Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Fg (11.06.2014 16:33): 1) Nehratelné to není, jede to v 60fps na mém současném PC
2) Zkopírovat pár souborů do složky je možná složité pro konzolistu, ale PC hráč to zvládne a ani mu nemusí být 12
3) děkovat bohu za to že už nehraješ na platformě co poskytuje nejlepší zážitek mi přijde zvláštní
4) GTA5 na poměr 8 let starých konzolí rozhodně schopně vypadá, nikdo netvrdí že ne

(osobně taky budu kupovat PS4, žejo. TLOU remaster a Bloodborne se hodí. Ale tvoje zaslepený odmítání PC mi přijde bizarní, sorry)
Rockstar Games official YT video trailer s oznámením GTA 5 na next gen + PC shlédlo za 3 dny téměř 3mil lidí ! :)
A první post tam má 10134 palců nahoře .. to jsem neviděl ještě :D
@Walome (11.06.2014 16:01): ale ať je to tam klidně superreálné, důležité je, že je to nehratelné a moc věcí kolem než něco spustíš, nemám 12 abych měl na všechny tydle věci čas...

btw ze všech porovnání her mi ten skok nepříjde velký a nikterak úžasný, nejsem grafický onanista a díky bohu už 4 roky nejsem PC Master race a je mi báječně
@Walome (11.06.2014 09:11): prdelní grafiku na PS3 dělá hlavně použití 1080p zobrazovadla na 720p hru. většinou si sice na PC můžeš zapnout pár speciálních grafických fičurč, ale zase takový rozdíl v požitku to není. nižší grafické efekty nedělají zase tolik, jako nepoužívání nativního rozlišení.
Paul:

ty jo ! to video, co jsi níže postnul .. je mazecoidní ! jsem čučel a nechápal. A navíc i stylová super hudba :D
Díky za zpříjemnění parného dne :)
Já jsem teda nikdy ten hate proti optimalizaci GTA IV nepochopil. Měl jsem tehdy dost nestandardní notebook (s grafikou GF9650M) a jelo mi to vcelku dobře i v první verzi. Po vydání velkého patche pak naprosto v pohodě. U GTA V jen doufám, že nebude pro DirectX 10 only jako Watch Dogs a spol.
Ak GTA IV a LA Noire zaberali 15 GB a Max Payne 3 35, koľko miesta bude treba na nové GTA?
Když vystrkujete s MP3, tak tam je to snad jasné tím, že vyšel později než GTA4 ne? Proto byl už optimalizovaný...
Osobně jsem teda taky na V zvědav, jelikož jsem GTAIV pořídil v předobjednávce a pak zjistil, že si jej na ntb s HD3650M nezahraji a musel jsem čekat 5 let, než jsem pořídil PC s HD7770, teď už 270, tak snad tu V rozjedu nějak slušně :)
Něco pro Fg

Jsem fakt zvědavej co s pětkou, která je dost razantně vylepšená oproti oldgenu už od Rockstaru, provedou moddeři. To zas bude něco.

Jinak ty kecy o tom jak to bude neodladěný mi připadaj fakt retardovaný. GTA4 byl shit při vydání, ale už verzi 1.02 (druhej patch) jsem na tehdejším mainstream PC dohrál bez problému v 1080p a 30+fps. Gay Tony a ti motorkáři už běželi v pohodě úplně.
Od tý doby uteklo 6 let, Rockstar za tu dobu vydal bezchybnou PC verzi Max Payne 3, běžící na stejném enginu, a solidně optimalizovanou konzol verzi GTA5.
A pak je tu ten fakt že na PC verzi už dělaj léta, a že nový konzole maj stejnou architekturu jak PC.

Jestli bude GTA5 špatně optimalizovaný, tak si dám crow eating, ale fakt hodně silně o tom pochybuju.

(jo a pokud by někdo nevěřil tomu screenshotu, tady je video... )
@AlieN (10.06.2014 10:00): zrovna u 4ky je to špatná optimalizace a celkové grafické potíže, ano teď máme hrubý výkon mnohem větší proto nám to jede plynule, ale to nic nemění na faktu špatné optimalizace.

@Walome (10.06.2014 09:54): pravděpodobně to dělala, já spíš narážel na RAGE engine, který byl použit v GTA4 i Max Payne 3 (gta 4 = problémy, MP3 = pohoda) nepletu-li se tak doufám že to bude odladěné (jako že to pojede plynule), ale určitě očekávám spoustu grafických problémů (na tak velké hře je to vždycky)
@Walome (10.06.2014 09:54): Jaký problém mělo San Andreas? Problém byl afaik celkem logicky vždy jen při přechodu na nový engine, kvůli špatné optimalizaci a silně nestíhajícímu hardware té doby... a od čtyřky uplynulo už docela dost času. Hra projektovaná na staré konzole by dnes fakt neměla mít problém.
@Arc (10.06.2014 09:44): Nedělala to jiná parta? A hlavně, GTA s tímhle mělo problémy dycky (krom Vice City), takže něco podobného očekávám i teď. Plus samozřejmě spousta řvounů, co bude mít slabej hw a pak si budou stěžovat, že jim to nejde.
VC je ujednoznačně nejepší. Má už technicky lepší věci co mě vadily na trojce. Navíc je přesně akorád tak dlouhý. Příběh, NPC, sountrack, 80. léta, barevnost..

SA je sice ještě vychytanější, ale na mě je už moc dlouhé. A ten gangsta nigga féling mi je tak ňák cizí..
@Sinister (09.06.2014 01:32): naprosto souhlasim, Vice City jednoznacne nejsilnejsi dil! Co se tyce soundtracku, tak radim na 1. misto v celem hernim prumyslu! Celkove se jedna o jednu z nejlepsich her vubec.
@Chuck (08.06.2014 18:49): V GTA 4 zase muzes hazet lidi do more :). Navic latku hodne vysoko nastavil ve 4 ten dement Brucie :). Kdyz se tak neustale resi ty postavy a charaktery, tak jak je celkove hodnotite v cele serii GTA?
GTA 3: hlavni postava Claude nenadchl, ani neurazil, ikdyz nejlepe by si asi pokecal s Gordonem Freemanem. Zbytek tak nejak plati i o ostatnich charakterech. Docela dobre ztvarnena byla Jakuza.
GTA: Vice City: Vercetti jako hlavni postava sedi dobre, povedl se. Ostatni postavy se take velmi povedene, zaroven velmi ruznorode. Napriklad: Rosenberg, Diaz, Lance Vance, Umberto, nebo particka "tvrdych" rockeru Love fist. Vse podtrhuje perfektni dabing od mnoha znamych tvari jako: Ray Liotta, Danny Dyer, Danny Trejo, Dennis Hopper, Jenna Jameson, Deborah Herry, atd... Po strance postav jednoznacne nejsilnejsi dil!
GTA: San Andreas: oproti predchozimu dilu velky upadek. CJ nemastny, neslany. Vetsina ostanich charakteru v afro-americkem podani totalni stereotyp, jakoby existoval jen jeden druh cernocha. Slepy Japonec byl spis smesny, nez aby sokoval. Naopak velmi povedena particka policajtu v podobe anti-hrdinu.
GTA 4: Belic se mi libil, konecne v tomhle smeru neco noveho. Irove v pohode, vyber Rusu taky super, u nich jsem se doslova tesil, az je rozstrilim na sracky, to same Playboy X, takze z pohledu anti-hrdinu hodne povedeny dil! Z Belicova okoli me sral Roman, naopak velmi povedeny byl Brucie :).
San Andreas je plný nesympatických (nielen) černošských stereotypov. Ale všetky sú brané s jasným nadhľadom, takže mi to vôbec nevadilo. Tento diel má však oproti iným hlavnú výhodu v prostredí, sú tam až 3 mestá, k tomu aj vidiek, púšt atď.

Ale prestrelky, vrátane systému krytia boli v 4 dieli určite lepšie. Nebudem sa tváriť, že chápem opačný názor, ale dajme tomu, že ho akceptujem ;)
@mvp23 (08.06.2014 14:47): Navíc, co si tak pamatuji, v SA byla oproti čtyřce mnohem větší sranda, která se přibližovala stylu Saints Row: The Third. Nezapomenu, když jsem např. v SA párkrát strčil do shrbené stařenky, která vzápětí zapomněla na stařecké neduhy a zčistajasna nahodila boxerský postoj a hrr na mě. :-)
V mládí hrána jednička.
Pak jsem se dostal k San Andreas, což možná byla výhoda. PRotože mě nemohly unudit předchozí díly. Dostal jsem rovnou nálož SA. Kdybych jel III > VC > SA, třeba by mi přišlo, že hraju dokola to samé, jen pokaždé trošku větší. (Ale přece jen bylo SA velký skok oproti VC.)

Nesympatické postavy ve čtvrtém dílu: pokud mě tam žádná postav nezajímá, nudí, otravuje, vydrží chvilku, než je zastřelena, pokud Niko je otrava... prostě to znechucuje a nemám z jejich případného zabití lepší pocit, než když zabiju bezejmenného chodce.
Obtěžující telefonáty: Ty telefonáty byly časté. A protože opravdu nechci hrát pitomou arkádu, ale dělat hlavní příběh, budu to típat. Ale naskakují tam ty palce dolů, telefonáty stále zvoní. Stačilo, abych si sám mohl zavolat: "Pojďme na kulábr."

Ale teda - u nedávno dohraného skvělého SA jsem tentokrát viděl, jak jsou také některé postavy docela nesympatické. Dokonce jsem Sweeta mlátil baseballovou pálkou, jen abych si ulevil, protože to je děsnej blbec. Furt Groove St., Groove St. Koho zajímá pitomá ulice, když mám kšefty po celém SA. A CJ se furt jen omlouval. Ale hru mi to zásadně neznechutilo.
@Chuck (08.06.2014 14:40): tak ohledne hlavni postavy to je samozrejme otazka vkusu. Kazdy ma svuj "ideal". Ohledne telefonu to nebylo mysleno primo na Tebe, ale vseobecne, jelikoz dost lidi si na to stezuje a odrazi se to pak v hodnoceni.
Jestli bych mel treba nejake vytky, tak treba ohledne pribehu, ale to bych pak od podobnych her zadal moc.
@mvp23 (08.06.2014 14:17): Pokud jde o sympatičnost postav, tak bych vyloženě netrval, že hlavní postavou musí být sympatický a dobře vypadající týpek, ale jestliže Ti taková postava od začátku nesedne, pak už se většina dalších pozitivních aspektů (upřímně si žádný další nevybavuji) ubírá špatným směrem. Pokud jde o přestřelky, tak tam je to vyloženě průser. :-) S těmi obtěžujícími telefonáty to určitě na mě nebylo, že? O nich jsem se určitě nezmiňoval.
No jo, o nic nejde, těm, kteří se u hry bavili, to upřímně přeji, jelikož já tu zábavu nenašel ani na chvilku.
GTA 4 je jedna z nejlepších videoher, co kdy vznikla a kdo to nechápe, tak jen jeho škoda.