Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

nechapu ty hodnoceni tady , ja si to uzivam naprosto luxusne, teda jsem na zacatku porad ale je to pro me plnohodnotny dil ktery je proste zamereny na tymovou akci. Ono ja mam ACM Overhaul s upravenou AI, resp. napravenym bugem ktery autori hry omylem svou chybou umoznili to ze se Alieni nechovaji tak jak maji, staci prepsat v enginu INI jedno pismeno a pak je to v pohode, nelze srovnavat s Isolation nebo prnima dilama ktere byli zamereny sice na akci ale hrou sam za sebe.
@KokoBrice (23.12.2021 16:58): tak ja to hral jen ze zacatku, zdaleko nemuzu posuzovat celou hru, ale z toho co sem u toho prozil sem to vnimal tak jak pisu... ono neni to Isolation, je to o akci a ne o stealthu a tak k tomu pristupuju, u Isolation nkritizuju zbrane zkratka proto ze je to stealth survival, tam me naopak vadilo nekdy to chovani Vetrelce, ale to mohlo byt mnou, jako ze po case uz me iritoval jak byl neusale v patach.
me to zas tak spatne neprijde, mozna proto ze ty zbrane sou dost dobre zpracovane a pocit ze strelby je luxus, takze ani nevnimam ze sou alieni tupy ale zkratka si uzivam tu strelbu a zbrane. podobne jako s Far Cry2, tu nudu a sed v nitru hry samotne u me prebijely zbrane a prostredi po celou dobu hrani, coz se moc hram nepovede, aspon u me.
Hru jsem nedohrál,podle mě je to ztráta času se s tímhle hnojem dál mazat.
Inteligence alienů a blba Oneala je na úrovni houpacího koně (Nejlepší je když machr Oneal místo aby střílel zvířata tak čumí do zdi a stejně to ve většině případě dopadá tak že moji přiblbli spolubojovníci to v boji klasický nezvládnou a slimpoši jdou stejně hlavně po mě.

Atmosféra absolutně nulová, když srovnám s AvP 99 tak to se vůbec nedá srovnávat(asi by to bylo moje zbožné přání aby se alieni objevovali zcela náhodně po celém komplexu a opravdu útočili inteligentně, agresivně a hororově,pak by dával motion tracer smysl.
Hodnotím to opravdu nízko, protože takhle hra o alienech nesmí dopadat,je to nedodělaný odpad s nulovou inteligencí a nulovou atmosférouPS když jsem našel Hicksovu brokovnici tak jsem měl najednou brokovnice dvě s tím že se mi z neznámého důvodu někde vytratila pulzní puška..Tak jsem schválně pustil hru odznova a hle když můj hrdina si tak krásně nabije a prohlídne pulzní pušku se mu v ruce objeví Hicksova brokovnice mluví ohledně téhle gamesy za vše
@FildasCZ (03.09.2020 08:57): ono stejne u takovych her je pribeh jen proto aby to jakoze melo nejaky vyssi smysl, ja u akci ani pribeh nevnimam, ne ze bych nechtel ale proste to proleze z jednoho ucha a druhym ven, takze se musim nutit to vnimat. Naopak u her kde vnimam ze je postavena na pribehu jako Sillent Hill 2 nebo hlavne Alan Wake me ta akce zas opruzovala a bral ji jako zbytecnou
Dohráno :) hra se začla bugovat ke konci, co se týče alienů a partáků. Jinak slušná hra jsem rád, že jsem si jí zahrál až po 7 letech :D.
Scénář tedy nic moc jen bla bla bla :), ale zase mě to tolik nenudilo, abych to přestal hrát. Ted zkouším dlc.
Dohrané aj spolu so singleplayer-DLC Stasis Interrupted, ktoré perfektne doplnuje základnú hru.
Mne sa to dosť páčilo, respektíve z hier na tému Votrelci ma táto bavila najviac od doby AVP2 (2001).

Úvodný príchod na SULACO bolo super napínavé. V nasledujúcich dvoch misiách síce nadšenie trochu opadlo, tie interiéri lode sú graficky nič moc. Ale pristátim na planétu začne najlepšia, najzábavnéjšia čast hry a vydrži to až do konca.
Perfektné prostredia nehostinnej planéty a pochmúrne výhľady s vytrčajúcimi skalami v pozadí, na oblohe blesky, neskôr začne ešte pršat, derelict v dialke a príchod k nemu..., atmosféra na maximum! Super zvuky, hudba, upgrady zbraní.

Hra má slušnú dlžku okolo 11-12 hodín. V DLC Stasis Interrupted zaujimavé prepojenie udalosti za tri iné postavy, nové lokácie a dalšie 4 hodiny hrania.  Na tretiu obtiažnosť aj správne ťažké (až na ten drbnutý suboj v 5tej misii) Bavil som sa. Za mňa spolu s DLC za 80%.
@Naginata (03.06.2020 15:28):

Skoro by som súhlasil, len keby namiesto "Jediná dobrá" stálo "Najlepšia" :)

Borderlands 1,2 sú tiež dobré, hlavne v parte, zastrielat si, robiť questy. Dvojka má ale na moj vkus dosť prepálenú dĺžku, ale zase lepší pocit zo strelby. Príbeh hrozný, o ničom, obidva diely.
Keď som to hral, som sa dosť čudoval, že to robil Gearbox, lebo tá hra je neskutočný shit po technickej a dizajnovej stránke.
Po dalších 15-tich pokusoch som ho konečne zdolal. Po chvilke sa trapne zasekol o jednu krabicu na zemi a už len stál, po vyše 20-tich zásahoch skončil. Velká zhoda náhod bola zároveň aj to, že tí neustále prichádzajúci malí alieni mi neviem prečo poslednú minútu dali pokoj a vôbec po mne nešli.
Celý súboj je proste totálna náhoda. Som rád že to mám za sebou.
Odohral som hned dalšie 2 misie a super pocit zatial.

@Bragi (02.06.2020 10:43):
No rozumné riešenie mali spraviť tvorcovia hry updatom, kde to fixnú a hotovo, vyriešené. A oni nič, vykašlali sa na to dávno.
Áno, buď cez správcu to ukončiť alebo ja som našiel ešte jednoduchší spôsob:
Keď v hlavnom menu hry dáš Exit Game, tak hneď ako ťa hodí do Windows, musíš rýchlo kliknúť na to malé Steam-okno, kde sa zobrazí, že práve sa spúšta ta hra. Ale musíš byť rýchly, zobrazí to asi len na 1-2 sekundy, tam klikneš do horného rohu klasicky na "X" a tým to ukončíš okamžite. Aspom teda u mňa to má takýto priebeh.
@Paliason (02.06.2020 10:35): To s opakovaným spúšťaním hry sa dialo aj mne. Musel som hru vypínať cez správcu úloh. Na nete som nenašiel žiadne rozumné riešenie. Ale je to už pár rokov. Možno už sa nejaké za tú dobu našlo.
@Fatality (18.05.2020 22:17):

Po dvojtýždňovej pauze s vyčistenou hlavou som si to znova pustil: 10 pokusov a frustrovaný, dojebaný a nasratý som to zas vypol. Tretiu obtiažnosť mám navolenú. Úplne prehnané, kolko zásahov vydrží ten zmrd. Pár krát som ho zmlátil až bol celý žltý, ale aj tak ma nakoniec dostal.
Strašne idiotsky navrhnutý súboj, a ešte k tomu založený na náhode. Ach jaj.

A aby toho nebolo málo, tak začalo mi robiť, že pri ukončení hry v menu mi ju začne hned púštať v Steame znova, dokolečka-dokola. Paráda!!!
Chalani, prosím o konštruktívnu radu:
Ako zabiť toho žebráka velkého, kde mám nastúpiť do toho robotického nakladača???
Asi 40-ty krát som chcípol, nechápem vôbec tej súbojovej mechanike, ako s nim bojovať. Mlátim ho jak kokota lavačkou, pravačkou...zrazu úplne náhodne ho drapnem za krk s čelustami na robotickej ruke, dám mu boxačku do brucha....a to mam asi opakovať viac krat? ....ako docielim to chytenie? Tí malí zmrdi okolo furt dorážajú...raz vydržím 10 sekúnd, inokedy aj 3 minuty , uplna nahoda, to chytenie druhý krát sa mi už skoro nikdy nepodarí...kolko takých zásahov potrebuje?

Hra ma dosť baví, chcem to dohrať...fantastické lokácie, atmosféra ako s filmu, ikonická hudba do toho, paráda....ale ten súboj teraz, boha, som s nervami v koncoch z neho :((
Tahle hra na to jak je hanena - mne hodne bavila, od zacatku do konce. Lidem co maji.rádi vetrelce a dobrou zabavu doporucuju
ACM jsem zkousel kratce po vydani, po hodine ci dvou jsem to vzdal, nicmene pred par dny jsem si rekl, ze jako fanousek vetrelciho univerza bych tomu preci jen uz z pribehovych duvodu mel dat sanci a taktez videt, kam se hra posledni verzi a taktez s posledni verzi overhaulu Templar´s GFX (updatovana verze 5.5 jejiz soucasti je jiz i AI fix) posunula, a jsem rad, ze jsem si s tim dal praci - stalo to zato. Grafika (notnou merou diky prilozenemu reshade modu a dalsim upravam jez jsou soucasti) je jinde, hratelnost, vybalancovanost zbrani i umela inteligence vetrelcu i lidi je jinde, zkratka hraje i diva se na to vic nez jen dobre. Hraji na nejtezsi, a pomalu si pripadam jak v misi za marinaka v puvodnim AVP 1, chcipl jsem jiz nepocitane :) Doporucuji. PS: Vse slape bezproblemove i s posledni mrazikovic cestinou.
@Cobot (30.09.2018 14:50): To máš samozřejmě pravdu. Nicméně si myslím, že skok z 30% na 10% databázi nerozhodí.
A já jsem opravdu naprosto přesvědčený, že ta hra je absolutně příšerná. Je to opravdu nejhorší věc, kterou jsem za poslední roky hrál. Čím víc se o tom bavíme, tím méně se bráním tomu dát dokonce nulu.

Mohlo by ti taky přijít dětinský jen tak kvůli něčímu komentáři ke hře mu hned nadávat do čůráků, ubožáků a posílat ho k psychiatrovi, ale chápu, že vymezit se proti trvalému trollingu, který tady běží dlouho a toxizuje prostředí daleko víc, je holt náročnější. A u kterého je dost dobře možné, že to taky dělá na just

Já chápu, že je jednodušší se ozvat proti mě, neboť nejspíš spoléháš na moji přirozenou slušnost, která se projevuje tím, že když vím, že to myslíš dobře, tak tě nepošlu rovnou do píče, maximálně ti napíšu, aby ses nad tím celým ještě jednou zamyslel.
Já tě ujišťuju ale o tom, že není v mém zvyku tady sypat hrám nuly jen čistě pro prdel a stejně tak dávat stovky hrám, které jsem nehrál (což tady u některých je velmi časté).

Věřím, že to myslíš dobře. Myslím ale, že pro zvýšení kredibility Databáze by bylo lepší úsili směřovat třeba do trvání na tom, aby se třeba doopravdy dodržovala pravidla.
@Cobot (30.09.2018 14:50): Tak ja myslim ze rewiev bombing tady funguje celkem dobre, sice v mensim meritku (sem tam nekdo) ale je treba jit s dobou. :))

Stacilo by omezit zmeny hodnoceni, nejakym rozumnym zpusobem, treba 3x a dost:)
@Gordon (30.09.2018 14:39): To samozřejmě nechci. Jen mi připadá trochu dětinský snižovat již jednou udělené hodnocení na just Deadpoolovi. Samozřejmě ve výsledku je to jedno, hra je to zřejmě špatná tak jako tak, ale když se takhle bude chovat každej, tak se kredibilita Databáze bude snižovat.
Díky za připomenutí hry, musím po nějakém časovém odstupu své hodnocení ještě změnit.

Snižuju o 10%. Fuj.
"Vetřelec je sice dokonalá forma života určená k zabíjení, ale občas má problém rozeznat zeď od okolí a bohužel nezvládne nic jiného, než rovnou na vás běžet." Ty, co to pořádně nehráli, bych poprosil, aby se zdrželi zavádějících komentářu. Vetřelci samozřejmě uskakují, lezou po stěnách a v poslední chvíli - asi tak deset metru daleko - na vás hopnou a povalí na zem. Dělají prakticky to samé jako v předchozích hrách nebo ve filmu. Mimochodem, jak byste si představovali, aby na vás vetřelec běžel? Možná by měli klást na zemi sofistikovaně pasi - jako v Resurection, aby si na své přišel i takovej hnidopich.

"Dokonalá bytost, jejíž herní verze je tak neschopná, že by hráče, kterým se hra líbila, nedokázala ani svézt autem na jejich šichtu v mekáči." Další nepravda. Vy, co pracujete v mekáči a zároven si tuto hru chcete zahrát, se nenechte odradit. Nejste o nic mín duležití než ten ču... ubožák, co dělá z ACM druhořadou hru a z vetřelcu bezbranný kotátka.

"Pulsní puška má ten správný zvuk, vystačíte si s ní většinou hry. Má jen JEDNU vadu. Zkuste do ticha, kdy se zrovna nic neděje, pálit pulsní puškou fullauto, celý zásobník. Ano, ten zvuk má naprosto zfušovaný cycle :(." Když už, tak "pulzní". Pokud sis nevšiml, tak zbraně lze vylepšovat, a proto ten "problém" se zvukem. Kdybys byl fanoušek, poznal bys, že zfušovaný není ani tak "cycle", jako záměna se zvukem smartgunu.

Je vidět, že komentář psal někdo, kdo se v problematice Alienu vubec nevyzná a léčí si na této skvělé hře jen nějaké své komplexy. Doporučil bych návštěvu psychologa nebo nehrát hry tak na měsíc - uvidíš, jak budeš tátu prosit, aby tě k tomu pustil.

Víc se k tomuto urážlivému, xenofobnímu komentáři nebudu vyjadřovat.

"Kdyby šel vypnout i zaměřovací kříž, zaplesal bych a šel o 5% výš." Obtížnost badass. Ale tam na váš vkus vydrží tolik co tank. Krátký kontrolovaný dávky, zapomínáte? Chtěl bych vás proti alienum vidět v reálu. Netrefili byste ani hovno, i kdyby alieni chodili pozpátku!
@Shoggot (28.07.2018 14:43): Sánky v letě nejsou bbý ale trapný, ty gumo. Možná byste udělali líp, kdybyste si nejdřív nainstalovali všechny patche - zvlášt u hry s tak problematickým vývojem, a pak plivali kyselinu na všechny strany. Stejně mám pocit, že vám koggotum se žádný studio nezavděčí. Co by za to naši dědečkové (a babičky - nediskriminujme) dali!
A teď si představte že mám na steamu přátelé kteří z té hry doslova tečou a točí videa!
@Charllize (28.07.2018 18:24): Jo, ja som to odinštaloval v priebehu prvej hodiny.... a nasolil tomu adekvátne hodnotenie, ako nie fakt nie toto je strašne zlá hra, určite by som sa nemasochizoval dohraním komplet.

Stupídnejšie repetetívne nudný gameplay som fakt zažil iba minimálne za tých cca 30 rokov čo hrám hry.
@Cobot (28.07.2018 14:48): Tak hele, už aspoň střílí na nepřátelé. Gumáci jsou aspoň v tomhle míň debilní. Vrchní debil O'Neal už třeba dvě minuty nečučí do zdi, když se na vás ženou vetřelci. Dokonce jim to asi upravuje i damage, takže gumáci nemusí vystřílet asi 3 zásobníky do vetřelce, aby ho zabili. To je docela solidní zlepšení, které to dělá i hratelné.

Vetřelci se už nezasekávají o zeď. Vypadá to, že když jich je víc, tak jsou drzejší a agresivní.

Furt je ale naprosto běžným jevem, že debil O'Neal běž dopředu, narazí do vetřelce, chvilku o sebe kolidují, ale pak se dohodnou a vetřelec dál běží na tebe a O'Neal jde pryč a ignoruje ho. Nekonečné variace téhle situace jsou tam pořád. Když bojují žoldáci WY s vetřelci a tebou, je to úplný chaos. Většina nepřátel se soustředí jen na tebe.
Takže na tebe panáci WY střílí a z prostoru za nimi vybíhají vetřelci, panáky z WY ignorují a běží rovnou na tebe. Boží.

Teď se mi v nějaké garáží nespouští skrip co pustí misi dal. Škoda.

Příběh je asi největší kokotina co jsem za posledních pár let hrál. Postavy jsou absolutní dementi, daleko lepší by bylo udělat hru z pohledu vetřelce, který by ty všechny uřvané a dementní gumy velmi bolestivě zabíjel.
O'Neal je dost dobře možná nejhorší postava v moderních hrách. Je to hrozné poplivání filmu, hrozné. Absolutní nepochopení, příběh napsali asi nějací kluci od počítačů z chráněné dílny.
Už to funguje! Nádhera.

Nejlepší část hry je zatím ta, kde nemáte zbraň.
@Shoggot (25.07.2018 09:31): Tak když se koukneš kdo na ten bug s A.I. přišel a ze kdy to je, tak je asi jasný, že vývojáři to neopraví.

Na istal modu máš návod.

Já ho ale nezkoušel ani Aliens ještě nehrál. Mám je v pořadí.

Tak děkuji, po instalaci tohoto módu bezpochyby nejvyšší jakosti se hra ani nespustí. Škoda.
Nejlepší. Gumáčtí kamarádi vás pošlou obejít kulometné věžičky a vypnout je, protože jinak by přece bylo mrzení. Kulometné věžičky obejdete. Jak stojíte za kulometnou věžičkou, abyste ji vypli, gumáčtí kamarádi doběhnou přes chodbu, kterou věžička hlídá, rovnou k vám a koukají na vás.

Věžička totiž po nich nestřílí.

Nejlepší hra na světě.