Když už mám hnedle dvě originálky téhle hry, tak jsem jednu vzal, nainstaloval a začal hrát zase od začátku.
Až do města goblinů jsem to zvládal dobře. Stačilo si jen zvyknout, že na všechno se používají dvojkliky. Ve městě goblinů jsem měl těžký zásek, hra se bugnula. Vypsal jsem si přesný postup a zkoušel starší save - zabral až pátý, trigger konečně sepnul, král trůnící na záchodě, mě konečně přestal posílat do háje a já mohl dál.
Hra si mě začala získávat, musel jsem uznat, že je to velmi kvalitní a rozsáhlá kobkařina. Například jsem náhodně potkal skupinku kněží v katakombách. Napadlo mě je sledovat - pak jsem zaslechl volání o pomoc a vyklubal se z toho jeden splněný úkol.
Bohužel, tvůrci si to u mě už podruhé rozházeli, tentokrát nepochopitelně zvýšenou obtížností, ke které dojde skokově a bez varování. Jaký má do pr.... smysl, postavit do plynulého toku příběhu nepřítele, na kterého postava absolutně nemá a bez využití bugu je neporazitelný? Člověk by řekl, že když si vyrobím kontaktního válečníka specialistu, s maximem síly a bojových dovedností, tak hrou musím projít jako nůž máslem, ale přitom čím déle hraju, tím těžší to je. Neumím si vůbec představit, jak těžká musí být hra za mága, nebo zloděje.
Co se týče atmosféry, přijde mi, že tvůrci sami nevěděli, co jim z toho nakonec vyleze. Jestli legrace s přihlouplými gobliny (jako Overlord), anebo vážný hororový příběh (jako Call of Cthulhu). Výsledek je tak napůl, atmosféra je ani ryba, ani rak, i když má svá světlá místa.
Jestli něco ve hrách nesnesu, tak to, když můžu rádoby všechno, ale přitom nic. Proč je nutný systém skillů, abych něco uměl, to se to prostě nemůžu od někoho naučit? Proč mám jako bojovník plný bágl neidentifikovaných prstenů a zbraní, které jsou mi nanic? Proč si nemůžu vařit vlastní lektvary? Opravdu si tvůrci myslí, že tohle někoho donutí, zahrát si hru znovu?
Ale k věci - hra se mi nejspíš zase bugnula. Mám Krahoz i Zohark, obojí nasazené, jdu k meteoritu, buším do něj bojovou sekyrou, buším, buším a nic. Meteorit mi ubírá manu, jako bych ty prstýnky neměl.
Je ke zničení té věci potřeba ještě něco?
Až do města goblinů jsem to zvládal dobře. Stačilo si jen zvyknout, že na všechno se používají dvojkliky. Ve městě goblinů jsem měl těžký zásek, hra se bugnula. Vypsal jsem si přesný postup a zkoušel starší save - zabral až pátý, trigger konečně sepnul, král trůnící na záchodě, mě konečně přestal posílat do háje a já mohl dál.
Hra si mě začala získávat, musel jsem uznat, že je to velmi kvalitní a rozsáhlá kobkařina. Například jsem náhodně potkal skupinku kněží v katakombách. Napadlo mě je sledovat - pak jsem zaslechl volání o pomoc a vyklubal se z toho jeden splněný úkol.
Bohužel, tvůrci si to u mě už podruhé rozházeli, tentokrát nepochopitelně zvýšenou obtížností, ke které dojde skokově a bez varování. Jaký má do pr.... smysl, postavit do plynulého toku příběhu nepřítele, na kterého postava absolutně nemá a bez využití bugu je neporazitelný? Člověk by řekl, že když si vyrobím kontaktního válečníka specialistu, s maximem síly a bojových dovedností, tak hrou musím projít jako nůž máslem, ale přitom čím déle hraju, tím těžší to je. Neumím si vůbec představit, jak těžká musí být hra za mága, nebo zloděje.
Co se týče atmosféry, přijde mi, že tvůrci sami nevěděli, co jim z toho nakonec vyleze. Jestli legrace s přihlouplými gobliny (jako Overlord), anebo vážný hororový příběh (jako Call of Cthulhu). Výsledek je tak napůl, atmosféra je ani ryba, ani rak, i když má svá světlá místa.
Jestli něco ve hrách nesnesu, tak to, když můžu rádoby všechno, ale přitom nic. Proč je nutný systém skillů, abych něco uměl, to se to prostě nemůžu od někoho naučit? Proč mám jako bojovník plný bágl neidentifikovaných prstenů a zbraní, které jsou mi nanic? Proč si nemůžu vařit vlastní lektvary? Opravdu si tvůrci myslí, že tohle někoho donutí, zahrát si hru znovu?
Ale k věci - hra se mi nejspíš zase bugnula. Mám Krahoz i Zohark, obojí nasazené, jdu k meteoritu, buším do něj bojovou sekyrou, buším, buším a nic. Meteorit mi ubírá manu, jako bych ty prstýnky neměl.
Je ke zničení té věci potřeba ještě něco?