Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered

Beenox Studios •  Infinity Ward (původní verze)
31.03.2020
30.04.2020
kompatibilní
82
33 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

Stejně tak jako se svého remasteru dočkala first-person střílečka Call of Duty 4: Modern Warfare z roku 2007, první díl série Modern Warfare, potkal stejný osud i její pokračování Call of Duty: Modern Warfare 2 z roku 2009.

Mnohých zásadních úprav se dočkala grafická stránka, ať už se jedná o hezčí textury, animace, renderování, podporu HDR formátu, 4K rozlišení a mnoho dalšího. Po stránce hratelnosti se remasterovaná verze však pečlivě drží originálu. Zkrátka lze čekat to, čeho jsme se dočkali v Call of Duty: Modern Warfare Remastered. Oproti remasteru prvního dílu však ve hře zcela chybí multiplayer, ať už co se týče kooperačního režimu Spec Ops či klasického kompetitivního multiplayeru. Majitelé Modern Warfare 2 Campaign Remastered však jako bonus obdrží balíček Underwater Demo Team Classic Ghost Bundle pro Call of Duty: Modern Warfare (2019) a Call of Duty: Warzone, obsahující skin pro postavu Ghost inspirovaný právě druhým dílem.


Poslední diskuzní příspěvek

Heh, právě jsem oficiálně dohrála své první Codko, že mi to trvalo, skoro deset let od mého prvního pokusu...

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 30
Technologicky na chlup stejný remaster jako u MW 1 z roku 2016. Ok, 3 chupy jsou jiný. Zbraně to má detailnější, je to méně kontrastní a při plazení se neláme tráva, což byl pěkný efekt u mise v Pripjati. Zásadní rozdíl spočívá v ártu a lvl designu, který měla jednička o třídu vejš. Stealth scény byly silnější atmosférou - vizuál i tempo imerzivnější a daleko líp se v nich bojovalo i když jste byli permanentně pod křížovou palbou. U dvojky je mnoho podřízeno filmovým wow efektům a ano, nálet na Gulag byl boží, ale třeba mise ve slumu Rio de Janeira neměla s klasickou akcí skoro nic společného. Snad 40krát mi do vysílačky řvali Roach, get your ass, dont let him, be yourself, by the windows, doors, monkeys, call mother, gogogogogogog...a nepřátelé štípali ze všech stran, výšek i dimenzí, protože se respawnovali. Dokud jsem tu misi prostě nehrál přesně tak, jak byla naskriptovaná s nesmyslně bondovskejma kaskaderskejma kouskama, tak to bylo na hard čiré utrpení. A to je princip MW2. Nějaké mise trvají déle, ale hlavní je spustit scénu a být uprostřed dění filmu (invaze ve Washingtonu), a nějaké jsou moc krátké (v horách a sněžné bouři to mohlo být daleko delší). MW2 jsem si užil jako Zlaté oko s Brosnanem ve dvanácti, ale hrálo se mi to blbě. 

Infinity Ward má dobré dabéry. Strašně srandovní je, že seržanta Foleyho namluvil Keith David, kterýho znám z Ricka a Mortyho, kde namluvil Obamu. Strašně cool je, že generála Shepharda namluvil Lance Henriksen, kterýho všichni znají jako androida Bishopa z Vetřelců. Kecy jsou furt dobře napsaný a je na nich - potažmo i na příběhu - znát, že tvůrci změnili postup ve svojí filozofii ve které je americká armáda nejlepší z nejlepších, a obalili ji žánrem. Výsledek je stejný a s misí No Russian ještě horší. Je to standardní technika udělat ze záporáků absolutní zrůdy, aby měli klaďasové (respektive diváci - záměrně nepíšu hráči) řádnou motivaci. Tohle ale není mimozemská invaze, nýbrž reálný národ a reálná hrozba. Hustit do lidí, čeho nejhoršího jsou schopný se teroristi a zaostalý východ dopustit, aby se báli a milovali svojí ultraprofi armádu je nechutná manipulace. Zvlášť v době kdy to bylo velmi žhavé. Před covidem a pussy culture, které se řeší teď. Namítnete, že je to klasický mainstream, ale existují i chytré věci pro jednoduché lidi. Až budou mít klaďasové v CoD nějaké životní problémy a vojna nebude šlapat jak na drátkách, přičtu tomu 30.

Pro: Filmová atraktivita.

Proti: Není to moc hra.

+3 +8 −5