Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Sadako (31.12.2015 00:05):

@Zoltan (31.12.2015 00:21): Ehm, díky, ale aby som ešte upresnil. Tie telá pre mňa nie sú až tak podstatné, možno radšej hlavy, aby nevyzerali postavy rovnako a ako s downovým syndrómom ako v Oblivione. Čo sa týka vizuálnej štylizácie, rád by som sa držal toho západného fantasy, v ktorom je pôvodný skyrim, čiže žiadne kórejské mmo alebo anime pls. :) Idem tie módy checknúť na steame.
Já bych ti něco doporučila klidně, ale předesílám, že mám trochu podivný vkus a většina mých grafických modů sestává z toho, aby měly postavy hezčí ksichty, lepší postavy a šly svlékat + přidání barev a světel, které dělá ze Skyrimu chvílemi korejské MMORPG.
Btw. nenašla jsem mod, který by dělal mužské postavy opravdu hezčí. Všechno, co jsem potkala, oscilovalo mezi kulturista-kulturista light, přičemž v prvním případě vypadali muži jako osvalená hovada celý život na steroidech (včetně elfů), v druhém jako osvalená hovada půl života na steroidech (včetně elfů).

Mody jsou na nexusmods a na Steamu.
SKSE
SkyUI
Caliente Beautiful Bodies
Nude males
True Eyes
Ponytail Hairstyles
Better Females by Bella
Enhanced Blood Textures
Lovely Hairstyles
Luscious Faces
Radio Reagge's Hair Workshop
Static Mesh Improvement
Younger Breton Females
Skyrim In Color
Surreal Lightning
Hi-res textures pack 01-03
Tak došiel na psa mráz a aj strýco Tulareanus nakoniec inštaluje Skyrim. Nájde sa nejaká dobrá duša, ktorá by mi odporučila nejakých pár módov, ktoré robia hru viac user-friendly a zlepšujú grafiku/textúry? Neprosím si nič na úpravu hrateľnosti, ale veci, čo som mal do Oblivionu ako better bodies, dense foliage, lepšie počasie a podobne, tak takými nepohrdnem. Díky.
Srandovní momenty ze Skyrimu: po úspěšném vyplenění jeskyně a vyjití ven, společník: „jé jeskyně, co je asi uvnitř“ :D bandita jde po mně, já vytvořím dremorického knechta, bandita: „tady někdo dnes umře“ hned po tom mu knecht usekne hlavu, další: v jeskyni plné upírů, upír napadá vyvolanou draemoru a říká: „Die, mortal!“ :D
Tak jsem to zase rozjel a dal nejtěžší obtížnost. To je ale výzva! Že já to přetím hrál na tak lehkou. Tentokrát ale neplním hlavní quest, ale zkusím udělat všechny vedlejší. To jste chtěli určitě ode mně vědět, že jo:)
@StriderCZ (12.12.2015 12:44): To je pravda. První boj s drakem trval 8 minut. Hrál jsem to na nejtěžší. A na nejhlehčí trval asi minutu necelou.
A p otakové hře nemůžeš chtít detaily :D. To si fanoušci musí dodělat sami.
Díval jsem se na herní video- Gameplay 3 souboj s drakem. Všiml jsem si, že když útočí na draka přímo, ze předu na hlavu (což mi přijde jako absolutní taktický nesmysl), tak na hlavu draka působí klasický fyzikální zákon akce a reakce. Ovšem, když se útočí na křídlo, tak nejen, že meč nenechá na drakovi ani škrábanec, on ani úder křídlem s hrdinou nehne (teda je fakt, že hrdinsky zařve a sníží se mu zdraví, ale to je tak asi jediné). Škoda, že souboje s draky tak odflákli.
@Sadako (10.12.2015 12:03): Jo to, že to nemůžeš obchodníkovi ani nabídnout, to je hovadina. Mnohem lepší by bylo, kdyby tam byla určitá míra pravděpodobnosti, že obchodník pozná, že je to kradené a pošle na tebe stráže. A ta míra by se např. mohla zmenšovat se vzdáleností od místa, kde si ten předmět ukradl. Je samozřejmě pravděpodobné, že obchodník ve vesnici s pěti chalupami ví, co mají sousedi doma, ale těžko to bude vědět, obchodník na druhý straně světa.
Btw. přijde mi na hlavu padlé, že se kradené věci nedají normálně prodávat (tedy, že se dají jen u speciálních obchodníků). Podobné WTF jako ta nemožnost stopit prachy trainerovi.
Nemůžu se zbavit dojmu, že tyhle píčoviny tam dávají jenom proto, aby na hru lidi udělali mod, který to odstraní, nebo začali vymýšlet různé obechcávky.

EDIT: Můj ty šoggote, Chuck Norris playable race.
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/71033/?
@mazar1234 (09.12.2015 23:06): Co nejdřív vyzkoušim, mám zálusk na pěkný prstýnky, ale nechci je mít kradený (když je pak najdu "náhodou" někde před barákem, tak nebudu mít černý svědomí), díky za tip ;)
Tak jasně, že je to k ničemu, ale je to zábava. Ono krást cokoli ve hře, kde máš všeho tři prdele je o ničem, ale je vtipný chodit kolem chlápka s kýblem na hlavě :)
@mazar1234 (09.12.2015 23:06): Jo tak to je taky super :D ono teoreticky by asi šlo ty předměty vynést i bez toho kýble, ne? Nebo je hra nějak detekuje, že když projdeš dveřma s předmětem "v ruce", tak hned hlásí alarm?
@Walome (09.12.2015 22:41): A je cool aj ten odjeb, ze nahadzes predmety do kybla (premiestnis ich cize neaktivujes kradez) a potom si spokojne pred ocami vsetkych odnesies naplneny kybel niekam prec, - kedze nesies kybel ktory nie je povazovany za ukradnuty a predmety v nom hra neregistruje ako kradnute, iba sa proste premiestnuju v priestore - a za rohom kde ta nevidia si napakujes inventar... to je cool mechanika ze.
Ale ma to aj New Vegas :-D
Holt, 100 years old engine never change.
@Tarhiel (09.12.2015 17:59): Mimochodem kývl na hlavně mi přijde naprosto super v tom, že je evidentní, že přes ten kýbl skutečně neviděj a že to není jen prázdný objekt. Samozřejmě to vypadá úsměvně, ale vlastně je to dost cool :)
@mazar1234 (09.12.2015 16:00): Máš na výběr zaplatit výpalné, zaútočit nebo jít do basy. Ale nevím, jak to tam funguje, já je většinou uplatím, protože mám soustavně dost peněz z krádeží a prodeje lootu.
A propos, příšerně mě nasralo, že se nedají krást prachy trainerovi. Tak jsem si našla, jak to lze obejít.
@Walome (09.12.2015 15:55): Napr. v Daggerfalle to bolo viac menej len insta-hlaska ze bol si vo vazeni a klesli ti take a take skilly o tolko a tolko (zopar skillov o zopar bodikov myslim to byvalo). Nejake postihy mal aj Morr a Oblivion, v Skyrime neviem ci je nejaka fyzicka penalizacia.