@Neelixx (03.01.2017 18:47): aha tak to mas asi pravdu. Jeste jsem to nehral, ale pocitam, ze to jsou stejne jen takove mini dlc kdy autori do soucasne mapy vlozili novy cil ze?
Diskuze
@Marty34 (03.01.2017 17:55): To si moc nerozumíme, nemám na mysli nové bonusové mise typu Icon, ale elusive targets, které trvají týden a hráč má jeden pokus na zabití cíle, pak je mise buď splněná nebo neúspěšná, např. ta poslední.
@Marty34 (03.01.2017 17:55): Fakt? já mám za to že tam budou furt nový a nový, ale ty co už proběhly tak smůla, ty už si nikdo nikdy nezahraje, leda že by tu politiku změnili.
@Neelixx (03.01.2017 00:43): Exlusive targets by mely byt v kompletni prvni sezone co vyjde v lednu.
Škoda, že neuvolní přechozí elusive targets pro ty co hru koupili později, no ve druhé sezóně budu chytřejší a budu si epizody kupovat postupně. Projíždím teď mise pořád dokola + featured contracts, je to Hitman ve své nejlepší formě. Oproti Blood Money o něco těžší a realističtější díky výskytu "detekčních" NPC, které znají svoje parťáky, což není na škodu, spíš naopak. Za mě nejlepší hra uplynulého roku (Dishonored 2 jsem dosud nehrál).
@MarezCZE (23.12.2016 23:37): já taky. Resp i soundtracky dvojky a čtyřky. Nechápu proč po Blood Money už Jespera nenajali. Ten prostě dokázal vykouzlit neskutečnou atmosféru.
@Paul (22.12.2016 22:10): Jasper rulezzz. Soundrack ze Hitman: Contracts posloucham do tedka.
Wow ta Sapienza, takovej krásnej miniopen world :)
V těch misích je tolik detailů, pokud budou chtít tuhle kvalitu zachovat tak nepředpokládám že by Season 2 byla dříve než 2018.
V těch misích je tolik detailů, pokud budou chtít tuhle kvalitu zachovat tak nepředpokládám že by Season 2 byla dříve než 2018.
Tak po dvou hodinách v Paříži bych tak řekl že jediný co mi chybí je Jesper Kydova muzika. Jinak je to fascinující, jak detailní a rozsáhlá ta mise je. Vskutku nextgen verze Blood Money. Škoda že jim to trvalo 10 let, ale hurá, je to tu :)
Hrál jsem jen první epizodu, ale lepší než Absolution to je. Mám z toho takový trochu pocit, jako z Blood Money. Nicméně jsem se k tomu ještě nevrátil, ale vypadá to spíš jako sandboxová zkušenost. Ono to vlastně není moc obtížně, moc se nic neděje, challenge je jen přijít na různé způsoby, jak to úkol splnit.
@Paul (14.12.2016 19:21): právě to taky doufám.
@BINGMAN (15.12.2016 12:34): U mňa práve Blood Money, no tvoje argumenty beriem. Pozerám sa na to z hľadiska vydania v danej dobe, možno by na mňa teraz Blood Money fungovalo horšie ;)
Tak či tak sa asi zhodneme, že je to výborný diel a akákoľvek výrazná kritika naň je mimo mísu :)
@El Buitre (15.12.2016 10:47): Inak dík, už som to chcel minule Paulovi napísať aj ja, ale tak nejak som na to zabudol :D
Tak či tak sa asi zhodneme, že je to výborný diel a akákoľvek výrazná kritika naň je mimo mísu :)
@El Buitre (15.12.2016 10:47): Inak dík, už som to chcel minule Paulovi napísať aj ja, ale tak nejak som na to zabudol :D
@M.a.t.t. (15.12.2016 11:48): A který díl je lepší, než tento? Blood Money byl úžasný, ale tento díl nabízí větší variabilitu a velkou možnost improvizace. A starší díly jsou už tak trochu... staré.
Já mám sérii Hitman rád, ale taky spíš čekám na kompletní edici, vidím to na Summer Sales. Hlavně ale po nedávném velkém zklamání z Absolution můj zájem o Hitmana dost opadl, takže to určitě nemám někde na vrcholu her, které chci hrát.
Tiež by som s tými rečami o najlepšom dieli trochu brzdil. Hra predovšetkým trochu trpí niektorými už chronickými chybami série a AI ako takou (ale treba priznať, že sa po updatoch trochu zlepšila) a kým v minulosti to možno až tak nevadilo, dnes to už trochu bije do očí. Nehovoriac o tom, že epizodický formát Hitmanovi na 100% nesvedčí - ale treba priznať, že IO Interactive sa s ním pobili viac než dôstojne.
@Paul (14.12.2016 18:28): Tak s těma zkazkama o nejlepším díle bych asi zatím po polovině (tzn. před Bangkokem) trochu brzdil, ale po Absolutionu je to fakt docela milý překvapení. Za sebe můžu říct, že jsem to epizodický vydávání považoval za poslední zoufalou možnost a býval bych asi radši po zkušenostech s tím Absolutionem (ve kterým všechny ty online prvky byly úplně nanic) hrál víc "lineární" hru s větším množstvím obsahu (tzn. že mi přišlo těch misí pořád docela málo).
Ale když se pak podívám na to, jak jsem třeba konkrétně ten Marakeš procházel asi po sedmý a víceméně stále originálním způsobem (někdy jsem těch opportunities využíval, někdy jsem to hrál víceméně "postaru") jenom proto, že prostě jinak tu misi, než jako Silent assasin, ukončit nechci, si říkám, že to vlastně zase není tak špatnej model.
Trochu mi teda vadilo to, že ten princip "příležitostí" trochu degradujou tím že když to narafičím tak, abych byl originální a švéda na ambasádě sejmu ozdobou soba, tak mě to ve výsledku odmění horším hodnocením jenom proto, že to byl sice non-lethal, accident a bůhví ještě jakej kill, ale našli mrtvolu (což je kurva překvapení vzhledem k tomu, že to bylo při celostátně vysílaný reportáži) a fik, dvacet tisíc bodů z hodnocení v čoudu. Takže jsem jim následně oběma v klídku zlámal vaz mimo pozornost a najednou jsem čupr dupr borec největší. Uff...
Jasně, pořád je to ten koženej dvoumetrovej hromotluk co se otáčí jako parník a AI oponentů by pravděpodobně v reálným životě stačila na plnej invalidní důchod, ale ruku na srdce, takový byly i ty "klenoty" co tady sborově atakujou devítku. Takže kuler a možná i Garret ruce pryč, zbytek kartu do ruky a na vánoční slevy kde to taky pod -50 nepůjde tomu konečně dát šanci.
Nový prvky, na který se čekalo, jsou v tomhle případě asi hádám ty elusive targety. No, co si budeme nalhávat, sice mám za sebou akorát jednu osobu a ještě neúspěšně (tzn. něco alá Deethane, kterej běhal hodinu po mapě a pak ho sejmuli jenom proto, že se uklikl), ale jo, tohle je ten ultimátní zabijáckej zážitek a na aktuálního "Guru" se už vrhnu v prostředí, který si nejdřív důkladně prochodím. Pokud teda někdo nemá akutní odmítavou reakci spočívající v tom, že se všechna špína světa sjíždí do šesti měst, tak je to patrně minimálně od nemesis systému v Mordoru nejlepší herní inovace, kterou patrně zase nikdo dalších x let nevyužije.
Podtrženo sečteno jsem zatím na takový zdravý osmičce, což v kontextu toho, že obecně v souvislosti s místním hodnocením spíš podhodnocuju myslím docela jde...
P.S. - Fakt miluju ten dánskej lehce zvrácenej smysl pro humor, kterej je obecně přítomnej na více pasážích.
P.P.S. - Fakt se to jmenuje Denuvo, není to tak těžký.
Ale když se pak podívám na to, jak jsem třeba konkrétně ten Marakeš procházel asi po sedmý a víceméně stále originálním způsobem (někdy jsem těch opportunities využíval, někdy jsem to hrál víceméně "postaru") jenom proto, že prostě jinak tu misi, než jako Silent assasin, ukončit nechci, si říkám, že to vlastně zase není tak špatnej model.
Trochu mi teda vadilo to, že ten princip "příležitostí" trochu degradujou tím že když to narafičím tak, abych byl originální a švéda na ambasádě sejmu ozdobou soba, tak mě to ve výsledku odmění horším hodnocením jenom proto, že to byl sice non-lethal, accident a bůhví ještě jakej kill, ale našli mrtvolu (což je kurva překvapení vzhledem k tomu, že to bylo při celostátně vysílaný reportáži) a fik, dvacet tisíc bodů z hodnocení v čoudu. Takže jsem jim následně oběma v klídku zlámal vaz mimo pozornost a najednou jsem čupr dupr borec největší. Uff...
Jasně, pořád je to ten koženej dvoumetrovej hromotluk co se otáčí jako parník a AI oponentů by pravděpodobně v reálným životě stačila na plnej invalidní důchod, ale ruku na srdce, takový byly i ty "klenoty" co tady sborově atakujou devítku. Takže kuler a možná i Garret ruce pryč, zbytek kartu do ruky a na vánoční slevy kde to taky pod -50 nepůjde tomu konečně dát šanci.
Nový prvky, na který se čekalo, jsou v tomhle případě asi hádám ty elusive targety. No, co si budeme nalhávat, sice mám za sebou akorát jednu osobu a ještě neúspěšně (tzn. něco alá Deethane, kterej běhal hodinu po mapě a pak ho sejmuli jenom proto, že se uklikl), ale jo, tohle je ten ultimátní zabijáckej zážitek a na aktuálního "Guru" se už vrhnu v prostředí, který si nejdřív důkladně prochodím. Pokud teda někdo nemá akutní odmítavou reakci spočívající v tom, že se všechna špína světa sjíždí do šesti měst, tak je to patrně minimálně od nemesis systému v Mordoru nejlepší herní inovace, kterou patrně zase nikdo dalších x let nevyužije.
Podtrženo sečteno jsem zatím na takový zdravý osmičce, což v kontextu toho, že obecně v souvislosti s místním hodnocením spíš podhodnocuju myslím docela jde...
P.S. - Fakt miluju ten dánskej lehce zvrácenej smysl pro humor, kterej je obecně přítomnej na více pasážích.
P.P.S. - Fakt se to jmenuje Denuvo, není to tak těžký.
@Paul (14.12.2016 18:28): Já četl že to vydají komplet v krabici tak čekám na to vydání.
@Garret (14.12.2016 18:43): nj vlastně, na warez jsem úplně zapomněl...denuovo v akci. Nedivil bych se kdyby to ani nikdy nekrekli, takže to asi zůstane v čechách nehraný forever..
@MarezCZE (14.12.2016 18:48): go go go :)
@Walome (14.12.2016 18:59): mě to láká hodně, ty mise jsou úžasně rozsáhlý a bude to zábava objevovat.
@MarezCZE (14.12.2016 18:48): go go go :)
@Walome (14.12.2016 18:59): mě to láká hodně, ty mise jsou úžasně rozsáhlý a bude to zábava objevovat.
@Paul (14.12.2016 18:28): ja se na to chystam na ps ale priznam se ze me to zatim moc nelaka - spis jsem zvedavy jak to dopadlo a celkove jak fungujou ty novy prvky.
@Garret (14.12.2016 18:43): Mam koupeno z posledni akce. Jen co dojedu San Andreas, tak se na to vrhnu:D
@Paul (14.12.2016 18:28): až to vyjde na warezu, tak hodnocení přibudou. já na to zatím nemám moc čmuch a trochu mě zklamaly pohyby Hitmana, které jsou dost prkenné a nepřirozené. což není důvod to nehrát, jen mě to tak trklo do nosu :-)
Sakra proč je tenhle Hitman tak nehranej/nepopulární? I blbý Absolution tu má skoro 200 hodnocení, Blood Money 316, tohle je (dle recenzí a imprezí hráčů co jsem četl) zatím nejlepší díl, a přitom 8 hodnocení. A to už přitom byl i v 50% slevě. To vás lidi (adresuju to na všechny které série zajímá a nehráli to) tak odradil ten epizodic style? Nebo ta nutnost být online pro ty cloud prvky ? Nebo se prostě čeká na krabicovou edici?
Za sebe, já to mám koupený od vydání a čekal jsem až to bude komplet, tak se na to chystám až se prokoušu tím, co mám rozehráno.
Za sebe, já to mám koupený od vydání a čekal jsem až to bude komplet, tak se na to chystám až se prokoušu tím, co mám rozehráno.
No. .. já mám obavy, ze mě to vůbec nechytne. Ten prolog je otřes, AI hrozná, animace ještě horši. Tohle se zaseklo v minulém desetiletí. ..
Tak jelikož už jsem za to ty prachy vypláznul, tak je asi pozdě zjišťovat detaily, ale pořád mi ještě zbývá odbavit větší část Dishonored, tak zvažuju, jestli si ty dvě věci budu míchat do sebe. No, dost omáčky, zajímalo by mě, jaká je tam teda aktuálně jednotící linka pro ty lokace, pokud tam teda vůbec nějaká je. Z Paříže vím o těch modelech, který jsou zároveň "agenti"? Prostě něco jako Zoolander no :) Tohle se tam nějak rozvíjí i dál, nebo se ten "příběh" ubírá úplně jinudy?
@El Buitre (21.11.2016 19:37): První sezóna má de facto seznámit nové hráče s hrdinou a mechanikami a nějaký větší děj si šetří do dalších sezón.
@El Buitre (21.11.2016 19:37): Uzavřené to není, ale cliffhanger typu: "musím teď hned vidět pokračování" tam není.
Ne, že bych Hitmana bral jako hru, u který mě drží příběh, ale jelikož přešli na ty sezóny, tak by mě zajímalo, jestli se dá aktuálně brát jako uzavřená kapitola, nebo si tam na další pokračování zase nechali nějakej nemilej cliffhanger. Pokud možno bez spoilerů, díky.
A ja kdyztak pridam dalsi 3 ecka dolu, takze by to bylo za 22 primo ze steamu :)
@Garret (19.11.2016 05:05): steamspy ukazuje 300 tisíc, tak asi chtějí prodat víc.
@Paul (18.11.2016 23:22): ta sleva přišla hodne rychle (ne ze bych stezoval). ze by problémy s prodeji?
Hitman komplet za 25 éček:
http://store.steampowered.com/app/236870/
Potěší když jsem to koupil za 50 a ještě nehrál :)
Ale co, IO si zaslouží podpořit.
http://store.steampowered.com/app/236870/
Potěší když jsem to koupil za 50 a ještě nehrál :)
Ale co, IO si zaslouží podpořit.
Rozhovor s IO producentem:
http://www.gamergen.com/actualites/pgw-2 ... n-ce-reboot-278124-1
Zajímavý. Na druhý sezóně už očividně dělaj Celkově ty plány zní docela slibně, jen doufám že se to bude furt prodávat aby to mohli hezky rozšiřovat.
Yes, there is a second season, we've already mentioned elsewhere, because this happens over several seasons. I think what is most important and we want to do is create a high-fidelity sandbox, where you can walk, take an interest in Annexes stories, to what is happening in AI in its complexity, a lot of creative ways to advance, achieve objectives and kill the targets. But it also introduces interesting cities on the map. It was Paris, Marrakech, etc. In short, we built World of Assassination. With Season 2, there will be new places, new exciting cities, but that does not mean that Paris will no longer matter. We want it to remain, continue developing missions, Live events, some objectives that we have already developed and that card before, like Éphémères Targets. For example having 48 and have allowed only one shot, and if it misses its target, it will be gone forever. It could happen again in Paris! I do imagine, I do not promise, even if it makes me smile, but imagine a holiday period, in central Paris, there are of course changes. We will keep all that in season 2, even if we think other cities, which will be equally important. This means that as far, all that will grow and develop more and more. This is really the right time to jump into the adventure, the season will conclude, there will be cordoned off the entire season 1, but once inside, after Hokkaido Monday, the series will continue, there will be new events, there is more content to come, and in season 2 we will develop it and create a world increasingly rich. Anyway, we are really sure that what we do on this Hitman is a great thing for all those who follow our games.
http://www.gamergen.com/actualites/pgw-2 ... n-ce-reboot-278124-1
Zajímavý. Na druhý sezóně už očividně dělaj Celkově ty plány zní docela slibně, jen doufám že se to bude furt prodávat aby to mohli hezky rozšiřovat.
Yes, there is a second season, we've already mentioned elsewhere, because this happens over several seasons. I think what is most important and we want to do is create a high-fidelity sandbox, where you can walk, take an interest in Annexes stories, to what is happening in AI in its complexity, a lot of creative ways to advance, achieve objectives and kill the targets. But it also introduces interesting cities on the map. It was Paris, Marrakech, etc. In short, we built World of Assassination. With Season 2, there will be new places, new exciting cities, but that does not mean that Paris will no longer matter. We want it to remain, continue developing missions, Live events, some objectives that we have already developed and that card before, like Éphémères Targets. For example having 48 and have allowed only one shot, and if it misses its target, it will be gone forever. It could happen again in Paris! I do imagine, I do not promise, even if it makes me smile, but imagine a holiday period, in central Paris, there are of course changes. We will keep all that in season 2, even if we think other cities, which will be equally important. This means that as far, all that will grow and develop more and more. This is really the right time to jump into the adventure, the season will conclude, there will be cordoned off the entire season 1, but once inside, after Hokkaido Monday, the series will continue, there will be new events, there is more content to come, and in season 2 we will develop it and create a world increasingly rich. Anyway, we are really sure that what we do on this Hitman is a great thing for all those who follow our games.
Tak jo, Colorado dohráno na Suit Only/Sillent Assassin challenge... stálo mě to ale dost nervů a hlavně hozených mincí :)
Teď už mi zbývá jen Hokkaido. A další sezona snad vyjde co nejdřív, u mě je předobjednávka totiž jasná.
Teď už mi zbývá jen Hokkaido. A další sezona snad vyjde co nejdřív, u mě je předobjednávka totiž jasná.
@Paul (02.11.2016 09:23): Aj by som ti závidel, ale čoskoro si ho dám asi celého naraz znova. IO Interactive sa s tými levelmi neskutočne vyhrali a atmosférou vedia parádne vtiahnuť :)
Koukám že Hitman už je komplet. Takže teď mám před sebou trio Deus Ex MD, Dishonored 2, Hitman. Takovýho plížení, yay :)
@Paul (15.10.2016 11:31): Už jsou údajně ve vývoji a mají se víc zaměřit na příběh, tak uvidíme. Oznámení bych čekal tak prosinec/leden, tedy období kdy vyjde první sezóna na disku.
@Blackhand47 (15.10.2016 10:50): no řekl bych že případný další sezóny budou mít úplně stejný model vydávání jako tahle.
@Paul (15.10.2016 10:45): Tak hlavně aby byly další sezóny součástí jedné hry.
@BINGMAN (15.10.2016 10:42): díky za info. No aspoň že tam je něco. Hitman nikdy nestál na příběhu, ale stejně jsem raději když tam něco je. V Blood Money mi přišel nejlepší. A jo, taky jsem četl že prý chtějí udělat další sezóny..snad to prodalo dost aby se jim to vyplatilo, nerad bych aby tahle série skončila, zvlášť když se konečně vrátili k otevřenému designu.
@Paul (15.10.2016 10:23): Na konci každé mise je jedna cutscéna, které dohromady tvoří příběh. Do Colorada jsou ale spíše o ničem a až po Coloradu se to trochu rozjede. Ale zcela upřímně to není nic, na co by se vyplatilo čekat. Kór když tvůrci neplánují příběh v této sezoně uzavřít. Alespoň co jsem četl.
@Paul (15.10.2016 10:23): Je, aj keď sa to sprvoti nemusí zdať.
@BINGMAN (15.10.2016 07:23): Je tady vůbec nějakej příběh kterej by se nějak vyvíjel? Nějaký cutscény, dialogy, kontinuita ? Kromě prvních trailerů jsem žádný další neviděl a recenze nečetl, ale zajímá mě to. S rozehráním taky právě čekám až bude venku komplet.
@M.a.t.t. (14.10.2016 23:53): Myslel jsem si to taky, ale ten příběh zas za tolik nestojí, aby se něco tříštilo. Jde hlavně o hratelnost. A jak říkám, zahrát si misi jen jednou je převeliká škoda, takže se hrací doba o dost prodlužuje znovuhraním.
@ještěr (14.10.2016 23:05): Ten epizodický koncept a trieštenie príbehu tomu ubližuje. Osobne si myslím, že aj keď to bude hrať niekto naraz, tak sa to až tak výrazne nezmení (a hlavne tých misií je len šesť, čo je fakt málo), ale herné mechaniky sú naozaj zábavné. Cvičné misie sa s tými plnohodnotnými nedajú porovnávať.
@M.a.t.t. (14.10.2016 11:58): Já to mám slavnostně koupený načež se mně hru podařilo 2 měsíce bezdůvodně ignorovat a nakonec pro veliký úspěch i omylem smazat, říkáš teda, že se oplatí do toho koncem měsíce souvisle ponořit, jo? :) Ty první cvičné mise mně až tak neoslovily, ale herní mechanismy mně přisly dobré, poměrně sofistikované/komplikované a tedy dobré.
Posledná epizóda vychádza v posledný deň tohto mesiaca, takže to bude konečne hrateľné pekne vcelku. Rozhodne odporúčam, stojí to za to. Fanúšikovia klasického Hitmana by si mali prísť na svoje.
hele, další Hitman. měl bych konečně dohrát čtyřku!
Tak jsem to koupil nebavilo mne nad tim spekulovat. Za neco pod 9 stovek pres Paypal. Snad to nebude provar, Absolution byl absolutni picovina totiz. Blood Money byla naopak velmi dobra hra jejiz necekany prechod z prostredi do prostredi v nepretrzitem hrani mi bude chybet. Na druhou stranu uz nemam cas hrat neco na jeden zatah jako v 2005.
@kuler91 (09.08.2016 14:51): jo tohle mě taky štve, že už teď vim že episody jsou marakkesh, thailand, italy..aniž bych to info vyhledával...rád bych se nechal při hraní překvapit kam mě zatáhne dál, ale to tady padá. V Blood Money bylo super když jsem se ocitnul uprostřed mardi gras nebo v bílém domě, nečekaný a skvělý.