@
S4TW (23.09.2020 09:53): mozne je nyni uplne vse, i nejaky izo spinoff (na papire je porad nekde prakticky hotovy skvely project van buren), ocekavam ze microsoft bude nyni v teto dekade postupne budovat rozsahly predplatitelsky system, kdy aaa hry budou nove jen vabnicky na nove accounty, aby vykouril sony, ubi ci steam (ktere to potrebuji jak koza drbani), zde pravdepodobne bude jednim z cilu pokryt vsechny zanry pro uplne vsechny hrace (tedy i hrstka izo-her, ktere tam klidne mohou byt jen pro image)... msft si pro sve obri VP a revenue muze dovolit i psi kusy, ktere ostatni neutahnou
takovy ekosystem ala streaming services pokladam za priznivy zvrat, protoze castecne vyresi ten 20 let trvajici problem s releasy srackovych sequelu, aby byly pred vanoci earnings z prodeju ackovych brandu, nikdo se jiz nebude ptat autoru her typu planescape torment, alien isolation, dishonored, proc kua neprodali 20 milionu kopii (protoze v budoucim ekosystemu msoftu nic jako kupovani kopii her nebude existovat, pouze pocet stazeni a pocet odehranych clovekohodin), atd.
msft (apple, google) to tak zavedli i ve vaznejsich businessech, da se ocekavat, ze to msft s uspechem zopakuje i tady (tedy v branzi, kde jeste pred 15-20ti lety prevladalo totalni diletanstvsi 30ti letych "manageru")
tedy, potencialne se mate na co tesit (zamerne pisu mate, bo posledni novejsi hra, co jsem hral, je prey a dishonored)
pokud nekdo namitne, ze to nebude ekonomicke a vydelecne, tak upozornuju, ze msft na tom se svym volnym cashem nemusi x let vubec vydelavat, navratnost prachu v minoritnim byznysu neni pro firmu problem, dulezite je ovladnout byznys do budoucna a vykourit konkurenci (zde zejmena probiha velky multiplatformni boj se sony, ktere do toho kope velice slusne ve vice odvetvich...)