Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@mazar1234 (21.03.2021 20:01): tak u té Bratislavy to bylo předem jasné. Po revoluci prý na Slovensko přijeli nějací manažéři/vývojáři co se chytali koupit nějaké herní studio a měli informace, že po západu slunce se nechodí po ulici, protože tam řádí odstřelovači. Holt Bratislava a divoké Slovensko 90 let 20 století. :) Ne nadarmo je ta bratislavská mise tak těžká. :)

Bez loadu nedá C&C nikdo. Stačí někde chvíli zaváhat nebo něco přehlédnout a je po srandě. Jako člověk co dohrál Dune 2000 za všechny rody si troufám říci že to je nemožné.
Tak ja to určite vezmem rád ako challenge, lebo to mám v pláne hrať. Momentálne sa však primárne sústredím na red alert časť remasteru, keď dohrám tú, tak pôjdem na tiberian dawn. Zatiaľ som prešiel kampaň za sovietov (2 zo 14 misii na normal som loadoval) a v kampani za spojencov mám za sebou 11/14 misii v pohode (loadoval som akurát druhú polovicu desiatej misie v raketovom sile, ktorá sa mi zdala fakt blbo nadizajnovaná).
@Garret (21.03.2021 15:07): no já bych si troufl říci, že už od takové 7-8 mise to málokdo dá napoprvé. Viz mise s Commando, stačí malá chyba, nepozornost a mission failed. Ano opakování je součást gameplay designu, o tom žádná. Ale zase ten pocit satisfakce když to dáš, ten je k nezaplacení. :)
@Garret (21.03.2021 14:07): proti Dune 2000 je to stále tak trochu procházka růžovým sadem. Mě to třeba baví, i když musím přijít na to kde a jak efektivně rozestavět jednotky abych ustál pozemní útoky, vzdušné výsadky, apod. Holt asi mám pro RTS slabost. :) Obrň se trpělivostí, to dáš! Máš na to!
@mazar1234 (20.03.2021 17:25): ano přesně to jsem udělal. Místa kde NOD posílal transportní heli jsem obsadil 4-6 raketovými pěšáky a 2 středními tanky. Pokud přistáli tak je tanky rozstříleli dříve než stihli vystoupit. Ta mise byla těžká hlavně v tom, že mohla bez ohledu na situaci okamžitě skončit ztrátou jediného civilisty. Až zablokování brodů AI definitivně odřízlo. Ovšem AI si přístup k tiberiovým polím vynutila střelbou na harvestery kde jak jsi poznamenal přišel okamžitě útok několika vln pěchoty všeho druhu, tanků, scout vozítek a silné artilerie. Nejhorší jsou NOD pěšáci s plamenomety, ti efektivně bojují i s tanky. A zatímco ty jako hráč máš potíže tanky rozjezdit pěchotu, AI vždy neomylně harvesterem, tankem rozjede tvoji pěchotu nebo ji svoukne na výstřel plamenomety.
@Rapier (20.03.2021 13:11): Ta misia je celkovo specificka a neverim ze sa da prejst na prvu dobru, musis zistit ako to tam funguje a navyse tam este lietaju heli-vysadky takze 2 launchery zo startu si musis umiestnit na strategicku poziciu + tlupu bazookarov na druhy heli-spot.... jedna z tych tazsich misii.
@mazar1234 (20.03.2021 11:33): ano, jenže útoku na harvestery se nevyhneš pokud chceš misi vyhrát. Když AI dojde tiberium a mají smůlu v tom, že na jejich straně mapy nejsou ty stromy které pole obnovují,k tak ať chceš nebo ne AI pošle své harvestery k Tobě a pak stačí aby náhodně AI přejela jednoho civilistu a šmitec, mission failed. Chvíli mě trvalo než jsem pochopil co je špatně. :)
@Garret (20.03.2021 08:49): ano, nejsem masochista. :) I tak jsem předcházející misi s Commando opakoval asi 7x, a tuhle díky přejetým bratislavským civilistům NOD harvestery dokonce snad 10x.
Úkol zněl jasně ochránit civilní bratislavské obyvatelstvo ( zdravím @mazar1234) a polní nemocnici kde pan doktor pomáhá občanům uzdravit z otravy z Tiberia.

Řešení bylo prosté Watsone, zablokovat středními GDI tanky všechny brody na celé široké frontě a hlavně poté ustát všechny ty útoky obou AI, protože když jsem se musel s brodů napravo po těžkých poškozeních a ztrátách stáhnou, tak mě na mé pole projely 3 harvestery protivníka a já je sice po opravě tanků zničil ale to vyvovolalo mohutné vlny pěchoty NOD + lehké tanky, vozítka a já měl plné ruce práce ubránit základnu, až pak jsem mohl zabezpečit brody znovu.
@Tulareanus (19.03.2021 19:47): Ze začátku jsme měli dobře dvě, tři, situace, kdy jsme si říkali, že končíme. V poslední hře především na @Rapier šli dva Hard AI najednou a já mu nemohl pomoci. Vždy to ale ustál, byť fakt těsně. Útoky přišli v momentě, kdy my měli sotva dvě budovy. Takže něco na tom, že staví rychleji, určitě bude..
@Rapier (19.03.2021 19:39): No čo som teraz scoutoval na internete, tak minimálne ľudia vravia, že AI stavia budovy oveľa rýchlejšie, než hráč. Na hard taktiež na začiatku dostane 2x toľko peňazí ako hráč.
@ZephyrCZ (19.03.2021 11:24): jj s tím nedostatkem koření, pardon Tibéria, to bohužel je pravda. Člověk balancoval na hraně přežití. Hrát za NOD proti AI v týmech na hard není úplně procházka růžovým sadem. Konečně nějaká výzva! :)
@Rapier (19.03.2021 10:10): Za mě byl nejvíce zásadní problém v nedostatku surovin. Jednoduše po celé mapě Tibérium došlo a pak jsme se s 3× AI Hard jenom tak ohlodávali s tím co jsme měli, protože všichni jsme byli bez peněz. Každopádně moc fajn hra s @Rapier.
Včera v noci jsme dali s @ZephyrCZ: kooperativní hru přes DH Discord. A musím dodat, že mě překvapilo jak bylo nemožné porazit na největší mapě AI. 2 lidé (Team 1) vs 4 AI (Team 2) na Hard obtížnost.
Ve skirmish jsem byl schopen opakovaně v prvním C&C porazit současně 2 AI na Hard (ale uvědomuji si že ta AI nehrála za stejný tým tím to bude!) ale včera se to ukázalo že to je téměř nemožné. Jednak mezi nás PC dá vždy nějakou AI ze stejného týmu. Na těch skirmish mapách je naprosto klíčové získat pozici uprostřed kde se dá vyrážet těžit všemi směry protože jak má člověk smůlu a umístí jej to na část mapy kde okamžitě vytěží své malé (byť obnovitelné pole tiberia) tak musí jezdit okolo protivníka který mu začíná útočit na harvestery. Harvestery v prvním C&C jsou vůbec masakr, jakmile vytěží pole a nemají plno klidně si to namíří přímo přes/do základny AI kde stačí pár granátníků a člověk přijde o harvestr rychleji než by švec ušil boty.

Poučení zní:
1. permanentně kontrolovat své harverstery, především kudy jedou. Zlatá Duna 2000 a ty jejich transportní letadla!
2. pěchota beží stejně rychle jako jede harvester takže s ním ujet je velmi obtížné
3. 4x AI na hard v jednom teamu vs 2 lidé v jednom teamu je masakr, zatím jsme nedokázali vyhrát, stěží jsme přežili 3x AI na hard v jednom teamu vs 2 lidé a nakonec zvítězili
4. helikoptéry NOD (hrál jsem celou dobu za NOD, @ZephyrCZ: za GDI) jsou nakonec výrazně lepší než jsem čekal. Nelikvidují efektivně jen pěchotu ale i lehce obrněné vozidla a hlavně budovy. 5 těch heli je schopno dorazit budovu v jednom útoku a ještě jim zbyde munice na nějakou pěchotu, lehké vozidla, apod.

Každopádně díky za mou první coop skirmish C&C hru. :)
Jsme pokud dobře počítám 4, tak ještě zephyr, atari, h34d a garret a bylo by nás bájných 8 :)
@H34D (11.03.2021 21:41): V nasich hrach jsou i klavesove zkratky profi vymozenost...  a nebo jsem tak profi skill, ze je ani nepouzivam? .)  Zvlast kdyz mi vetsina z nejakyho duvodu ani nejde... ale jsem tak profi, ze ani nepatram proc! :D

Jelikoz obrazky nestaci, je potreba rovnou instruktazni video pro H34D! :D
@Malignus (11.03.2021 20:40): No minimálně první část je pravda :D

@mazar1234 (11.03.2021 19:07): Však by se dalo hrát buď nějak týmově např. 2v3, anebo by se mohly utvořit dočasné aliance ve FFA. Nevím, jestli jste u toho třeba na nějakém komunikátoru typu Discord, ale mohla by to být legrace. Nicméně v C&C bych opravdu nebyl tak dobrý, tam není micro a macro tak důležité.

Však udělejte nějaký záznam na streamu a mě bude stačit, že se podívám.
Ak by mi to casovo vychadzalo a zucastnil by som sa, tak by som to mohol streamovat u seba na twitchi.
Nechcete dát aspoň stream té vaší příští hry? Podíval bych se. A hráváte FFA nebo nějak na týmy? Asi to zatím kupovat nebudu, tak buďte v klidu. :)
@Rapier (09.03.2021 20:25): Práveže vôbec nie. Sovieti sú zameraní na ťažké jednotky, tak ako GDI v pôvodnom C&C. Dokonca v jednotke oboch sérii majú rovnaký mammoth tank (v dvojke RA ho u sovietov už nahradil Apocalypse). Sovieti sú tak zameraní prevažne na hrubú silu a NOD sú skôr záškodnícki na ľahšie a rýchlejšie jednotky. Čo je samozrejme ťažšie na manažment a makrovanie, lebo sa nedá proti GDI ísť len na kvantitu. Bol to inak aj  zámer Westwoodu, aby po C&C nemali v RA klaďasi a záporáci rovnaké taktiky.
@mazar1234 (10.03.2021 18:37): všiml jsem si při hře ve skirmishi za NOD že je nutné mít proti GDI kvalitní AA tzn, SAM site, raketovou pěchotu a bikes s raketovými nosiči.... bez toho neustojíš ty nálety ORCAs.

Takové mise co popisuješ jsem zažil už v Dune 2000 a místy to bylo opravdové peklo, jak u Stalingradu. :)
@Rapier (10.03.2021 16:07): GDI je urcite viac easy ako NOD, za NODa aj dost zalezi niekedy ktore uzemie si vyberies na misiu, lebo to moze byt pomerne OK vs Pakaren....

Ono za NOD je dost podstatna informacia ako overridovat bombardovacie nalety, vzdy utocia na najvyssie polozenu jednotku takze treba pravidelne niekam hore posielat pesiaka aby prilakal lietadla.... (od tusim 5 misie to zacne).
Každopádně rozehraji tu kampaň. Po skirmishi si začínám věřit. Je mi jasné viz. Dune 2000 že dohrát to za obě strany bude v některých misích peklo. Nevím jak C&C ale Duna 2000 byla peklo. Některé mise jsem musel opakovat hodněkrát. :)

Jinak se mi strašně líbí ten remaster. Mezerníkem přepnutí do modu z roku 95 člověku ihned připomene jak doba pokročila.