@Luďa (26.10.2014 13:01): Tak jestliže už několik měsíců zpátky ukazovali video, kde postavy normálně chodily, seděly a vše fungovalo a pak výjde alfa (za kterou se navíc připlácí), kde nefunguje téměř nic, tak není divu, že je někdo nespokojený. Chápu, že se jim tam třeba něco na poslední chvíli podělalo, ale věřím, že kdyby to odložili třeba o týden-dva a spravili to, tak by se svět nezbořil a ušetřili by si spousty blbých keců :)
Diskuze
Mno, zase nepřehánějme.
@Jo_Do (26.10.2014 12:52): Řekl bych, že alfa kingdom come funguje lépe než plná verze libovolného TES...
@Jo_Do (26.10.2014 12:52): A co bys si čekal od alfy? A ješte ke všemu od alfy, která se jmenuje v0.1. Poslední dobou s myslím, že lidi mají kvůli early access na Steamu lehce zkreslený pojem alfa/beta. :D Aspoň si na nic ve Warhorse nehrajou jako Bethesda a ukazujou skutečný progress. :)
@Jo_Do (26.10.2014 12:52): Aby v alfa verzi byly bugy, to je opravdu neslýchané.
Chtěl bys tu staročeštinu luštit ve hře? Myslím že ne.
Viděl jsem záznam z hraní alfy a začínám se bát. Nevím, jestli to byl dobrý nápad, vydávat alfu v tak katastrofálním stavu. Graficky se to zdá bezva, je na tom vidět kus práce, ale ty bugy.
Viděl jsem záznam z hraní alfy a začínám se bát. Nevím, jestli to byl dobrý nápad, vydávat alfu v tak katastrofálním stavu. Graficky se to zdá bezva, je na tom vidět kus práce, ale ty bugy.
@sten (25.10.2014 20:46): To je viděť jak vývojářům záleží na kvalitě už jen tím že nesází do lesů jen duby a smrky. (jsem taky zahradník :D) a je to hezké že si dávaj záležet i na flóře, jinde ti naskládaj pět modelů stromů do celéhu lesa.
@Paul (26.10.2014 01:01): Ty detaily jsou skvělí!
@Jo_Do (25.10.2014 18:44): já to přečetl, a to nejsem žádnej velkej češtinář či latinář! :D
@Paul (26.10.2014 01:01): Ty detaily jsou skvělí!
@Jo_Do (25.10.2014 18:44): já to přečetl, a to nejsem žádnej velkej češtinář či latinář! :D
Lidi na neogafu dělaj prostě super screenshoty
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=135841837&postcount=12048
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=135825955&postcount=12043
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=135841837&postcount=12048
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=135825955&postcount=12043
@Bodkin (25.10.2014 19:29): Jen se neupejpej a klidně zasáhni, určitě taky umíš pěkně komponovat texty. Informace o povoláních jsem čerpal odtud, to byla cz wikipedia a totéž stojí i na české fansite, teď koukám, že to někdo přeložil blbě a ostatní to prostě přebrali, protože nan KC sajtě se v angličtině k "povoláním" doslova píše: Different play styles - warrior, rogue or bard - can be mixed and matched as you see fit. You can develop your skills, earn new perks, and fine-tune your equipment.
@Bodkin (25.10.2014 19:29): polovina popisů tady je plná blbostí. daň za nutné popisy ke hrám v době přidání...
@orromis (25.10.2014 19:30): :-DDDDD
@sten (25.10.2014 20:46): růžová voda je jen na amd kartách, a to ještě jen s některými (pravděpodobně) ovladači.
Nevim, čím to je ale hrál jsem na very high cca hodinku a ani jednou mi to nespadlo. Žádná žůžová voda, nic. Na to, že v mém stroji se ukrývá stařičký Intel Core Quad 2,4 GHz a ubohých 4Gb ram DDR2, tak hra běžela prakticky úplně plynule. Přesné FPS ovšem nevím, protože jsem neměřil, ale odhadem minimum šlo někam k 30FPS. Zároveň jde o jedinou hru, kterou pochválila moje sestra, zahradní architektka, za perfektní členitost rostlin a stromů :-D Toť jeden z mnoha bezvýznamných dojmů :-D
@orromis (25.10.2014 19:30): V Polsku ho pouzivaju dodnes.
@M.a.t.t. (25.10.2014 18:54): Chcem keramický šerblík s kvetinkovým vzorom, inak to nehrám! :P
@Jo_Do (25.10.2014 18:44): Ono se používalo 'w' místo 'v'? Já myslel že to je vymoženost vypatlanejch patnáctek
Btw - teď jsem si louskl popisek hry a nechce se mi do něj zasahovat a jednu věc tam klidně nechám neobjasněnou, ale tohle:
"Váš hrdina si na začátku své poutě zvolí jedno ze tří hlavních povolání - rytíře (specializace na boj), zloděje (specializace na stealth), nebo barda (specializace na řečnictví)."
Je vyloženě špatně. KC:D je freeformové RPG bez povolání, zlepšují se schopnosti, které používá, takže je na něm a okolnostech, zda se pokusí danou věc vyřešit plížením, přesvědčováním či prosekáváním se. Žádná povolání!
"Váš hrdina si na začátku své poutě zvolí jedno ze tří hlavních povolání - rytíře (specializace na boj), zloděje (specializace na stealth), nebo barda (specializace na řečnictví)."
Je vyloženě špatně. KC:D je freeformové RPG bez povolání, zlepšují se schopnosti, které používá, takže je na něm a okolnostech, zda se pokusí danou věc vyřešit plížením, přesvědčováním či prosekáváním se. Žádná povolání!
@USER47 (25.10.2014 16:08): Však jasné a dáva to logiku, ale nebolo to tak všade. Podobné to bolo aj so záchodmi, ktoré tak neboli a ich funkciu nahrádzali aj rôzne nádoby :)
Můžu vás ujistit, že jazyk 15. století, je pro dnešní lidi téměř nesrozumitelný. Kdo se o tom chce přesvědčit, může si počíst třeba tady.
Kdysi jsem četl Labyrint světa a ráj srdce od Komenského, je to už ze 17. století, ale jazyk na hranici srozumitelnosti. Dabing by nicméně mohl být ve starší češtině, někdy z konce 19. století.
I když pro lidi středověku, NEBYL jejich jazyk historie, byla to jejich žhavá současnost, takže nemám nic proti tomu, aby hra byla v současné novodobé češtině.
Kdysi jsem četl Labyrint světa a ráj srdce od Komenského, je to už ze 17. století, ale jazyk na hranici srozumitelnosti. Dabing by nicméně mohl být ve starší češtině, někdy z konce 19. století.
I když pro lidi středověku, NEBYL jejich jazyk historie, byla to jejich žhavá současnost, takže nemám nic proti tomu, aby hra byla v současné novodobé češtině.
A nestačil by český dabing, kde by byla prostě současná čeština? Zahraniční hráč těžko pozná rozdíl mezi současnou češtinou a staročeštinou a zdejší hráči by to klidně mohli oželet (stačí vzít v úvahu, že by vůbec žádný český dabing být nemusel, imho se pro český trh stejně asi moc nevyplatí). Maximálně tak v současné češtině použít nějaký ten výraz z minulosti a hotovo. Mně by to takhle třeba úplně stačilo.
@Say (25.10.2014 18:04): A to, aby se ti hra po smrti odinstalovala a nikdy už nešla spustit nechceš? To by bylo tak autentické? Nebo přeci jen jenom odsaď podsaď?
Ale ok, hrajme dle tvého. Ukaž mi jednoho jediného herce, který zvládá staročeštinu plynule. A teď mi jich ukaž 50, aby všechno nedaboval on. Scénáristy s 'plynulou' staročeštinou bys asi nenašel, ale někoho, kdo by to do ní mohl přeložit asi jo.
Nejhorší na tom je, že by tomu nikdo nerozuměl, a pokud ano, tak by se nevydržel dostatečně soustředit a po chvíli to zabalil. Což říkám jako nonlingvista, který musel číst něco staročesky, ale třeba jsem jen srágora.
Plus je tu stále argument (který osobně nesnáším), že Jindřich všem ostatním normálně rozumněl a v přeneseném významu je hráč Jindřich, tudíž by měl normálně rozumnět všemu ostatnímu.
Ale ok, hrajme dle tvého. Ukaž mi jednoho jediného herce, který zvládá staročeštinu plynule. A teď mi jich ukaž 50, aby všechno nedaboval on. Scénáristy s 'plynulou' staročeštinou bys asi nenašel, ale někoho, kdo by to do ní mohl přeložit asi jo.
Nejhorší na tom je, že by tomu nikdo nerozuměl, a pokud ano, tak by se nevydržel dostatečně soustředit a po chvíli to zabalil. Což říkám jako nonlingvista, který musel číst něco staročesky, ale třeba jsem jen srágora.
Plus je tu stále argument (který osobně nesnáším), že Jindřich všem ostatním normálně rozumněl a v přeneseném významu je hráč Jindřich, tudíž by měl normálně rozumnět všemu ostatnímu.
@Bodkin (25.10.2014 17:52): "Dobový dabing by byl super, většině lidí by to vypálilo mozky!"
No a? Když autentičnost tak se vším všudy. Nebo jen plané žvásty? Od Vávry?
No a? Když autentičnost tak se vším všudy. Nebo jen plané žvásty? Od Vávry?
Dobový dabing by byl super, většině lidí by to vypálilo mozky!
Spalo se na lavicích a pokud měl někdo postel, tak byla poněkud kratši, než je dnes obvyklé a spíše se v ní polosedělo.
Zabíjačka je v zimě a přes zbytek roku ti musí stačit miska kaše (když není posvícení atp). BTW - brutální rozdíl mezi vesničany, mešťany a šlechtou.
Pece vypadaly cca tak jako jsou v hospodě v Alfě, na tom se spát moc nedalo... Když byl člověk prachatý frajer a měl super známosti, tak šel po kachlových kamnech.
Spalo se na lavicích a pokud měl někdo postel, tak byla poněkud kratši, než je dnes obvyklé a spíše se v ní polosedělo.
Zabíjačka je v zimě a přes zbytek roku ti musí stačit miska kaše (když není posvícení atp). BTW - brutální rozdíl mezi vesničany, mešťany a šlechtou.
Pece vypadaly cca tak jako jsou v hospodě v Alfě, na tom se spát moc nedalo... Když byl člověk prachatý frajer a měl super známosti, tak šel po kachlových kamnech.
@Gordon (25.10.2014 16:32): Pokud postavy nebudou mluvit dobovým jazykem, tak už je vcelku jednou, jestli bude hra namluvená anglicky nebo německy, v každém případě nebude odpovídat reáliím.
@montana (25.10.2014 16:35): To že na tak ambiciózní hru z česka by nebyl českej dabing.
@Gordon (25.10.2014 16:32): Co přesně by na tom byla ostuda?
Možná, pokud na to budou peníze. Vůbec bych jim nezazlíval, kdyby upřednostnili jiný věci.
(ostuda je spíš to "kdybi")
(ostuda je spíš to "kdybi")
Bude to mít český dabing když už se to odehrává v česku, jsou tam česi a vyvojáři jsou taky češi?
Byla by ostuda kdybi ne...
Byla by ostuda kdybi ne...
Asi jo.Dávalo se do země.Balilo se do hader a tam asi vydrželo..
@Mirus (25.10.2014 16:22): maso se uchovávalo sušením a pak pokud se nemýlím tak jistý systém byl ve vykopané zemi nebo tak nějak.
Tipnu si, že masa zas neměli tolik, aby ho museli nějak extra dlouho chladit. Něco málo se asi chladilo ve sklepech, něco se určitě sušilo/udilo, zbytek se spotřeboval hned. Ale žraly se asi převážně jiný věci.
Nemáte tucha, jak se chladilo maso? či se jedlo tolik, aby nezbylo? nebo si to lid nemohl ani tak dovolit? i když, slepičí polévka by bodla, po dlouhé práci v lese.Sekyrková polévka, to je ta bez masa, z příchutí sekyrky.
@MickTheMage (25.10.2014 16:19): Jop, hlúpy Jano/hloupej Honza spával v každej rozprávke na zápecku, to je jasná vec!
@USER47 (25.10.2014 16:08): Hlavne sa spavalo okolo pece, co bol hlavny priestor domacnosti. Postel ako taka je (ak si dobre spominam) neskorsi pridavok do domacnosti - teda u rolnickeho, vidieckeho obyvatelstva.
@M.a.t.t. (25.10.2014 14:16): Já jsem trochu zagooglil a zdá se, že se na těch lavicích opravdu v chudších domácnostech spávalo, ale sem tam nějaká postel by asi neuškodila. Nicméně se zmiňovali o větší pestrosti interiérů, tak tam určitě nějaký postele ještě později přidaj.
Zaplatil tady někdo ty high ceny, aby dostal meč a podobně, pochlubte se?
Luxusní cover.
Tohle ovšem není strategie. A warhorse =/= warehouse.:-D
V časopise Epocha vyšel článek o vývojí her. Redaktoři zřejmě mluvili s Warehouse studiem a mluví se tam o středověké stragegii o všem možném z vývoje. Asi o této hře, nevím přesně.
@USER47 (25.10.2014 13:37): V prototypu hry postel byla
Vidieť, že Vávra si zakladá na realite! :)
@Gordon (25.10.2014 14:05): Moc práce, lidi si ve středověku srali hlavně na hlavy.
@Paul (25.10.2014 13:56): Já myslel že bylo, do potoků, děr a podobně. :D
@USER47 (25.10.2014 13:37): eh, absence postelí je maličkost když lidi nemaj ani kde srát :)
@USER47 (25.10.2014 13:37): Postele sice nejsou, ale chrápou na těch lavicích.
@USER47 (25.10.2014 13:37): Ve středověku lidi jenom dřeli, nebyl čas na spánek.
Jo, vypadá to pěkně. Mimochodem, v žádným videu jsem neviděl v barácích jedinou postel, kde ti obyvatelé přespávají? Pravá místnost je vždycky jen světnice se stolem a lavicema, levá místnost je skladiště krámů a prostřední místnost obvykle kuchyně či něco podobnýho.
@Memphis (25.10.2014 13:22): i kdyz je to trochu na hrane, jsem za to rad.
Jinak se hodne tesim, alpha je krasna prochazka po skanzenu s tezkou lukostrelbou a zmenou v pohadkovou svatojanskou noc :-)
Jinak se hodne tesim, alpha je krasna prochazka po skanzenu s tezkou lukostrelbou a zmenou v pohadkovou svatojanskou noc :-)
Vzhledem k vydání technické alphy už hra formálně splňuje podmínky pro přidání do DH - i když se zatím jedná opravdu o zlomek hry, chceme umožnit (velmi žádanou) diskuzi...