Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@veselykralicek (09.04.2022 20:12): To je typicky rys komunitniho chování, menit věci tak jak si mysli par lidi ze to je lepší. To ze to muže někomu vadit je už nezajima :)
Ja o tomhle spojení vím už dlouho ale nikdy jsem to nezkoušel jelikoz jsem měl za to, ze to bude rozesrane. Ale líbí se mi to stejne jako tobě, ten nápad to spojit dohromady. Někdy to určitě zkusím.
Ja kdysi taky měl potřebu MM různe menit a modovat. Sice sem to už sem dával, ale snad se nikdo nebude zlobit když to zopakuji. 
https://m.youtube.com/watch?v=W-SsL6FH4lg
@hanak_v_exilu (09.04.2022 21:25): Hra je podle osmičky, s tím neuděláš nic, jako můžeš mít grafiku šestky a sedmičky, ale jen, že to rozhraní není zelený, ale šedý nebo světle hnědý (nebo podle výběru soudce v MM 7), ale kouzla, deník atd je prostě z osmičky.

Jojo, můžeš si projet třeba jen jednu hru, ale podle mě ten mod pak ztrácí smysl. Ono i předměty v krámech nebo ze zabitých potvor jsou namixovaný ze všech tří her. Takže tak.. Plus to je občas docela zabugovaný. Jak jsem psal, je to furt ve vývoji..

Taky bych radši bezproblémové spojení těch tří her než aby tam přidávali a upravovali věci a bylo to jen zabugovaný..
@Mendoza (09.04.2022 12:13): No, ono to jen nespojuje ty tři hry dohromady, ale přidávaj tam i vlastní questy, dějový linky a předměty, takže tam původní češtiny logicky našroubovat nepůjdou. To by to musel někdo echt překládat zvlášť..
@Charllize (09.04.2022 12:21): Všechny, což je trošku nedomyšlený..

Resp. záleží, jakou hrou si na začátku zvolíš, že chceš začít. Nejlepší je začít osmičkou, protože máš 5 postav a pak se klidně přenést do šestky. Povolání si pak vybíráš podle hry, kterou začneš, takže pokud začneš šestkou, tak si nemůžeš vzít Temnýho elfa, Minotaura atd. Já si vzal stejné postavy, co jsem měl v 8 a začal v 8 a po původních dvou lokacích se přesunul do 7. Přepnulo se mi i barevné rozhraní hry.

Jinak rozhraní, kouzla a dovednosti se berou z 8, i když je nějak upravovali. Což mi vadí asi nejvíc, nejradši bych byl, kdyby ty díly jen spojili, nic nepřidávali a neupravovali..
Používá to system tvorby postav z sestky nebo sedmicky nebo to je ta rekrutovaci osmička když to je na ni postaveny?
Jak je to s cestinou do toho modu? Na jejich stránkách pisou, ze je nejaka pokazena, tak jestli se to s ni da hrat nebo je uplne k nicemu.
Já myslím, že magické zestárnutí léčí jen v Ironfistu nebo Mistu... Ale ruku bych za to do ohně nedal. Už je to dlouho, co jsem to hrál naposled.
@CesareBorgia (07.02.2022 19:16): odporúčam normálny temple, lebo temple of baa znižuje reputáciu. Prípadne existujú rôzne kúzla magických škôl body, mind, spirit, ktoré liečia rôzne kondície, len už neviem, ktorú máš konkrétne z tých lebiek.
Baa jsou nejlepší. Služby vždy s úsměvem. Vlastně až smíchem
Dotaz!
V chrámu jménem Chrám pěstí či tak nějak v Zátoka pašeráku je hromada lebek...a díky ní mně to postavám vysálo sílu...klesla hodnota a nevím jak to vyléčit. Pls poradte, at nemusím podvádět a měnit to v editoru postav (už se stalo, přiznávám), bo mne z toho jebne. Díky.
@pajmič (25.03.2021 14:17): Fungoval už nějak mod pro sedmičku, ale max bylo jen kolem 1024x768 a s dalšími limity. Tohle už ale funguje pro všechny díly a rozlišení je možné vyšší. Navíc lze ty tři hry hrát najednou se stejnou partou. Tady bych tedy trochu měl obavy z obtížnosti takové hry. Ale jde to asi i oddělit. Každopádně tím je z toho takový World of Xeen 2. :)
@pajmič (25.03.2021 14:17): Nevím já hrál sedmicku před lety (10?)s nějakým modem 1280x720, akorát chyběli ty animované obrazovky v budovách. Tuším ze tam šlo nastavit i vyšší rozlišení. Pak jsem tam měl lepší textury, sprity stromu a nepřátel/npc, rozhlizeni mysi a podobně. Oni to hodně moduji Rusové a plno módu ze blbě hleda.
@Jab (25.03.2021 14:14): To jo, šestku a sedniřku jsem nikdy nedohrál, vlastně ani nevím proč, leč když je ted vyřešena kompatibilita a vylepšeho uživatelské pohodlí skrze mody, mohl bych na to konečně dupnout.
Tak jsem dohrál s atypickou družinou (Galadriel 211. level, ostatní jsem nechal na prvním).
Musím uznat, že to bylo mnohem zábavnější, než hrát za sólo rytíře...
Pamatuju si na problém s nainstalovanou češtinou ve hře v hradu Alamos, kde se nachází jeden z kontrolních krystalů . Když příjdete k místnosti s krystalem chce to po vás kód. Ale s nainstalovanou češtinou vás to i se správným kódem nepustí dovnitř. Musel jsem odinstalovat češtinu zadat kód a pak češtinu znovu nainstalovat. Nevíte jestli tahle chyba je tam pořád?
@player (22.05.2017 22:19): Neco je fixni, ale vetsina je random. Pamatuju si, ze v sestce jsem toho nasel strasne malo a to jsem kvuli tomu tesne pred koncem cilene vymlatil vetsinu draku a titanu v Paradise Valley a nevypadlo z nich vubec nic. Srovnaval jsem to ale se svou oficialni strategickou priruckou MM6, kterou jsem dostal, kdyz jsem si MM6 objednal k predplatnymu Score a misto MM6 nakonec dostal MM7 a relikvie jsou vetsinou na prd, zato artefakty jsou super, u sedmicky to bylo o neclo lepsi, ale v osmicce jsem nasel snad uplne vsechno a par veci dokonce i 2x. :0)
@mazar1234 (22.05.2017 22:53): Pamätám sa, že zopár truhiel na konci MM VI menili obsah pri loadu a otvorení okrem artefaktu, ten sa tam nemenil. ALe neviem, či bol artefakt natvrdo alebo len vygenerovaný skôr a zvlášť.
@StriderCZ (22.05.2017 22:50): Na druhej strane nie je iste, ze to funguje rovnako aj v MM6, ja mam pocit, ze tie on-map truhlice v pokrocilych mapach sa loadingom menili ale uz si to nepamatam na 100%.

Kazdopadne loot zo zabitych nepriatelov je urcite premenny.
@mazar1234 (22.05.2017 22:42): Elemir by ti to řekl přesně. Ale pokud můžu soudit z hraní MM VIII, tak se artefakty losují na začátku každé hry. Zkoušel jsem hrát solo za minotaura, na havranním pobřeží v tajné skrýši byl perfektní luk pro temného elfa. Rozehrál jsem hru za temnou elfku a ve stejné skrýši byla "tragická" čapka štěstí. A ať jsem dělal co dělal, ta čapka se tam objevovala zas a zas...
@player (22.05.2017 22:19): Malo by to byt tak, ze mas nejaku %-sancu ze nejaka prisera/truhla bude obsahovat relikviu, ak padne % ze ju obsahuje tak sa losuju dalsie % aka relikvia to bude.
Su tam aj nejake natvrdo umiestnene veci, ale tie nie su len tak z random truhliciek / random loot z drakov/titanov....

Pripadne mozno su truhlice, ktore vzdy obsahuju relikviu, ale aka konkretna to bude sa losuje random %.
Zajímalo by mě jestli je rozmísťení relikvií a artefaktů stejné nebo se mění a jestli má na jejich nalezení vliv jaký má postava štěstí. Vím akorát že dýka Mortred, kterou máte najít jako quest je pořád na stejném místě

Když jsem to hrál poprvé tak jsem nalezl velké množství vzácných artefaktů a relikvii. Kromě zmíněného Mortreda také meč Hádes,trozubec Poseidon, luk Artemis a Kroužkovou ybroj Apolón a nějaký prsten. Když jsem to hrál podruhé našel jsem akorát Mortreda a tuším Háda. To je všechno. Marně jsem hledal další artefakty. Tady jsem našel stánky Might and Magic VI, kde jsou sice popsané artefakty ale není napsáné kde jsou.
http://www.svetmightandmagic.cz/mmvi/mmvi_index.php
@Tulareanus (22.05.2017 01:52): To je klasickej pripad toho, ze jsem kdysi precetl nejaky slovo spatne a od ty doby ho pouzivam spatne.:0) Pro me je to kouzlo navzdy Lloyd's Bacon, navic ten obrazek me vzdycky pripadal jako nejaka podivna zpatlanina, ze by to klidne mohla byt slanina s trochou fantazie :0)
Chlapci, teda nechcem vedieť, čo ste s tou Lloydovou slaninou v tom Sorpigale robili...
Diskuze mě zlákala, tak si to jdu taky zahrát. :-D

Abych měl všechny druhy zbroje i zbraní, a zároveň slušnou elementální magii, volím partu Paladin + Lučištník + Druid + Kouzelník.
Vsechny 4 "hlavni" dungy v MM6 byly super, jejich vymlaceni byla vyzva.

Darkmoor byl drsnej do ty doby, nez jsem zjistil, ze na ty oci plati acid splash. Diky tomu a klasicky kombinaci lloyd's bacon / town portal do New Sorpigalu jsem to vymlatil na jeden zatah.
@mazar1234 (21.05.2017 18:56): tak zrovna na Halls of Fire Lord vzpominam v dobrem. Souhlasim s tim, ze orientace nebyla z nejjednodussich, plus tam byl moment, kdy se parta propadla az uplne na dno a dostavat se pak ven moc neslo (zvlaste, pokud jeste nebyla dostatecne vylevelovana a neumela zadna teleportacni kouzla), kazdopadne to nebyl spatny dungeon. Jsem rad, ze jsem mohl zacinat prave na MMVI (a prvnim BG).
Darkmoor byl těžký, to je fakt, ale kdybych si ho nechal až nakonec, tak si myslím, že by byl celkem v pohodě.
Jinak, na lichy dobře platí kouzlo Imploze, na Oka pak Kyselinový vír.
@Tulareanus (21.05.2017 18:14): Jo, nepriatelia neboli problem ale leveldizajn, uplne debilny spletenec chodieb, orientacia totalny opruz, nekonecne pobiehanie dokola.... skratka hroza na hrozu. Nie narocnostou prezitia, ale orientaciou a hladanim cesty.
V tomto bol Darkmoon prehladna a jasna bezproblemova mapa co sa tyka hladania cesty.

VARN bol uz tak niekde medzi, suboje neboli lahke ale ani OP, orientacia nebola lahka, ale ani tak strasne neprehladna ako Halls of the fire lord.

Za mna poradie najopruznejsich dungeonov hry z hladiska hratelnosti/gameplay:
1. Halls of the fire lord
2. Darkmoon
3. VARN
@mazar1234 (21.05.2017 17:49): Už si to možno tak dobre nepamätám, ale Halls of the fire lord mal ľahkých nepriateľov, takže som to celkom prefrčal (je pravda, že som ten dung išiel celkom neskoro na vysokom leveli).

V tom Darkmoore neviem aký som bol level, ale naozaj som s tým nemal moc problém, jednoducho som kidlil všetko čo prišlo do cesty, občas zaliezol niekam na vyhealovanie, alebo som som sa vždy cez Lloyd's Beacon teleportoval pred chrám v Novom Sorpigale a za malý peniaz vyliečil a teleportol sa naspäť.

Vo Varne som mal väčší problém s chodbami, radiáciou, nepriateľmi a zisťovaním, kde sa čo odomyká.
Moj nazor - Darkmoon je urcite najtazsi co sa tyka prezitia, ale za absolutne najdebilnejsi dungeon z hladiska leveldizajnu povazujem ten priserne opruzny bullshit "Sídlo Pána ohně".
To je ako fakt priserna motanica.

@TombSpirit (21.05.2017 17:27): Prave, kuzlit support nema zmysel, lebo oni to hned odkuzlia.