Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jak je vlastně chronologicky zařazena tahle hra ? V nějakém videu ve hře nebo to byl možná trailer (už si nevybavuju) ukazují scénky ze všech předešlých dílů. Ale pokud bych počítal že se hra odehrává po Absolution tak to mě taky nesedí. V Absolution si přece Hitman vyřízl nebo postě pořezal tetování na hlavěcož zde není. Je tohle vůbec nějak zasazené nebo je to prostě obnovení série ?
@Korbitch (22.10.2018 15:26): Jednoduše. Koukni se do knihovny na seznam DLC se hrou. Musíš jí mít označenou.

Jinak je to tahle mise, ale nepůjde ti dát do košíku. Musíš to koupit s tím outfit bundlem asi za 4-5€

Jinak jo samozřejmě se ti to normálně přidá k verzi z HB. Ve steamu nelze mít dvě verze jedný hry. Snad jen GTA je vyjímka s MAC verzí.
@Walome (19.10.2018 11:55): pokud se to co je na Humble jmenuje COMPLETE first season, tak bych očekával KOMPLETNÍ obsah. A ne, že tam jedna mise chybí. Navíc ani v GOTY verzi na steamu nedostaneš všechno, ale chybí tam něco co se jmenuje Blood Money Requiem Pack.

Nedělej ze mě brblala když v tom maj evidentně sami bordel.
Tak díky aktuální akci na steamu jsme zjistil, že verze z Humble Monthly neobsahuje - Bonus Campaign Patient Zero. Co je ještě debilnější, tak ta nejde na steamu koupit samostatně, ale musí se koupit s GOTY Outfit Bundle o kterej vážně nestojim. Lehce debilní...
Za 12$ v měsíčním humble bundle spolu se 7 days to die a Hollow Knight. Dalších X her se ještě otevře.
@SilentWolf (21.06.2018 17:55): GamesBeat: The Miami location is fairly large. Is it about the same size as levels like Paris?

Friedl: I’d say Miami, our E3 demo location, is probably the highest fidelity sandbox that we’ve built to date. Especially when it comes to how you can interact with the world, the different tools we give to the player. The fish, for example. I don’t know if you slapped someone with the fish. There’s almost 2,000 NPCs in the crowd, which is a number we didn’t achieve before. Both the fidelity of the crowd and the size, it’s much improved.

GamesBeat: Do we have more complex AI here as well?

Friedl: Yes, we also looked at the underlying AI systems rather drastically. One example is mirrors. Now NPCs can actually spot you through mirrors, which adds another interesting layer. Mirrors are a big gameplay element. We also looked at the vision system, all the sensory systems of the AI. That’s significantly improved in Hitman 2.
@Walome (07.06.2018 20:57): V Blackliste sa dalo prechádzať mnohými situáciami ako za použitia akčnejšieho, či stealth štýlu,no ak sa hráč rozhodol výhradne pre akčnejší postup, mal to ťažšie. Sú tam miesta, kde do neho hra vyložene tlačí, ale stále lepšie ako Conviction. Ten je omnoho viac stavaný na čistú akciu a hoci ho ide prechádzať aj stealth spôsobom, je to citeľne náročnejšie.

Inak Assassin's Creed snáď ani nemá zmysel brať ako stealth a v tomto smere tá séria až tak veľmi nefunguje. No Origins priniesol výrazné novinky, ktorými sa posunul viac k RPG a nový diel v tom bude podľa prvých informácií pokračovať.
@Coldplaz (07.06.2018 20:50): tak absolution byl blbe uchopenej, stejny pripad jako posledni splinter cell - radoby mix akce a stealth ale nefungovalo ani jedno. Nicmnje dej a atmosfera tam byly, plus nejlepsi zaporak serie.

Tohle mi pripomina uz assassins creed, kde se popadesaty otoci stejnej gameplay ktery prinasi jen drobne novinky. Hlavne se jim stale nepodarilo udelat kvalitni AI, jakmile nehrajes stealth, chova se jak retardovana.
@účet smazán (07.06.2018 19:09): nj, taky bych preferoval Hitman: Podtitul. Holt chtěli ten název rebootnout aby přilákali nové hráče co Hitmana neznaj a nehráli.

Jinak mise během závodu v Miami, cíl je jeden ze závodníků...to bude paráda :)
A snad i konečně větší důraz na příběh. IO mi dělá radost. Ještě oznámit Jespera Kyda.
Povedlo se někomu aktivovat tu druhou mapu zdarma. Jsem asi debil, ale nechápu jak na to. Nevíte někdo? Dneska to končí.
Mně to přišlo celkem odlišný od posledních dílů. Dostat se poblíž cíli není obvykle kdovíjak těžký, ale izolovat ho nebo připravit nějakou "nehodu" teď zabere o dost víc práce, než například v Blood Money. Tam jsem SA dával vcelku snadno po krátkým rozkoukání, protože všechna řešení bila do očí a všechno hrálo 47 do karet, aby se nemusel moc snažit. V novým Hitmanovi sice člověk dokáže rozpoznat příležitosti, ale jejich využití je samo o sobě o dost obtížnější, což mi připomíná spíš Hitmana 2 SA.

Škoda, že to skončilo zrovna ve chvíli, kdy se začal mírně rozjíždět příběh. Ty mapy jsou krásný a chtělo by jich to víc.

Mně to po chvíli přišlo jako klasickej hitman. Prostě mapa, naskriptované cesty NPC, předpřipravené úseky pro co nejsnazší eliminaci a tak dále. První dojem byl slušný, ale po čase se prostě dostavil klasickej hitmanovskej stereotyp.

Jinak jo, ty oportunities mi přišly taky divný, přesně jak říkáš. Když jsou zapnuté, tak je to nuda. Podle mě jen taková pomůcka pro lidi, co misi už prošli "poctivě" a pak ji chtějí dodělat na 100 %.
Hmm, překvapivě velmi slušné. Krátce po vyzkoušení jsem to koupil se vším všudy a líbí se mi to moc. V každý misi strávím vždycky tak hodinu jen chozením a prozkoumáváním mapy, než se vůbec odhodlám k nějakýmu úkolu.

Nechápu implementaci těch oportunities, pokud to má člověk zapnutý, tak to v podstatě hru přepne do lineárního "choose your adventure" módu, což se k Hitmanovi opravdu nehodí. Vypnul jsem to hned v první misi, protože to naprosto kazí zážitek.

Trochu mě štve, že AI vypadá o dost neschopněji než v Blood Money, nepřátelé ignorujou krev na zemi apod.

Nicméně mapy krásný a pokud má člověk vypnutý oportunities a musí hledat vlastní řešení, tak je to občas i celkem příjemně těžký.
@Paul (22.12.2017 22:58): aha já získal dojem že na jedné mapě bude víc misí, z toho jak to prezentovali. A čekal jsem větší mapy tím pádem. Ale tak to byl prostě dojem, který se tímto uvedlo na pravou míru.

Jo tutorialy byly fajn.
@Walome (22.12.2017 22:49): mám dojem že lokací je tam 7 (včetně tutorialu) a v každý je víc misí, např. v Sapienze snad tři. Ale jakou součást příběhu má každá lokace jednu misi.
Hmm tak za me velky prekvapko, zatim uplne nechapu system misi, resp mi prijdou maly na to, ze je jich jen 5, ale Pariz je dobra.
Hehe celkem sranda kdyz se pri treninku obliknes do uboru mechanika tak Diana rekne “tak to se tu stalo poprvy” :D
@Paul (komentář): jak moc Tě to nutí být akční? Předpokládám, že ideální "score" dostaneš když ani jednou nevystřelíš, je to tak? Jde mi o to, že nad tím pořád špekuluju, ale s gamepadem jsem levej.
Jedno se tomuto dilu musi zatim (po tutorialu) nechat. Hitman (jako ten plesaty pan) vypada naprosto skvele a drsne. Verim mu to zabijactvi konecne.
@7c (16.06.2017 19:09): doufám, doufám. Ještě bych dodal, že veškeré zisky z Hitmana (této nové hry) jdou IOI a ne Squeenixu, takže hybajte koupit sakra ať můžou zůstat independentní :)
Neporadíte mi s problémem? Krabicová verze hry neobsahuje klasický Steam klíč. Aby jste jej získali, musíte dát do mechaniky disk 1, kde se spustí program redeem.exe. Kód z krabice jsem zadal, ale místo Steam klíče mi vyskočil nápis Server Error! Myslíte že jim spadly servery, je to samotným Denuvem nebo je za tím něco jiného?

EDIT - Problém se již vyřešil, asi po hodině a půl opětovného mačkání se kód konečně objevil.