Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Chuck (08.05.2014 18:46): Já tak zpravidla označuji podání a obsah. Například ideální mi přišla třeba forma Diablo 2 - zajímavý, vesměs přímočarý a jednoduchý, ale dobře podaný. Navíc šel snadno odklikat (tj. možnost volby). Otřesný pro změnu u D3 - hezké animace, ale nezajímavé, stokrát slyšené zápletky, které jsou ale navíc zbytečně překomplikované - rohlík asi taky nebudeme balit do tří vánočních obalů s pozlacenou mašlí, ale stačí nám papírový sáček.
@Chuck (08.05.2014 18:46): Máš vytvořený virtuální svět, potenciál v herních mechanismech, krásnou grafiku, nějaké lore světa... A lup tam příběh o záchraně své vyvolené z doupěte škaredých teroristů, nebo pomstě za smrt někoho blízkého. Tohle mohlo fungovat v pixelovém Super Mariu=)
Obecně se nadává na příběhy u her. Prostě hráči chtějí u hry příběh kvalitního filmu...
Často si říkám, v čem tkví ta často používaná slova "dementní", "debilní" a "hrozný" příběh. Není sice dechberoucí, ale je prostě úplně normální. Nevím, co pořád každý čeká za trhák.
Jde o totalitní zemi, kde je tvrdý boj o moc. Policejní a speciální jednotky dostaly příkaz zabít běžkyni s varováním, že je extrémně nebezpečná a její únik nepřichází v úvahu. Je povolené a doporučené (mimo záznam - nutné) ji zabít.
@Chuck (30.04.2014 17:50): to ti přehnané nepřijde, je to totiž totální blbost, druhá půlka hry kde se tohle děje prostě neměla existovat (něco jako 4. série Prison Break)
Teda netvrdím, že vyžaduji u her co největší příklon k realitě, ale pokud policejní komando bez náznaku alespoň minimální výzvy musí do bezbranné holky, přestože je podezřelá z vraždy pálit jak parta nepříčetných vrahounů, mi přijde fakt přehnané.
@Chuck (28.04.2014 11:22): ona není dlouhá, takže jak se ti dostane do paže ovládání, půjde to vcelku rychle. pro mě byly po dohrání nějakou tu chvíli zajímavý freeruny na čas.
@Hrdlodus (28.04.2014 00:10): Jo, už jsem to vcelku vstřebal.

@musa (28.04.2014 09:28): Na pár videí jsem koukal, ale je předveden skok samotný, ale ne systém, jaké klávesy používat. Ale jak říkám, už jsem se s tím nějak sžil. Ta zábavnost je ale taková kolísavá, takže uvidím, jak dlouho se u mě hra ohřeje.
Pokud jde furt o ten skok na začátku videa, tak W se drží neustále a skok se stiskne na začátku. Pokud je mezera dlouhá, tak ještě v příhodný okamžik, když už člověk klesá, namířit se tam, kam chci skočit, a skočit.
Zkouším spustit hru - nejde.
Jdu do configu a upravím tam rozlišení na rozlišení mého monitoru. -> Hra jde.

Tohle vážně udělala společnost, která má v herním světě nějaké jméno?
Po pár hodinách to máš dohraný:). Já si to vždycky užíval, pokaždý to skončí dřív, než mě to začne nudit...
@AlieN (08.09.2013 23:29): Myslíš ty "souboje" s "bossy" nebo běžné nepřátele? Retrospektivně teď vidím ty standardní nepřátele jako ok, pokud by se tam daly pořádné modely a textury zbraní místo toho černého hnusu (a ano, chápu, že ta optimální taktika sebrat zbraň a všechno, co se hýbe, vystřílet, někomu může někomu přijít divná).

Na druhou stranu, tohle se do hry opravdu moc nehodilo.
Upřímně doufám že ze dvojky vyhodí ty zbytečné a otravné souboje, jinak je to i po letech pořád hodně fajn hra.
Tak díky Humble Bunde jsem si to také pořídil. (Společně s dalšími osmi hrami.)
Potěšilo mě, že hned po zapnutí na Steamu byla aktivovaná čeština.
Ti poldové jsou vážně nepřesní.

Dohráno. Herní doba je asi tak akorát, aby se hra příliš neopakovala, protože po pár misích už mi přišlo, že těch pohybů by mohla umět víc.
Mám Radeon, takže PhysX jsem musel vypnout.
V průběhu závěrečných titulků se ozve zpravodajství, v němž se mluví o Faith a Kate. Takže pokud někdo přeskočil titulky, což zřejmě dost lidí.
A přece jen bych ocenil pohled ze třetí osoby. Vidět Faith, jak dělá všechny ty kousky.
Teda ne že by se mi ta 2D verze nesekala... přičemž originál se na max s PhysX z 60 FPS ani nehnul :-D
Už dlouho si to chci zahrát, a na Steamu mají momentálně za 3€, takže jsem si to pořídil.
Snad z toho nedostanu chuť zkoušet parkour, abych se zas nezmrzačil. :-D
@Say (16.06.2013 01:24): Asi proto, že gameplay je u ME o něco plynulejší záležitost. A možnost většinu nepřátel jen oběhnout je taky fajn. Nicméně až takhle detailu se mi tyhle hry porovnávat nechce, na to jsou až moc rozdílné.