@
John Mirra (24.11.2020 17:39): ano ano, taky jsme cvičívali dlouhé hodiny. Ale vesměs jsme glitchovali s citlivostí myši, byl tam pohyb kterému se říkalo "poke" a to jsi sekl týpka tak že jsi ho zabil na jednu ránu, tím že jsi třepal myší s maximální citlivostí (přes konzoli). Tím silným stylem, jednoruč.
Nebo takové fíčurky že člověk skočil, ale neudělal salto (takže středně dlouhý skok) a v něm sekl do strany, animace se ale nedokončila a po dopadu postava asi sekundu nedělala nic a pak dokončila animaci. Někoho kdo nebyl opatrný to zastihlo. Totéž silným stylem a krokem zpět udělat jakoby otočku ale v polovině animace skočit dozadu, hráč tedy uhnul případné ráně která ho měla ztrestat za tu pomalou otočku a po dopadu animaci dokončil.
To byl fakt jako docela dost rozmanitý soubojový systém.