Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Seru mam taky rad, pri prvnim hrani to byla taky prvni romance u mne. Po druhe to byl Blackwall. je to s nim takova nuda az to bylo dobry. Proste mi ho bylo lito, si tam vzadu v kulne neco porad vyrezaval ze dreva, moc se nedruzil, tak jsem si rekl ze ho proste dostanu. Nebylo nad to se s nim cicmat na hradbach, byl takovej nesmelej :)

Ale jinak preferuju vzdycky zensky romance, treba na Bulla sem si nikdy netroufnul, jen at si rozbiji lebky, nic dalsiho nepotrebuju videt :)
@Charllize (02.07.2019 00:01): :)) oni si hráči u DAII nějak stěžovali, že tam jsou (skoro, myslím, že ten píčus Sebastian nebyl, ale kdo by se s ním zahazoval...) všechny postavy bi, že to je hovno charakterizace, tak to v Inquistion udělali jinak. Jako jo, sedí to tam dobře.

@pajmič (02.07.2019 00:09): Sera je boží. Krásně skrz ni probíhal ten akcent hej, nejsi jenom postava z plakátu, jsi taky kámoš - tu friend line mají v DA:I udělanou moc hezky, kromě Sery je ještě hodně silná u Varrica a Colea.
@Sadako (01.07.2019 23:57): No jo, na Seru me to vzdycky nejak smerovalo, moje hrdinka teda stala o Cass ale ta holt ma vzdycky jiny veci na praci. Vtipny je ze scena kdy mi Cass vysvetluje ze neni na zensky se odehrava na takovym vedlejsim balkone kterej neni poradne dodelanej, takze ma v hlave treba kus drevenyho tramu z kterym jsou z nejakyho zahadnyho duvodu blokly dvere kterejma pri rozhovoru projdeme :)
@pajmič (01.07.2019 23:39): Frostbyte se modduje totálně z píči, ale spousta věcí se skrz mody vyřešit dá. Třeba invisible walls -> flying (skáčeš hodně vysoko a když blbneš jak já, tak občas i mimo mapu) mod https://www.nexusmods.com/dragonageinquisition/mods/1696
+ fall damage nullified https://www.nexusmods.com/dragonageinquisition/mods/329
+ no boundaries https://www.nexusmods.com/dragonageinquisition/mods/1697

No waiting u War Table https://www.nexusmods.com/dragonageinquisition/mods/479
More healing potions https://www.nexusmods.com/dragonageinquisition/mods/1058
Increase inventory https://www.nexusmods.com/dragonageinquisition/mods/330
Quicker looting https://www.nexusmods.com/dragonageinquisition/mods/788
Unlock all specs https://www.nexusmods.com/dragonageinquisition/mods/905
All ability trees https://www.nexusmods.com/dragonageinquisition/mods/2035
@Sadako (01.07.2019 23:16): To bude asi ta příčina, nebot já GOTY nevlastním/nevlastnil.

A díky za ten odkaz. Někdy v budoucnu, až se bude blížit DA4 a budu dávat maraton napříč trilogií, tak to určitě využiju :)
@Red (01.07.2019 23:27): Rozumis, ja nechci deprimovat zdejsi svatecni hrace co treba hraji 20 let a maji dohranych treba 100 her, tim ze si odskrtnu kde co. Ale mozna dam jednou na profil, pro zacatek moji TOP 500 dohranych her, chce to zacinat pomalu abych tolik nesokoval:))
@Red (01.07.2019 23:18): Niz pisu ze jsem to hral 3x . A uvalit ps3 verzi 100% rozhodlo to ze mela jen 37%, proste cerveny ramecky tady trpet nebudem :)

PC verze 280 hodin, PS 4 verze GOTY 202 + 111 hodin. Ono se to dohrani zkracuje jak to uz clovek zna. V ty PC verzi jsem se rochnil az neprirozene dlouho, pac jsem byl nadsen

Jo aha, ja uz te chapu, jako ze jsem nezaskrtl dohrano. No jo nezaskrtl, co je komu po tom :)
Tak co? Očekává ještě někdo něco od DA4, po tom všem, co se odehrálo s ME:A a Anthem?
@Charllize (24.04.2019 23:09): Hej, veď to. Open world, narozdiel od koridorovky, zas až tak ten dej nepotrebuje, v podstate by to zvládol aj bez neho. Preto, aj keď tu je možno na rovnakej úrovni ako v DA1 a DA2, tak to nebije až tak do očí.
@Ebb (24.04.2019 22:48): ja jsem sadomaso takze jsem si po vyjiti posledniho DLC a druheho hrani jeste zapl vetsinu prvku co pridavaji obtiznost navic, jako level scaling spolu z hracem nebo ultra silny velky medvedy a podobne. A musim rict ze pak ten strategicky mod byl kolikrat nutnost, v realtime to proste neslo :) Poprve jsem to hral na nejakou normalni obtiznost abych se do toho dostal a mohl se venovat pribehu a objevovani. Komplet realtime, je pravda ze na nizsi obtiznosti ten strategicky mod je krapet k nicemu, pokud to clovek vylozene nevyhledava.

Jen snad, hlavni dejova linka v zakladni hre byla trosicku klise v nekterych smerech ale diky zpracovani a celkovemu zaberu hry a durazu na dalsi veci a pribehy to je vlastne trochu jedno.



@Red (24.04.2019 21:48): A to je ono Rede. Jedna z veci co mne na te hre hodne bavila byla explorace sveta a objevovani a u tebe je to shrnute arenou kmxkm, proste se to na tebe minulo ucinkem:)

PS: po prvnim dohrani jsem si pral aby dalsi dil ME byl v podobnym duchu a splnilo se, vicemene:)
@Sadako (24.04.2019 21:27): Koneckoncu to akcni pojeti v DA:I neni povinne, strategicky mod tam je ( znam par lidi co to ani nevedi ) a na nejvyssi obtiznost to je docela zabava s priblizne stejnou hloubkou jako byvalo zvykem u jejich starsich her.
@Red (23.04.2019 20:04): To že JE ne každýho bavil kvůli akčnímu pojetí třeba chápu. Ale jinak je to hra s originálním soubojovým systémem, ojedinělým herním zasazením a nezápadním fantasy světem a skvělou stylizací.
Mně se na JE moc líbí jeden z konců i ta stylizace, ale když to okoušeš na kost, je to další tradiční Bioware schéma (a kvůli době vzniku i zpíčenej koridor, ovšem to nějak není k vytýkání) From Zero to Hero: Chine-like Edition. Jako dobrý, ale kulervoucí jak píseň o Kullervovi to teda není.
Naproti tomu DA:I vidím jako velmi symbolicky zajímavý, svého druhu originální a co se týče např. hloubky práce s postavami velmi ojedinělý počin.

Se holt smiř s tím, že lidé hledají (a nacházejí) ve hrách úplně jiné věci než ty.
@Red (23.04.2019 22:46): To mas pomylene nejake. Protoze jak by pak mohlo dojit k tomu ze se to libilo mne, cloveku co hral a odehral zrejme vic her co vy dva s ebbem dohromady (tady bych pozadal o porozumneni, nejde o premerovani pindiku) a presto se mi Inkvizice libila. Ja bych to spis videl v tom co kdo od hry ocekava, ono to nebude o tech zkusenostech. I uplny hrac zacatecnik pristupuje ke hre s nejakymi naroky a kdyz to je blbe a nevyhovuje mu to, hrat to nebude. A tim nemyslim ze nekdo je nenarocny hrac, jen ma ty naroky jinde, ale jsou stejne zasadni v kontextu daneho hrace. Dokonce bych si troufl tvrdit ze ja nebo i tady Ebb jsme mozna schopni posoudit danou hru v sirsim spektru a tak ji vic docenit. Tim myslim ze treba zrovna ty mi prijdes ze se soustredis jen na konkretni veci ve hre, ktere mas rad a tak pak dojde k tomu ze se ti Inkvizice nelibi, protoze tam jsou veci ktere te vubec nezajimaji. Dost casto ctu tve vyjadreni k ruznym rpg a troufnu si rict ze typ hry jak DA:I neni vubec pro tebe, pac se v tom zrejme placas jako v Oblivionu :)
@Red (23.04.2019 22:46): My máme jednoducho presne opačné preferencie na RPG, ale tak o tom to častokrát je; priemerovanie a porovnávanie info z rôznych zdrojov je dôležité v každej oblasti, keďže málokedy to jeden zdroj vie kompletne objektívne vyhodnotiť.
Mě to nevadí u nováčků, dávám i pluska. Beru že nic nehráli tak jsou z prvního RPG poblázněný. Jen prostě ta kombinace u tak zkušeného hráče bolí. Takhle opravdu hrozí, že opravdu Bioware na cokoliv zajímavého rezignuje a místo toho vydá Dragon Age 4 nebo něco podobnýho.

A Alpha protocol byl taky super netradiční RPG s luxusním příběhem, stylem vyprávění, postavami, dialogy, atmosférou, komplexním rpg systémem kde je opravdu každé vylepšení znát, rozvětveností žadonící o znovuzahrání....ach jo.
@Drolin (23.04.2019 19:25): Tie najhoršie roky v RPG už máme naštastie za sebou 2002-2012 :) Teraz vychádza toľko turnbased iso a open world RPGčok, že to ani nemám kedy hrať.

@Red (23.04.2019 20:04): Máš pravdu, za azijskú kulisu k bioware šablóne má JE malé plusko, vďaka čomu ho na úplnom dne predbehol Alpha Protocol, na ktorý by človek medzičasom aj zabudol, ak by to nebola taká trauma :)
@Red (23.04.2019 18:13): Tak nejaka konecna korekce by tam asi byt musela, ale celkove by to dalo daleko min opruzneho psani ktere nesnasim.

Jinak me osobne jeho vkus nijak neprekvapuje, Inkvizice i Andromeda jsou fajn hry. Ale zrejme ne pro typ hrace jako ty:)



@Drolin (23.04.2019 19:25): Elex je dobra hra, a uz se celkem tesim na dvojku kterou za prispeni statniho prispevku na kulturu uz Pirane zvesela kuti. NWN mam taky rad, jednicku i dvojku. Preci jen to sveho casu byli dost zasadni hry a za prispeni datadisku u obou dilu z toho nakonec vyslo neco co stoji za zahrani i dneska. Jade Empire me nebavilo diky zasazeni a orientaci na kontaktni boj, ale zrejme taky o zadnou pruserovou hru nejde. A Masáč je klasika, neudelas nic a osobne ho taky spsi hodnotim kladne. Simulator sexualniho predatora na pozadi zniceni vesmiru je zajimava kombinace:)
@Drolin (23.04.2019 19:25): To že JE ne každýho bavil kvůli akčnímu pojetí třeba chápu. Ale jinak je to hra s originálním soubojovým systémem, ojedinělým herním zasazením a nezápadním fantasy světem a skvělou stylizací. Škoda že chybí čínský dabing. Je to prostě v portfoliu něco odvážného, nového a výjimečného. Naproti tomu je DAI hromada hnoje s tu tam vyčuhujícími bonbony co jsme už dvakrát viděli, akorát už to není kyblík, ale pořádné koupaliště. Má excelentní pasáže (třeba večírek) ale pro to se musíš do toho koupaliště na mnoho dnů ponořit. To už si radši zopakuji dvojku, kde ty cukrkandly rukou vylovím za pár hodin:)