Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak na normal obtížnost se to až na tu střechu, kde jsem musel loadnout od začátku a sebrat náboje před počátkem přestřelky a nikoliv v jejím průběhu, kterýmžto přesunem jsem asi narušil script, dalo v pohodě, ALE ty záplavy nepřátel ke konci jsou fakt úsměvné. Hodně přiblblej a lacině působící datadisk, zvlášť po skvělém Spearhead. Věřím ale, že na hard to ke konci mohl být problém stíhat postřílet, když už takhle to byl frenetickej Moorhuhn. Člověk totiž musí občas přebíjet. :D

Konečně jsem si tedy skoro po dvaceti letech jako FPSkař odškrtnul rest v podobě (navíc kompletního) původního Medála, svého času jsem hrál pouze demo a pak jsem naskočil až do Call of Duty. :)
@Walome (14.07.2021 10:50): Ty si tak máš čo sťažovať. :D Ja som to hral, keď to vyšlo. Tiež sa mi zdalo, že to bolo nedávno. A potom pozriem na dátum vydania a ono už to je 18 rokov. Ubehlo to strašne rýchlo.
Už si to nepamatuju dobře a možná je to urban legend, ale neni ta pověst o vysoké obtížnosti způsobená tím, že to u cracle verze bylo těžké schválně. Nějaká forma protipiratske ochrany.? Mám pocit, že jsem to někde tenkrát četl. Ještě možna u crackle verze chyběli lékárničky. Ale možná je to blbost :)
What. The. Fuck! Tak to je vončo! Nesmrtelní zabugovaní Němci spawnovaní z obou stran, nedostatek nábojů a do toho má člověk krýt charakter, po kterém hází všichni granáty, a který slibuje 30 vteřin lockpickingu, jen aby lockpickoval věčně. Větší sračku jsem snad v životě nehrál. :D
@Naginata (12.07.2021 12:26): Teda to překonává mé nejhorší obavy. :D Přitom na hard obtížnost mají být nepřátele údajně pohyblivější a "chytřejší", ale správně jsem pesimisticky odhadl, že to bude spíš jen o jejich přesné mušce a nekonečných spawnech. :D Tak ještě jednou děkuji Tulovi za správné doporučení, na medium je to zatím příjemně snadné, tak to aspoň dynamicky odsýpá.

Mně už v té základní hře dost vadilo, jak hra v rámci zvýšení obtížnosti posílala větší záplavy nepřátel, přece jen to není Doom a dost nabourává imerzi, když postřílím 10 vojáčků za 5 vteřin. To bych musel být na Omaha Beach, a to na opačné straně u MG-42. :D Radši bych na hard měl ještě méně hitpointů a trochu rychleji mířící nepřátele, ale menší počty.
@Tulareanus (11.07.2021 18:53): Ok, díky za ušetřené nervy, dám si to radši na normal. :-) Představa nekonečných spawnovaných zástupů a přitom nedostatek nábojů, na který si někteří stěžují, mě sama o sobě dost děsila, natož takto.
Chystám se poprvé rozehrát Breakthrough a mám takový dotaz, na který na netu nemohu najít odpověď - jsem zvyklý hrát fpska na těžké obtížnosti, je to pro mě standard, ale ohledně tohoto datadisku jsem zaslechl jakési zvěsti o tom, že je to na nejvyšší obtížnost absurdní tortura a nutný save-fest. Mám se obávat a přeřadit na normal, nebo je to zveličené a jedná se jen o pár těžších pasáží? Vzpomínám, že jsem takhle nedohrál na hard Vietcong Fist Alphu, když mě v tom nechvalně proslaveném závěru, který jsem blbě uložil, neustále vraždil VC skrze foliages, grr.
Jednou za čas mi takhle nějaká ta starší hra připomene, proč vlastně tak nesnáším escort mise :)
A keď sme už pri tom, netušíte či na tú nemožnosť brať po všetkých strelivo neexistuje nejaký patch?
Bez křížku hraju vždy, je-li ve hře přítomen pohled přes mířidla. To bych řekl, že celkem dává smysl :-)
@PRIVATE MARTIN (03.03.2013 15:29): Na Doomu, Hereticu apod. jsem se střílečkami začínal ale pokud si vzpomínám, tak tam měl hráč zbraň přímo ve středu obrazovky (respektive v její dolní části) a nebylo třeba nijak moc mířit, protože hra ignorovala výškové rozdíly (tehdy vlastně ani nebylo možné se rozhlížet myší).

S nástupem modernějších her jsem běžně hrával se zaměřovačem ale později jsem se rozhodl pro hraní bez něj a to právě kvůli větší výzvě. Samozřejmě že pokud chce hráč udělat hru těžší, tak jednoduše zvedne obtížnost, ale to já moc nemusím, protože nesnáším, když jsem nucen opakovat některé úseky třeba desetkrát.
No to neni pravda, sbírat pušky šlo v původní hře téměř po všech, tady téměř po nikom.
A nebyl by to takovej problém, kdyby s tím člověk počítal, ale tady se prostě změnily pravidla oproti předchozím hrám, a to se prostě nedělá. Samozřejmě teď už s tím počítám, takže šetřím, ale není to docela fér.
@PRIVATE MARTIN (03.03.2013 13:04): V podstatě ano. Pro mě je to daleko zajímavější odhadovat, kde je střed obrazovky a kam to vlastně pálím. Samozřejmě, že moje přesnost tím rapidně klesá a šance trefit vzdálené cíle bez sniperky je skoro minimální ale baví mě to mnohem víc a nabízí to větší výzvu. Dneska už nahraji hry jinak než bez zaměřovače, pokud to teda daná hra dovoluje si ho vypnout.
@Walome (03.03.2013 11:08): Lékárny tam jsou a náboje taky, jen je zapotřebí s municí pořádně šetřit a prohledávat kdejaký kout. Je fakt, že oproti předchozím dílům, kde je munice dostatek je tenhle datáč o dost těžší ale dá se to (minimálně na střední obtížnost). Mě osobně malý počet munice nevadil a jak je u mě zvykem rád hraji bez zaměřovacího křížku i když tady to bylo hlavně ke konci hry pekelně náročné :)

Není tak docela pravda, že po nepřátelích nezbývají zbraně. Občas ano a je tedy zapotřebí mrtvoly prohledávat i když v 90% to bude zbytečné.
@Walome (03.03.2013 11:08): Brát pušky jsi nemohl ani v předchozích ;)

Ale tenhle datáč byl poněkud nešťastný, navíc mi v jednom bodě neustále padal, takže jsem ho ani nedohrál.

Ale inspiroval jsi mě, MoH:AA+d jsem hrál rok dva zpět, takže si dám pacifik :)
To je fakt blbej nápad, udělat hru bez možnosti brát pušky po padlejch a bez lékáren... mám sto chutí se na to vysrat.
Já měl za to, že to byl nějaký bug, protože já tam snad neměl lékárny vůbec nikde. Proto jsem to taky nedohrál.