@Paul (13.01.2017 21:24): hele, Steam říká, že Chaser je tebou oblíbený :-))
Diskuze
@Walome (13.01.2017 23:31): Duke Nukem Forever je náhodou dobrá hra... stejně jako Chaser. :)
edit: Tohle je špatná hra! :D
edit: Tohle je špatná hra! :D
No level design je upřímně spíš horší a horší (těš se na poslední level :D) a příběh se na nějakou dobu vytratí skoro úplně (ale konec je fajn).
Dnes bych možná Chasera viděl trochu jinak, před těmi 13 lety to ale bylo o něčem jiným...
Dnes bych možná Chasera viděl trochu jinak, před těmi 13 lety to ale bylo o něčem jiným...
@M.a.t.t. (13.01.2017 20:56): ja to dohral 2x a ta mise se zasnezenou zakladnou se radi mezi me nejoblibenejsi ever.
@Paul (13.01.2017 21:24): zahraj si Duke Nukem Forever, to je horsi :)
@Paul (13.01.2017 21:24): zahraj si Duke Nukem Forever, to je horsi :)
@Crash (13.01.2017 20:55): je to peklo. Garret nekecá. Najdi si něco lepšího. Už teď jsem si prakticky jist že je Chaser nejhorší střílečka jakou jsem za těch 25 let co hry hraju hrál. Zbraně všechny na jedno brdo, AI neexistuje, variabilita nepřátel neexistuje, level design otřesnej, gun feel hroznej, příběh lacinej rip-off total recallu s nulovým množstvím humoru či emocí (aspoň zatím, tady optimista ve mně stále doufá že se to zlepší a třeba to bude mít cool konec nebo tak něco).
Přitom cca první dvě hodiny mě to i přes ty nedostatky bavilo, ale teď už je to jen nuda a trpění. Ale jedeme dál :)
edit - teď čtu recenzi na bonuswebu a jde na mě deprese, vzhledem jak strašná je už ta část před ruskem:
"Jenže pak přišla druhá polovina, která celkový dojem ze hry výrazně pokazila. První větší náznaky nudy se objevují v Rusku; ještě pomineme příběhové okliky (schéma: musíš ještě tohle, máš, ok, tak ještě tohle...), spíš se podívejme, jak se změnil charakter misí. Komplexy jsou o něco více volnější, nepřátelé celkem až nepříjemně tuzí, ale především se střílečka změnila v procházení vesměs prázdných komplexů, kdy hráč pouze hledá, kudy má jít dál. A to je dost nuda. Prakticky jsem hledal cestu dál, zkoušel čím se dá proskočit, čím ne, hledal skulinku, abych vylezl po žebříku a bez šance zareagovat mě odpálila raketa protivníka. Smůla. Mluvím zejména pak o poslední fázi hry, základně rebelů, avšak vezmu-li v potaz vůbec celý Mars, jedná se i po grafické stránce o příliš nevyzrálou část. Kam se poděla detailní grafika z první poloviny? Navíc většina hry vůbec neevokuje atmosféru budoucnosti, hráč spíš prolézá staré a rozbořené komplexy."
Přitom cca první dvě hodiny mě to i přes ty nedostatky bavilo, ale teď už je to jen nuda a trpění. Ale jedeme dál :)
edit - teď čtu recenzi na bonuswebu a jde na mě deprese, vzhledem jak strašná je už ta část před ruskem:
"Jenže pak přišla druhá polovina, která celkový dojem ze hry výrazně pokazila. První větší náznaky nudy se objevují v Rusku; ještě pomineme příběhové okliky (schéma: musíš ještě tohle, máš, ok, tak ještě tohle...), spíš se podívejme, jak se změnil charakter misí. Komplexy jsou o něco více volnější, nepřátelé celkem až nepříjemně tuzí, ale především se střílečka změnila v procházení vesměs prázdných komplexů, kdy hráč pouze hledá, kudy má jít dál. A to je dost nuda. Prakticky jsem hledal cestu dál, zkoušel čím se dá proskočit, čím ne, hledal skulinku, abych vylezl po žebříku a bez šance zareagovat mě odpálila raketa protivníka. Smůla. Mluvím zejména pak o poslední fázi hry, základně rebelů, avšak vezmu-li v potaz vůbec celý Mars, jedná se i po grafické stránce o příliš nevyzrálou část. Kam se poděla detailní grafika z první poloviny? Navíc většina hry vůbec neevokuje atmosféru budoucnosti, hráč spíš prolézá staré a rozbořené komplexy."
@Walome (13.01.2017 20:48): Moment, ty si dal 80? To sa celkom divím :)
Tak ono je to najhoršie dohrávať niečo, čo fakt nebaví, takto nasilu. Hodnoteniu to určite nepomôže, skôr naopak.
Tak ono je to najhoršie dohrávať niečo, čo fakt nebaví, takto nasilu. Hodnoteniu to určite nepomôže, skôr naopak.
Nestrašte mě, mám to taky v plánu. :)
@Paul (13.01.2017 19:33): raději scrapuj těch pět hodin, protože ti zbývá jeste dalších dvacet. Chaser je zverstvo co nikdy nemělo vyjít.
Chaser > HL2
Bez debat.
Bez debat.
@Paul (13.01.2017 19:42): To je taký interný fór, Drolin pochopí :D
@M.a.t.t. (13.01.2017 19:38): počkat, lepší jak half-life? Eh..what? Tahle hra nesahá half-lifu ani po úvodní jízdu vlakem. To že rok po Chaserovi vyšel HL2 je už úplně komický. Teď jak hraju Chasera tak teprv chápu proč byl Soldier of Fortune Payback takovej hypershit :)
Tohle nemá s oldschool/newschool nic moc společnýho..
Tohle nemá s oldschool/newschool nic moc společnýho..
@Paul (13.01.2017 19:33): Chasera som nehral, úprimne pochybujem, že je lepší ako Half-Life :D Ale nejak sa mi nechce veriť, že je to až tak zlé. Ono je proste fakt, že tá hra už má svoj vek a je možno až príliš oldschool. ;)
@M.a.t.t. (13.01.2017 19:29): to mě ani nehne, už jsem tomu dal 5 hodin a prostě to dotáhnu, ikdybych tomu měl na konci dát nulu :)
A třeba jsem teď v tom nejhorším a zlepší se to, naděje umírá poslední.
Schválně jsem kouknul na qt3 fórum a thread o Chaserovi, a jeden příspěvek tam, z roku 2004:
It had bar none, the worst level I have ever played in an fps. Still, if you get past the underwater level, I almost quit then, not a bad game.
A v tomhle levelu teď jsem :)
A třeba jsem teď v tom nejhorším a zlepší se to, naděje umírá poslední.
Schválně jsem kouknul na qt3 fórum a thread o Chaserovi, a jeden příspěvek tam, z roku 2004:
It had bar none, the worst level I have ever played in an fps. Still, if you get past the underwater level, I almost quit then, not a bad game.
A v tomhle levelu teď jsem :)
@Paul (13.01.2017 19:27): Však si vyber inú slovenskú hru, hoci aj kratšiu :)
Nechce to někdo dohrát za mě ? :D
Chaser má vzácnou schopnost překvapovat, vždycky když si řeknu že horší to být nemůže, tak se trumfne a další level je ještě horší než ten předchozí. Takže takhle po otřesný horde misi v ultranudném skladišti kde se respawnovalo asi tři sta identickejch generickejch panáků následovalo dlouhé nudné dobíjení do majáku, po něm nejnudnější sniper mise v historii sniper misí zestávající se ze stání na místě a občasném kliknutí a sledování jak náklaďák jednoucí rychlostí půl šneka za hodinu kličkuje sem a tam, následovaná podvodní misí kdy se točím dokola v nějakém vraku kde prakticky nic není vidět a level design neexistuje. A lidi si stěžovali na alien ship misi v Crysis! Dal bych jim doživotně hrát tuhle.
Já k Chaserovi nebudu milý :(
Chaser má vzácnou schopnost překvapovat, vždycky když si řeknu že horší to být nemůže, tak se trumfne a další level je ještě horší než ten předchozí. Takže takhle po otřesný horde misi v ultranudném skladišti kde se respawnovalo asi tři sta identickejch generickejch panáků následovalo dlouhé nudné dobíjení do majáku, po něm nejnudnější sniper mise v historii sniper misí zestávající se ze stání na místě a občasném kliknutí a sledování jak náklaďák jednoucí rychlostí půl šneka za hodinu kličkuje sem a tam, následovaná podvodní misí kdy se točím dokola v nějakém vraku kde prakticky nic není vidět a level design neexistuje. A lidi si stěžovali na alien ship misi v Crysis! Dal bych jim doživotně hrát tuhle.
Já k Chaserovi nebudu milý :(
@Red (13.01.2017 18:16): nj jsem nemocnej a chci to mít co nejdřív z krku :)
Ty úrovně jsou tak chudý..do každý vytvořili pět assetů a pak recyklace recyklace recyklace..a do toho furt prolejzání dlouhejch nudnejch šachet..to působí skoro selfparodicky, skoro mám dojem že to udělali takhle blbě naschvál a ne jen kvůli nezkušenosti.
Ty úrovně jsou tak chudý..do každý vytvořili pět assetů a pak recyklace recyklace recyklace..a do toho furt prolejzání dlouhejch nudnejch šachet..to působí skoro selfparodicky, skoro mám dojem že to udělali takhle blbě naschvál a ne jen kvůli nezkušenosti.
Ale jedeš teda rychle, já hrál jednu misi denně:)
Aha, když už si říkám že Chaser dosáhl dna level designérského neumětelství, tak mě dokáže překvapit s nejotravnější a nejodpornější "horde" misí co jsem měl tu nečest hrát (bránění trucku). Sad!
Jsem nahrál nějakej gameplay
https://www.youtube.com/watch?v=q83j17xTKnw
Tohle byla mise co byla kdysi v demu který jsem hrál když to vyšlo. Už tehdy se mi líbila ta hudba a to zpracování vody :)
Škoda že samotná hra je jinak krapet podprůměr...teď jsem se prokousal tím japonským hotelem a ten level design je celkově hodně slaboučkej. Ale dohraju to.
@Cobot (13.01.2017 10:19): tohle je ta vodárna, žejo:
https://www.youtube.com/watch?v=2c6g3_5cNzY
Level design a vizuál je tady fakt hrůůůza :)
https://www.youtube.com/watch?v=q83j17xTKnw
Tohle byla mise co byla kdysi v demu který jsem hrál když to vyšlo. Už tehdy se mi líbila ta hudba a to zpracování vody :)
Škoda že samotná hra je jinak krapet podprůměr...teď jsem se prokousal tím japonským hotelem a ten level design je celkově hodně slaboučkej. Ale dohraju to.
@Cobot (13.01.2017 10:19): tohle je ta vodárna, žejo:
https://www.youtube.com/watch?v=2c6g3_5cNzY
Level design a vizuál je tady fakt hrůůůza :)
@PavelU (13.01.2017 14:47): aha, tak toho jsem si nevšiml. Spíš mě dost teď iritoval ten tokyo underground level. Na zemi hromada cihel a harampádí a neustálý zasekávání do geometrie. Moc nechápu že to takhle nechali jít ven.
@Paul (13.01.2017 14:43): V širokoúhlém rozlišení jsou trochu posunuté a nevidíš jek tak, jak tomu bylo na neširokoúhlých rozlišeních. V podstatě nesprávný FoV, jen detail, ale mně to u řady her vadí.
@PavelU (13.01.2017 14:23): dík, ale teda nevšiml jsem si že by se zbraně nějak nesprávně zobrazovaly.
@Paul (13.01.2017 11:42): Tady Najlvinova úprava na 16:9 rozlišení.
http://www.doommap.cz/data/weapons_fix.fs
Patří do složky Addons, ale tvé rozlišení je asi 16:10. Ta úprava řeší nesprávný zobrazení zbraní. Já při hraní měl zapnuto i tohle, hra to podporuje.
http://www.doommap.cz/data/weapons_fix.fs
Patří do složky Addons, ale tvé rozlišení je asi 16:10. Ta úprava řeší nesprávný zobrazení zbraní. Já při hraní měl zapnuto i tohle, hra to podporuje.
@Cobot (13.01.2017 14:14): true.
@Walome (13.01.2017 14:08): rozvíjet debatu o tom jak se dá hrát DeusEx je zbytečný. Všichni vědí jak to je.
@Cobot (13.01.2017 13:59): no ale tak vono si to hraje na to, že to můžeš hrát jak chceš :)
@Red (13.01.2017 13:43): Ano DeusEx je střelbou hrozný, ale taky to není primárně střílečka. Těch pár výstřelů ze stealth pistole a kuše se dá přežít.
Chaser je primárně střílečka a je to hrůza. Ale chápu, že to může být subjektivní.
Chaser je primárně střílečka a je to hrůza. Ale chápu, že to může být subjektivní.
@valcik (13.01.2017 11:51): Deus ex je střelbou strašný, Chaser je mnohem lepší:)
@valcik (13.01.2017 11:51): já myslím pocit ze střelby. Je to jak kdybych měl klacík a z něj lítaly šipky. Nevim mě to prostě nesedlo. I citlivost myši se mi blbě nastavovala a nenašel jsme tu správnou míru. Buď je to málo nebo moc.Tohle mě od tý hry odradilo nejvíc. Jinak to není nejhorší.
@Cobot (13.01.2017 10:19): Streľba nie je až taká debilná. Funguje anatomický model, zásahy do hlavy sa rátajú, pripadá mi to rovnaké ako napríklad v Deus Ex.
1920*1200 funguje dobře, titulky dialogů jsou ok, ale titulky co uvozujou místo ("Majestic Station, medic lab") jsou uřízlý. Ale to není nějakej zásadní problém.
Jsem teda v misi Watergate conspiracy a jo, to střílení neni nic extra, ale jakž takž je to zábavnej run and gun. Dobrá muzika. První level byl hrozně jednotvárnej. Teď by jako měl bejt nějakej stealth nebo co, tak uvidíme.
Jo a Chaserovo dabing je otřesnej. Přitom ten jeho kolega Gomez zní ok.
Jsem teda v misi Watergate conspiracy a jo, to střílení neni nic extra, ale jakž takž je to zábavnej run and gun. Dobrá muzika. První level byl hrozně jednotvárnej. Teď by jako měl bejt nějakej stealth nebo co, tak uvidíme.
Jo a Chaserovo dabing je otřesnej. Přitom ten jeho kolega Gomez zní ok.
@Paul (13.01.2017 10:09): to je fakt, mně se taky vlastně sekal :)
@Paul (13.01.2017 10:09): Stejně se v tý hře tak debilně střílí, že to nedohraješ. Hra nemá špatnou atmosféru, ale ten pocit ze střelby a prázdnejch koridorů je hroznej. Já skončil někde v nějaký vodárně a už asi potřetí uninstal.
@Red (13.01.2017 10:18): widescreen funguje dost divně. Mě to osekalo obraz a nebyl vidět kus titulků.
@Red (13.01.2017 10:18): widescreen funguje dost divně. Mě to osekalo obraz a nebyl vidět kus titulků.
Mě štve že jsem Chameleona a Chasera ze zvědavosti dohrál relativně těsně před výzvou:D
S verzí z GOG jsem vůbec žádný problémy neměl až na roztažení na širokoúhlý monitor. Ale to mi nevadilo.
S verzí z GOG jsem vůbec žádný problémy neměl až na roztažení na širokoúhlý monitor. Ale to mi nevadilo.
Jsem doma nachcípanej, tak si říkám, zkusim toho Chasera když už jsem ho vybral do výzvy. Mám steam verzi, tak jí stáhnu, spustím a vyskočí na mě hláška že chce CD key. Tak googlim, že prá má být v registrech, ale tam není. Tak dám cancel, pustím hru znovu a už jede normálně. Wtf. Nastavím grafiku a ovládání, snížím myší sensitivitu na minimum aby se to dalo hrát, pustím tutorial, a kupodivu vypadá že všechno šlape. Akorát z nějakého bizarního důvodu hra běží na 95fps, což na 60hz monitoru vypadá hrozně, takže jsem tam vynutil framerate na 60 přes riva tuner. Pak už je to hezky smooth. Grafická karta (která ve Witcherovi 3 běží na 2ghz) u týhle hry běží na 170mhz a stejně je vytížená jen z 15% :D
Si pamatuju jak se mi tehdy Chaser při vydání sekal, to byly doby.
Si pamatuju jak se mi tehdy Chaser při vydání sekal, to byly doby.
Chaser je prostě skvělá hra, celá. Buď vás chytne a nadchne, nebo naopak. Osobně mám ty poslední levely v Lomonosově kráteru taky velmi rád. Ta atmosféra by se tam dala krájet a navíc to prostředí působí tak tajemě. A ten geniální level s výtahovými šachtami, na to se prostě nedá zapomenout :D
Já poprvé ke konci taky trpěl, ale pak jsem to měl chuť projít znovu a bavilo mě to celé.
@mazar1234 (26.11.2016 12:19): Mně se ty koncové mise na Marsu na první hraní také nelíbily (z podobných důvodů), hlavně mi přišly hrozně roztahané. Při dalších průchodech mi naopak přišly výborné, hlavně díky neskutečné atmosféře (Chaser je jedna z mála her, u kterých si zpaměti vybavím specifické zvukové efekty).
A konec perfektní, dickovský (ostatně jako většina hry).
A konec perfektní, dickovský (ostatně jako většina hry).
@Red (26.11.2016 00:20): Ako zo začiatku OK, to bola taká normálka v rámci Chasera, ale tých pár úplne posledných (tá s miliardou turretov špeciálne) bolo hrozných, k tomu zvýšený počet debilných jumpingov a na záver úplne skurvene ukrytý vchod (použil som youtube!) do záverečnej misie....
Ale zase bola fajn tá obmena zbraní, napr. ten HMG je suprový a má perfektný zvuk (skoro taký Aliensovský).
Ale zase bola fajn tá obmena zbraní, napr. ten HMG je suprový a má perfektný zvuk (skoro taký Aliensovský).
@mazar1234 (25.11.2016 23:32): Vážně? Já se na mise na Marsu těšil, první mise v chaserovi na stanici se mi hodně líbila. Jinak gratulace, chce to trochu sebezapření v některých pasážích.
Fu tak nie je to proceduralne generovane donekonecna.
Steam ukazuje 17 hodin, ale mam pocit ze to bolo aspon 50.
Tie posledne misie na Marse uz boli strasny opruz a chujovina.
Steam ukazuje 17 hodin, ale mam pocit ze to bolo aspon 50.
Tie posledne misie na Marse uz boli strasny opruz a chujovina.
Jsem teď v misi útoku na vojenskou základnu a ukazuje mi to nějakých 15 hodin. Ale pocitově je to tak trojnásobně:)
Tá hra sa snáď donekonečna generuje, normálne neverím, že to má nejaký koniec :-D
No aj som sa trochu bál tej sniper misie, čo som čítal diskusiu, ale podarilo sa na prvý pokus.
To v tom skladisku, ochrana kamiónu to bolo minimálne 15 loadingov.....
Ale teda tie následné "podvodné" misie ma vôbec nebavili a cítil som to ako hrozný opruz, keď som sa dostal na zem tak som bol tak vyčerpaný, že som to pre dnes ukončil.
Bŕŕŕŕŕ, hrozné misie unterwasser.
To v tom skladisku, ochrana kamiónu to bolo minimálne 15 loadingov.....
Ale teda tie následné "podvodné" misie ma vôbec nebavili a cítil som to ako hrozný opruz, keď som sa dostal na zem tak som bol tak vyčerpaný, že som to pre dnes ukončil.
Bŕŕŕŕŕ, hrozné misie unterwasser.
@PavelU (30.10.2016 02:47): No tak vidíš, že je to hračka. Asi jsi tam prve někde zapomněl nějaký zbloudilý vojáky a ti ti to pak pěkně zavařili :D
Jinak před časem se tu někdo ptal na ten můj projekt. O víkendu jsem na tom opravdu dělal a zase s tím trochu pohnul. Momentálně dodělávám poslední scénu prvního levelu. Kdyby to někoho zajímalo, tak výsledek mé práce je vidět zde: http://www.moddb.com/mods/freedom-for-mars/images/episode-1-empty-hangar - zatím nedokončené a bez detailů, ale už se to hezky rýsuje. Na rovinu však říkám, že celý projekt je ještě práce na hodně dlouho. Teď mám trochu volněji, tak se budu snažit na tom dělat častěji. Nicméně letos to určitě nevyjde :-/
Hodila by se pomoc, ale obávám se, že už jsem asi jediný člověk, kdo dokáže nějak obstojně pracovat s editorem hry... Tím se nechci vytahovat, ale bohužel je to smutný fakt. Už i samotní autoři hry měli problém si na něco z vývoje Chasera vzpomenout, takže lecos dělám pokus omyl :D
Jinak před časem se tu někdo ptal na ten můj projekt. O víkendu jsem na tom opravdu dělal a zase s tím trochu pohnul. Momentálně dodělávám poslední scénu prvního levelu. Kdyby to někoho zajímalo, tak výsledek mé práce je vidět zde: http://www.moddb.com/mods/freedom-for-mars/images/episode-1-empty-hangar - zatím nedokončené a bez detailů, ale už se to hezky rýsuje. Na rovinu však říkám, že celý projekt je ještě práce na hodně dlouho. Teď mám trochu volněji, tak se budu snažit na tom dělat častěji. Nicméně letos to určitě nevyjde :-/
Hodila by se pomoc, ale obávám se, že už jsem asi jediný člověk, kdo dokáže nějak obstojně pracovat s editorem hry... Tím se nechci vytahovat, ale bohužel je to smutný fakt. Už i samotní autoři hry měli problém si na něco z vývoje Chasera vzpomenout, takže lecos dělám pokus omyl :D
Konečně jsem tu sniperskou misi dokončil. Najednou to bylo jednoduché :) Nejspíše jsem předtím měl auto víc poškozené, přehlédl těžší protivníky. Protože při kompletním zopakování nebylo striktně nutné v poslední fázi likvidovat úplně každého, důležité bylo jen, aby náklaďák projel/dojel až do cíle.
Následující dvojice úrovní mi zabrala méně času, byla snazší, pozor jsem dával jen na sebe. Orientace v pohodě, se stavem HUDu to nepředstavovalo u levelu 1 potíž, ačkoli ve 2 jsem už byl notně oslabenej. Pomohl zběsilý úprk, v konečném důsledku oplývala mise totožnou strukturou z kola zpět. Tudíž závěr tak jako tak dosažen, ale hodnoty už byly velmi nízké. Fíha. Boj měl smysl pouze ve stísněných a krytých oblastech.
Následující dvojice úrovní mi zabrala méně času, byla snazší, pozor jsem dával jen na sebe. Orientace v pohodě, se stavem HUDu to nepředstavovalo u levelu 1 potíž, ačkoli ve 2 jsem už byl notně oslabenej. Pomohl zběsilý úprk, v konečném důsledku oplývala mise totožnou strukturou z kola zpět. Tudíž závěr tak jako tak dosažen, ale hodnoty už byly velmi nízké. Fíha. Boj měl smysl pouze ve stísněných a krytých oblastech.
@PavelU (29.10.2016 23:13): Aha, tak to jo, to by mělo být v pohodě. Rozehraj to znovu a likviduj vše, co se pohne. Vždy je dobré si trochu optiku oddálit, abys viděl větší plochu. Nepřátelé se dají poměrně snadno identifikovat díky světlým hlavám. Já pak vždy ukládám ve chvíli, kdy přecházím z jednoho okna ke druhému. Určitě to taky zvládneš ;-)
@mazar1234 (29.10.2016 23:12): To mi povídej, já to taky nesnáším. Znám spoustu her, kde mi to dělalo obrovský problém. Dishonored je na to přímo stavěný, tam to bylo v pohodě. Ale když si třeba vzpomenu na několik stealth misí v Return to Castle Wolfenstein, což je primárně střílečka, tak tam s tím mám problémy dodnes :D
@mazar1234 (29.10.2016 23:12): To mi povídej, já to taky nesnáším. Znám spoustu her, kde mi to dělalo obrovský problém. Dishonored je na to přímo stavěný, tam to bylo v pohodě. Ale když si třeba vzpomenu na několik stealth misí v Return to Castle Wolfenstein, což je primárně střílečka, tak tam s tím mám problémy dodnes :D
@Najlvin (29.10.2016 23:07): Verze z Levelu 1.50. No, zkusím to zase zítra. Tentokráte asi od začátku té mise, budu likvidovat všechny hned, lépe ukládat. Nejkritičtější pak bude zvládnout to inkriminované místo.
@Najlvin (29.10.2016 23:07): Jo, len ja mám celkovo alergiu na stealth.
Aj keď samozrejme výnimka potvrdzujúca pravidlo (zdravím Leviathana) existuje v podobe Dishonored :-D
Aj keď samozrejme výnimka potvrdzujúca pravidlo (zdravím Leviathana) existuje v podobe Dishonored :-D