Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jinak NOD jsou v podstatě převlečeni sověti. :) Poslední dobou jsem se za ně nahrál ve skirmishi až až, abych trochu poznal jejich potenciál. Arzenál tomu plně odpovídá: chemické zbraně, SAMs, děla, artilerie, a pak výbuch atomové bomby je impresivní. Zamrzí snad jen ty slabší (light) tanky. GDI má silnější (medium) tanky tak něco vydrží.
Zajímavé je, že atomovka někdy to zničí klidně i 4 budovy současně ale jindy ani jednu. Vůbec neznám žádné zbraně z datadisku za NOD ani GDI. ION canon za GDI je hezký ale tempem jedna budova max. nic extra.

Ve skirmishi me povabily hlášky AI jako moje AI je lepší než tvoje apod. :) Připrav se na smrt. Tak jasně no. :) Nevím jakou ta AI byla skutečnou výzvou v roce vydání ale dnes je to bída. Člověk rozestaví za NOD borce s plamenomety do line, nechá mezi nimi mezery aby se nesežehly mezi sebou a z GDI neprojde z pěchoty nikdo. A kdo projde toho dobije NOD pěchota a vozítka s kulomety. :)

Jasně že jo! Počkej že ty seš ten profík o o něm @mazar1234: ? A jéje tak to bude výprask. Tak pokud můžeme hrát jeden proti 6-8 tak do toho asi jdeme. :)
Hodně mě láká, když vidím, že se tu něco děje, byli byste ochotni mě také přibrat? :) Ale asi až za nějakou dobu, zatím jsem si hru ani nekoupil.
Docela bych už konečně dal nějakej masovej match, 6-8 lidí, tak se sakra koukejte domluvit :)
Ja by som si určite niekedy tento týždeň rád zahral, možno vo štvrtok alebo piatok.
@Malignus (05.03.2021 09:33): Přesně tohle se mi stalo, když jsme naposledy hráli tady s DH zápasy. V jednu chvíli mi došli peníze, tak jsem začal zjišťovat čím to je a ona stála fronta harvesterů u rafinérie a jezdili tam na pěti metrech čtverčních sem a tam, jak si dokolečka dávali přednost...
@Jab (04.03.2021 21:51): No Tiberian Sun som práve moc nehral. Hral som pôvodný Tiberian Dawn, keď sa tak ešte ani nevolal a potom Tiberium Wars. V trojke cyborgovia neboli, v jednotke si už nepamätám. V remasteri sa zatiaľ sústredím na Red Alert, keďže tú sériu mám o čosi radšej a ešte som sa tak ku samotnému C&C nedostal.
@Tulareanus (04.03.2021 21:34): vážně s GDI porazím ve skrimshi AI na hard obtížnost za 20-30 min když si je chci vychutnat tak za hoďku i s druhou base ale za NOD? 1-2 hod dle situace, mapy.

Objevil jsem jeden bug. Mám jednu rafieneri a vyrobím si další 2-4 harvestery. Po nějaké době mě přestanou zajíždět do rafinérie a řešením je jedině postavit rafinérii druhou. Stalo se mi to opakovaně za NOD. Netušíte co dělám špatně? Nebo je to well know bug?
@Rapier (04.03.2021 14:45): Ja som kedysi hrával trochu MP v Command & Conquer 3: Tiberium Wars s pár známymi a vždy som hral NOD a oni vždy GDI a buď som to nevedel poriadne hrať alebo to fakt bolo extrémne nevybalancované, lebo im fakt stačilo len spamovať silné tanky. Párkrát som tam vyhral na to, že som to rushol cez špeciálne jednotky na rogalách, ktoré prileteli na ich základňu v prvých minútach a vyhodili ich budovy do vzduchu, ale na dlhšie hry mi to prišlo ťažké a silne v nevýhode. Ale to už je pekných pár rokov (aspoň 10), takže možno som to vtedy len hral zle. :)
@ZephyrCZ (04.03.2021 13:45): ano dá legálně.  Viz můj odkaz v zajímavostech odkaz Stáhneš si plnou hru, i filmy (nutno stáhnout zvlášt) + další mise/kampaně.

@Tulareanus (04.03.2021 13:51): jj přesně to je ono. GDI na mě naběhne a já mám co dělat abych se ubránil. Ještě jak mě PC postavil na pozici ihned vedle soupeře tak jsem měl co dělat abych nepřišel o harvestery.
Každopádně tyhle RTS jsou žrout času a strašně chytlavé. Já to tušil že jak s tím začnu, tak skončím až dohraji všechny kampaně. :) Tohle je must have RTS po Dune 2, tedy Dune 2000.
No ja mel zas uchvatnou bilanci 5 proher a 1 win proti Anusnatrhnus.... ale jelikoz posledni hra, byla ta vyhra, tak ta smazala vsechny porazky a vlastne jsem tak celkove vyhral!!! :) ...... protoze, proto... :D
Včera jsem trénoval za rusy, pardon NOD a musím říci, že hrát za ně skirmish mi přišlo o dost těžší než za GDI. Počítač ve skirmish na hard jsem sice porazil ale obvykle za výrazně delší dobu. Možná záleží i na mapě ale např. zatímco Orca (heli) GDI je skvěle uplatitelná proti technice tak Mil Mi 28 za NOD je dobrý leda tak na tu pěchotu.
Co mají opravdu NOD skvělo jsou ty motorky s raketomety.
Tak pan zx tatarák dnes dostal sladkú pomstu v podobe 3:0, aby si moc nevyskakoval. :)

Ako sa hralo grupe? Sorry, to hranie som dnes nestíhal.
Pokud by si někdo chtěl porazit totální lamu a zvednout si tak náladu, tak jsem dneska večer k dispozici... :)
@jvempire (01.03.2021 18:47): zkusil jsem teď skirmish na HARD, bylo to easy, ačkoliv jsem první útok podcenil ale málem skončil. Za 27 min bylo po všem AI není na HARD žádný soupeř. Prostě jde o to mu ustřílet Harvestrs + zničit base: k tomu stačí scout vozítka + raketová (efektivní proti létajícím a vozidlům) a grenadier pěchota (efektivní proti pěchotě i budovám).
@Rapier (01.03.2021 17:49): To je důvod proč mě obvykle v RTS multiplayer nebaví. Když jsme kdysi hrávali, tak to bylo stylem - dáme si hodinu na budování a pak teprve se smí útočit. Hrál jsem na achievement asi 10 zápasů, vždy max 15min., párkrát jsem i vyhrál, ale prostě to nebaví.
@Tulareanus (01.03.2021 17:45): jasně proto mě všeci drtíte v MP. Já jsem typ hráče co si vybuduje obranu, a až pak útočí. :) Problém v MP je, že tam je obvykle velmi těžké si vybudovat obranu. Obvykle mi na to nikdo nedá dost času!
@Garret (28.02.2021 19:12): porazit ve skirmishi AI na medium je lehké. Protože AI se nechová jako hráč co využije možnosti na max. Teď jsem ve skirmisi AI rozdrtil za 58 min je proto, že jsem si nejprve vybudoval obranu, pak útočné jednotky (se spoustou kombinované pěchoty) a nakonec když AI nezbylo nic, tak pohodlně obsadil prakticky všechny budovy.
Fór je v tom že AI v single playeru podvádí (plné/neomezené zdroje) ale lidští hráči ti jedou na efektivitu a max. využívají zdroje. Pěchota je super v single+skirmish ale proti lidem mě její využití připadne málo efektivní. Obvykle Ti ji lidský hráč rozjezdí tanky, apod.