom klasicky miliarda collectiblů a mrtě textů, který nikdy nebudu číst, toto je mor dnešních her..

Grafika je super, akorát mám pocit, že mi to roztaví grafárnu :D .. se všema RT efektama a vymaxovanej zbytek s DLSS mi to jede horko těžko na 60, ale v nějakých velkých místnostech to padá i pod, přitom to někdy vypadá docela mázle. Ten jejich engine je divnej..
Na Steamu komplet edice za 32 EUR. Není to nějaký levný? :D Já to teda vzal, už jsem se připravoval, že to bude klasicky 60 éček..