@GERHART (17.10.2017 21:54): Tohto mixu som sa z preview videí najviac obával aj ja, ale keď to hráš, zistíš, že zakomponované je to celkom citlivo a logiku to dáva. Predsa len, tamojší svet nebol zasypaný salvou jadrových rakiet, ako tomu bolo vo Falloute, ale "len" tam spadla kométa, ktora nezničila krajinu, ale len vtedajšiu civilizáciu, teda jej sociálne štruktúry a systém.
Diskuze
Díky, síce neviem aký bude Elex, a do akej miery tento mix lokalít pôsobí, predsa radšej s hrou počkáme. Ale viem že predošlé hry od štúdia mimo Arcanie, by som hodnotil zhruba asi takto pre porovnanie:
1. Gothic 2 - Noc havrana - 100%
2. Gothic 1 - 100%
3. Gothic 2 - 95%
4. Risen 1 - 85%
5. Gothic 3 - 75% - Comunity patch
6. Risen 3 - 65%
7. Risen 2 - 60%
8. Arcania - 60%
1. Gothic 2 - Noc havrana - 100%
2. Gothic 1 - 100%
3. Gothic 2 - 95%
4. Risen 1 - 85%
5. Gothic 3 - 75% - Comunity patch
6. Risen 3 - 65%
7. Risen 2 - 60%
8. Arcania - 60%
@GERHART (17.10.2017 21:39): Už som tu včera písal, že viac-menej taký mix. Bersekerovia majú staroveké opevnenia z palisády, ale na vrchole ich mesta stojí ruina moderného hotela. Okolité oblasti síce zalesnené, ale občas v nich nájdeš ruiny modernej tehlovej budovy s elektrickým zariadením, nad stromami sa týčia elektrické, železné stožiare a tak... Avšak ďalšie oblasti sú ešte modernejšie, takže je to aj trochu podľa oblastí rozdelené... Východ však ešte preskúmaný nemám, takže nemôžem sa vyčerpávajúco vyjadriť k tomu.
Zdravím, práve som sa dohadoval so susedom o objednávke. Ale radšej asi počkáme, mám trošku rozporuplne pocity z hry a zasadenia. Nesme už po tých skúsenostiach tý, ktorý máju všetko hneď dopredu preobjebnane . Radšej počkám. Rád by som sa opýtal, pokiaľ to už niekto nebodaj hrá, na to prostredie. Viem že Pyranha vedela vždy spraviť top lokality v hrach ako lesíky, vodopády, skryté jaskyne, kláštory, atď. Napriek dnes už staršej grafiky, sú i tak pre mňa top. Zaujíma ma ten mix žánrov.
V hre sú prostredia , oddelene napríklad štýlom a zasadením, napríklad stredoveku lokalitu, strieda totálne odlišná akási sci fi oblasť ? Alebo je to totálny mix, povedzme, hneď vedľa stredovekej usadlosti sa nachádza stroj z budúcnosti ?
Toho som sa trošku obával, či to brat ako sci fi, klasické fantasy, alebo úplne doslovný mix všetkého ?
V hre sú prostredia , oddelene napríklad štýlom a zasadením, napríklad stredoveku lokalitu, strieda totálne odlišná akási sci fi oblasť ? Alebo je to totálny mix, povedzme, hneď vedľa stredovekej usadlosti sa nachádza stroj z budúcnosti ?
Toho som sa trošku obával, či to brat ako sci fi, klasické fantasy, alebo úplne doslovný mix všetkého ?
Tak na PS4 hned 5.5GB patch, asi maji co opravovat.
@pajmič (17.10.2017 18:56): Jses moc zmlsanej a prehanis :)
@pajmič (17.10.2017 18:56): Jses moc zmlsanej a prehanis :)
@Garret (17.10.2017 17:50): Ano, zdá se, že animace a (ne)reakce při zásahu se zašprcli někde v dobách prvních dvou Gothiců, hell yeah!
jaxem měl obavy, že to bude trochu úlet, začínám tomu, po vašich dojmech, věřit trochu víc. sice mi to zasazení přijde jako Horizon pro chudé a když jsem viděl Kallaxe, mále jsem spadl ze židle smíchem, ale vypadá na to starý dobrý old-school gothic gameplay, hell yeah!
@ad142 (17.10.2017 15:48): Defaultní nastavení jazyka je vždycky podle Steamu. Já to měl od začátku taky v angličtině, že je nějaká čeština, jsem zjistil až tady. :D
@Charllize (17.10.2017 16:52): Na takom vysokom rozlíšení mi to ide iba okolo 20-25 FPS na high detail.
@ad142 (17.10.2017 15:48): ja prave premyslim jestli vzit pc nebo ps4. Mam 750ti a 8350fx ovsem ale hral bych 1920x1080. Mam krapet obavu ze to moc nepojede.
@Charllize (17.10.2017 14:56): Mne na i5, 8GB ram a obstarožnej 650Ti 2 GB to ide na high detail v pohode okolo 30 FPS, len rozlíšenie mám len 1280x720. To veľmi rýchle načítanie môžem tiež potvrdiť.
@valcik (17.10.2017 13:06): Šipka je k úlohám tam je, ale musíš ju vždy aktivovať konkrétnou úlohou a dá sa bez nej obísť
@Karasman (17.10.2017 09:26): Ja som mal ELEX v CZ okamžite po spustení, nemusel som nič nastavovať, tak neviem.
@valcik (17.10.2017 13:06): Šipka je k úlohám tam je, ale musíš ju vždy aktivovať konkrétnou úlohou a dá sa bez nej obísť
@Karasman (17.10.2017 09:26): Ja som mal ELEX v CZ okamžite po spustení, nemusel som nič nastavovať, tak neviem.
@Charllize (17.10.2017 14:56): Na to, jak to vypadá? Není to úplná tragédie, ale taky nic extra. i5 a 770 na high/medium není 30 FPS problém (až na exploze, které tam engine naprosto nezvládá), ale na 60 se tomu moc lézt nechce a framerate hodně kolísá. Nastavení s tím tolik nehýbá, kromě té zmiňované vegetace na high, která žere framerate fakt brutálně (a zase tak velká změna to oproti medium není).
EDIT: Ale zase se to hodně rychle načítá.
EDIT: Ale zase se to hodně rychle načítá.
@Redfield (17.10.2017 14:36): a jak to bezi. Koukal jsem ze ps4 verze bezi plynule standartnich 30fps takze predpokladam ze na pc to je ok?
@valcik (17.10.2017 13:06): Má, a to ještě tu nejblbější verzi, která nedokáže ukazovat víc než jeden úkol najednou. Ale dalo by se to docela hrát i bez něj. Questy jsou psaný tak, aby relativně dávaly smysl i bez nadpřirozené moci kompasu a postavy tě povětšinou dokážou navést, kam potřebuješ.
@Phoenix (17.10.2017 12:20): Jo, na tom něco bude.
Má to kvest kompas, braši? :-{})
@Phoenix (17.10.2017 12:20): Mám to podobne akurát s tým rozdielom, že Technomancer mi prišiel iba o niečo slabší ako Mars: War Logs. Technomancer je hlavne hra, ktorá sa skutočne rozbehne až po pár hodinách a narážajúc na komentár nemenovaného autora, skutočne nestačia dve hodiny na to, aby hráč videl všetko čo ponúka :)
Jen je treba rict ze ty trysky od jetpacku by mu zcela jiste spalily prdel:) A cim ho asi ovlada..
Kazdopadne dneska to beru a hura na to. Jsem zvedav jak se jim ten reparat za g3 povedl. Dokonce i ta mapa sveta je podobna:)
Kazdopadne dneska to beru a hura na to. Jsem zvedav jak se jim ten reparat za g3 povedl. Dokonce i ta mapa sveta je podobna:)
@Nikdykde (17.10.2017 10:59): Já to mám obráceně, první Mars slušný (taková příjemná malá hra z neokoukaného prostředí), Technomancer průměr a Bound by Flame jsem na chuť příliš nepřišel, byť jsem jej dohrál (chci si to dát někdy znovu na těžší obtížnost, posílen dohráním Souls věcí).
Trochu mi přijde, že když Spiders dělají příjemné malé hry pro úzký okruh hráčů, tak to celkem jde, jakmile se rozmáchnou k něčemu většímu (víc open, herní doba delší než 10 hodin atd.), tak z toho nejsou schopni vyrobit něco smysluplného.
Trochu mi přijde, že když Spiders dělají příjemné malé hry pro úzký okruh hráčů, tak to celkem jde, jakmile se rozmáchnou k něčemu většímu (víc open, herní doba delší než 10 hodin atd.), tak z toho nejsou schopni vyrobit něco smysluplného.
Ale Bound by Flame nebyla vůbec špatná hra. Byla to neuvěřitelně cynické, plný černýho humoru a všechno tam skončilo špatně.
Spíš bych ji popsal jako dost svéráznou, pro určitý okruh lidí. A technomancer je ten samý případ. Obě ale mají dobrou atmosféru a pokud to je váš šálek kávy, tak si hodně pochutnáte.
Ten jejich Mars cosi, kterej dělali před lety, ten je podle mne dost špatnej, ale i on má svý hráče.
Oni jsou spíš svérázní, zacílené na konkrétní hráče, ale vyloženě špatné to není.
Spíš bych ji popsal jako dost svéráznou, pro určitý okruh lidí. A technomancer je ten samý případ. Obě ale mají dobrou atmosféru a pokud to je váš šálek kávy, tak si hodně pochutnáte.
Ten jejich Mars cosi, kterej dělali před lety, ten je podle mne dost špatnej, ale i on má svý hráče.
Oni jsou spíš svérázní, zacílené na konkrétní hráče, ale vyloženě špatné to není.
@Charllize (17.10.2017 09:52): Je fakt, že ty hry mohou působit na první pohled podobně. Já teda od Spiders hrál Mars a už nikdy víc. Když to člověk zkusí, tak se to s PB nedá srovnávat.
Každopádně mně teď rozhodili plány s tou 60% slevou na Witcher 3 GOTY, asi pujdu teď do toho a Elex počká.
Každopádně mně teď rozhodili plány s tou 60% slevou na Witcher 3 GOTY, asi pujdu teď do toho a Elex počká.
Koukam ze pc krabicovky nejak nejsou. Asi preci jen nejakej zadrhel s tou cestinou..asi.
Co jsem tak projizdel recenze v jedne jsem zahledl ze tam PB prirovnavaji k Spider software coz jsou tvurci Bound by Flame a treba Technomancera. Chapu ze doby slavy PB lehce pominuly ale tohle prirovnani pekne odrazi jak dneska nekteri muzou hru jako elex vnimat. Takovy nic moc becko.
Co jsem tak projizdel recenze v jedne jsem zahledl ze tam PB prirovnavaji k Spider software coz jsou tvurci Bound by Flame a treba Technomancera. Chapu ze doby slavy PB lehce pominuly ale tohle prirovnani pekne odrazi jak dneska nekteri muzou hru jako elex vnimat. Takovy nic moc becko.
@Cathan (17.10.2017 07:39): Hele, tady si nevybereš. Na tohle asi neexistuje odpověď.
Když zase si někdo koupí značku – třeba Bethesda Fallout, tak to pak zase trpí tím, že to pojali dost jinak a existuje ti stejně velká skupina hráčů, která jim to bude vyčítat. Stejně velká, jako by vznikla v případě, kdyby to byla kopírka prvních her.
Je to prostě ta otázka, na kterou zná odpověď jen ďábel a Rockstar – Co vlastně hráči chtějí? :D
Samozřejmě doufám, že v Elex bude nějaký progres. Aspoň malinko.
Když zase si někdo koupí značku – třeba Bethesda Fallout, tak to pak zase trpí tím, že to pojali dost jinak a existuje ti stejně velká skupina hráčů, která jim to bude vyčítat. Stejně velká, jako by vznikla v případě, kdyby to byla kopírka prvních her.
Je to prostě ta otázka, na kterou zná odpověď jen ďábel a Rockstar – Co vlastně hráči chtějí? :D
Samozřejmě doufám, že v Elex bude nějaký progres. Aspoň malinko.
Taky mám ten press pre-release, ale cz titulky tam nemám. Né že by mi to vadilo, spíš mě překvapuje, že v menu nikde není možnost výběru jazyka. To se bere podle jazyka Steamu, který mám eng?
@ad142 (17.10.2017 07:38): Ani jsem nevěděl, že je česká verze. To je úžasné.
@Nikdykde (17.10.2017 07:34): Já souhlasím. Zaklínač byl jen příklad. Spíše jde o to, že se pomalu dostáváme do stádia kdy hry nemění zcela svůj styl, protože ten styl funguje. A hráči v tom začínají vidět klišé, což je obrovský problém. Skvělé hry tak budou podceňovány, protože jsou podobné hrám starším.
@Cathan (17.10.2017 07:13): Či je to hra slabšia, či skvelá si ešte netrúfam tvrdiť, do konca ďaleko. Akurát si stojím za tým, že je už jasné, že je to poctivé old-school RPG (s pohľadu mladého hráča, samozrejme) a ja sa fakt bavím.
Nahodil som zopár mojich screenov z českej verzie, kedže na Steame máme od Comgadu do večera ešte embargo.
http://www.imgup.cz/images/2017/10/17/20171014194603_1faa06db2f694c2ff.jpg
http://www.imgup.cz/images/2017/10/17/20171014194738_1.jpg
http://www.imgup.cz/images/2017/10/17/20171016092013_1.jpg
http://www.imgup.cz/images/2017/10/17/20171014195356_1b5412fff6e2abf96.jpg
http://www.imgup.cz/images/2017/10/17/20171016092212_1.jpg
http://www.imgup.cz/images/2017/10/17/20171016114008_1.jpg
Nahodil som zopár mojich screenov z českej verzie, kedže na Steame máme od Comgadu do večera ešte embargo.
http://www.imgup.cz/images/2017/10/17/20171014194603_1faa06db2f694c2ff.jpg
http://www.imgup.cz/images/2017/10/17/20171014194738_1.jpg
http://www.imgup.cz/images/2017/10/17/20171016092013_1.jpg
http://www.imgup.cz/images/2017/10/17/20171014195356_1b5412fff6e2abf96.jpg
http://www.imgup.cz/images/2017/10/17/20171016092212_1.jpg
http://www.imgup.cz/images/2017/10/17/20171016114008_1.jpg
Já bych Zaklínače 3 zase nepřeceňoval. Je to výborná hra, ale úplně jiný styl než dělá svý RPG BioWare, Larian nebo Bethesda. Já rád hraju jejich hry a jsem rád, že jsou tak odlišný. Inkvizici, Fallout 4, Zaklínače 3 nebo Divinity OS 2 či Torment hraju, hraju to všechno rád a hodně.
A jsem velice rád, že všechno má svý plusy i mínusy a že to není stejné a podobné. Na Elex jsem koukal včera na twitch a dost se mi zamlouvali i ty klasické úkoly, rozhovory, kdy něco vyšetřujete, hledáte a můžete to dělat na hodně způsobů. V žádným případě nechci, aby všechno bylo jako Zaklínač, to by bylo peklo.
Je to pro mne překvapení, že to vypadá až tak dobře. Vůbec tam necítím takový to -mech - a -ach jo - jak u Andromedy třeba, kdy člověk šel a jako dobrý, tohle taky dobrý, ale pořád mu někde něco chybělo, něco vadilo. Jako když se vám na dobrým kakau udělá škraloup.
A jsem velice rád, že všechno má svý plusy i mínusy a že to není stejné a podobné. Na Elex jsem koukal včera na twitch a dost se mi zamlouvali i ty klasické úkoly, rozhovory, kdy něco vyšetřujete, hledáte a můžete to dělat na hodně způsobů. V žádným případě nechci, aby všechno bylo jako Zaklínač, to by bylo peklo.
Je to pro mne překvapení, že to vypadá až tak dobře. Vůbec tam necítím takový to -mech - a -ach jo - jak u Andromedy třeba, kdy člověk šel a jako dobrý, tohle taky dobrý, ale pořád mu někde něco chybělo, něco vadilo. Jako když se vám na dobrým kakau udělá škraloup.
Mohu se prosím zeptat, co by zdejší hráči chtěli? Zatím mám pocit, že ELEX je poctivý kus RPG masa který doplácí na zhýčkanost hráčů. Ono na to zřejmě muselo dojít, po Zaklínači 3 bude každé RPG jen horší. Ale musíme být soudní. Tahle hra nebude o nic horší než Gothic 2 nebo Risen.
A sci-fantasy je skvělý a originální nápad. Moc RPG tohoto stylu není.
A sci-fantasy je skvělý a originální nápad. Moc RPG tohoto stylu není.
No nevím chlape.. fanoušek Piraní jsem, ale nepřijdu si nějak moc zaseklej :D
Tohle podle mě v prodejích totálně propadne .. když si pustím jakékoliv video, tak nevidím ani jednu věc, které by mě na hře zaujala ... tohle je spíš jen pro fanoušky Piranha Bytes, kteří se pomalu 2 dekády zasekli v čase , ale furt je to asi baví ...
@Charllize (16.10.2017 22:37): Ok, promiň, špatně jsem tě pochopil a nechal se unést. Zjevně se alespoň v něčem dokážeme shodnout.
Však Gothic svým způsobem level scaling taky měl. S tím, jak šly kapitoly, se postupně ve světě objevovaly silnější a silnější potvory. Ale zrovna to je jeden z těch případů, kdy se to povedlo udělat dobře a nebylo to rušivé, protože se obměňovaly stvůry a ne levely převlečené za nějakou stvůru.
Vtipně smutná vsuvka: jedna malá stavební anomálie, na kterou jsem narazil.
Však Gothic svým způsobem level scaling taky měl. S tím, jak šly kapitoly, se postupně ve světě objevovaly silnější a silnější potvory. Ale zrovna to je jeden z těch případů, kdy se to povedlo udělat dobře a nebylo to rušivé, protože se obměňovaly stvůry a ne levely převlečené za nějakou stvůru.
Vtipně smutná vsuvka: jedna malá stavební anomálie, na kterou jsem narazil.
@Redfield (16.10.2017 22:35): co se rozcilujes, vsak jo...vidim to stejne jako ty. Psal jsem ze je ted v mode davat za zabijeni malo expu aby se z toho stala nepotrebna vec co nemusi nikdo delat..na rozdil treba od Gothicu ktery si zminoval.
Level scaling je v pohode kdyz se umi udelat. On kdyz tam neni tak zase kazdej remca ze to neni zadna vyzva..atd.
Level scaling je v pohode kdyz se umi udelat. On kdyz tam neni tak zase kazdej remca ze to neni zadna vyzva..atd.
@Charllize (16.10.2017 22:23): Och, promiň uplakánkovi, že ho nebaví několik minut mlátit jednu ze základních potvor, aby za to potom dostal desetinu zkušeností co za úkol, který stihne dodělat ve stejném čase. To je tak skvělý game design, že se mi chce brečet nadšením nad tím, že jsem jím byl poctěn.
Ale jasně, pro mrhače času to musí znít jako ráj na zemi...
Ale jasně, pro mrhače času to musí znít jako ráj na zemi...
@Paul (16.10.2017 22:31): no doposud se vše tak divně posekávalo. Na těchto videích to není. Divné.
@ad142 (16.10.2017 20:59): level-scaling je zlo a zabíjí pojem RPG :D
@ad142 (16.10.2017 20:59): level-scaling je zlo a zabíjí pojem RPG :D
Pár videí v nejlepší kvalitě
http://www.gamersyde.com/news_our_pc_videos_of_elex-19603_en.html
Jedna věc se musí nechat - ikdyž lipsync nestojí za nic, tak tu stejně dialogový scény vypadaj animačně přirozeněji než v gamescom verzi Kingdom Come.
http://www.gamersyde.com/news_our_pc_videos_of_elex-19603_en.html
Jedna věc se musí nechat - ikdyž lipsync nestojí za nic, tak tu stejně dialogový scény vypadaj animačně přirozeněji než v gamescom verzi Kingdom Come.
To je ted v mode aby za zabijeni nepratel nebyly bud zadny zkusenosti nebo jen malo, aby to uplakankove nemuseli delat :) zabijet prisery je prece tak frustrujici...
@ad142 (16.10.2017 20:59): Zase tak úplně Gothic to není. V G2 velká část zkušeností plynula ze zabíjení zvířat, v Elexu je hlavně za ty slabší naprosto patetický počet zkušeností. Později se to trochu vyrovná, ale zpočátku se to bez zkušeností z questů vážně moc nedá (obdivuju, že jsi to bez nich vydržel tak dlouho).
Ty těžké začátky v Gothicích mám rád, ale tohle už je na mě trochu moc velký opruz.
Ty těžké začátky v Gothicích mám rád, ale tohle už je na mě trochu moc velký opruz.
@Redfield (16.10.2017 20:38): Však to, pred menšími zvieratkami už neutekám, ale napríklad ľudia ma zlikvidujú jediným šípom, takže už konečne musím niečo robiť aj s questami, lebo toto ničnerobenie a flákanie ma už vychádza draho.... Proste v tomto smere Gothic štýl ako vyšitý, hráči čo sú zvyknutí na levelscaling typu Bethesda asi budú šomrať...
@Walome (16.10.2017 20:54): jsou za ní expy? jsou. Je v ní maso? je. :)
Btw překlad Elexu má na starosti Ženíšek co dělal Zaklínače, tak předpokládám že bude kvalitní.
Btw překlad Elexu má na starosti Ženíšek co dělal Zaklínače, tak předpokládám že bude kvalitní.
@Paul (16.10.2017 20:14): no že se nestydíš hned kuchnout ovci. A ta dramatická hudba :D
A plachá zvěř zní super, to mi vadí u sandboxů, nerealistická divoká fauna.
A plachá zvěř zní super, to mi vadí u sandboxů, nerealistická divoká fauna.
@ad142 (16.10.2017 19:35): Tak se mě asi prostě bojí. Nedivím se jim. V posledních hodinách se mstím všemu, před čím jsem na začátku hry utíkal. :)
Btw si pamatuju jak jsem se na qt3 spoustu let zpátky dohadoval že Gothic 2 má v pohodě ovládání..moje první video uploadovaný na youtube bylo právě z G2:
https://www.youtube.com/watch?v=2YuIQRIIWlQ
Když tak na to koukám a slyším tu hudbu tak mám chuť se vyfláknout na elex a rozjet zas Gothic :)
edit @ad142 (16.10.2017 19:35): no zní to dobře :)
https://www.youtube.com/watch?v=2YuIQRIIWlQ
Když tak na to koukám a slyším tu hudbu tak mám chuť se vyfláknout na elex a rozjet zas Gothic :)
edit @ad142 (16.10.2017 19:35): no zní to dobře :)
Recenze jsou venku - nektere.
@Redfield (16.10.2017 18:35): Jeleny tam sú (aspoň teda zvieratá silne podobné jeleňom, aby som bol presný.) Len sú neskutočne plaché a zazrieť ich možno len vzácne. V úvodnej lokácie som narazil asi len na dve skupinky hlbšie v divočine... Ja som vlastne sa tam len tak dlho motal bezcieľne po svete, odohral som už skoro 7 hodín a dokopy ešte nesplnil žiadny quest, čo ma tak bavilo sa len tak bezcieľne túlať a spoznávať mechaniky hry. Každopádne to ale vyzerá aspoň u mňa na veľa desiatok hodín zatiaľ...
@Nikdykde (16.10.2017 19:19): Nie je zač :)
@Nikdykde (16.10.2017 19:19): Nie je zač :)
@ad142 (16.10.2017 18:07): děkuju. Pomohl jsi mi v definitivním rozhodnutí si to předobjednat.
Je to malý studio a trailery bych neřešil, Taková EA i BioWare mají mnohem víc peněz a jejich představování hry bylo cca stejně ne-li horší.
Důležité je, že to má tu atmosféru a že to vypadá na minimálně dobré RPG.
Je to malý studio a trailery bych neřešil, Taková EA i BioWare mají mnohem víc peněz a jejich představování hry bylo cca stejně ne-li horší.
Důležité je, že to má tu atmosféru a že to vypadá na minimálně dobré RPG.
https://www.youtube.com/watch?v=bg2mTkXezTE
Me uz ty hry přijdou skoro porad dokola :/ zivé vysílání.
Me uz ty hry přijdou skoro porad dokola :/ zivé vysílání.
@ad142 (16.10.2017 18:07): Počkat, počkat, počkat... ty tam máš jeleny? Kde? :D
Neříkám, že jsem Edan prošel celý, já docela rychle zamířil na východ (koho zajímá nějaká banda amišů hrajících si na vikingy), ale na jeleny jsem zatím nenarazil.
Neříkám, že jsem Edan prošel celý, já docela rychle zamířil na východ (koho zajímá nějaká banda amišů hrajících si na vikingy), ale na jeleny jsem zatím nenarazil.
@ad142 (16.10.2017 18:21): Mně to takhle z videí láká spíš díky tomu scifi. Co se Risenu týče, tak se mi dvojka a trojka třeba tématicky líbila víc než jednička dík těm pirátům. Trochu mě nudí že je většina RPG ten "generický" fantasy středověk. Ale tak uvidím až si to zahraju. Každopádně jsem rád, že se to tu aspoň někomu líbí (i když se to může změnit) :).
@Paul (16.10.2017 18:24): To máš pravdu, ale z nějakeho důvodu mi to vůbec nevadí. Hlavně že to vypadá zábavně.
@Paul (16.10.2017 18:24): To máš pravdu, ale z nějakeho důvodu mi to vůbec nevadí. Hlavně že to vypadá zábavně.