Diskuze
@Gordon (11.01.2018 10:09): naopak, s CM12 je HL2 mnohem atmosferičtější a přestřelky jsou úplně jiná dimenze
@Gordon (11.01.2018 10:09): G-Man a Alyx jsem zvyklý na jejich klasický vzhled. Na novější verzi modu jsem stejně neměl HW. Ta mnou použitá byla pouhé decentní vylepšení, grafika, textury, pak hlavně nasvícení celé scény. Mělo to dobrou paletu barev, prostě hezčí HL2. Valve to sice od června 2010 stokrát updatovali, ale jen zmíněná verze modu mi do hry dala tu nejlepší možnou grafiku.
@PavelU (10.01.2018 22:48): Některé featury v tom ale brutálně níčí atmosféru.
@Coldplaz (10.01.2018 11:44): Toto je verze Cinematic Mod 10: Light Edition z roku 2011.
Obrázky 1 a Obrázky 2. Lepší grafiku jsem ve hře nikdy neměl, ale později to přestalo fachat.
Obrázky 1 a Obrázky 2. Lepší grafiku jsem ve hře nikdy neměl, ale později to přestalo fachat.
@Coldplaz (10.01.2018 11:44): CM nemění jen grafiku a pro toho, kdo už původní hru dohrál třeba 4x, je to dobrá volba pro další run
@Walome (21.12.2017 12:35): Protože "herní žurnalistika".
@SavageCZ (22.12.2017 00:32): to je vidět už ze screenshotů :)
No mimochodem, je to příšerně udělaný. Level design nesmyslný, nepřátelé k smíchu a na hard na ně nestačí ani dva zásobníky. Po půl hodině to šlo z disku.
@Walome (21.12.2017 12:35): Protože to píšou lidi kteří chtěj fascinovat lid.
@Korbitch (21.12.2017 10:57): proč proboha každej článek o modu začíná podobnou větu jako "Moddaři odvádějí excelentní práci, která mnohdy předčí práci vývojářů." ? :(
@Walome (19.12.2017 14:49): Přesně tak, zajímavost by měla mít přednost před odkazem, akord poku jde uvést zdroj. Já osobně bych naopak smazal odkaz a nechal zajímavost se zdrojem
To že to psal Memphis by taky mělo být irevelantní.
To že to psal Memphis by taky mělo být irevelantní.
@Gordon (19.12.2017 14:45): jasně ale tak dublovat se tu nic nemusí, jen je fakt že se s tím tak vypisoval a je to pro mě lepší než klikat na článek od memphise a ještě k tomu na eurogamer :)
@Walome (19.12.2017 14:44): No ona byla právě kubovi smazána dřív s důvodem: "Je to v odkazech".
Což imo není důvod k smazání.
Což imo není důvod k smazání.
@Gordon (19.12.2017 14:43): Ale fuj.
@Walome (19.12.2017 14:27): Přidal zajímavost.
@Kuba1911 (19.12.2017 12:43): Nojo! Ta tvoje byla fakt pěkná, nechápu smazání.
Sem si říkal proč je to tu znova.
Sem si říkal proč je to tu znova.
Předem říkám že nemám nic proti uživateli Jumas ani proti zajímavosti kterou přidal ale jen doufám že se tu bude měřit všem stejným metrem: screenshot
@Gordon (10.11.2017 13:38): Ak chceš mod s dobrým mindfuck designom tak skús Half-Quake
@koudy_cz (10.11.2017 13:01): Hlacně to má nejvymakenější leveldesign co jsem kdy v tom starem enginu viděl.
@Gordon (09.11.2017 17:58): jo, ten musí být dobré o nervy. Vypadá hodně náročně a spíš promyšleně než ty jiné blitky.
@Coldplaz (09.11.2017 17:51): ovšem díl s Hazardous course 2 je excelentní práce.
@koudy_cz (09.11.2017 17:33): Ten kanál robí videá o mnohých kvalitných modoch
https://www.youtube.com/watch?v=qivBVdHIvso
https://www.youtube.com/watch?v=7J44oAed7mQ
Jeden je dokonca český
https://www.youtube.com/watch?v=1HKVrYwbe7Y
https://www.youtube.com/watch?v=qivBVdHIvso
https://www.youtube.com/watch?v=7J44oAed7mQ
Jeden je dokonca český
https://www.youtube.com/watch?v=1HKVrYwbe7Y
@Coldplaz (09.11.2017 01:27): jaj takových asi bude co? Kdo toto vymýšlí...
Ďalší kvalitný Half-Life 2 mod
No comment
No comment
@Korbitch (26.10.2017 11:59): Však BlackMesáci jí chtěj udělat. :)
http://www.pcgamer.com/half-life-2-mod-a ... aw-the-light-of-day/
Toto jste někdo zkoušeli?
Ještě jsem narazil na tento "komiks" na steamu: http://store.steampowered.com/app/466270/HalfLife_A_Place_in_the_West/
Moc tam nechápu to, jak je to hratelné. Jestli jako šipkama listuju mezi stránkáma?
Toto jste někdo zkoušeli?
Ještě jsem narazil na tento "komiks" na steamu: http://store.steampowered.com/app/466270/HalfLife_A_Place_in_the_West/
Moc tam nechápu to, jak je to hratelné. Jestli jako šipkama listuju mezi stránkáma?
@Gordon (26.10.2017 11:54): V případné trojce - a good one :-D
@Korbitch (26.10.2017 11:38): Jop, o tom už vím. "Štěstí" že už v případné trojce nebude Eli Vance.
Zemřel Robert Guillaume...
http://www.pcgamer.com/robert-guillaume- ... ign=buffer_pcgamerfb
http://www.pcgamer.com/robert-guillaume- ... ign=buffer_pcgamerfb
@koudy_cz (09.10.2017 22:52): Jop, přesně tak.
@Gordon (29.09.2017 00:52): hele ted jsem fakt natvrdlej, ale jak strafnul? jako sklouznul o stěnu?
Ehm, jo pěkný, no nějak tak podobně jsem to měl i já :D docela drbačka, ale stojí to za to... vidím, že nejsme sám takový magor aspoň.
Ehm, jo pěkný, no nějak tak podobně jsem to měl i já :D docela drbačka, ale stojí to za to... vidím, že nejsme sám takový magor aspoň.
@koudy_cz (29.09.2017 00:45): Tak nakonec to nebyl skok, strafnul surfem o stěnu tý roury! :D
Edit: Ehm, ehm! :)
Edit: Ehm, ehm! :)
@Gordon (29.09.2017 00:42): jo vidím to podobně :)
Mmch já třeba dělal to, že např v nova prospektu jsem s sebou tahal celou dobu ty stojící turrety, které mi pomáhaly, zkoušeli jste to taky někdo?
Mmch já třeba dělal to, že např v nova prospektu jsem s sebou tahal celou dobu ty stojící turrety, které mi pomáhaly, zkoušeli jste to taky někdo?
@koudy_cz (29.09.2017 00:20): Nejsem si jistej jestli to byl skok nebo vochcávka, ale pokud to byl skok, tak i ten šel obejít, protože před tím tunelem je dost bordelu na to aby si tam postavil schůdky, spíš si myslím že se mu to nechtělo tak daleko nosit...
Gordon: koukal jsem na to video without jump a hned ve 2,5 min skáče mezi dvěma rourami, takže to úplně bez skoků nebude.
@Korbitch (10.09.2017 22:11): EP3 už dávno vyšla :-)
@Korbitch (10.09.2017 22:11): Ne, díky... fanoušci nedokážou vytvořit to co jsem si představil při čtení scénáře... :D (A hlavně to ani nemusí správně pochopit)
@Paul (28.08.2017 16:11): Na Xenu bychom se měli dokonce i povozit a bude o dost větší.
@MCZ (28.08.2017 15:39): Black Mesa finální verze teprv vyjde, co jsem to trochu sledoval tak hodně feedbacku brali na vědomí.
@MCZ (28.08.2017 15:39): Teď už je to Ok, Surface tension je doplňený, v workshopu stačí přidat On a Rail Uncut a hrál jsem to na Hard a výdrž nepřátel mi nepřišla vyší než u easy u HL. Vortové mi nepřišli ničím špatní, naopak.
Mně se Black Mesa taky nelíbila. Tvůrci nejen zkrátili některé úrovně, ale hlavně rozbili určité mechanismy, dobře to shrnul například gggmanlives (Vortigaunti, odolnost nepřátel).
Vůbec s tou odolností - když už tu hru začali takhle měnit, měli jít jiným opačným směrem. Protože FPS, ve které lidský nepřítel vydrží zásobník do hlavy, je zkrátka k smíchu, nic jiného a BM v tomhle byla ještě horší než původní HL (kde to vzhledem ke stáří hry bylo pochopitelné).
Vůbec s tou odolností - když už tu hru začali takhle měnit, měli jít jiným opačným směrem. Protože FPS, ve které lidský nepřítel vydrží zásobník do hlavy, je zkrátka k smíchu, nic jiného a BM v tomhle byla ještě horší než původní HL (kde to vzhledem ke stáří hry bylo pochopitelné).
@Paul (28.08.2017 14:48): Nebo tohle, ůplně dokonalé při tom ůtěku.
A nebo Remix co je i tady v ostatních videích, sice né oficiální ale taky bomba.
Dokonce ani tvorba k Black Mesa nezahálí: https://www.youtube.com/watch?v=dr1paDz70PU
https://www.youtube.com/watch?v=H8ZCM4FuI5A
https://www.youtube.com/watch?v=AKXa7FEDLu0
https://www.youtube.com/watch?v=iE7SgtDe ... t=PL7B392D9B49EAF881
https://www.youtube.com/watch?v=FtTmiYA5 ... D9B49EAF881&index=21
Ty nejlepší soundtracky mám ve své knihovničce hudby na hraní a běžně je poslouchám... :)
Jinak se mi zdá že lidi celkově nijak dobře nevnímají ty soundtracky, asi si špatně zapamatují tu akci k tomu.
A nebo Remix co je i tady v ostatních videích, sice né oficiální ale taky bomba.
Dokonce ani tvorba k Black Mesa nezahálí: https://www.youtube.com/watch?v=dr1paDz70PU
https://www.youtube.com/watch?v=H8ZCM4FuI5A
https://www.youtube.com/watch?v=AKXa7FEDLu0
https://www.youtube.com/watch?v=iE7SgtDe ... t=PL7B392D9B49EAF881
https://www.youtube.com/watch?v=FtTmiYA5 ... D9B49EAF881&index=21
Ty nejlepší soundtracky mám ve své knihovničce hudby na hraní a běžně je poslouchám... :)
Jinak se mi zdá že lidi celkově nijak dobře nevnímají ty soundtracky, asi si špatně zapamatují tu akci k tomu.
@Paul (28.08.2017 14:48): To je zrovna ta debilní plaza, tam mě to vždycky sere...
Todlec je nejlepší.
Todlec je nejlepší.
Jsem si teď k práci pustil soundtrack..., to je velmi underrated součást týhle série.. Hned mám chuť si sestřelit nějaký stridery.
@Coldplaz (25.08.2017 19:02): Musím tě zklamat ale podle toho scénáře to má špatný/neutrální konec. (což je super)