Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

nevím, jestli je to jenom pocit, ale ta 1.4ka ten performance snad zhoršila nebo co. když jsem šel sbírat houbitchky pro Dahliu do jeskyně, framerate se propadal hodně hluboko.
No oproti tej prvej nočnej zdrhačke, kde som sa takmer posral sú tie ostatné návsťevy noci už podstatne menej atmosférické.

Inak sa však sám čudujem, ako veľmi ma to baví hrať. Tá voľnosť pohybu je naozaj perfektná a vôbec mi ani nechýba fast travel, lebo to behanie a skákanie je dostatočne rýchle.
...zas. ukončuju hru v savehousu a po loadu mě to hodí na kraj mapy ve tmě. to jsou prostě věci, které mě neskutečně serou. samozřejmě hned po té, co jsem chytal toho zelenáče. takže nemám noční vidění. se na to můžu vysrat.
@CloisteR (10.02.2015 11:17): jmenuj většinu... já hrál v poslední době jen hry od Ubisoftu a ten rozhodně tenhle systém nepoužívá. používal ho Bioshock/System shock, tam šel ale klidně vypnout v menu.

prostě mě sere, když je noc, já během runu použiju všechny boostery nočního vidění a když po cestě chcípnu, tak se objevím zpět na startu, ale bez všech boosterů, takže běžím znova a po tmě.
@Garret (09.02.2015 22:42): No, mě to logické přijde. Techlandi udělali design rozhodnutí že v případě smrti se nevrací žádná předchozí pozice, ale prostě se hráč objeví naživu na některém z safe míst. Pokud člověk použil některé předměty, tak o ně přijde, protože je prostě použil. Jak jsem psal, tento systém mi přijde dobrý v tom, že 1) nutí k opatrnosti, 2) eliminuje nutnost neustále myslet na ukládání pozic.
@Paul (09.02.2015 18:55): Ztráta bodů ok, ale není logické, abych přisel o itemy, které jsem použil na to se dostat do nějakého bodu a o ten progress jsem prisel. Vůbec by mi nevadilo, kdybych mohl ukládat jen v save house. Nejsem si jisty, jestli to ma nějakou spojitost, ale podle me hraje roli to, který quest zrovna sleduju. Zkousel jsem je totiž měnit a pokazde me to ( po restartu) hodilo jinam.
@Garret (09.02.2015 18:23): No ale tak ztráta itemů (a i bodů) kvůli smrti mi přijde logická. Je právě super že je smrt penalizována. Osobně mi tenhle systém naprosto vyhovuje, protože kompletně eliminuje nutnost neustále myslet na F5 F5 F5, nemusím se bát že přijdu o progres jenom proto, že jsem si zapomněl půl hodiny uložit hru.
@Paul (09.02.2015 17:36): jedna z věcí je právě ukládání toho progressu, protože když při runu použiju spoustu itemů a chcípnu, objevím se zpět u spawnpointu bez těch itemů. navíc, jednou mě hra hodila daleko do save housu, když jsem jí nasraně vypnul a druhý den zase zapnul, byl jsem opět v misi. teď se mi zase stalo, že mě hra hodila tak strašně daleko od cíle (přitom byla spousta savehousů kolem), že jsem to celé restartoval a byl jsem zase v Toweru... prostě nahodilost sama.
@Garret (09.02.2015 17:24): Však ukládá progres questů/stats/itemů při každém vypnutí. Jestli ti vadí, že se po nahrání pozice objevíš jinde než kdes hru vypínal, no tak to je občas pravda, ale to je prkotina. Za 30 hodin jsem se save systémem neměl žádný problém, v singlu ani co-opu.
no zatím má tahle hra jeden z nejhorších save systémů, na který se ani Far Cry 4 nechytá
Tak po dohrání první části hry jsem byl někde kolem 80-85, ale jak tak hraju druhou část (Old Town), tak už se mi to chce trošku hodit na devadesátku, protože ten Old Town je nádhernej a questy mi tak taky přijdou delší a ještě zajímavější a celkově mě to tak nějak strašně baví.
Mimochodem, pokud má někdo problém s výkonem kvůli vsyncu, tak velmi doporučuju tenhle prográmek. Jde jím vynutit borderless windowed, takže fullscreen bez tearingu a bez framedropů.
Jsem zatím level 10 a hra mě baví čím dál tím víc. A noci se vůbec nevyhýbám, spíš ji vyhledávám. Není to tak těžký (hlavně kvůli "radaru"), je to zajímavé zpestření oproti dnu a miluju tu noční atmosféru. Přijde mi, že ve hře jsou hodně dobře zpracované světla a stíny a je parádní jak v některých částech je tma jak v prdeli a bez rozsvícené žárovky doslova narážíte do zombíků. Ten vision booster jsem ještě nezkoušel, ale čekám podle toho popisu to vypadá jako trochu cheat a může mi to pokazit atmosféru.

BTW nezdá se vám ta grafika tak nějak vyblitá, málo barevná? Přidal jsem víc barev v Nvidia control panelu ("digitální oživení") a hra vypadá mnohem líp jak ve dne, tak v noci. Nebo pomůže i zrušení toho zrnění?
@Maximus (05.02.2015 14:48): Jako jo, uznávám, že ta první naskriptovaná honička byla docela atmosférická, ale jinak je to zívačka. I když tě začnou nahánět, tak je to po pár metrech hned přejde a po 10 sekundách hledání už zase běží pryč.
@Maximus (05.02.2015 09:59): Díky díky :) Jo, já jsem se taky noci vyhýbal jak čert kříži, ale ne vždycky se mi povedlo splnit úkol během dne, to pak byl docela dlouhej útěk do nejblížšího úkrytu. :D
@AppleCore (komentář): Dobre napísané. Tie noci sú tam naozaj infarktové, vonku som bol zatial len raz, úvodná misia v noci a pri tom zdrhaní som sa skoro posral. Sluchatka na maxime a teda riadne ma to odradilo vychádzať si len tak do noci :) vždy ked sa už stmievalo, rýchlo som sa pakoval niekde schovať a prespať :D
@CloisteR (05.02.2015 06:44): To neni možný, já sice měl mačetu podstatně slabší, ale zase jsem do něj vystřílel zásobník z devítky a nejenže pořád žil, ale ještě mě dokázal zabít. :D Tak já si hold jdu koupit lepší mačetu
Povedlo se někomu sejmout ty noční cvoky, co nemají rádi UV (jde to vůbec, neuniklo mi něco)? Já měl dneska to štěstí, že se mi jeden zaseknul (na okamžik) mezi překážkama a tak jsem na něj modře svítil, střílel do něj jedna radost, načež jsem ho pak začal porcovat mačetou, ale on se pak odseknul a dal mi na prdel :(
@Maximus (04.02.2015 07:07): právě... DI mě bavil cca 2 hoďky... tohle hraju už docela dlouho a fakt mě to stále baví... hlavně ten fakt,že más neskutečnou volnost... ale to rozbíjení zbraní mě celkem vytáčí...
Na to jak moc mě Dead Island nebavil,mě tahle hra docela chytla... Hraju to spíš jako takovej Splinter Cell... Skáču nenápadně po střechách a zákeřně oddělávam zombíky... Sice díky tomu umírám asi víc,něž vy všichni dohromady (občas mam vážně špatnej odhad výšky a délky skoku :D ),ale fakt mě to baví... Jen doufam,že se časem nedostaví problémy kvůli nedostatku "vraždícího" skillu...
@Arc (02.02.2015 14:46): Ten blur je paradoxně tady docela důležitý, jak jsem psal v tý "retz".
Zx Atari: mě to bavilo asi 6 hodin, pak to hodně vybledlo no:). Je to hlavně pro fanoušky Dead Islandu, to bezesporu. Já čekal trochu něco jiného, když Yager pracuje na dvojce, ale tak v pohodě. Techland se snaží jen o využití enginu a assetů, který už mají od minula, ale kdo v poslední době ne (AC Unity/Rogue, Far Cry 4, Saints Row 4 atd. atp.) Jinak jak tu píšou kluci, je to hlavně hra na coop, byť v tomhle existují i lepší kousky, třeba Borderlands, ke kterýmu už se DL docela blíží :). Tady chybí ta vozidla pro správné zablbnutí, tam zase body plus z loňska získává FC4.