Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Shoggot (21.03.2019 12:54): VE skutečnosti všechny zajímavý kousky z 2019, Phoenix Point, Control, Sinking City, Outer Worlds... Ale když je už přeprodej klíčů přes HB, tak mě to tak nebolí, jejich taktika funguje a podvolím se...
@Paul (21.03.2019 12:05): Přiznávám, že to trochu lahodí mé "já to říkal" stránce, když spousta hráčů prohlašovala (netvrdím, že ty), že 88% z 0 je pořád 0. No, tak očividně není.
@Shoggot (21.03.2019 12:06): jakože v Číně nebo v korporátním kapitalismu se nelže?

Realitu se stejnak nedozvíme. Uvidíme časem až začnou prosakovat prodeje ostatních uplacených exkluzivek vs steam rok poté.. Samozejmě Pravda to být může. Ono investice do marketingu před vydáním asi nepočítali blbci, takže prodeje oproti minulému dílu museli bejt násobně větší. I nvidia tomu dělala promo.

Já z komentů a recenzí měsíc po vydání vnímám, že to nějaká ultra pecka rozhodně není a ten rok než to opravěj, vydaj DLC a celkově udělaj redux verzi počkám velmi rád.
@Cobot (21.03.2019 12:02): V korporátním kapitalismu nejsou důležitá čísla, ale dostatečně násobný růst :))

Ono je to totiž uplně jedno. Mně myšlenka, že je to lež přijde absurdní, uplně zbytečný. Tohle se dalo čekat, není to nějaký revoluční vývoj.
@BINGMAN (21.03.2019 11:27): trochu mě zaráží, že tohle lidé oslavují jako nějaké "gotcha". Exodus měl nesrovnatelně větší hype a marketing (už jen ty E3 konference), je o 6 let později, na 99% do toho zahrnují i aktivace krabicovek. Dost pravděpodobně by prodeje na Steamu byly mnohem vyšší. Obecně kdyby to číslo prodejů bylo impresivní, tak ho radostně zveřejní.
@Shoggot (21.03.2019 11:50): jo mrdky z marketingu... Ovšem pokud tyhle násobky používali i u LL. Třeba že prodali 2x víc než 2033, tak jak kua vlastně kdo ví kolik toho prodali jako první. Trochu se motáme v kruhu :D

Navíc tahle případná lež Epic absolutně nic nestojí. Oni prostě nemohli říct nic jiného. Umim si předstvit že tahle pozitivní zpráva je i v zajmu 4A Games.
@valcik (21.03.2019 11:39): koukal si chvíli na to video? :-) vypadá to, že naráží na limitaci VRAM, každopádně za veselé hraní bych to neoznačil. záseky jsem začal pozorovat až v Caspian, ve Volze to ještě jelo jako z praku

@Cobot (21.03.2019 11:41): protože takhle to zní víc dramaticky. otázka spíše zní, o kolik prodali méně, než kdyby s tím vyšli i na Steamu. protože Exodus měl slušný hajp a oproti LL vyšel v době, kdy je po podobných hrách celkem hlad.
@M.a.t.t. (21.03.2019 11:47): +1
Plus to může vypadat blbě ve srovnání s jinými značkami. Marketingově číslo samotné nic neřekne, oproti prodejům třeba Call Of Duty bude vždy vypadat blbě, dělá se tak z toho blbě zpráva a tiskovka. Jednoduchý údaj, že hry na nové platformě se prodalo 2,5x víc než předchozího titulu -> z toho jde udělat tiskovka, kterou média rádi převezmou, udělají z toho hezký titulek, na který klikne víc lidí.

Easy as that.
@Garret (20.03.2019 11:52): nainstaluj si ten gf experience, shadowplay nejlepšíí :)
Konečně nahrává i přímo v DSR rozlišení, takže už žádná lowbitrate mazanice kterou youtube aplikuje na 1080p videa, yay.
@Garret (20.03.2019 11:36): hah, to mě taky dneska naštvalo a na týhle mapě, ikdyž jinde. Ale je to zvláštní, u mě ten despawn byl o dost dál, ikdyž pořád otravnej - a ani to není konzistentní, např. jak byli na tom jeřábu, tak jsem je viděl snad z kilometru. Každopádně každá hra, co má rozsáhlý mapy a snajprovky, by se měla jakýhokoliv LoDování nepřátel vyvarovat..
Btw to video se ti ještě procesuje nebo fakt nahráváš v 480p? :)
pro tohle jsem přestal hrát Ghost Warrior 3. oh well... to množství ústupků začíná nebezpečně bobtnat.
Ta "sidemise" na lodi v kaspiku je slušnej bugfest, nepřátelé warpující skrz zdi i patra jakoby se nechumelilo. A nějak nechápu co má znamenat ta polonahá holka co tam leží na gauči, má otevřený oči, dejchá..a to je všechno. Nulová interakce. Holt nemluvně. Nebo je to taky bug a má tam bejt nějaká možnost interakce?
@Garret (19.03.2019 10:02): Možností ústupků je vždycky několik. Já třeba ubisoftí hry dávám rovnou na vysoký bez vsynce. Teselace tady žere fakt dost... Ono by možná pomohlo, kdyby odstranili už konečně dávno cracknutý Denuvo.
@Korbitch (19.03.2019 05:55): teselaci bych zrovna nevypínal. ale to High nastavení mi oproti Ultra vytěžuje GPU o 50% méně a teplota klesla o 10°. je to nějaký velký špatný...

@Paul (19.03.2019 08:21): mě v Caspianu trochu nakrknul nekonečný respawn, když jdeš poprvé k té dodávce. snad se to nebude opakovat... myslel jsem, že si to tentokrát odpustili.
Jak to tady ctu jsem rad ze v settings na nic nesaham. Vse bezi jak po dratkach, jeste bych neco rozsypal :)
V Caspian jsem teď, a framerate drží, ale jsem zvědav na tajgu, která je prý o 30% náročnější než zbytek hry. Když mi teď GPU jede na 60% tak doufám že tam těch 60 udrží taky. Jinak mě ta Caspian mapa baví, mutanti jsou sice otravní, ale má to tu správnou Mad Max atmošku. Super že zaimplementovali i možnost jezdit autem.

@Korbitch (19.03.2019 05:55): teselace je v Metru využívána fakt hodně, skoro všechny objekty s ní mají detailnější geometrii, proto je docela náročná.
@Garret (19.03.2019 01:09): To je každopádně řešení, ale já tyhle ústupky hrozně nesnáším. Zvlášť, když na to mám HW, na kterým by to mělo běžet jak z praku. Já zase vypnul teselaci a taky ok...
Jak jsem byl mladší a neměl silný stroj, tak jsem běžně dohrával brutálně sekající se hry a opakovaně. Teď hraji často na 60 fps a jsem ochotný unést i těch 30, ale i tak mi to přijde málo a opravdu sekající se hru už bych nedokázal dohrát.
@StriderCZ (18.03.2019 19:48): Když nad tím tak přemýšlím, je hodně her, které jsem hrál při sekání a nízkých fps, ale vlastně jsem žádnou opravdu sekající se hru nedohrál až do konce (většinou jsem je dohrál až později na novějším hardware) až do teď - do Metro Exodus. :) Ó, jaký to milník pro mě. :)
@H34D (18.03.2019 19:25): Když jsem hrál Oblivion na notebooku blahé paměti, tak jsem musel ořezat detaily na absolutní minimum. I tak jsem ale většinu skupinových bojů musel řešit tak, že jsem vyvolat atronacha, zalezl někam do kouta (a koukal se do země) a čekal, až přejde ta největší vřava.
@H34D (komentář): 15-25 fps... Take jsem se temto masochistickym radovankam venoval, ted uz me boli tech 40, ktere jsem kdysi povazoval za luxus. Jsem babovka. :)
Díky i těm, kdo to mysleli ironicky. :) Já jsem hráč ze staré školy, mě trocha sekání nevadí. Nejhorší byl ale souboj s tím medvědoprasetem v tajze, to jsem měl tak 10 fps a ještě se to dejme tomu každých 5 vteřin seklo na 2 vteřiny, takže to jsem fakt nedokázal uhýbat, musel jsem si provizorně snížit obtížnost. Což mi připomíná, že je super featurka si ve hře snížit na jeden boj / jednu pasáž obtížnost a pak ji zase vrátit zpět.
Tyjo, na 10-15 fps jsem naposled dohrál GTA3 a to jsem byl hodně zoufalej :)) H34D ,ani nevím, jestli ocenit ty nervy nebo to sebemrskačství :))
@H34D (komentář): „Herní průmysl se mění a my s ním.“ Rozhodl jsem se, že komentář začnu tímto legendárně známým citátem, který jsem právě vymyslel.

Už za tohle si zasloužíš plus :D
Ať žije kýč a zamrzlý rejtrejsovaný post-apo. Je to nejlepší díl, navzdory technický nekonzistentnosti a občasný designový demenci. Fakt škoda toho nemluvněte, protože jinak je to napsaný solidně.