Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Bodkin (14.05.2019 10:53): Amnesia! Největší nepřítel hrdinů RPG. Geralt s ní trávil několik dílů, kdy jej ohavně využívala (zejména sexuálně!) zrzavá čarodějka. Chudák...
@Shoggot (14.05.2019 10:45): No, jak jinak chceš udělat meaningful story, na kterém ti záleží? To tě má někdo na začátku střelit do hlavy, aby tě poháněla jen touha po pomstě?


(Btw - Ano)
@Shadrac (13.05.2019 17:01): jo to je pravda. Obecně je Bethesdích Falloutů, že něco má časo dobrý příslib, ale není to dotažené. Minutemen jsou na Fallout vážně moc idealistická frakce, ale Railroad mi jako spy-fi frakce přišla dobrá. Líbilo se mi, že z Bratrstva po předchozím dílu udělali takové trochu "nácky". V tomto díle fakt nejsou moc kladná frakce a i právě díky tomu je postoj Institutu trochu pochopitelnější, byť to není kladná frakce ani náhodou:).
???
Zatím mám odehráno nějakých 50 hodin a docela mě to baví. Settlementy se dají dost neřešit, když nechceš (moc nechci), ty minipříběhy v terminálech a různě po zápisech jsou hrozně fajn, takové stíny z hlubin času a strašně se mi líbí prostředí. Na některých místech by Bradbury slzu zamáčkl.
Main story mě svým začátkem přiměla protáhnout držku (proč tam kurva furt serou to rodinné téma), ale tak uvidím, ty dílčí části nevypadají tak zle. A s pomocí modů můj hrdina rozhodně nevypadá, že by si kdy pořídil nějaké dítě s nějakou ženou.
@Feidias (13.05.2019 14:32): Jasně, ve srovnání například s třetím dílem je to posun kupředu, ale jde mi hlavně o nevyužitý potenciál, který v první polovině hra uvádí.
Mysteriozní a lehce paranoidní náběh na "Blade Runnerovský" thriller, kde nevíš, kdo je vlastně synth a kdo ne. Proč u toho nezůstali? O dost víc bych si příběh užil. Ta první polovina byla fakt super. Jakmile jsem ale zjistil, kdo je Shaun a jak to je s Institutem, tak jsem byl automaticky odháčkovaný. Tohle bych dal až na samý závěr. Je to sice otázka vkusu, ale já jsem na komornější příběhy. Takhle to zbytečně vyčpělo do "meh" výsledku.
Jednotlivé frakce jsou asi taky otázka vkusu. Abych se přiznal, tak ani jedna mi plně nesedla. Minuteman byly až moc idealističtí (zbavíme celou Pustinu všech zlobivců a všechny ochráníme), Bratrstvo oceli zbytečně autoritativní (což k nim asi patří) a Railroad? K těm jsem se přidal, ale s trochou nevole. Deacon si zasloužil zmrzlou řepou po zádech. Prostě frajírek. Celková idea Railroadu je příliš utopistická. Málo se zajímali o otázky synthů. Označili Institut za zlotřilou korporaci, která zotročuje (což taky není tak jednostranný). Přitom jejich řešení byl masivní výbuch Institutu, který pěkně počechral okolí.
Na druhé hraní bych se nejspíš přidal k Institutu. Vlastně když odečteš to unášení lidí, tak je to príma banda :).


Asi tak. Sorry, jestli jsem se moc rozepsal :D. Jen jsem chtěl sdělit názor ve spoiler free zóně.
@Shadrac (12.05.2019 20:53): ve finále mi příběh Fallout 4 nepřijde tak špatnej. Jasně, není to nic překvapivýho, ale možnost dokončit hru za 4 frakce, z nich 3 jsou pro mě zajímavý mi přijde slušný výsledek. Nemyslím teď, vztah syna a otce, a naopak, ale spíše příběhy jednotlivých frakcí mi nepřijdou špatné kromě Minutemen.

Fallout 76 to je jiná. Tam už i já (a to je co říct) mám s hlavním příběhem problém.
Pamatujete si někdo, jak se jmenoval ten temný mód? Dával se tam přes nexus. Byl to fakt nejtemnější mód pro F4, co jsem viděl. Totální temno, zmar a deprese. Myslím, že měl i vlastní hudbu.

EDIT: Už vim, Pilgrim.
@Bodkin (01.12.2018 14:20): preci jen ta agresivita treba u ghulu nebo supermutantu je o dost vyssi a i v tom svete bez jistot je vzdycky vetsi sance ze kdyz potkas skupinku lidi ze te hned nezabijou. preci jen vypadas jako oni, hehe :)
nejak to skoncit musi, preci se vsichni nepobijou navzajem protoze u kazdyho je sance na to ze te zabije, a proste myslim ze lidska frakce na to ma nejvetsi predpoklady.
@Bodkin (30.11.2018 16:41): Tak kdyz bych si to prevratil do realu a predstavil si ze tam jsem, tak bych nejspis taky tihnul k tomu podporit BoS. Sice mam trochu obavu ze po vsem by zrejme jako vladnouci frakce po case mohla dost omezovat a prudit ale v te chvili kdy se odehrava hra bych je podporil. Ve hre to trochu ovlivnuje fakt ze vypadaj cool, coz by v realu asi moc vliv nemelo. Libi se mi jejich pojeti sveta bez haveti co na cloveka utoci od pohledu, ale mohli by se naucit rozlisovat mezi treba supermutantem co se chova pratelsky a supermutantem co pri prvnim setkani po me hodi granat. I kdyz asi tady jde o podobnou situaci jako rozpoznat ve smecce vlku toho co jde podrbat za usima.
Dají se na mapě nějak zobrazit všechny neobjevené lokace? Ve Falloutu 3 a New Vegas na to byl perk, ale ve 4 už tady nic takového nevidím...
@Bragi (19.11.2018 20:21): nejde, mam ji na steamu a nabizi mi vsechny jazykove verze. Vcetne tradicni cinstiny :)
Puvodne jsme mel jen zakladni Fallout a pridaval jsme kod z GOTY edice od Cenegy kvuli aktivaci DLC, jazyky tam jsou vsechny.
@Charllize (19.11.2018 20:13): Hej, základná hra na Steame má 10 jazykových verzií. Ale GOTY edícia, ktorú predpokladám vydala Cenega, má na obale uvedené, že obsahuje anglickú audio stopu a anglické, poľské a ruské texty. Preto by ma zaujímalo, či obsahuje aj ďalšie jazykové verzie. Pretože ak nie, zase zrejme ide o regionálne uzamknutú verziu.
@Cobot (13.11.2018 19:32): To je krapet zjednodusene. To co pohanelo Morowind se tomu co pohani F76 blizi asi jako cukr ze soli. Navic pro starfield a tes vi maji novy animacni a pohybovy system ktery nahradi to co tam bylo doted. A lepsi textury, efekty a podobne muzou do toho creation enginu pridavat dle chuti, protoze ten engine je modularni a muzou s nim delat co je napadne. Takze i kdyz to bude stale creation engine vubec to nemusi znamenat ze to nemuze byt next gen. Spis bude zalezet na vykonu nove generace konzoli. Kdyz moderi doma na koleni muzou ten engine modifikovat k nepoznani Bethesda muze taky, a lip.
Nextgenu se od Bethesdy nedočkáme nikdy: Starfield i The Elder Scrolls VI poběží na stejném, leč opět trochu vylepšeném Creation Enginu, který pohání tituly Bethesdy od Morrowind po Fallout 76.
@Walome (09.10.2018 13:34): no právě tyhle otázníky mi vrtají hlavou. :D Abys někoho zabil stealth tak musíš kolem něj proběhnout zatímco pálí po krtkopotkanovi, při tom tě omylem trefí a ty ho můžeš oběhnout a vzít ho po hlavě válečkem.

A když po tobě někdo začne kropit rotačákem a po 5 minutách se nebude schopný trefit zatímco ty mu dáš headku spoza kamene svým magnumem. Tak jak?
@SilentWolf (09.10.2018 13:05): :D a když někoho (i silnější) sejmeš tak rychle, že si toho prostě nevšimne, tak budeš taky vrah? A když někdo na první levelu bude procházet hrou bez opětování palby, tak se nemusí živých hráčů vůbec obávat.
Proste typicka multi strilecka pro dnesni hrace, jen se po ni zaprasi..aspon bude vic penez na TES VI :)
Ha, věděl jsem že tam teprv vyniknou ty jejich dokonalé animace pohybu postav.. :D :D
@Charllize (31.08.2018 01:58): A na 50% uvidíme, zda se to dostane, ještě jsem se pořádně nezakousnul do hlavní příběhové linie. Teprve jsem Railroad přinesl čip z hlavy toho debilního robota, co se řezal s debilními žoldáky v baráku. Tam čekám krásu vedle nádhery.