@Jumas (31.05.2025 16:03): Což o to, jeho největší problém byl, že prostě neuměl moc psát. Ale nápadů měl.
Diskuze
@Jumas (31.05.2025 16:03): presne tak :D pak to clovek doceni.
@Walome (31.05.2025 14:03): To jo, v jeho době byl rasista každej druhej. A s tím jeho rodinným zázemím se nedivím, že psal o psychicky narusených lidech, když oba jeho rodiče skončili v blázinci a on sám k tomu neměl daleko :)
@Jumas (30.05.2025 22:39): jojo Lovecraft je zklamani :D ale tam si musis holt predstavit kdy to psal a v cem to psal. Pak je to fascinujici.
Uvidíme, jestli se to osvědčí, bude to chválené či ne. Širokoúhlé rozlišení ke hře je, aktualizace z roku 2024. V tom problém nebude. Samozřejmě, většina her je poplatná době vzniku, kdy to nejlépe využívá záměru tvůrců a má tu správnou atmosféru. Ale v té době hra trpěla řadou různých problémů, ty by dnes již neměly být přítomné.
Profil na PCGamingWIKI - Těch záplat je potřeba dost. Typické potíže s novějšími OS a podobně. I čeština tam je. Já mám verzi z Levelu.
Profil na PCGamingWIKI - Těch záplat je potřeba dost. Typické potíže s novějšími OS a podobně. I čeština tam je. Já mám verzi z Levelu.
@PavelU (30.05.2025 20:35): Akorát kromě HD textur je v tom videu použito falešné ultra wide rozlišení a podivný POV, takže objekty jsou roztažené do šířky a lokace rozlehlé jak nudle, jaksi se z toho vytratila stísněnost, protože vidíš víc než máš a s přesvíceností to celé vypadá dost hnusně, pokud to nejde vypnout, tak...
@PavelU (30.05.2025 20:35): To je moc ostrý, ta původní rozmazanost tomu sedí víc.
@Walome (30.05.2025 20:46): Místama je to fakt dost drsný. Taky ta hrstka nábojů tomu dodává šmrnc a občas jsem měl fakt nahnáno. V podstatě i kvůli téhle hře jsem se pustil do čtení Lovecrafta, ale jeho dílo mě dost zklamalo. Povídka Stín nad Innsmouthem, ze které hra vychází, patří k tomu nejlepšímu, co dle mě napsal, takže asi i proto mě to tak bavilo. Musím si to někdy dát znovu a snad se mi už Jack nezblázní. Nevím, co jsem vlastně udělal špatně, že k tomu došlo.
@Walome (30.05.2025 20:46): Místama je to fakt dost drsný. Taky ta hrstka nábojů tomu dodává šmrnc a občas jsem měl fakt nahnáno. V podstatě i kvůli téhle hře jsem se pustil do čtení Lovecrafta, ale jeho dílo mě dost zklamalo. Povídka Stín nad Innsmouthem, ze které hra vychází, patří k tomu nejlepšímu, co dle mě napsal, takže asi i proto mě to tak bavilo. Musím si to někdy dát znovu a snad se mi už Jack nezblázní. Nevím, co jsem vlastně udělal špatně, že k tomu došlo.
@PavelU (30.05.2025 20:35): Hoď to do zaujímavostí, Pavle :)
@PavelU (30.05.2025 20:35): ten web by už potřeboval facelift :D
No nicméně i z těch fotek mě hraní, škoda, že jsem se vždycky vysrabil a hru nedohrál. Je super.
No nicméně i z těch fotek mě hraní, škoda, že jsem se vždycky vysrabil a hru nedohrál. Je super.
HD textury do hry. Doposud nehráno. To bych mohl zkusit.
@Red (25.03.2020 13:28): Vďaka :-)
@Hellrampage (komentář): Díky za videorecenzi a komentář, moc povedené.
Tak důvod proč hra technický vypadá staršího data je prej ten že už v roce 2001 bylo hotové přes 70 % hry, ale jak už tady někdo zminil..nějak mi to tady sedí víc než kdyby to bylo naleštěné v Crysis kabatu
@JohnCZ (18.03.2018 15:57): Vidíš a práve tá časť v továrne je jediná, kde sa respawnujú nepriatelia. Možno teda ešte chviľku na lodi, ale tam to má logiku, keďže vychádzajú z vody ale aj to trvá len chvíľku. Potom už žiadny nelogický respawn do konca prakticky nie je....
@ad142 (18.03.2018 14:12): Já se dostal nejdále někde tuším do poslední třetiny hry, kde mi to ale začalo brutálně padat (na nějakém útesu) a tak jsem to nedohrál. Loni jsem to hrál znova, ale vzdal to v té továrně, kde běháš sem tam a nekonečně se tam spawnují nepřátelé - nějak už na tohle nemám nervy :). A jak říkáš, hratelnost se postupně prudce mění. Nejvíc mě bavil ten adventurní mírně otevřený začátek.
@JohnCZ (18.03.2018 11:55): Tak práve to je diskutabilné, či ta to bude ďalej baviť. Ten úvod totiž pripomína walking simulátor s detektívnymi prvkami, ale potom sa to začne žánrovo prudko meniť. Potom nasledujú stealth scény, nasledované dokonca veľmi akčnými prestrelkami i aby sa to na chvíľu preklopilo aj do "tombraiderovského" poskakovania cez plošinky a prieskumy rozsiahlych jaskynných komplexov... Takže totálny žánrový mix...
Každopádne môžem aspoň potvrdiť, že hra je v súčasnej dobe (WIN 10) v pohode dohrateľná a napríklad padanie hry je len v úvode. Po opustení Innsmouthu mi hra nespadla ani raz, ale zase začali bugovať titulky v rozhovoroch a stmavovať inventár až tak, že nebol vidieť. Ale všetko sa dá prehrýzť a hra sa dá (aj keď s odrenými ušami a povinným neofiko patcom 1.5) dohrať do konca.
Každopádne môžem aspoň potvrdiť, že hra je v súčasnej dobe (WIN 10) v pohode dohrateľná a napríklad padanie hry je len v úvode. Po opustení Innsmouthu mi hra nespadla ani raz, ale zase začali bugovať titulky v rozhovoroch a stmavovať inventár až tak, že nebol vidieť. Ale všetko sa dá prehrýzť a hra sa dá (aj keď s odrenými ušami a povinným neofiko patcom 1.5) dohrať do konca.
@ad142 (18.03.2018 11:35): Na komentář jsem zvědavý. Já to rozehrál snad 4x a nikdy to do konce nedoklepal a přitom mě ten úvod vždycky tak děsně baví. :)
Tak som to nakoniec prekonal. Tá nemožnosť vyskočiť vo forme príšery bola spôsobená tým, že som bol skrčený, takže žiadny bug... Keď som počas premeny stál, bolo to už v pohode. Potom bol problém, že som ako príšera nedokázal otočiť páčkami, ale na to bolo treba predtým vystreliť do gongu tak blízko a tak silno, ako sa len dalo.
Čo sa týka bugov celkovo, ja som hral Steam verziu s češtinou a používal posledný neoficiálny patch 1.5, takže som nemal žiadny problém s modrými svetlami a tá slávna záverečná úniková sekvencia bola tiež v pohode, kedže tvorcovia neofiko patchu predĺžili jej čas o 100%.
Každopádne úspešne dohraté a z mnohých pohľadov to bola skvelá hra ktorá si zaslúži komentár, v ktorom vysvetlím svoje vysoké hodnotenie...
Čo sa týka bugov celkovo, ja som hral Steam verziu s češtinou a používal posledný neoficiálny patch 1.5, takže som nemal žiadny problém s modrými svetlami a tá slávna záverečná úniková sekvencia bola tiež v pohode, kedže tvorcovia neofiko patchu predĺžili jej čas o 100%.
Každopádne úspešne dohraté a z mnohých pohľadov to bola skvelá hra ktorá si zaslúži komentár, v ktorom vysvetlím svoje vysoké hodnotenie...
Pri bossfighte s hydrou mám jeden závažný bug. Keď počas modlenia ovládnem tú príšeru, tak mám vyskočiť na plošiny za sochy a tam zatiahnuť za páky. Lenže ja vo forme toho monstra skákať nedokážem. Nemôžem urobiť jediný skok. Viackrát som to skúšal, ale vôbec to nejde. Mal tu niekto podobný problém?
W764: Hra mi padala na začiatku v knižnici, pomohlo vypnúť AA a priradiť proces k 1 jadru. Pokúsim sa to prejsť, pretože k hre Conarium je to také fajn.
Neeukleidovští programátoři!
Je fakt, že bráno z hlediska Chaosu a dalších krásných věcí z vesmíru dává smysl, že Dark Corners of the Earth vypadá, jak vypadá. Na druhou stranu, na nejabsurdnější opravu bugu, jakou jsem kdy potkala, nějaké snížení rozlišení nemá.
Je fakt, že bráno z hlediska Chaosu a dalších krásných věcí z vesmíru dává smysl, že Dark Corners of the Earth vypadá, jak vypadá. Na druhou stranu, na nejabsurdnější opravu bugu, jakou jsem kdy potkala, nějaké snížení rozlišení nemá.
@CrocoRay (23.04.2017 14:31): Elder Things určitě byli!
@Shoggot (23.04.2017 11:58): Potom jsou Prastaří ovšem i velice zkušení programátoři!
@mazar1234 (22.04.2017 21:07): Tak to taky naštve. Navíc tohohle si člověk ani jen tak lehce nevšimne. U toho Rivals tě to trefí do očí hned během prvního závodu. Ale tam tě to aspoň diskriminuje za slabší sestavu. Tady tě to naopak poškozuje, když to chceš jet v lepší kvalitě :-)
@mazar1234 (22.04.2017 21:07): Tak to taky naštve. Navíc tohohle si člověk ani jen tak lehce nevšimne. U toho Rivals tě to trefí do očí hned během prvního závodu. Ale tam tě to aspoň diskriminuje za slabší sestavu. Tady tě to naopak poškozuje, když to chceš jet v lepší kvalitě :-)
@mazar1234 (22.04.2017 21:07): V Call Of Cthulhu to naopak dokonalý smysl dává.
Když se do něčeho obují Prastaří, tak zažitá pravidla, včetně fyzikálních zákonů a prostoru a času přece dostávají na frak.
Když se do něčeho obují Prastaří, tak zažitá pravidla, včetně fyzikálních zákonů a prostoru a času přece dostávají na frak.
@CrocoRay (22.04.2017 18:52): To mi pripomína ten stupídny bug v Dark Souls 2, kde sa predmety na 60 FPS opotrebovávajú dvojnásobne rýchlejšie než na 30 FPS.
@Shoggot (22.04.2017 18:08): Tvl. Si dělaš prdel ne? Tři, čtyři roky nazpět jsem to hral a skoro dohral až k tomu památném zemětřesení, celej google mi nepomohl jak to obejit, par dni sem se s tim trapil az jsem to nakonec vzdal. A ono staci jako snizit rozliseni..:)
@Shoggot (22.04.2017 18:44): Však v pohodě. Já si jen z toho dělám srandu, že to jde obejít zajímavým řešením. Netvrdím, že nemáš pravdu.
@CrocoRay (22.04.2017 18:40): Říkej si tomu jak chceš, jen říkám, jak to jde obejít.
@Shoggot (22.04.2017 18:34): Ale potom to je další bug, protože takhle by hra neměla fungovat. Ale pamatuji si, že více her mělo určité obdobné problémy. Třeba NFS: Rivals fungoval tak, že na slabších sestavách, jak se to sekalo a hra jela pomaleji, tak to mělo vliv pouze na auto. Čas běžel normálně, což mělo za následek, že časovky nešlo udělat, pokud měl člověk slabý počítač a hra mu jela pod 30 fps. Takhle by taky hra neměla fungovat bez ohledu, na čem to člověk hraje.
@CrocoRay (22.04.2017 18:10): Prostě pomůže. Na nižších rozlišeních se postava pohybuje rychleji.
@Shoggot (22.04.2017 16:02): Ano padá a nejen tam, patch nepatch. Je na průplesk, že si tohle vůbec Bethesda dovolí prodávat za 9.99.
@Shoggot (22.04.2017 18:08): Jak pomůže snížení rozlišení ke zrychlení postavy? To je další bug nebo co? :-D Každopádně já to prošel i tak, ale dalo mi to zabrat a nemělo to tak fungovat. Jsem to nějak ojebal, ale už nevím jakým způsobem přesně. Někde jsem skákal a držel se u strany nebo tak něco. Fakt bych kecal, ale na několikátý způsob se mi to povedlo.
@CrocoRay (22.04.2017 17:36): Šla, ale člověk musel snížit rozlišení, aby byla postava rychlejší.
Největší bug byl, že hra ke konci nešla dohrát, co si tak pamatuji ještě z dávných dob. Nevím, jak je na tom novější Steam verze.
@Coldplaz (22.04.2017 16:23): Koukám už jinde, že to obejít nejde. Nuž co, nevadí. Atmosféru to pořád má, dobré to pořád je, tak se to vydrží.
Jednou se snad dočkáme kvalitního titulu Hor šílenství.
Jednou se snad dočkáme kvalitního titulu Hor šílenství.
@Shoggot (22.04.2017 16:02): Tá hra ma neskutočné množstvo bugov tak občasné padanie je to najmenšie.
Taky vám to při Alt + Tab do Windows padá? Mám Steam verzi s neoficiálním patchem.
Ad k místní zajímavosti: "Ve hře se objevuje samopal Thompson 1928, ten se začal vyrábět ale až v roce, který nese ve svém názvu."
Hra se odehrává v roce 1922 a ve hře je Thompson M1921, takže ne :))
Ad k místní zajímavosti: "Ve hře se objevuje samopal Thompson 1928, ten se začal vyrábět ale až v roce, který nese ve svém názvu."
Hra se odehrává v roce 1922 a ve hře je Thompson M1921, takže ne :))
@Fatality (23.12.2015 00:41):
Nepamatuju si ani na jediný bug, nebo grafický glitch, za celou dobu hraní. Ale ono je to celkem jedno, protože hratelnost bez možnosti uložení, byla přímo mučivá a hra měla fůru hrubých chyb v gamedesignu samém. Hra klidně měnila "pravidla" jak se jí to hodilo.
Nepamatuju si ani na jediný bug, nebo grafický glitch, za celou dobu hraní. Ale ono je to celkem jedno, protože hratelnost bez možnosti uložení, byla přímo mučivá a hra měla fůru hrubých chyb v gamedesignu samém. Hra klidně měnila "pravidla" jak se jí to hodilo.
Není. To by hře ubralo na děsivosti.
Opravdu tadi neni žádný quicksave?
Tak já bug měl na lodi u konce, kdy jste měli sestrelit něco ( majáky ?) a dostat mezi ty vodní lidi.
@rom62 (24.12.2015 12:04): jj, on je tam spíše než bug strašně těsný časový limit, pokud si správně pamatuju, tak se vyplatí opravdu utíkat nejkratší možnou cestou (tj. na úplně hraně propasti, těsně u zdi a tak a skákání by také mělo pomoci
Tak to vám celkem závidím. Schválně to zkusím někdy znova rozehrát a snad to tentokrát i dohraju. :)
Hru som pred pár rokmi hral ešte na XP(hra z LEVELU),na konci hry bol ten istý problém,bug to ale nebol,ten úsek s padajúcim kamením stačilo prebehnúť a pritom stále SKÁKAŤ.Potom to išlo na prvý šup.
@JohnCZ (23.12.2015 13:21): Ja som ml problem len na tom konci, ale nejakym zazrakom som to po vela opakovaniach zvladol prebehnut.
@JohnCZ (23.12.2015 13:21): Ano, ja jsem hral naprosto bez problemu, ale na konci hry smrt padajcim kamenim a pres to jsem se nedostal. Taky jsem byl naprosto znechucen protoze pribeh me fakt zajimal. Skoda no. Jinak paradni hra.
Na XP, ale co si pamatuju, tak i na XP si na bugy stěžovala strašná spousta lidí. Já fakt si nic nevybavím. Nedohrál jsem to, protože jsem se toho pak bál, měl jsem málo nábojů :-D Ale někdy v dlouhém horizontu to mám na "to do" seznamu.
@Fatality (23.12.2015 00:41): Na modernim systemu?
Sam jsem nenarazil na nic, krom neviditelnych psouku u majaku na tej lodi. To kdyz jsem to zkousel hrat na win7.
Sam jsem nenarazil na nic, krom neviditelnych psouku u majaku na tej lodi. To kdyz jsem to zkousel hrat na win7.
@Fatality (23.12.2015 00:41): Takže žádné padání hry při posouvání skříní, grafické glitche, neviditelná světla na pobřeží či smrti způsobené nepřekonatelným padajícím kamením?