Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Paul (02.02.2015 16:29): :D haha, ja som videl tvorcov ako to hrali spolu 4 v coope a naozaj to vypadalo na veľkú zábavu. Každopádne som zatiaľ spokojný :) taký mix Far Cry, Dead Island a Metro série.
@Zx Atari 500 (02.02.2015 15:20): to je škoda

@Maximus (02.02.2015 09:40): jo, je to pecka. Skvělá atmosféra i gameplay. Zkoušeli jsme i ten co-op a je fakt dobře vymyšlenej, jde hrát normálně příběh a celá kampaň. Sranda když třeba jeden chytne zombie zezadu a láme jí vaz, zatímco druhej jí hlavu během toho lomu rozpráší na kusy :D
Dying Light ma zatiaľ baví. Behanie po mape je vďaka parkouru dostatočne zábavné, neustále skáčem do dobre postavených zombíkov (to znamená, že stoja na kraji strechy, utesu, pri pasci atď.), baví ma splnať aj postranne misie, ktoré sú častokrát dostatočne vtipne napísané a zaujímavé. Zbrane sa síce kazia, ale je ich všade dostatok a nemám problém si ich meniť, levelovanie je vďaka zaujímavým skillom lákavé.

Graficky je to pekné, atmosféra je hlavne v noci naozaj dobrá - keď ma lovci objavili tak som zdrhal ako malé posrané decko a ani som sa neobzeral :D

Je to také Far Cry 3,4 na iný spôsob a v inom svete. Čiže blbé, ale zábavné.

Hrám to sám, ale viem si predstaviť, že coop musí byť veľká zábava.
Virtuální paměť mám trvale na 0 a hláška o nedostatku paměti s následným pádem mi vyskakovala už při hraní Evil Within. Vždycky ale jenom při prvním/druhém spuštění. Pak hra jakoby pochopila, že má používat operační paměť a pády přestaly. Stejné to je zatím i s Dying Light,. Při prvním spuštění mi hra spadla hned v menu. Pak jsem hru dvakrát rozehrál na delší dobu a zatím bez pádu.
Tak to abych zkusil na mé sestavě s vypnutým swapem (16GB RAM ještě s žádnou hrou problém nemělo), je to nějaký specifický problém (specifické místo, událost, etc.) nebo obecné padání ?
@Garret (01.02.2015 00:19): jo, tahle hra vyžaduje velkej swapfile. Já ho mám nastavenej manuálně na 10GB a to stačí bez problému. Po několikahodinovém hraní je jeho vytížení někde kolem 9GB.
mno, tak problém s pamětí byl způsoben manuálním nastavením virtuální paměti. po přepnutí na doporučenou hodnotu už je to v pohodě. i tak je během hry zabráno cca 6.5GB RAM (včetně systému).

každopádně se mi hrozně líbí ta volnost. jak člověk může lozit kam chce a není limitovaný žádnou překážkou.
chce to kazdopadne dalsi patch a ovladace ale ovladace AMD mohlo zacat delat az pri vydani hry protoze vedeni Nvidie su korunovane hovada a techland uplatne svine
no tak hra běží celkem obstojně co se plynulosti týče, ale padá mi to s hláškou o nedostatku paměti, přičemž má ještě 2GB rezervu...
Zaujímavé, ako Techlandu rástol záujem o ich zombie hry. Prvý Dead Island hralo na Steame súčasne najviac 8 000 ľudí, pokračovanie - Dead Island Riptide 18 000 ľudí a Dying Light 35 000 ľudí.
Musím říct, že v noci je to opravdu sranda .. skoro jsem si připadal jak u Aliena :D. Navíc při běžném nastavení není v noci vidět skoro ani na krok a používat baterku je sebevražda ...
Můžu zatím říct, že je to zatím jedna z těch těžších her a jsem rád za každý upgrade či lepší zbraň a vypadá to, že peníze mají docela i slušnou hodnotu a u obchodníku jsou věci poměrně drahé, což je fajn, takže sbírání všemožných kravin je poměrně důležité.
Uvidíme, jak to bude dál ... zatím odehráno 5 hodin.

Bohužel jediné, co se teď řeší je ne zrovna ideální optimalizace a většina lidí na netu tím pádem považují DL za totální odpad ( Pckaři ), což je fakt škoda.
Když si člověk uvědomí že na PS4 je nastavení draw distance nižší než to nejnižší na PC (0%) a ještě to tam jede sotva v 30fps, tak to na PC nijak zle optimalizovaný není. Jen je to prostě náročná hra. Ale opravdu skvěle vypadající. 40-60fps je s gamepadem hratelné, už aby byl víkend a mohl jsem to pořádně rozehrát.
Vyskúšané a ide to oveľa lepšie ako som čakal a to už som prešiel ten úvod, kde to ide viacmenej dobre všetkým. Tam som mal ustálených 60 fps, keď som vyšiel von do mesta, tak mi to kleslo na ustalenych 35 fps. To je stale hratelne a este mam zapnutych kopec veci (ambient oclusion, antialiasing) textury mam na medium (lebo high vyzaduje vraj 3gb kartu) a inak ostatne veci na high a distance mam na polovici.

Ziadny problem, hra sa to zatial dobre a stale mam moznost znizit nastavenia ak by bol dalej problem.

Kartu mam Radeon 7870 hd 2gb, 8 gb ram a procak i5-3570 3,40ghz
@IRONHIDE (28.01.2015 17:05): to si pamatuju, když jsem dostal toho HALa3000 s 9500gt GeForce a v tý době i nějak vyšlo Mirror's Edge s novinou Nvidia PhysX. A mě to robilo takovy bordel :D třeba, když jsem zmenšil rozlišení, tak se to kousalo a když jsem náhodou vypl PhysX, tak FPS běhalo kolem desíti. Zapl jsem PhysX a už to jelo 60 :D :D :D Ta Nvidia by se nemla moc srát do her :D
Hra určitě vypadá dobře a zábavně, tak ještě počkám na vypilování a pak se budu těšit snad :) i na svojí 6970 radeonce to nějak obstojně rozjedu.
Výkon a nastavení hry teď řeši TotalBiscuit v jeho PC port reportu:
https://www.youtube.com/watch?v=VDqVv5xQ5eo

Většinou mu hru brzdí procesor, protože používá převážně 1 jádro. A největší problém dělá nastavení vzdálenosti dohledu, které ale skoro vůbec nevadí mít na minimu.
I tak očekávám patch, který výkon zlepší, protože si na něj teď stěžuje spousta lidí a třeba i na Steamu jsou negativní recenze jenom kvůli problémům s výkonem. A drivery taky určitě pomůžou.
Jak jsou na tom Radeony ? Má někdo a zkoušel to hrát ? tam je asi velký problém a bude se čekat na nějaký catalyst, až vydají co ?
Jak můžeš hodnoti grafiku, když hraješ na low ? :( Myslím si, že je to jedna z nejlépe vypadajících her současnosti ... a tím pádem jsou nároky i adekvátní. A jak už jsem jednou psal, tak na i5 4460, 970 to šlape opravdu slušně.
A pokud pomineme veškerou grafiku a případně technické problém, které se týkají více lidí s nadupaným PC, tak hra je po všech stránkách opravdu velice povedená a né-li jedna z nejlepších za poslední měsíce.
Tak pokud hraješ na sestavě, kterou máš v profilu, tak se není čemu divit. Osobně si myslím, že je docela vhodá doba na upgrade, jelikož W3 a jemu podobné hry nebudou taky žádná ořezávátka a konečně to vypadá docela na slibný herní rok. Zároveň také i mnohem náročnější na HW, ale bude to stát za to a konečně po letech zase trochu posun.
Mě nepřijde, že by to bylo špatně optimalizované ... spíš tedy nechápu, kde je problém, že to někomu jede v pohodě a někomu hrozně. Četl jsem dneska topicy na steamu a těžko uvěřit, že to hodně lidem jede tak hrozně ...
Jinak ... ano propady jsou docela časté, ale ne nijak extrémně znatelné. Osobně mi opravdu skáče fps z 45 - 90, ale naštěstí je to jedna z mála her, kde s tím nemám problém a ty propady nejsou ani tak znatelné.
Jinak grafiky to vypadá opravdu parádně, ale ten "grain" efekt by tam být nemusel. ( ted si nejsem jistý, jestli se to nedá vypnout, ale tuším, že ne.
Huh ? v trailerech vypadá úplně stejně jako v reálu. Je fakt že optimalizace by mohla bejt lepší, aby se to hejbalo tak je nutný shodit ten LoD. Nějakejch 40-60 to dá, což se při hraní na gamepadu dá tolerovat. Ale stejně se divím že to nezoptimalizovali lépe, předchozí techlandí hry byly vždy v tomhle ohledu perfektní. Třeba vydaj nějakej patch nebo drivery.