Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@RXQ79rudax (10.10.2017 00:16): So súbojmi v dvojke som problém nemal, síce je pravda, že nepriateľov tu bolo menej druhov, ale všetko to malo svoje opodstatnenie. Hral som to hneď po jednotke, tú som hral cez ePSXe s gamepadom, ale popravde sa mi to ovládanie v 2 vcelku páčilo, kvôli tomu, že som to hral na notebooku a dalo sa to hrať čisto s klávesnicou, takže to bolo dosť pohodlné. :D A to s tým ukladaním by malo byť tuším v Director's Cut verzii, a ak si dobre pamätám, tak na PC iná ani nebola. I keď ja som to vlastne ani nikdy počas hry nevyužil. Svoje záverečné hodnotenie si nepamätám, ale ending som mal Leave, ten sa mi páčil najviac (ale kanonický by mal byť asi In Water, podľa SH4).

A k tomu Homecomingu, tá konverzia je fakt strašná, myslel som, že mám len takú zlú verziu, ale očividne s tým padaním a chybami majú problém všetci. K príbehu sa ešte vyjadriť neviem, som asi niekde v polovici, ale oproti predchádzajúcim dielom je to o úroveň slabšie. Asi najlepšie, čo tam je, je súbojový systém, ten mi vcelku sadol. Ešte som zvedavý na Downpour, ak sa k nemu teda niekedy dostanem.

A ak si nehral Shattered Memories, tak ten stojí určite za vyskúšanie.
@CJ (30.09.2017 13:46): Večer s dvojkou pořádně začnu před několika dny jsem zkoušel souboje s tím prvním typem monster - a úplně jsem z toho šílel - z toho otřesnýho ovládání, ten soubojový systém - musel jsem si trochu upravit ty přednatavené klávesy, a tý kamery - která je fakt o proti čtyřce hrozná - no musím si prostě zvyknout - není možné jen cvaknout aby se kamera vycentrovala hned/okamžitě za jeho záda - no možná že se to nějak dá nastavit v nastavení hry - no nevím. Taky jsem tam zaznamenal na tomohle pc na kterém to hodlám hrát nějaký grafický bug - ten zavřenej tunel hned na začátku hry místo aby byl vevnitř vzadu tmavej byl světlej. a taky jsem si uvědomil, že hraju nějakou verzy hry kde se hra dá uložit kdekoli ne jen u těch červenejch papírků.

Homecoming - to jsem hrál tu zmršenou PC verzi - lagování ovládání, padání hry, odfláknutý - kontrastující velice špatné textury předmětů s detailněji zpracovaným okolím, postavami, monstry; Přišlo mi to jako taková slátanina bez příběhu bez cíle - začátek zajímavej ale pak se najednou probudí v nějakým kamiónu - když se ho chystá nějaký monstrum zabít a dělá jakoby nic - tak co to sakra je? - to měl bejt jako sen ten začátek nebo co??? (ale pravda, podobně začíná i čtyřka)
---
(moje nové music video - viz sekce Silent Hill 4)
@RXQ79rudax (11.09.2017 07:39): Pri SH 2 treba hlavne nastaviť tú afinitu na jedno jadro, potom to už fugnuje bez problémov. Mal som tam ešte widescreen fix z PC Gaming Wiki a na Win 10 mi to fungovalo bez problémov.

Ale tú 4-ku by som asi toľkokrát nedohral, príbeh bol dobrý, ale oproti prvým 3 hrám mi to až tak nesadlo, Homecoming sa mi páči viacej.
No já se to zatím marně snažím zprovoznit, na tom PC kde jsem zatím zkoušel spustit nějaké verze co jsem si stáhnul z uložto - tak mi po chvíli začne praskat/loupat zvuk nebo se zvuk i hra úplně sekne i po instalaci nějaké té záplaty na problémy se zvukem, jiná verze mi po instalaci té záplaty pro změnu nešla vůbec spustit.
------
tak už jsem to vyřešil - na youtube jsem našel video jak na to - stačí program spustit v kompatibilitě pro W XP, a jako administrátor po spuštění hry otevřít správce úloh - a té hře nastavit aby používala jenom jeden CPU.

- jen co skončím se čtyřkou se pustím na dvojku - čtyřku si plánuji teď dohrát několikrát za sebou, abych získal všechny konce a kostýmy pro slečny, a popřípadě ještě dát speedrun abych získal co nevětší počet hvězdiček a získal taky ten malej kulomet.
(jedno dohrání SH 4 - herní doba kolem 20 hodin)
-------
někde jsem čet ňáký stížnosti na kameru - ten pohled se stejně jako u SH 4 dá otočit dopředu - kamara se přesune za jeho záda, pomocí stísknutí klávesy pro rozhlížení se
[neexistující komentář]: Hele malá rada...buď to dohraj a pak tu piš koment a hodnoť to nebo to smaž...má to vypovídací hodnotu nula a akorát tu tím zbytečně zasíráš prostor.
@Walome (30.08.2017 16:53): Je to lama, takový komenty by se měly rovnou mazat. Napíše, že toho odehrál čtvrtinu a pak se ptá, co se na tom někomu líbí :). Ani mu není blbý to ohodnotit...
[neexistující komentář]: takovej matoucí koment, zezačátku to vypadá že bude nadávat a pak vlastně napíšeš, že je to nejlepší díl série.
Je niekde na internete spísaná nejaká kompletná analýza a vysvetlenie všetkého čo je v Silent Hill 2? Teraz spätne som pozeral pár videí a všimol som si, že dosť symbolov a vecí som si tam ani nevšimol (čo je škoda), ale fakt ma prekvapuje, ako je to prepracované. Ku jednotke som našiel takýto článok.
@CJ (06.08.2017 00:10): Dvojka je výborná stran příběhu, atmosféry a symboliky ... ale z té kamery se mi otevírá kudla v kapse ještě teď a to jsem to dohrál v roce 2002 :-)
Konečne som sa po dlhej dobe pustil do tejto série a teraz sa čudujem, že som to tak dlho odkladal. Jednotka bola úžasná, ale dvojka to posunula úroveň vyššie.
Příběh téhle hry, celkové jeho pojetí mě snad nikdy nepřestane udivovat. Kdyby ještě někdy bylo ve výzvě dej si to celé znovu, tak půjdu po téhle hře a třeba to zkusim dojet na ten štastnej konec.
@SilentWolf (13.09.2016 10:06): Ano (s výjimkou předražených krabic někde na eBayi), ano, ne, ne. :-) Afaik vzhledem k právům původní verze už pravděpodobně nikdy znovu nevyjde. Nanejvýš bychom se (PC hráči) mohli (opravdu čistě teoreticky) dočkat toho zmršeného HD remaku.
To je asi nemozne nekde koupit co? Je moralni v teto situaci piratit? :D neni nadeje ve vydani techto SH her na gog nebo steam? Nešušká se neco?
@jones1240 (06.03.2015 23:39): Teaser... Od anglického slova tease. Myslím, že název vysvětluje sám sebe. Teaser má zkrátka uvědomit veřejnost o existenci projektu.
Pro vývojáře a vydavatele je toto čas kdy mají možnost ověřit si očekávání hráčů a případně jejich postoj k čemukoliv co bylo odhaleno.
@jones1240 (06.03.2015 23:39): a ten fakt, že Kojima dokáže přimět lidi, aby si nasrali do kalhot :D ale stejně to musíš brát jinak. Z počátku nikdo nevěděl o co go. To, že to představuje nový Silent Hill se svět dozvěděl až po týdnu, kdy tu hádanku rozluštil první člověk. Zpočátku to prostě jen vypadalo na nějakou appku, co můžeš mít gratis. Vymysleli to hodně dobře :)
Jo promiň za popletení názvu tak teaser a sám vím že bude výsledek jiný jen že v tom teaseru nevidím vůbec důvod :D Jen že to ukazuje grafické schopnosti apod. :D
Mě osobně se P.T Silent Hills vůbec nelíbí jelikož z dema je to prostě typická ktera sazi jen na lhororekačky lekačkyic vic. Zatim to ani nemuzu brat jako Silent Hill ale je to preci jen demo takže soudit nemůžu.
Plurál mě napadl že by mohl být použit v souvislosti s alternativními realitami. Ono to vypadá že nový SH bude pořádný mindfuck a bude dost zasahovat do hráčovy reality.. Tak trochu si to představuju jako že hra se bude přizpůsobovat tomu jak ji hráč hraje a každý pak bude mít jiný silent hill - v závislosti na hluku, osvětlení pokoje, frekvence jak často ji hráč hraje a co já vím na základě čeho všeho.. ale bylo by to epické..
@jones1240 (05.03.2015 23:14): Kromě toho základního odhalení nijak propojený nejsou. Přiznávám ale že dvojka je příběhově u mě úplně někde jinde než 1 a 3. Jedničku jsem nahlížením do návodu dohrál na psx emulátoru. Trojku jsem ani nedohrál, už to pro mě nebylo moc zajímavý.