Včera v noci jsme dali s @
ZephyrCZ: kooperativní hru přes DH Discord. A musím dodat, že mě překvapilo jak bylo nemožné porazit na největší mapě AI. 2 lidé (Team 1) vs 4 AI (Team 2) na Hard obtížnost.
Ve skirmish jsem byl schopen opakovaně v prvním C&C porazit současně 2 AI na Hard (ale uvědomuji si že ta AI nehrála za stejný tým tím to bude!) ale včera se to ukázalo že to je téměř nemožné. Jednak mezi nás PC dá vždy nějakou AI ze stejného týmu. Na těch skirmish mapách je naprosto klíčové získat pozici uprostřed kde se dá vyrážet těžit všemi směry protože jak má člověk smůlu a umístí jej to na část mapy kde okamžitě vytěží své malé (byť obnovitelné pole tiberia) tak musí jezdit okolo protivníka který mu začíná útočit na harvestery. Harvestery v prvním C&C jsou vůbec masakr, jakmile vytěží pole a nemají plno klidně si to namíří přímo přes/do základny AI kde stačí pár granátníků a člověk přijde o harvestr rychleji než by švec ušil boty.
Poučení zní:
1. permanentně kontrolovat své harverstery, především kudy jedou. Zlatá Duna 2000 a ty jejich transportní letadla!
2. pěchota beží stejně rychle jako jede harvester takže s ním ujet je velmi obtížné
3. 4x AI na hard v jednom teamu vs 2 lidé v jednom teamu je masakr, zatím jsme nedokázali vyhrát, stěží jsme přežili 3x AI na hard v jednom teamu vs 2 lidé a nakonec zvítězili
4. helikoptéry NOD (hrál jsem celou dobu za NOD, @
ZephyrCZ: za GDI) jsou nakonec výrazně lepší než jsem čekal. Nelikvidují efektivně jen pěchotu ale i lehce obrněné vozidla a hlavně budovy. 5 těch heli je schopno dorazit budovu v jednom útoku a ještě jim zbyde munice na nějakou pěchotu, lehké vozidla, apod.
Každopádně díky za mou první coop skirmish C&C hru. :)