Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

A hraje někdo tedy aktivně ? Mě se to taky líbí, ale ty epizodické formáty fakt NE - E ...
Mě to přijde jako hrozná škoda to takhle rozfrcat, hlavně mi vadí, že už dopředu vím, jaké budou další epizody a jak +- vypadají a to info o Hitmanovi nevyhledávám, ale válí se to pravidelně na každém webu po vydání jednotlivých epizod, takže už dopředu trochu vím do čeho jdu, což mě trochu štve ...
Já určitě počkám na ten leden a komplet edici .. Jen doufám, že to nebude něco jako absolution, který šel po pár hodinách z disku, ale z toho co jsem četl, tak to bude asi ok.
@Paul (09.08.2016 10:37): Defakto len 6. Summer Bonus Episode obsahuje len upravené a o niečo menšie lokality Sapienzy a Marrakeshu. Epizodický formát vydávania, nutnosť byť online, aby sa dalo levelovať a vlastne ani systém Elusive Targets sa mi úplne nepozdávajú, ale inak má hra napriek menším nedostatkom nesporné kvality. Dobrý je aj systém vytvárania si vlastných cieľov a zdieľania komunite, vďaka čomu sa dá v jednotlivých leveloch stráviť veľa času. Hodnotenie na steame je mimo, pretože uživatelia viac berú do úvahy obchodný systém ako kvality hry (hlavne že podobný, ak to prerátame na jednu mapu, tak podstatne drahší a menej nápaditý Metal Gear Solid: Ground Zeroes ich má výrazne kladné).
Až bude hra komplet... to si ještě počkáme, jestli opravdu vyjdou ty další dvě sezóny. :D
Ja se chystam koupit az to bude komplet, tak nejak doufam, ze i autori svoli a ty unikatni mise si bude moct odstartovat kazdy, kdy se mu to bude hodit. Byla by skoda o ne prijit. Doopravdy nemam chut a nekdy ani cas na to hrat zrovna kdyz se autorum zachce je vypustit.
Já bych to nejlépe přirovnal k Metal Gear Solid: Ground Zeroes. Dostaneš jednu rozlehlou mapu, ale skýtá tolik možností, že si ji můžeš zahrát několikrát a bavit tě bude těch pár hodin stejně. Popravdě si myslím, že hře tento model docela prospívá. Pokud se to bude hrát na jeden zátah, dáš si mapu jednou, dvakrát a připravíš se tak o všechny možnosti, které hra nabízí. Tak to alespoň vidím já. (už bych to měl dávno koupené, kdybych stále nedoufal ve sběratelskou edici na PC :) )
@ještěr (07.08.2016 13:31): sice jsme ho ještě nehrál, ale sledoval jsem rozsekaně pár gameplay videí a vypadá to hodně zajímavě. jen ten obchodní model není příliš sympatický a spoustu lidí to spíše nakrkne. ostatně, na Steamu většinou lidi nadávaj hlavně na to...
@ještěr (07.08.2016 13:31): já to koupil už při vydání komplet, ale nehrál jsem, čekám až to bude venku celý. Co jsem ale četl dojmy tak je to snad i lepší než Blood Money, mise jsou rozsáhlý se spoustou možností. Ale já si to prostě chci dát jako souvislou příběhovou hru, a ne vždycky po misi pár měsíců čekat.
Jinak jo, když koupíš celou hru tak tam jsou i budoucí mise.
Chci se na to zeptat uz asi dva mesice ale zapomnel jsem na to.

Ma nekdo rozehraneho ci "dohraneho" Hitmana a nejake dojmy?

Jak moc je ten postupny release system nahovno?

Hra stoji na Ebay asi €35 (nebo mozna $35), stoji nyni za ty prachy? Kupujete si timto nakupem cely budouci herni content (storyline mimo DLC)?
@M.a.t.t. (03.06.2016 11:07): Aha, já teď viděl nějaký foto, tak mě to jen napadlo. Já si totiž Hitmana vždy představoval jako takové omezenější gta, (nebo spíš mafii) s tou možností přijet (dorazit) k cíli jak chceš - a tím myslím přímo do lokality... nebo cíl třeba zastřelit z protějšího baráku apod.

Takže je to prostě +- ve stejném duchu jako dosud, oki. Dík.
@Walome (03.06.2016 08:26): Prvá epizóda sa odohráva na jednej veľkej párty, druhá v malebnom prímorskom mestečku s pešou zónou a tretia v preplnenom arabskom meste plnom úzkych uličiek. Tie autá sú tam vidieť väčšinou odparkované na bočných miestach, ale lokality sú dizajnované tak, že nemajú veľmi kde jazdiť. Sem tam na je na ulici opretý nejaký skúter, ale vyložene mi nenapadlo, že by mi tam chýbala mestská doprava.
Zásadní dotaz - jezděj v Hitmanovi auta? A pokud ne, jak je to vysvětleno?
@kuler91 (20.03.2016 20:27): Zkoušel jsem jen tak letmo. Paříž je obrovská, dost pravděpodobně nejrozsáhlejší sandbox level v sérii, skvělá atmosféra. Ale prostě mě neláká to zatím hrát když vím že bych pak musel čekat. Raději počkám na plnou verzi.
Hraje někdo? Jak se vám líbí ta paříž?
Původně jsem bral nového hitmana jako absolutní nezájem, ale asi půjdu do druhé varianty, že počkám, až budou venku alespoň další 3 epizody.
Tohle je spíš k naštvaní ☺
Novýho Hitmana jsem nehrál, ale předpokládám, že o tý svobodě se bavíte především v souvislosti s populárním Blood Money dílem. Tam mi to taky přišlo dost očividně nalajnovaný a rušilo mě to. Celý to navíc bylo dost lehký, protože každá mise byla načasovaná tak pečlivě, že pokud jste šli podle scénáře, tak jste se vždycky strefovali do výměn stráží, výletů hlavního cíle nad jezírko s krokodýli apod. Fakt to vůbec nepůsobilo, že přicházíte na kreativní způsob vraždy, jen že objevujete, co vám tam autoři nachystali. A to už vůbec nemluvím o tom, že každý důležitý NPC mělo vedle sebe velkou almaru/kontejner na schování těla.

Ale třeba dvojka (Silent Assassin) v tomhle byla podle mě trochu lepší. Působila trochu organičtěji, časování rutin NPC nehrálo hitmanovi tolik do karet, takže občas musel dlouhý minuty někde čekat na úzký okno a podobně. I díky tomuhle bylo dosažení SA ratingu násobně těžší než v Blood Money, vyžadovalo spoustu trpělivosti a dobrou znalost mapy a chování všech relevantních NPC. Ale samozřejmě to nevypadá tak dobře na youtubovým gameplayi.

Jinak SA měl svoje problémy, ty spojovací mise byly pitomý a v Blood Money byly obecně hezčí a rozmanitější levely, ale SA působil otevřeněji a svobodněji.
@Walome (15.03.2016 13:27): Mě by to asi bavilo taky, jen se mi příčí představa nájemného zabijáka, který vystřílí celý barák, aby dostal oběť. To radši zahraju podle pravidel hry a nastražím to na něj nějak, 0 (ne)vinných obětí. Jsem Hitman, ne Punisher.
@Walome (15.03.2016 13:23): Že Hitman je v podstatě observační puzzle je pravda, bylo to tak vždycky (i v jedničce, pokud jí člověk chtěl hrát jako Hitman a ne jako Viktor Čistič) a je to tak dobře (což neznamená že se věci nedají vždy zlepšit). To že to tebe nebaví je holt smůla.
Jinak improvizace když se něco posere mě v Hitmanovi taky vždycky bavila. První playthrough jsem většinou na SA nejel. Ale baví mě oba způsoby - tenhle:
"V momentě kdy někoho praštíš po hlavě, následně ho musíš ukrýt, aby se na něj nepřišlo, přičemž tě někdo spatří a ty ho musíš umlčet dřív, než vystřelí , aby se na tebe nepřišlo"

i tenhle

"V momentě kdy někoho praštíš po hlavě, následně ho musíš ukrýt, aby se na něj nepřišlo, přičemž tě někdo spatří a ty reloaduješ, protože jsi to posral a chceš mít SA"
@orromis (15.03.2016 13:22): S tím souhlasím, víc možností a variability by to ještě zlepšilo. Absolution právě není Hitman, má blíž Splinter Cellu..proto taky tolik lidí čekalo na tenhle díl a návrat otevřených minisandbox misí.
@Paul (15.03.2016 13:16): tak na SA jsou dejme tomu 2-3 efektivní cesty v každé misi? Plus mínus. Bokem ani krok. Takže ona volnost je vymezená pomyslným koridorem. Kterému navíc předchází sledování lokace a mapování tras NPC. Samozřejmě v momentě, kdy objevíš jednu z ideálních tras, máš vyhráno. Ale zábavného na tom pro mě není nic, je to prostě adventura s více možnostmi bez nutnosti větší interakce. Je to prostě jeden velký puzzle.

V momentě kdy někoho praštíš po hlavě, následně ho musíš ukrýt, aby se na něj nepřišlo, přičemž tě někdo spatří a ty ho musíš umlčet dřív, než vystřelí , aby se na tebe nepřišlo, přijde mi to jako zábavná část gameplaye, kterou mi nabízí v tomhle mně hodně sympatickém settingu (Hitman je prostě cool) právě jen Hitman. To, že mě za to pak penalizuje, je věc druhá.

@Fatality (15.03.2016 13:22): je mnohem těžší to všechno vystřílet, a nebýt odhalen, než to udělat dle předem dané cesty na SA :) taky se mi to povedlo jen opravdu zřídkakdy.
@Paul (15.03.2016 13:16): Myslí to tak, že je předem dané, že prochází přesně pod lustrem, který na něj můžeš shodit, přesně v danou chvíli jde na záchod, tak ho tam můžeš uškrtit, když se jde na prohlídku vinného sklepa, tak se odpotácí od skupinky, atd. Já souhlasím s Walomem v tom, že jsou to předem dané situace, které ty můžeš nějak využít. Ovšem vystřílet všechny a nenechat se nikým odhalit je taky předem dané :) (jinak by to nešlo). Walome pak má jen pocit, že na hru vyzrál, protože nehrál podle jejích přímých pravidel a to se mu líbí, rebelovi jednomu.
@Paul (15.03.2016 13:16): Mě třeba vadí (hrál jsem relativně nedávno Blood Money a teď mám rozehraný Absolution, který asi nedohraju, protože je to takový meh) že se všechno odehraje vždycky stejně. Na poprvý to je super, ale napodruhý to začíná bejt blbá rutina. Podle mě by bylo třeba do scénáře misí a jejich designu zakomponovat víc proměnných a nějaké náhodné události tak, aby to pořád nebylo stejné. Případně vytvořit pro každou misi třeba tři scénáře a mezi těmi přepínat na základě toho, co hráč dělal. V tomhle ohledu není v Hitman sérii žádná evoluce (naopak když porovnám Absolution a Blood Money, tak v Absolution jsou některé mise naprostá tragédie).
@Walome (15.03.2016 13:10): sorry ale to je fakt hloupá argumentace. Pověz mi, jak by sis představoval takzvaně "předem nedaný" způsob asasinace ?
Podle tebe když mám obrovskou lokaci a v ní cíl, a spoustu možností a jejich kombinací jak ten cíl eliminovat, tak je to jako o ničem protože "je to předem dané" ?
Když můžu cíl zlikvidovat sniperkou, nehodou, strčením ze schodů atd atd a přitom se musím pohybovat a manipulovat okolí tak aby na mě nepřišli, tak je to jako o ničem protože "je to předem dané" ?
@orromis (15.03.2016 12:53): adventura je ten nejlepší popis, protože na SA jen chodíš lokací, hledáš předměty, které následně používáš a končí to smrtí, která leckdy taky nastává díky použitý předmětu (třeba ten lustr). Myslim, že v BM je možnost všechny vraždy vyřešit náhodou, takže jo, adventura a hráč vlastně jen pozoruje lokaci ve které je :)

@Paul (15.03.2016 12:58): nechci střílečku, hitmana nehraju jako střílečku, hraju ho jako jedničku. A právě že té "svobody" je tam minimum, když hraješ na SA, tak tam není dokonce skoro žádná.
@orromis (15.03.2016 12:53): Sakra ale to že je "nalajnovaná" designéry přece není výtka. Každá hra je nalajnovaná designéry. A zrovna Hitman je nalajnován tak, že dává dost svobody hráči a jeho schopnostem observace/improvizace. A že jsem viděl spoustu cool způsobů dohrání misí.
Jak to bude tady ještě nevím, ale dneska jsem to koupil tak snad brzy zjistím.

@Walome (15.03.2016 12:52): protože se zaměřuješ na věci o kterých tahle série zkrátka není...když chceš střílečku, zahraj si střílečku, na trhu je jich dost
Walome má pravdu - ta hra je jasně nalajnovaná designéry a neumí na hráče reagovat moc dobře (platí pro všechny Hitmany které jsem hrál). A je fakt, že často z těch debilních reakcí AI jsem měl ty nejlepší momenty v Hitman hrách, ale rozhodně bych neřekl, že hrát to na Silent Assasina je nuda. Adventura je celkem dobrej popis pro Hitman sérii (pokud to hráč hraje stealth postupem a nekosí všechny) a úplně bych neřekl, že to je myšleno špatně.
@Jack_Dark (15.03.2016 12:41): Ale to já netvrdím, zase mě nechytej za slovo. Jde o to, že celá hra jsou skripty a určité předem dané cesty, toť vše. Jakmile vybočíš, je to větší zábava (a bordel :) ).
@Walome (15.03.2016 12:38): Tak kdyby měla fungovat AI dokonale a logicky tak jsi mrtvý tak do minuty co vytáhneš zbraň.

Jinak s těma mincema co jsem viděl tak jich měl pouze pět. Když je nesesbíráš tak další nejsou.