Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Dost povedené škoda, že to nedokázalo oslovit i základnu fanoušků co propadli hlavně třetímu Zaklínači.
Som zvedavý, kedy sa tu objaví aj komentár, ktorý konečne ocení ako CD Projekt dokázal z obyčajnej kartovej hry vykresať pôsobivú nadstavbu zaklínačského sveta (vo svojom žánri je totiž Thronebreaker jasným kráľom, lepšiu kartovú hru postavenú na príbehu nenájdete nikde).
Jsem asi na 12ti hodinách, někde v půlce Aedirnu, a baví mě to čím dál víc.

Velmi silně mi to připomíná Heroes of Might&Magic - pohyb po mapě, sbírání zásob a potkávání questů a monster, vylepšování města, tahové bitvy.
Tedy, bitvy, většina z nich nejsou bitvy jako takové, ale logické puzzly... což je poněkud zvláštní, ale výborné řešení, všechny jsou dost originální. Některé puzzly jsou vyloženě jednoduché, některé ale dokáží dát zabrat a neobejdou se bez pár restartů. K nim bohužel občas nutí i ne zrovna jasné popisy vlastností a úkolů. Ocenil bych ale i víc úplně normálních obtížnějších bitev - aspoň by mě to nutilo opravdu pracovat na složení mého balíčku a shánět silnější karty.

Na rozdíl od HoM&M tady ovšem větší roli hraje příběh, a příjemné reminiscence z Witcher 3 - ať už podobné herní prvky, tak i obecněji volnost v plnění questů, s tím že každá volba má své následky... aneb (skoro) každý dobrý skutek bude po zásluze potrestán...

@HolyMeatball (27.10.2018 00:46):
True, odklikávání dialogů je otravné, a nad vylepšením rychlosti pohybu jsem se také pozastavoval, ve hře přece není kam spěchat. Ale jsou to jen detaily.
Dojmy po čtyřech hodinách:

- Tutorial zabere dvě hoďky, a podobně jako u TW3 je dosti otravnej a místama vyloženě hrozně překáží. Narozdíl od TW3 jsem tady nějak nezaznamenal možnost ho vypnout.
- Fest tomu chybí funkce autodialogů. Muset po každý větě klikat jak trotl je dost pruda. Pokud teda nejsem jenom slepej a někde se to dá zapnout, ale hledal jsem.
- Ovládání pohybu po mapce je nepochopitelně neintuitivní. A pohyb samotný je taky úděsně pomalý, ale to patrně udělali proto, aby ve workshopu zaplnili víc místa přihlouplými 'skilly' (tj. možnost běhat rychleji si člověk musí odemknout, za nemálo zlata aj dřeva).
- Zlatý truhly nemají v singlu žádné opodstatnění, odměny jsou exkluzivně do onlajnu. Mrtě to zabíjí chuť prozkoumávat, protože bez truhel už člověku zbyde fakt jen to dřevo a love.
- UI manažera balíčku je taky slušnej brajgl, za ty čtyři hoďky jsem se v tom furt pohodlně nezorientoval.

- Voice acting a celková prezentace příběhu je dle očekávání boží. Dialogy působí jako high budget vizuální novela, přičemž daný artstyle a hlavně pak obličejové animace jsou fest unikátní a kouká se na to parádně. Zároveň jsem ale napočítal minimálně tři incidenty, kdy někdo těžce odsral proofreading.
- Gwent samotný je fajn, zejména hádanky a boss fajty ukazujou, že jeho potenciál ani zdaleka ještě nenaplnili a kreativita má ještě hafo prostoru. Nicméně hádám, že po pár hodinách už ho budu mít docela dost.
@Paul (19.10.2018 19:27): Prý "hezkých". Pamatuješ si ty doby, kdy devítka znamenala hru roku i mimo žánr? :) Desítka byla pak přírodní úkaz, jenž se objevil tak při konjunkci planet.