Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Zoltan (15.06.2024 19:13): Za mě je synonymem Hellblade - banální -. Banální design (souboje, puzzly), banální scénář. Je to za mě taková herní Fontána nebo kniha Coelha. S každou odehranou hodinou mi to vadilo více, až jsem si utvořil ke hře výstavní averzi :).
@Zoltan (15.06.2024 19:13): jj, u filmu to chápu víc než u her. Nedávno jsem viděl film Civil War s Kirsten Dunst, no jak to říct slušně, větší zhovadilost jsem neviděl dlouho, zlatý Babovřesky :D
<3 
Dohráno. Náhodou nakonec fajn :) I na ty souboje jsem si nakonec zvykl, konec byl úplně boží (15 minut to tam kydlím úplně zbytečně :D).
@Fritol (15.06.2024 04:24): Na PS to mám půjčené, ale na PC zaplacené, takže Philovi nic nedlužím a svědomí mám čisté :) Ninja Theory doufám že nezavře, anžto Enslaved bylo super a DmC mi přišlo také fajn :) A docela mě to baví, štvou mě jen souboje...moc mě nebavily ty hádanky typu prolez bránou a něco se změní, ale zase ta Fire Path mě bavila hodně.

@Drolin (14.06.2024 21:29): Zatím se pohybuji na žlutém hodnocení :)
@Zoltan (14.06.2024 21:19): Hlavní je, žes za to na rozdíl od Drolina zaplatil (dokonce dvakrát?!). Phil dostal tvé peníze a Ninja Theory nezavře (doufejme)! Zda tě to baví či nikoliv už není podstatné, tady už se stejně nikdo na základě hodnocení rozhodovat nebude. :)
Zatím dvě věci:
1) kvůli tomu, že hra na PC padá co do deseti minut (nic nepomohlo) a dvakrát se mi u hry odpálily ramky (takže se hru bojím už spustit, i když je jasné, že tou to není :D), rozehrál jsem nakonec na PS.
2) Souboje vymyslel idiot, serou mě neskutečně a neměly by tu být. Jako walking simulator s občasnou, byť někdy docela nudnou, hádankou hra funguje díky boží atmosféře docela slušně. Debilní souboje do toho hází vidle. Hrozně mi to snižuje dojem a bohužel na to asi dost výrazně doplatí moje hodnocení :/
Jsem si kdysi koupil docela dobrý Audio Technica sluchátka, a...naposledy kdy jsem je použil bylo při hraní Hellblade. Čas je zase vytáhnout z šuplíku, snad nebudou omotaný pavučinama..
Škoda že víc her nemá binaural audio.
“Senua’s Saga: Hellblade II will be a game crafted from the heart – a game similar in length to the first Hellblade, with a focused narrative, and sold digital-only at a price of $49.99,” Matthews said.
@Gordon (16.08.2023 07:40): To on samozřejmě vědět nemůže, protože u hry, která je z převážné části zaměřena na příběh a vyprávění, ho dle jeho slov příběh nezajímal. Bum, 30%. :D

Doufam, že jeho další komentář bude na nějakou Telltale hru. "Ve hře se nehraje a příběh mě nezajímal." 10%
@Avathar (komentář): Ve formě filmu by se zcela ztratila imerze z vnitřních hlasů a vžití do role někoho se schízou. Těžko říct, jestli by to režisér Seveřana ukočíroval.
Bože, konečně mám tu hrůzu za sebou. Alegorie na schizofrenčiku s daddy issues, co místo dementních nápadů by měla raději vyhledat psychiatra...oh wait.
@Garret (10.10.2021 13:26): Zatím je za mě ovládání celkem OK, jenom při balancování na prknech občas spadnu a nevím moc proč. Což mě trochu štve, vzhledem k tomu, že mám omezený počet úmrtí (Asi? Loket vypadá pořád stejně)...
Jsem zatím na začátku, ale ta atmoška mě dostává... úplně vidím, jak by se z toho dal natočit krásný film :)
@BUMTARATA (18.06.2021 15:22):  Nejspíš, protože vedle toho furt dělají Project Mara. A předpokládám, že část týmu, co dělala Dexed a Bleeding Edge, teď taky něco kutí. Hádám, že během příštího roku oznámí ještě jinou hru.
Hellblade je podle mě tak unikátní, že mě nenapadá žádná podobná hra ve stejném stylu.
Mně se souboje také líbily. :-) Měly takovou specifickou dynamiku a ke konci hry to byl slušnej adrenalin.

Souhlasím s tím, že hratelnost je docela jednoduchá, ale skrze tu atmosféru mě to pohltilo. Čili když to tam někdo nevidí, stěží čekat, že to hra něčím vynahradí později.
Taky jsem z toho gameplaye nebyl nadšenej, ale souboje mi místy přišly docela dobrý a i pěkně intezivní. A jinak všechno ostatní je tam super, plus ten závěr a muzika tam..kvůli tomu jsem to hodnotil tak vysoko.

Ale prostoru ke zlepšení je hodně, je fakt že tohle je dobrej příklad hry pro lidi co nemaj mechaniky nutně na prvním místě.

A docela by mě zajímalo jak by to působilo na takovém indexu ve VR.
@Phoenix (16.04.2020 09:30): Mě samozřejmě taky vyhovuje kombinace obojího. Atmosféra i zasazení se mi opravdu líbí, ale vzhledem k tomu, že se mi to, abych hru čtyřikrát zkoušel zapnout a nadal to, nikdy nestalo, tak je to asi opravdu marnost to zkoušet dál.

Mám to taky v gamepassu, takže škoda nulová.
@Fritol (16.04.2020 09:25): Miluji "adventury z prvního pohledu s minimem interakce zaměřené na vyprávění příběhu" jako Dear Esther, a Hellblade bych řadil úplně jinám. Neskutečně repetivní akční adventura, která svůj obsah pohřbívá pod stále větším nánosem nepovedené interakce se světem (tedy primitovní puzzly a špatné souboje). A to mě primárně u videoher jako média zajímá atmosféra, příběh a umělecký záměr, ale tady ani tato složka nebyla kvalitní.

Tím chci říci, že jsem si přečetl o Hellblade dost a těšil se, ale dostal jsem něco zcela jiné. Takže jen at si to Cobot pěkně projde a sníží tomu zde hodnocení :)).