Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Assassin's Creed II: Battle of Forlì

Assassin's Creed II: Battle of Forli, Sequence 12: Battle of Forli

28.01.2010
04.03.2010
15.11.2016
17.02.2022
kompatibilní
82
21 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
rozšíření
Multiplayer
ne

Battle of Forlì je první ze dvou rozšíření hry Assassin's Creed II, která měla původně být obsažena již v rámci původní hry. Bohužel se však nestihla do vydání dokončit a vydala se nakonec v podobě placených DLC. Na Xbox 360 a PlayStation 3 se prodávala samostatně, při vydání na PC už však byla přítomna i se základní hrou. Bitva o Forlì je ve hře zařazená jako dvanáctá sekvence a skládá se ze šesti vzpomínek.

Příběh se odehrává v okolí hradu Forlì. Ezio, Nicolo Machiavelli a Mario Auditore zrovna získali od Rodriga Borgia jablko ráje a měli v plánu ho odvést právě tam. Jakmile ale dorazí, zjistí, že je hrad okupován bratry Checcem a Ludovicem Orsi, které si najali templáři. Nyní se musí nějakým způsobem dostat dovnitř a hrad si vydobýt zpět.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 70
Když jsem si pořizoval druhého Assassina a později ho začal hrát, tak jsem vůbec netušil, že hra má nějaká rozšíření, protože u PC verze hry jsou součástí hry již od začátku. Stejně tak jsem při postupování jednotlivými kapitolami ani netušil, že zrovna vstupuji do DLC kapitoly. Jinými slovy, příběh nové kapitoly skvěle zapadá do konceptu původní hry, což je pravděpodobně způsobené tím, že daná kapitola měla být již v původní hře, ale bohužel se nestihla včas dokončit. Rozhodně tak nedochází k situacím z jiných her, kde příběh z jejich rozšíření působí dolepovaným dojmem.

Příběh hry s obranou hradu působí dobře, protože nabízí trošku něco jiného, než je ve zbytku hry. Samotný průběh kapitoly je pak především o soubojích. Ty jsou vzhledem k pozdější fázi v původně hře již mírně náročnější, kdy je potřeba znát i speciální útoky. Sám jsem s nimi ale neměl prakticky žádný problém, jen byly až zbytečně zdlouhavé. Jediné, co mě štvalo bylo, když mi sem tam nepřátelé zabili spřátelenou osobu, což pochopitelně znamenalo desynchronizaci a opakovaní daného segmentu.

Celkově jsem byl s novou kapitolou do hry spokojen.
+15