Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Charllize (22.08.2017 10:46): Obouruč drženým. Tak můžeš držet i 'jednoruční' zbraň ;)

Já to skoro celé prošel s Straight Sword of Astora což byl jeden z první mečů, co se dal najít. Ale držel jsem ho obouruč...

Tak jsem nacnul Fire Fades edici. Uz jsem zaklad sice hral ale dlc jeste ne. Tentokrat na PS4. Ten 30fps lock je trosku debilni ale jinak se mi to hraje nejak lip nez na pc. Jsem zvedav co jsem vsechno predtim minul .
Mám prosbu :) .. Rozehrál jsem DS 3 a v životě jsem hrál pouze BB, nechci si ze hry dělat HC záležitost, ale hrát spíše klasicky.
Do čeho se vyplatí nejvíce investovat body ? Obouručák vs štít a meč ? Děkuju :)
Rozjel jsem DS3 na NG+ a následně na NG++ kvůli achievementům.

Usurpation of Fire je moc pěkná quest line (některé věci díky ní zapadnou lépe do sebe, třeba assassin v kostele), tu jsem napoprvé ani nezačal. Na druhou stranu, jakkoli považuji DS2 (i ve verzi SotFS) za nejslabší DeS/DS, tak zrovna přechod na NG+ v ní byl daleko lepší. V DS3 v podstatě člověk jen sbírá prsteny a dodělává na první pokus failed questy, v DS2 jsou na některých místech jiní nepřátelé, více fantomů, odlišnosti v boss fightech a nové předměty.

Samotné dosahování některých achievementů mi ve trojce přijde nejzdlouhavější ze všech tří dílů (v Demon's Souls jsem je nijak cíleně neplnil, je dost možné, že tam je to ještě složitější díky World Tendency) zejména díky nutnosti farmit mrtě Covenant items. Jak na Offline tak na Online je to prostě příliš zdlouhavé bez ohledu na používání prstenů, mincí a dalších předmětů (už jsem měl párkrát velkou chuť to vzdát třeba po šňůře padesáti Silver Knightů "bez uší"). A vzhledem k tomu, že jsem kvůli achievementům farmil v NG, tak jsem byl do NG+ značně přetrénován (kolem SL190).

NG ve trojce je super, ale v NG+ mají autoři IMHO co dohánět.
Hraju si s reshadem k Dark Souls 3 a dělá mi to tohle http://imageshack.cz/image/1iR i u fontů ve hře které slouží jako popisky itemů v quickslotu (estus flask) a v textu který pojmenuje nově objevenou lokaci.

Jakým efektem by to mohlo být?

http://www.nexusmods.com/darksouls3/mods/3/?

Jedná se o tento mod. Kdyžtak tam dám asi nějaký méně násilný. Chci to mít co nejvíc kontrastní, barvy barevnější a materiály víc texturované i za cenu že to bude zrnit. A co nejméně světýlek, rozmazanin, odlesků a paprsků. (To kdyby měl někdo nějakou náhradní variantu.)

kéž by se tu ještě vyskytoval Say :D Ale hlavně chci teda vědět, co způsobuje ten font.
@strejdafido (03.04.2017 23:16): Neviem ako, Baldur's Gate ma bavila, že tam neboli až + magické veci, presne ako Dark Souls, všetko navyše bolo vydreté. Kde si v datadisku? Kde je mačka? Kde je kremíkové nebo? DS I a III je veľkolepá pocta sv Jurajovi. Presne ako Viconia, elfka žena, ktorú zmenili aby nemohla byť na slnku ...
Možná budu vypadat jako blb, ale nepřišel jsem na to, jak vylepšovat brnění - jde to vůbec??? A tuhle tu někdo psal, že má prsten +3, jak to dokázal???
Tak ta cast za druhym bonfire, je presne to co totalne neznasam. A pritom uvodna mapa si naslapla dobre.
@SilentWolf (29.03.2017 11:02): Na to už nemám nervy, akonáhle vidím, že by som ten fight hral 2 týždne tak idem radšej vo dvojici. Samozrejme sa snažím povolávať čo najmenej dokážem.
Ono hra to ani vždy neumožňuje, napr. nepovinný bossfight v prvom DLC musíš ísť sólo.

No dnes vyskúšam to druhé DLC, zatiaľ som sa tam iba pozrel a aktivoval štartovací bonfire, ani som ešte nevidel žiadneho príšeráka odtiaľ. Najprv som chcel 100% vyzobať to prvé, čo sa mi včera konečne podarilo.
@Bodkin (26.03.2017 22:04): Ideálne je kombo Melee + Mage, takto som ju zabil na prvý pokus (po 2 neúspešných sólach). Skrátka bola stále v prdeli, buď išla na mňa a kúzelník do nej začal šiť mágiu tak sa po pár hitoch otočila na neho a hneď som jej dal pár rán od chrbta a zase chcela ísť na mňa ale schytala kúzlo tak sa zase otočila a chcela ísť na mága.... 2 fáza, ktorá je za Melee postavu strašne zdĺhavá bola hotová v priebehu chvíločky vďaka mágovi.

Viac ma potrápil ten vĺčik, ale na 3 pokus išli.
@SilentWolf (26.03.2017 20:18): Ja som si prave predvcerom kupil season pass podla navigacie isthereanydeal a sebavedomo som sa pustil do hrania.... teraz neviem ci je to tym, ze som to rok nehral alebo je to DLC vazne tak vytuhle, ale postupujem dost pomaly.

Kazdu chvilu semi-boss kreatury, navyse polovica z nich sa ani nepocita do kategorie semi-boss (tzn. respawnuje sa).

A v dosledku retardovanej chyby som zabocil do nespravnej budovy a stratil som hlupou smrtou 100 000 souls.

Idealny material na Ragequit :-D
Teda to DLC mi pride ako hodne Hard.

Uz sa s tym drbem 2 dni a som mozno tak v 1/3 (tipujem, mozno v 1/2 ale skor nie).

Normalne som musel presedlat z mojich Longswordov zo zakladnej hry (max RAW+FIRE+LIGHTNING upgrade) na nejaky Bosssoul Greatsword, ktory som si narychlo vyupgradoval a ide to ovela lepsie.
@ad142 (20.03.2017 06:44): jj, vzhledem ke kontroverzím, jaké dvojka vyvolala, se od ní chtěli zjevně výrazně distancovat právě i mnoha odkazy na jedničku.

Irithyl je pravda výrazně lineárnější než Anor Londo, což koresponduje s celkovým směrováním trojky. V tomhle mi nejvíce seděla jednička, která by se dala označit téměř za Metroidvanii s tím množstvím postupně zpřístupněných zkratek mezi jednotlivými levely, které bez nich často byly několik herních hodin od sebe.

Emulace PS3 bude asi plně funkční až časem, byť některé hry jedou už dnes.
@Phoenix (19.03.2017 22:42): Viem, že bolo jasné, že Dark Souls 2 sa odohráva v úplne inej krajine, než jednotka, ale myslel som to tak, že tým, že remakovali Anor Londo, tak odsunuli dvojku mimo univerza zrejme zámerne. Pokojne mohol byť Irithyl, High Wall Lothric a spol. úplne nový, tretí svet. Toto ale nekritizujem, len konštatujem, Japonci proste zvolili túto možnosť a tento fakt sa naplno ukázal až po vydaní trojky.

Ďalšia vec: Anor Londo bolo v jednotke unikátne v plne všetkých smeroch (architektúra, dizajn atď:), zatiaľ čo tu v trojke ten "wow" efekt u Irithylu dosiahli len vďaka tomu, že sa hráč odrazu zjavil v novom, akoby zasneženom prostredí, nečakane silne evokujúcom "vianočnú atmosféru". Architektúra mesta však bola identická s inými lokalitami a v mnohom sa napr. od High Wall Lothricu nelíšila. Aj Anor Londo bolo prestavané v rovnakom gotickom štýle, čím stratilo svoju pôvodnú unikátnosť. V trojke boli vlastne až tri veľké "kláštorné" mestá, plné gotických kostolov, takže sa vzájomne "zatieňovali".

Demon,s Souls: Bohužiaľ som to nikdy nehral, nemám PS3, teraz som sa potešil, keď vyšiel ten emulátor, ale z nejakých záhadných príčin mi nefunguje...:(
@Ronik (19.03.2017 23:02): Zatím jsem to nehrál, ale beru to tak, že půjde o japonskou RPG rubačku s vysokou obtížností. Tak mi to nekaž :-))

jj, Hollow Knight jsem i díky Tobě zaregistroval, určitě jej časem pořídím, Metroidvania věci dost můžu.

@Phoenix (19.03.2017 22:42): Počkej, v čem vidíš v Nieru podobnost se Souls? Ne že bych se na to netěšil, ale ty hry snad nemůžou být rozdílnější. Jestli hledáš Souls, zahraj si Hollow Knight, doporučuju všema deseti :)
@ad142 (komentář): "vysoká linearita"
To je způsobeno tím, že trojka si bere taktéž leccos z Demon's Souls, kde to fungovalo podobně (centrální hub s několika lineárními světy), byť obtížnost jednotlivých levelů nestoupala "sériově" jako ve trojce, ale "na přeskáčku".

"a až teraz sa ukázalo, že druhý diel bol vlastne príbehová odbočka, odohrávajúca sa v inej krajine."
To bylo IMHO jasné už dříve, už proto, že se svět ve dvojce jmenuje jinak než v jedničce.

"obrovské gotické mesto Irithyll ho určite zatieňuje"
Nevím jestli vyloženě zastiňuje, ale při prvním vstupu do Irithyllu mi skutečně spadla brada, dojem jsem měl právě jako při první návštěvě Anor Londo v jedničce a to se počítá.

Jinak mi velmi sedl gotický feel celé trojky a moc se těším na druhé DLC, na druhou stranu souhlasím s tím, že je dobře, že to uťali zavčas a není z toho další ždímačka na prachy. Snad bude podobně kvalitní Nier Automata, Surge a další Souls-like věci (a třeba si časem koupím PS4 kvůli Bloodborne a Nioh).
Tak se mi povedlo udělat průser. Zabil jsem posledního bosse (s menší výpomocí) a při následném přátelském rozhovoru s firekeeperkou jsem si spletl klávesu s tlačítkem na myši a jednou ranou ji poslal pod kytičky. Jen kvikla a upadla.. :-( Nevíte někdo, jestli se jí dá vrátit život nebo co teď dál??
Tak som dal DLC vlka, VLKA a zmrda, ja viem hanbím sa, hrám to ako Gothic, ako dopadne ten svet, keď nezabijem "jeho" ale budem sa potulovať a frajeriť? Moja postava to zvláda, čiže som NPC?
@strejdafido (24.01.2017 16:28): Standardně se myslím soundtrack na Steamu ukládá do nějakého podadresáře příslušné hry. Třeba pro Dragon's Dogma to je SteamAppscommonDDA#SOUNDTRACK. Pro DS3 by to mělo být SteamAppscommonDark Souls 3Soundtrack (nebo tak nějak).

Jinak na Steamu by měl být vidět nainstalovaný soundtrack - viz screenshot.