Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

"nešťastnou náhodou jsem vyvraždil hospůdku..." :-D Srandista, fakt...

Nejsem si moc jistý... ale neseděl ten chlap na něm? V horním patře na židličce u stolu poblíž nějaké hazardní hry? Nebo se mi to plete s něčím jiným?
No napadlo mě, že by se to třeba dalo smést pod koberec. Konec konců všichni strážní všude kolem to sebevědomě ignorovali. A pak teda hlavně nechápu, proč ten chlap nemá ten klíč teda nějak normálně u sebe. :/
Tak ty si nešťastnou náhodou vyvraždil hospůdku a chceš dobrý konec? :-)
No do prdele. Před časem jsem nešťastnou náhodou vyvraždil celou tu hospůdku. Do teď se neprojevily žádný komplikace, nicméně zrovna se mi zachtělo splnit quest pro ducha z krypty, pročež potřebuju získat klíč od jistýho tamního jednookýho štamgasty. Tak tam jdu, a tohohle jednookouna nacházím mrtvýho nedaleko od hospody. Prohledávám ho a kromě peněz a náčiní nenacházím nic. Tak lezu do hospody a prohledávám, jestli tam ten klíč náhodou někde nenechal, a nic. Mrknul jsem do návodu a zdá se, že jako od mrtvýho od něj ten klíč prostě nezískám. Nemá s tím někdo nějakou zkušenost? Chtěl bych se dopracovat k dobrýmu konci. :(
Tak už jsem ve městě, Ylsideři na každým kroku, a vypadá to, že proti nim moc šance nemám. Aspoň mám u sebe přes 15 life lektvarů a přes 20 lektvarů doplňujících manu. Každopádně do toho vězení, kde získám jejich brnění, se asi budu muset proplížit (vidím to na neviditelnost, mám pět lektvarů a pak as budu muset čarovat na všechny strany).
Mečem je sundat jde, ale musí se člověk zaměřit pouze silově na boj s mečem. Jinak po získání jejich brnění (v cele) jsou už pak docela lehcí zabít a neubírají svými útoky tolik na zdraví.
MCZ: Mám dojem, že nemyslíš fireball, ale ohnivej koberec (tak tomu improvizačně říkám asi jenom já). Ten mi ze začátku přišel dost vhod, ale rychlejší silnější nepřátelé (počínaje asi tou lítací krevetou v chrámu Akbaa) tím jednou proběhnou jakoby nic a můžu to vesele rušit. Kombinovat to se zdí jsem ale nezkoušel, to je fakt. Říkám si, že jsem se měl taky víc zaměřit na luk a zdejší vylepšováky. Celkově mi příjde, že se jim meče nemůžou moc rovnat.
No dost možná jsem používal quicksave-quickload taktiku, tzn. save po tom, co jim došlo to zrychlení, load když mě trefili a save když jsem trefil já je. Tak to šlo myslím i mečem. :-)
Díky. Myslím, že předtím jsem to na ně taky zkoušel s těma fialovýma zdma, ale nějak jim to vrásky nedělalo. Firebally mám v zásobě nonstop, příjde mi, že silnějšího ofenzívního kouzla v tý hře není. Jenom abych se do těch rychlých zmetků taky někdy trefil. >.
Vybavuju si (ale pozor, moje paměť je značně děravá), že jsem používal kombinaci nějakého kouzla, které vytvoří neprostupnou zeď (je ale potřeba použít na správném místě, aby tu zeď neobešli) a pak jsem jenom čekal, až jim dojde to zrychlení, co na sebe kouzlí. Pak prostě meč a asi ty firebally (ani tak to není, zvlášť ze začátku, nebo ke konci, kdy je jich tam víc zaráz, lehký). Musím uznat, že Ylsidové byla asi ta nejotravnější věc na Arxu. Ale hodně z nich nemusíš zabíjet vůbec, stačí se jim vyhnout (o moc XP stejně nepřijdeš).
Hoši a děvčata, neměli jste někdo nějakou fikanou taktiku na Ylsidy? Zanedlouho se s nima potkám a sotva si na ně vzpomenu, celej se třesu a skoro se mi nechce pokračovat. Pamatuju si, že když jsem to hrál prvně, měl jsem s nima neskutečnej problém a v jednu chvíli jsem to kvůli nim myslím dokonce i úplně zabalil. >_>
Bodkin: Skvělá zpráva, další důvod proč Arx zase rozehrát a konečně to dohrát.
Jackdark: Pěkný komentář a lépe bych to nenapsal. Sice je to jen souhrn dojmů, což tady někteří lidé v komentářích nevidí moc rádi, ale i tak přesně vystihuje pocity, proč někdo uděluje tak vysoké hodnocení :-)

Tadytohle je jedna z mála her, kde jsem kašlal na technologické zpracování a nechal se strhnout atmosférou.
Bina: A co na tom návodu nechápeš? Jseš tady: (citace Scorpions Cheater)
"Město goblinů a trollů (úroveň 3)
Zatím vás nepustí ani do jednoho města. V pozdějších fází hry se sem vrátíte. Nyní akorát projděte na jih po schodech do úrovně 2."

Tak to prostě udělej a máš to... celou hrou tě za ručičku nikdo vodit nebude...
Bina: To je vážně takový problém si najít v návodu to místo, kde nevíš jak dál ? Pochybuji, že na to potřebuješ Isairovo odborné vedení :)
nacem ?? pls isair jestli mas skype nebo icq tak si mne pridej skype je tomas.benes3 a icq 444245800 potrebuju help
pls poradite mi nekdo ?? muj email je tom.bena@seznam.cz : a ted o co jde : na zacatku jak utecu z vezeni a potom jam mam projit tou branou jak to hlidaji 3 goblini tak chteji papiri dam jim je a pak jim dam prachy tam potom jdu a dostanu se v mestu trollu a v brane do mnesta goblinu pls pls jak tady na to ??
Sprava, ze Arkane Studios boli kupeny Zenimaxom a momentalne pracuju na nejakej hre s Bethesdou asi mnoho frflajucich ludi nepotesi :) Ja som naopak zvedavy.
Áha, tahle část komentáře mi taky nějak vrtala hlavou, protože jsem si na podobný problém nevzpomínal...
Fakticky to tam je... ale tedy hodně nenápadné, že jsem to musel tak snadno přehlédnout. Každopádně sporná část komentáře odstraněna.
Falagar: ugh, tak tohohle předmětu jsem si vážně nevšiml; vyzkouším to a dám vědět.

Mimochodem, takovýhle předmět byl v mnohem starší hře RoA3: Shadows over Riva (a možná byl i v předchozích dílech), takže novinka to určitě není.
Falagar - teraz si to MCZ precita, a zacne si hlavu buchat o stol - vidim to zivo pred sebou :))
MCZ: Pobavila mne stejná část jako Memphise. Až na to, že to není chyba hry. Prostě sis jen nevšiml, že se dá u každého obchodníka koupit "kroužek na klíče" - na něj použiješ každý klíč a když pak chceš něco odemknout, nezkoušíš jeden podruhém, použiješ celý kroužek naráz a pokud tam máš požadovaný klíč, zámek se odemkne/zamkne. ;-) Jedna z vychytávek, která se mi v Arxu také hodně líbila, protože před ním jsem ji nikde moc neviděl. :-)
Jj, tak to asi bylo i v te v 1.17 a s tema klicema to bylo opravdu obcas otravne, ale porad mi to prislo lepsi, nez treba u hry revenant, tam jich snad bylo jeste vic.
Isair: u mě to bylo tak, že se zpravidla nějak nepřátelům dveře, tj. třeba mříž, nebo silové pole, jaké je třeba u teleportu v hradu, "rozletěly" - pole se dodatečně vyplo, mříže se odsunuly (ačkoly závora byla na druhé straně) atd. Tedy přímo skrze neprocházeli, ale snad chápeš, co jsem tím chtěl říct.

Memphis: ...nicméně v reálném životě se (min. u mě) nikdy nepřehoupne počet klíčů přes desítku a každý klíč je aspoň trochu identifikovatelný :-)
Pobavila mě tahle pasáž:

"...systém klíčů, který je absolutně tragický - asi čtyři grafické typy, úplně všechny popsané nicneříkajícím "A little metal key", žádná schránka, žádný autouse; takže přijdete ke dveřím a můžete začít zkoušet hezky jeden po druhém. A opět - pokud se vám náhodou podaří nějaký důležitý někam zašantročit, máte velký problém."

Jako ze skutečného života. :)
MCZ: V te verzi 1.17 co jsem hral ja mi to ani tu chybu s prochazenim zamcenymi dvermi nedelalo, si je vzdycky nepritel nejdriv otevrel a az potom prosel. Ale zase mi to delalo chybu, ze nekteri nepratele(jako napriklad ten obri cerv), meli pouze bilou barvu (coz podle screenu byt nemelo) no vypadalo to obcas trochu divne, ale zase to delalo jen u par nepratel, takze se to dalo prezit:).
Gratuluju:), jinak ale ten finalni boss mi moc tezky neprisel, oproti tezkym bojum predtim, jsem si rikal kdovi co mne ceka, ale bylo to docela v pohode. No docela mam chut take znova dat Arx fatalis, mozna i aspon zkusim prozkoumat ty dvere, jak se zde o nich diskutovalo.
Uff, včera v noci konečně dohráno (moc se mi nechtělo do finálního souboje...). Zkusím kdyžtak ještě nějak sepsat dojmy do komentáře, každopádně díky Ajantisovi za tip :-).
Ja vzal take savli, i kdyz ono je to asi jedno, oboje jsou urcite dobre.
Já vzal šavli a byl jsem spokojený. Já vlastně ve všech hrách volím kratší zbraně, protože jsou rychlé, i když mívají menší poškození.
Co jste si kdo vybrali za ultimátní zbraň? Šavli nebo obouručák? Obouručák má nevýhodu v tom, že je pomalejší a navíc samozřejmě nelze používat štít, ale zase oproti rychlejší šavli s kratším dosahem a menší účinnosti sám přidává AC (což je mimochodem dost nelogické, přidání AC bych čekal právě od té šavle). Já sáhl po tom obouručáku, tak jen doufám, že jsem neudělal blbě.
Označit jdou,ale po otevření hlavní hrdina umrzne, teda alespoň jsem to slyšel. Jenom mě zajímalo, jestli tady někdo o tom ví.
No, pokud se dají označit, tak je nějaká naděje, že k nim někde existuje klíč... já jej nenašel, v návodech se o tom nic nepíše, ale to stále nemusí nic znamenat...
Falagar: právě, že "použitelné" jsou :-). Ale fakt jimi nejde projít? To je škoda, a já si celou tu dobu lámu hlavou nad tím, co za nimi může být a kdy se tam asi dostanu :-).
Myslím, že je to fáma. Ty dveře (nebo spíš brána) tožiž ani nefungují jako označitelný objekt jako normální dveře - je to prostě stěna s jinou texturou (alespoň myslím, že to tak bylo).
Ale jak jsou ty hlavní dveře ven z podzemí vedle hospody, tak někomu se prý je podařilo otevřít. Je tu někdo takový? Prý je někde klíč, ale já si savnul hru, abych pak mohl zpět loadnout. Pozabíjel všechny a ten správný klíč jsem nenašel.
No prý při otevření hlavní hrdina pouze umrzne, ale zajímalo by mě jestli se objeví nějaká animačka nebo jen tak zemře. Čistě ze zvědavosti.
No pres to ctvrte patro jsem nak tam nezkousel jit, i kdyz jsem o vchodu vedel. Ale stejne se i pres hlavni vchod casem dostanes do vsech casti chramu, takze je to asi naky nedulezity vchod(a do chramu Akbaa musis jit v hlavni linii).
Water x Earth people: No jine reseni jsem nenasel, dokonce ani kdyz jsem se ted podival do navodu, tak o jinem reseni tam nepisou.