@Malignus (09.03.2021 20:42): @Rapier (09.03.2021 20:25): Nejsem profík a zrovna C&C jsem v multiplayeru nikdy nehrál (jen Red Alert 2, když mi bylo tak 14 let), takže určitě snadnou kořist nehledám.
Diskuze
@H34D (09.03.2021 20:09): Hledáš nějakou snadnou kořist, jo? Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia už s tebou nikdo nechce hrát? :-D :-D
Jinak NOD jsou v podstatě převlečeni sověti. :) Poslední dobou jsem se za ně nahrál ve skirmishi až až, abych trochu poznal jejich potenciál. Arzenál tomu plně odpovídá: chemické zbraně, SAMs, děla, artilerie, a pak výbuch atomové bomby je impresivní. Zamrzí snad jen ty slabší (light) tanky. GDI má silnější (medium) tanky tak něco vydrží.
Zajímavé je, že atomovka někdy to zničí klidně i 4 budovy současně ale jindy ani jednu. Vůbec neznám žádné zbraně z datadisku za NOD ani GDI. ION canon za GDI je hezký ale tempem jedna budova max. nic extra.
Ve skirmishi me povabily hlášky AI jako moje AI je lepší než tvoje apod. :) Připrav se na smrt. Tak jasně no. :) Nevím jakou ta AI byla skutečnou výzvou v roce vydání ale dnes je to bída. Člověk rozestaví za NOD borce s plamenomety do line, nechá mezi nimi mezery aby se nesežehly mezi sebou a z GDI neprojde z pěchoty nikdo. A kdo projde toho dobije NOD pěchota a vozítka s kulomety. :)
Jasně že jo! Počkej že ty seš ten profík o o něm @mazar1234: ? A jéje tak to bude výprask. Tak pokud můžeme hrát jeden proti 6-8 tak do toho asi jdeme. :)
Zajímavé je, že atomovka někdy to zničí klidně i 4 budovy současně ale jindy ani jednu. Vůbec neznám žádné zbraně z datadisku za NOD ani GDI. ION canon za GDI je hezký ale tempem jedna budova max. nic extra.
Ve skirmishi me povabily hlášky AI jako moje AI je lepší než tvoje apod. :) Připrav se na smrt. Tak jasně no. :) Nevím jakou ta AI byla skutečnou výzvou v roce vydání ale dnes je to bída. Člověk rozestaví za NOD borce s plamenomety do line, nechá mezi nimi mezery aby se nesežehly mezi sebou a z GDI neprojde z pěchoty nikdo. A kdo projde toho dobije NOD pěchota a vozítka s kulomety. :)
Jasně že jo! Počkej že ty seš ten profík o o něm @mazar1234: ? A jéje tak to bude výprask. Tak pokud můžeme hrát jeden proti 6-8 tak do toho asi jdeme. :)
Hodně mě láká, když vidím, že se tu něco děje, byli byste ochotni mě také přibrat? :) Ale asi až za nějakou dobu, zatím jsem si hru ani nekoupil.
Docela bych už konečně dal nějakej masovej match, 6-8 lidí, tak se sakra koukejte domluvit :)
Ja by som si určite niekedy tento týždeň rád zahral, možno vo štvrtok alebo piatok.
@Rapier (09.03.2021 17:44): Nevím, že by byla nějaká domluva na to kdy hrát. Ale dám rád někdy... :)
Kdy se chytáte na MP hru? Dnes nemohu.
@Malignus (05.03.2021 09:33): hm tak to je dobré vědět. :)
@Malignus (05.03.2021 09:33): Přesně tohle se mi stalo, když jsme naposledy hráli tady s DH zápasy. V jednu chvíli mi došli peníze, tak jsem začal zjišťovat čím to je a ona stála fronta harvesterů u rafinérie a jezdili tam na pěti metrech čtverčních sem a tam, jak si dokolečka dávali přednost...
@Rapier (04.03.2021 21:38): Na každou rafinérii měj max. dva harvestery, jinak se ti budou motat a do nekonečna si dávat přednost. Píšou to i v manuálu k originálnímu Command & Conquer: Red Alert.
@Jab (04.03.2021 21:51): No Tiberian Sun som práve moc nehral. Hral som pôvodný Tiberian Dawn, keď sa tak ešte ani nevolal a potom Tiberium Wars. V trojke cyborgovia neboli, v jednotke si už nepamätám. V remasteri sa zatiaľ sústredím na Red Alert, keďže tú sériu mám o čosi radšej a ešte som sa tak ku samotnému C&C nedostal.
@Tulareanus (04.03.2021 21:34): V původním Tiberian Sun bylo fajn do těch podzemních transportérů naložit kyborgy a inženýry. A poslat to zlým GDI do základny. Kyborgy snad ani nešlo přejet, jestli si vzpomínám. Inženýři samozřejmě obsazovali a prodávali budovy.
@Rapier (04.03.2021 21:38): Dementni AI :) Musis si to hlidat.
@Tulareanus (04.03.2021 21:34): vážně s GDI porazím ve skrimshi AI na hard obtížnost za 20-30 min když si je chci vychutnat tak za hoďku i s druhou base ale za NOD? 1-2 hod dle situace, mapy.
Objevil jsem jeden bug. Mám jednu rafieneri a vyrobím si další 2-4 harvestery. Po nějaké době mě přestanou zajíždět do rafinérie a řešením je jedině postavit rafinérii druhou. Stalo se mi to opakovaně za NOD. Netušíte co dělám špatně? Nebo je to well know bug?
Objevil jsem jeden bug. Mám jednu rafieneri a vyrobím si další 2-4 harvestery. Po nějaké době mě přestanou zajíždět do rafinérie a řešením je jedině postavit rafinérii druhou. Stalo se mi to opakovaně za NOD. Netušíte co dělám špatně? Nebo je to well know bug?
@Rapier (04.03.2021 14:45): Ja som kedysi hrával trochu MP v Command & Conquer 3: Tiberium Wars s pár známymi a vždy som hral NOD a oni vždy GDI a buď som to nevedel poriadne hrať alebo to fakt bolo extrémne nevybalancované, lebo im fakt stačilo len spamovať silné tanky. Párkrát som tam vyhral na to, že som to rushol cez špeciálne jednotky na rogalách, ktoré prileteli na ich základňu v prvých minútach a vyhodili ich budovy do vzduchu, ale na dlhšie hry mi to prišlo ťažké a silne v nevýhode. Ale to už je pekných pár rokov (aspoň 10), takže možno som to vtedy len hral zle. :)
@ZephyrCZ (04.03.2021 13:45): ano dá legálně. Viz můj odkaz v zajímavostech odkaz Stáhneš si plnou hru, i filmy (nutno stáhnout zvlášt) + další mise/kampaně.
@Tulareanus (04.03.2021 13:51): jj přesně to je ono. GDI na mě naběhne a já mám co dělat abych se ubránil. Ještě jak mě PC postavil na pozici ihned vedle soupeře tak jsem měl co dělat abych nepřišel o harvestery.
@Tulareanus (04.03.2021 13:51): jj přesně to je ono. GDI na mě naběhne a já mám co dělat abych se ubránil. Ještě jak mě PC postavil na pozici ihned vedle soupeře tak jsem měl co dělat abych nepřišel o harvestery.
@Rapier (04.03.2021 09:37): NOD mi vzdy prisli celkovo tazsi na hranie, nemajuc vobec tu jednoduchu hrubu silu GDI.
@Rapier (04.03.2021 13:32): Dá se někde Dune 2000 legálně koupit?
Každopádně tyhle RTS jsou žrout času a strašně chytlavé. Já to tušil že jak s tím začnu, tak skončím až dohraji všechny kampaně. :) Tohle je must have RTS po Dune 2, tedy Dune 2000.
No ja mel zas uchvatnou bilanci 5 proher a 1 win proti Anusnatrhnus.... ale jelikoz posledni hra, byla ta vyhra, tak ta smazala vsechny porazky a vlastne jsem tak celkove vyhral!!! :) ...... protoze, proto... :D
Včera jsem trénoval za rusy, pardon NOD a musím říci, že hrát za ně skirmish mi přišlo o dost těžší než za GDI. Počítač ve skirmish na hard jsem sice porazil ale obvykle za výrazně delší dobu. Možná záleží i na mapě ale např. zatímco Orca (heli) GDI je skvěle uplatitelná proti technice tak Mil Mi 28 za NOD je dobrý leda tak na tu pěchotu.
Co mají opravdu NOD skvělo jsou ty motorky s raketomety.
Co mají opravdu NOD skvělo jsou ty motorky s raketomety.
@Rapier (03.03.2021 07:51): Myslím, že to bylo včera fajné. Každý chvilku tahal pilku a některé střety fakt byly parádní :)
Jak to včera dopadlo? Já nemohl letěl jsem SEAD misi v Falcon BMS 4 s klukama z letky. :)
Tak pan zx tatarák dnes dostal sladkú pomstu v podobe 3:0, aby si moc nevyskakoval. :)
Ako sa hralo grupe? Sorry, to hranie som dnes nestíhal.
Ako sa hralo grupe? Sorry, to hranie som dnes nestíhal.
@Rapier (01.03.2021 20:35): Jo. Maximalizácia časovej efektivity v praxi, na turnaji.
Vlastne ideálna hra by mala skončiť do 20 minút asi, alebo menej.
Ergo buď si Rommel alebo si v sračkách :-D, aneb ako hovorili v Taliansku... kde je Rommel tam je vojna. V tej prvej.
Ja som tiež "Turtle Build" a preto RTS online nehrám.
Vlastne ideálna hra by mala skončiť do 20 minút asi, alebo menej.
Ergo buď si Rommel alebo si v sračkách :-D, aneb ako hovorili v Taliansku... kde je Rommel tam je vojna. V tej prvej.
Ja som tiež "Turtle Build" a preto RTS online nehrám.
@Zx Atari 500 (02.03.2021 19:08): Áno, včera si väčšinu hier vyhral, ale to bolo posledný raz!!!! :)
@ZephyrCZ (02.03.2021 19:12): Tak ta skupina je trvala... :) Lepe se tam domluvime nez tady
@Zx Atari 500 (02.03.2021 19:08): Už joinul. Původní plán byl až před hrou, ale pokud mě tam chceš mít už teď. Prosím. Můžeš se kochat... :)
@ZephyrCZ (02.03.2021 19:04): Chat si joinul? Nejoinul!
JInak vcera dostal Tula nakladacku! :) Bude zas psat, ze ne, ale dostal! :D Funny bylo, kdyz se mi omylem podarilo cca 10 minut po startu prodat construction budovu :)
JInak vcera dostal Tula nakladacku! :) Bude zas psat, ze ne, ale dostal! :D Funny bylo, kdyz se mi omylem podarilo cca 10 minut po startu prodat construction budovu :)
@Rapier (02.03.2021 18:11): Ještě jsi neviděl titul, kterého dosáhnu já. Jestli chceš, můžeme na bedně stát společně potom... :)
@ZephyrCZ (02.03.2021 16:12): ten titul podle výsledku náleží mě. :)
Pokud by si někdo chtěl porazit totální lamu a zvednout si tak náladu, tak jsem dneska večer k dispozici... :)
Pro potenconalni zajemce o hrani je stale dostupnej group chat na steamu https://s.team/chat/ZlzebmvK
Ne. Měli bychom?
Vy ste nikdy nevideli jediné video od H4-da v Starcrafte,
@Rapier (01.03.2021 19:15): Hej, je to o tom, že C&C ako si sám v mp zistil, je dosť agresívna stratégia. :)
Inak ja by som dnes po desiatej asi mohol, ak by ste chceli hrať.
Inak ja by som dnes po desiatej asi mohol, ak by ste chceli hrať.
@jvempire (01.03.2021 18:47): zkusil jsem teď skirmish na HARD, bylo to easy, ačkoliv jsem první útok podcenil ale málem skončil. Za 27 min bylo po všem AI není na HARD žádný soupeř. Prostě jde o to mu ustřílet Harvestrs + zničit base: k tomu stačí scout vozítka + raketová (efektivní proti létajícím a vozidlům) a grenadier pěchota (efektivní proti pěchotě i budovám).
@Rapier (01.03.2021 17:49): To je důvod proč mě obvykle v RTS multiplayer nebaví. Když jsme kdysi hrávali, tak to bylo stylem - dáme si hodinu na budování a pak teprve se smí útočit. Hrál jsem na achievement asi 10 zápasů, vždy max 15min., párkrát jsem i vyhrál, ale prostě to nebaví.
@Rapier (01.03.2021 17:49): ..nejlepší obrana je útok :)
@Tulareanus (01.03.2021 17:45): jasně proto mě všeci drtíte v MP. Já jsem typ hráče co si vybuduje obranu, a až pak útočí. :) Problém v MP je, že tam je obvykle velmi těžké si vybudovat obranu. Obvykle mi na to nikdo nedá dost času!
@Rapier (01.03.2021 17:10): nechcem ti kazit moralku ale "rozdrtit" a "58 minut" nejde moc dokopy. :D
@Garret (01.03.2021 17:12): to bych si v žádném případě nedovolil. :)
@Rapier (01.03.2021 17:10): snažíš se mi zničit sebevědomí, jo? :-)
@Garret (28.02.2021 19:12): porazit ve skirmishi AI na medium je lehké. Protože AI se nechová jako hráč co využije možnosti na max. Teď jsem ve skirmisi AI rozdrtil za 58 min je proto, že jsem si nejprve vybudoval obranu, pak útočné jednotky (se spoustou kombinované pěchoty) a nakonec když AI nezbylo nic, tak pohodlně obsadil prakticky všechny budovy.
Fór je v tom že AI v single playeru podvádí (plné/neomezené zdroje) ale lidští hráči ti jedou na efektivitu a max. využívají zdroje. Pěchota je super v single+skirmish ale proti lidem mě její využití připadne málo efektivní. Obvykle Ti ji lidský hráč rozjezdí tanky, apod.
Fór je v tom že AI v single playeru podvádí (plné/neomezené zdroje) ale lidští hráči ti jedou na efektivitu a max. využívají zdroje. Pěchota je super v single+skirmish ale proti lidem mě její využití připadne málo efektivní. Obvykle Ti ji lidský hráč rozjezdí tanky, apod.
@Paul (28.02.2021 22:24): Za mě stále platí ÚT večer. A pak už i další dny, když bude dostatek lidí.
@Paul (28.02.2021 22:24): já mám tenhle týden noční :-/
@Zx Atari 500 (28.02.2021 21:08): taky už se mi nějak nechce, tak kdyžtak bych dal zítra..garret snad do té doby naskilluje aby nás mohl vydrtit :)
Ja ted dorazil dom a sem utahanej jak sulin.... takze ja se pripojimaz priste (zejtra? :D ) :)
@Garret (28.02.2021 20:38): kasárna - vojáci, továrna - auta. A pokud jseš troll jak Malignus, tak ještě naval yard na lodě. Víc vědět nepotřebuješ :D