Třetí epizoda pětidílné herní série volně navazuje na filmovou trilogii Návrat do budoucnosti z let 1985-1990. V hlavních rolích opět účinkuje Marty McFly, za nějž budete hrát, Dr. Emmett Brown, Biff Tannen a jejich rodinní příslušníci. Navíc herec Christopher Lloyd namluvil svoji postavu Emmetta a Claudia Wells svoji postavu Jennifer.
Marty a Dr. Brown se konečně vracejí do roku 1986 s úsměvem na tváři. Zloduchové byli zatčeni, ostatní oslavují a všechno vypadá perfektně. Nicméně po návratu z roku 1931 hned nesedí několik věcí. Dr. Brown zmizel, Hill Valley je obehnáno vysokou zdí a Jennifer nechce Martyho ani vidět, protože prý bezmezně dodržuje všechna pravidla. Aby toho nebylo málo, DeLorean při návratu havaruje a dojde k poškození proudového kapacitátoru. A protože jediný, kdo by mohl pomoci, je Dr. Brown, vydává se ho Marty nalézt. Brzo ale zjišťuje, že se Brown nikdy nestal vědcem, nevymyslel stroj času a ani se nezná s Martym. Místo toho řídí město bez jakékoliv trestné činnosti, to je ale vykoupeno absolutní ztrátou svobody a utajovanou nespokojeností obyvatel proti despotické vládě. Je jen na vás, abyste se k Brownovi dokázali dostat a přesvědčit ho o "realitě".
Hra je klasickou point&click adventurou z pohledu třetí osoby se statickou kamerou. Pohyb zajišťuje myš, jejímž poklepáním se přesunete na dané místo nebo pomocí klávesových šipek. Nicméně interakci s postavami a objekty zajišťuje pouze myš. Proti zakysnutí je ve hře obsažena i několikastupňová nápověda.
Ve třetí epizodě herního Návratu do budoucnosti jsem se s Martym dostal zpět do roku 1986, ale bohužel se hodně věcí pokazilo a čekalo na mě překvapení v podobě policejního městečka Hill Halley. To je obehnáno vysokou zdí, kterou jsem překonal pomocí hoverboardu z létajícího kola DeLoreanu a většina obyvatel zde jezdí v golfových vozících a chová se, jako roboti. Není divu, když jsou na každém rohu kamery a jakýkoli přestupek (jako třeba vlastnění žvýkačky) je trestán důtkou.
Jsem považován za největšího slušňáka ve městě, a tak mi nikdo neřekne Marty, ale Martine. Z Jeniffer, které se nastolený systém nepozdává, se stala sprejerka, máma se dala na pití a táta obsluhuje zmíněný kamerový systém. Doktor se změnil k nepoznání, především kvůli Edně Stricklandové, ale kdo jiný ho může přivést k rozumu, než právě Marty.
Co bylo dobré v předchozích epizodách, je dobré i v Citizen Brown, ale i ty špatné prvky zůstaly. Znovu zde tak exceluje Christopher Lloyd, jakožto Emmett Brown, kterého si však užiji jen pár minut ke konci, ale i Claudia Wells coby Jeniffer Parker není špatná. Sedl mi humor i hudba a ovládání pohybu je bohužel stále stejně špatné.
Dle mě je třetí epizoda tím nejlepším, co Back to the Future: The Game nabízí, alespoň prozatím. Kdo ví, jak tenhle bláznivý, ale zároveň zajímavý příběh bude pokračovat. Do Double Visions se pustím co nevidět.
Jsem považován za největšího slušňáka ve městě, a tak mi nikdo neřekne Marty, ale Martine. Z Jeniffer, které se nastolený systém nepozdává, se stala sprejerka, máma se dala na pití a táta obsluhuje zmíněný kamerový systém. Doktor se změnil k nepoznání, především kvůli Edně Stricklandové, ale kdo jiný ho může přivést k rozumu, než právě Marty.
Co bylo dobré v předchozích epizodách, je dobré i v Citizen Brown, ale i ty špatné prvky zůstaly. Znovu zde tak exceluje Christopher Lloyd, jakožto Emmett Brown, kterého si však užiji jen pár minut ke konci, ale i Claudia Wells coby Jeniffer Parker není špatná. Sedl mi humor i hudba a ovládání pohybu je bohužel stále stejně špatné.
Dle mě je třetí epizoda tím nejlepším, co Back to the Future: The Game nabízí, alespoň prozatím. Kdo ví, jak tenhle bláznivý, ale zároveň zajímavý příběh bude pokračovat. Do Double Visions se pustím co nevidět.
Pro: atmosféra Návratu do budoucnosti, Christopher Lloyd, policejní městečko, humor, hudba
Proti: ovládání pohybu