Les je tunel. Vesnice je tunel. Všechno je tunel. Myšlenky typu "neschovává se něco za tím stromem?" hra odmění varováním "vrať se do akce, dezertére".
Hratelnost typu Moorhuhn, jen obalená v krásné grafice. Slepice se naučily ovládat zbraně. Jakákoliv vlastní invence v řešení problémů je potrestána smrtí. Úspěch se neodvíjí od skillu hráče, ale od toho, jak moc dokáže neodbočovat z cesty, kterou mu vytyčil scénárista. Mezi tím spousta scén, kdy hráč nemá nad postavou vůbec žádnou či jen omezenou kontrolu + příběhové předěly jako další plýtvání časem hráče, který když si zapne hru, tak chce hrát.
Pro: ruznorode mise v singleplayeru, atmosfera, znicitelnost prostredi, kdy muzete temer vse srovnat se zemi, tuny zbrani, bomb, vozidel, plavidel, helikopter, stacionarnich zbrani
Proti: koridor single vede za rucicku, pro novacky byl multiplayer brutalni, neda se zalehnout, noobove pouzivaji aimboty nebo do vas strili jednu raketu za druhou