Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Charllize (31.08.2018 01:58): Vidět prznění a násilné ohýbání podle libovůle jako "vývoj" je z pohledu už starých mužů asi docela běžné, takže v tomhle úhlu pohledu máš pravdu. Proto u nich pak policie na počítači najde všelijaká podivná videa a končí to pak nešťastně.

Však já jsem s tím dokonale smířený, na úrovni fanfiction je to docela ucházející. Dětskými krůčky se nakonec někam dostanou a já jím držím palce!
@Shoggot (31.08.2018 01:50): vsak se na tech 50% nakonec dostanes, vic neocekavam :)

Lore hry se z kazdym dilem porad vyviji a tudiz moznost ze ghoulove nemusi pit nebo jist tu je, muze se jednat o moznost kterou poprve potvrdilo to dite v lednici. Koneckoncu uz to v podobnem zneni je zanesene i na wiki. Proste je treba se s existenci f4 smirit i kdyz te to tak boli :) Pockej co s lore provede 76, tam mam obavu ze to uz ani ja nerozdycham. I kdyz mi to je trochu jedno, preci jen jde o tu zabavu, neni treba to posuzovat jako milnik lidstva.
@Charllize (31.08.2018 00:50): Ano, 200 let bez jídla a vody. Ačkoli v Nekropolis sice ghulové pochcípají/odejdou, když ztratí vodu, když i v Broken Hills musí pěstovat jídlo, když i v New Vegas říkají, že musí sbírat žrádlo, jinak chcípnou...tady to najednou záhadně neplatí.
Bylo by to super, kdyby to bylo v rámci Wild Wasteland. Takhle je to normální quest, který v ničem nemá hlavu ani patu, je uplně jak zjevení. Stejně jako Cabotovi.

Ale jo, slovo "konzistentní" je další, které Bethesda nezná, hned po "žoldák".

Ale moc se mi líbil quest s čínskou ponorkou, kapitán je sympaťák. Sice má z nějakého záhadného důvodu čínská ponorka počítače i cedule v angličtině (ten důvod je bethesďácká lenost), ale jinak to bylo milé. Snad najde svůj domov.
Kluk, co je 200 let zavřený v ledničce. To musel udělat ten čůro Hines sám.
@Shoggot (27.08.2018 17:46): jednou jsem stal u prehrady a letel vertibird. Na druhy strane sla skupinka gunneru s assaultronem. Vertibird sel po nich. Nakonec pristali. Vyskakalo ven par bosu a zacla bitva. Gunneri jim nakonec ten vertibird slohli ale jen strelec u minigunu. Takze pak vertibird lital pilotovanej bosem a strilel po vlastnich. Nakonec to napalily do prehrady pac se tam motali jeste mutanti s raketometem. To nevymyslis, scena jak z nejaky akcni komedie. A nejlepsi je ze ne naskriptovana:)
@Charllize (27.08.2018 16:29): Tihle vychcípou ještě dřív, vzhledem k tomu, že vertibirda i s posádkou je schopná z nebe dostat partička nájezdníků s trubicovými puškami. Svět Bethesdy je jediný svět, kde je air superiority nevýhodou.
@Charllize (27.08.2018 14:40): To jo, vojensky vymletý mozky simulují dokonale. Stejně jako tu fašistickou mentalitu, ono to často jde v ruku v rukávě. A jak ještě dodával Mr. House: "emocionálně nestabilní techno-fetišisti, co si hrají na rytíře". V podstatě jsou takovou vysněnou power-play frustrovaných hochů od počítačů.
Líbilo se mi, jak jsou v New Vegas: nemají v podstatě šanci přežít, okolní měnící se svět je rozpráší. Není pro ně v něm místo.

@Charllize (27.08.2018 14:00): Naopak, to jsou už praktici.

Zelené mozky je právě pro ně slabé slovo, ale chápu, že vidění světa "vypadá to jinak, je třeba to zastřelit" a "nemáte dostatečně vyhovující geny, zastřelit" se v naší společnosti docela dobře stalo koloritem, takže se lidem v podstatě zdají jen jako obyčejné zelené mozky.

Dokončen quest Silver Shroud, docela zábavný, zatím jeden z nejlepších. Dokončen taky quest pro USS Constitution. Tam pobavil závěr, ale jinak je to celé trestuhodně nevyužité. Zas jen jdi a přines, jdi a přines.

House Of Cabot je nějaký easter egg asi, nelze brát vážně.
@Shoggot (27.08.2018 13:52): ja vim ze i dneska, ale to jsou vsechno teoretici, za komousu to byli praktici jako Maxson :)

Me asi nejvic irituje ta zenska bez nohou a ten jejich obchodnik co by me rad posilal rabovat settlementy, ale jinak jsou to proste hlavne zeleny mozky, s kteryma mam taky praxi, jsou proste takovy. Vzasade se na vzducholodi citim jako za mladych let. :)
Mam to v sobe z vojny. Odpovidam zasadne rozumim, neptam se proc a jdu vykonat rozkaz. Vubec by me nenapadlo s nima neco zasadniho resit. Obcas me vykoleji Danse a jeho traumata, ale hned se to srovna nejakou gumackou hlaskou co z nej vypadne, mam je docela rad:)
A minutaci zas tak nudny nejsou. Teda aspon ta old time baba co se objevi pak na hrade, s tou jsem si napred musel dat po hube nez jsme sli spolu fo akce :)
@Charllize (27.08.2018 13:33): Takových potkáš i dneska všude, v politice, v korporátu, na úřadech...:))

To se mi na FO4 líbí, je to docela pokrok od FO3 a je to věrnější: BOS jsou fašouni, není žádná už snaha z nich dělat nějaké dobráky. A FO4 taky dělá jednu věc dobře: každá jedna postava uvnitř BOS je absolutně nesnesitelná. Kromě Clarkea z questu Duty Or Dishonor nebo jak se jmenuje.

Ale lepší než Minutemani, kteří jsou prostě jen...nudní.
@Charllize (27.08.2018 12:35): Ne hrát za mě. Ale svému generálovi aspoň zařídit někdy munici. Suroviny na stavbu. Cokoli. Ale on tak nějak kouká, chodí a škemrá. Škoda, že třeba nejde prodat do otroctví, jako to šlo s otravnými dvojčaty Grishomovými ve dvojce. Když už ho teda nejde zabít.

Ale koncept generála a tím pádem velení mají eufemisticky řečeno zajímavý, není pak moc divu, že dostali do držky od Gunnerů, kteří tedy zjevně mají inteligenci psa nakaženého vzteklinou (je tedy zázrak u nich, že třeba nechcípnou na hlad).
@SilentWolf (27.08.2018 11:47): Když se s ním hodně kamarádíš, řekne ti, že jsi ho potkal právě včas, zrovna když měl hroznou depresi a už přemýšlel o tom, že se zabije.

Škoda, že když se mu vyhneš úplně, tak to neudělá. Místo toho je velmi mazaný: řekne ti, že jsi GENERÁL a pak tě nechá zařídit úplně všechno jak obyčejného pěšáka.
@Bodkin (26.08.2018 20:28): Ano, dokonce váží dvakrát tolik, co Assault Rifle z FO3 :)).

Podle nějakých brzkých promo materiálů to ale byl machine gun, což dává daleko větší smysl. Podle textury na tlumiči to je už úplně jasný, protože tam je, že je to na ráži .50. Ve hře je ale na 5.56.

Nakonec to ale změnili na útočnou pušku. Asi se jim s tím nechtělo dělat, vzali kulomet, nazvali to útočnou pušku a mrdli to tam. Lenost, fušeřina.
@mazar1234 (26.08.2018 18:18): Jop, ani v žádném filmu se neobjevila, co vím, nikdo se neobtěžoval udělat udělat ani repliku (krom nějaké 3D vytisklé přímo z FO2).

Je ale jasné, proč se ve hrách objevila (myslím, že snad poprvé právě ve FO2), ten futuristický zjev a jméno jak pro pornoherce mají prostě svoje kouzlo.
Vzhledem k tomu, že i FO2 docela dost čerpal z akčňáků 80. let, tak tahle zbraň do toho stylu dost zapadala, v té době se zbrojíři v Hollywoodu předháněli, kdo přijde s futurističtějším nástrojem ničení (viz ikonická pulsní puška z Vetřelců, tu dali dohromady z Thompsona a tuším Remingtona 870).

Někde na NMA jsem kdysi četl, že někdo kdo dělal do FO2 zbraně udělal klasický postup, jak se to normálně dělá: koupil si stoh časopisů o zbraních a listoval a prostě vybíral, co tam dají (krom těch klasických, co lidi znali a znají) nebo čím se inspirují při vytváření nových.
A zaujal ho nějaký malý sloupeček o Pancoru, kde byla fotka zbraně a jednoduše si řekl "To vypadá hodně cool.", což bylo ještě umocněné dost tím, že se do popularity už dostával bullup.

A tak se zbraň, co se nehla z fáze v dílně sestrojeného prototypu stala skoro nejslavnější zbraně, co "nikdy neexistovala".
Získán poklad Jamaica Plains! Je to docela i vtipné, jen to má další "drobnou" vadu: předvídatelné už hned od začátku.

Další radost z módů, která pomáhá při likvidaci sebevražedných "žoldáků" s nejhorší marketingovým a bussinesem modelem ever, je přidání Pancor Jackhammer do hry. Výborný zvuk, dobrý model i textury, jeho brutální síla vyvážená aspoň tím, že kope jak kůň a je velmi trigger sensitive, takže žere munici jak nic.

Vypadá to bohužel, že žádný mod, který by vytáhhl z hnusu Gaussovu pušku ale bohužel není. Na Assault Rifle se ale konečně aspoň dá koukat bez kroucení hlavy.
@Shoggot (26.08.2018 12:02): Myslim ze uz se to tady resilo, ale situace kdy se muzes ze strileni vykecat tam jsou a ne jedna a to ze se muzes pridat k te ci one strane taky. U Gunners by muselo jit od zacatku o neutralni frakci k hraci, treba jako BoS. Podle me je pitomost cekat kdyz je celou dobu po ruznu nekde zabijis ze zrovna pak v jedny budove si s tebou budou povidat. Gunneri jsou navic ti kteri zmasakrovali lidi v Quincy odkud utikal Preston s tou skupinkou na zacatku, takze pokud si kamos s Minutemanama, stavis settlementy a pomahas lidem v nich tak uz to nedava smysl vubec. Jestli to myslis tak ze byli ve svizelne situaci a prijmuli by pomoc i od nepritele tak to proste nesedi zase s tim jak jsou popsany.
nejaky ukecany Gunnery mas v DLC Nuka World, obecne tam muzes bejt kamos s vicero nepratelskejma frakcema ze zakladni hry. Bohuzel se to lidem moc nelibi :)
@Shoggot (26.08.2018 00:59): To že všichni útočí onsight je cesta nejmenšího odporu, vždycky ti to bude fungovat, nemůže se to skoro posrat a když do lóru napíšeš, že jsou teritoriální a agresivní, tak pak lidi budou říkat, že to přece dává smysl, ne?

Btw - největší zábava s F4 je to hrát na tu jejich survival obtížnost. Nemožnost fast travelu je strašný vopruz, ale všechno ostatní (střílení, explorace, přežívání) je kvůli tomu lepší.


@Shoggot (26.08.2018 12:02): Ano, pár takových tam je. A Far Harbor.

@SilentWolf (26.08.2018 09:40): Tohle by měli opisovat hlavně z KCD :P
@SilentWolf (26.08.2018 09:40): Třeba. Nebo prostě jenom líp ten quest udělat. Je to úplně trestuhodně nevyužitá situace, takhle to vůbec, vůbec nedává smysl

Ale Duty and Dishonor fakt docela slušné. Dává to smysl, je tam dilema, člověk se může i správně rozhodnout a mít z toho i dobrý pocit.
@Shoggot (25.08.2018 22:18): proto se docela těším na Red Dead Redemption 2, kde během toulek můžeš třeba zmírnit situaci, když na tebe někdo míří, nebo naopak někomu vyhrožovat, nebo uprostřed mlácení říct zmlácenému ať už se na to vysere.
To menu tlačítek vpravo dole přinese revoluci. Snad to pak ukradnou i jiné hry. Třeba ty, které si zatím jen hrají na funkční svět ale jsou to v podstatě Moorhuhn.
Quest Duty or Dishonor taky pěkný, konečně něco, co aspoň trošičku zavání dilematem, má nějakou motivaci. Sice teda od okamžiku, kdy vám Lucia řekne, že Clarke je od bitky s ghúly nějak nesvůj, tak je hnedka naprosto jasné, co se stane: tedy že žrádlo krade on a ghúlům ho dává ze soucitu a probudivšího humanismu. Spokojení taky s možným řešením, které jsem zvolil: souhlasit s Clarkem a fašounům v holínkách ho neprásknout.
@Charllize (26.08.2018 01:11): A já bych zase mohl říct, že ti senilita už totálně vymyla mozek, protože to co píšeš absolutně nedává smysl. Možná to ale tvoje chyba není, protože se jen zaslepeně snažíš hájit něco, co nedává smysl. To pak z tebe pochopitelně ani nic kloudného vyjít nemůže.

Tímhle svým přemýšlením mi konverzaci s krysokrtem simuluješ dokonale, to jsem vždycky chtěl, už od prvního Fallout. Škoda, že vzhledem k tvému věku to nebude mít dlouhé trvání.

Hodnocení navyšuji o 45%, protože s módy mě opravdu celkem baví jedna část hry: správa osad. Je to sice legračně půlprdelní pořád, ale tohle má příslib do budoucnosti slušný, když to ještě hodně poladí.
@Shoggot (26.08.2018 00:59): nechapu proc by zrovna vzor pro nepratelskou frakci mel byt ze si budou chtit povidat. Krysokrty bys nechtel aby si pokecaly? :)
Mas uz z tech narativnich her vygumovanou palici Shoggy ..

A taky. Kolik si uz tech gunneru pozabijel predtim? Ze bys chtel aby si s tebou povidaly?
Je hele shoggy, zabil nam 150 kamosu tak si s nim dame pivko:)
A zmen si tech 40 procent, stejne te to bavi tak nedelej mrakomora :)
@Shoggot (25.08.2018 22:18): gunners patri k enemy factions. Jsou tudiz neco jako raideri. Proste jsou k hraci nepratelsky.
Jsou to zoldaci. Agresivni a teritorialni. Utoci na kazdeho v oblasti kterou povazuji za svou.
Zrejme tam tedy meli kseft a treba se bali ze budes chtit podil, lepsi te zabit. Jen dalsi hladova tlama navic.

Osobne je milerad pozabijim, jejich tlupy s assaultronama a sentry botama jsou jak osina v zadku. Jeste tak se s nima kamosit.

Myslim ze to tam povazuji za sve. Unesli tam k1 98 jenny, takze dle lore kdyz jsou teritorialni a strili na kazdyho kdo jim vleze na jejich uzemi by to co se tam deje davalo i smysl.
Samo moznost ze by ti cil pridrzeli a ty ho nakopal do kouli by byla zajimava, ale vzhledem k jejich povaze by to mozna i pusobilo divne