Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Fg (15.02.2013 17:46): Sleduji to každou chvíli a zatím je to mrtvé, přestože hra by být hotová měla. Údajně jde o nějaký problém s vydavatelem. Pokud by se zadařilo, buď ujištěný, že to sem bleskově postnu a okamžitě předobjednám. ;-)
@Chuck (15.02.2013 13:21): jj, s tím se dá souhlasit (obtížnost). Záleží na každém, jestli to považuje za klad nebo zápor, dá se na to nahlížet tak, že dvojka je "vychytanější" nebo jednička "víc hardcore".
@NateLogan (15.02.2013 12:48): Nikdy mi nepřišlo, že by obojí Death to Spies nějak bazírovaly na příběhu, klidně se pusť hned do dvojky.

BTW Proč nechceš začínat jedničkou? Já jsem dlouho otálel, ale nakonec jsem se u obojího výborně bavil.
Musím hrát jedničku, abych si plně užil dvojku? Respektive jak moc na sebe tyhle dvě hry navazují?
@Chuck (20.04.2012 14:25): U toho ale zadny ukazatel ostrazitosti nenarusta, resp. pokud narusta, tak to muzes rovnou loadovat, protoze naroste uplne. Bud to nekdo slysel/videl a je to v prdeli, nebo to neslysel/nevidel a jede se dal dokud nekdo neuvidi telo.:-) Je to proste rychlejsi ale hlucnejsi eliminace. Pokud chces eliminovat vojaka, ktery je dal od ostatnich, neni duvod pouzivat pomalejsi strunu, kdyz to vyjde na stejno.
@marwel (20.04.2012 11:30): Já se tomuhle způsobu radši vyhýbal, protože když jsem při jeho použití často viděl, jak červený ukazatel ostražitosti rapidně narůstá, tak jsem skoro ani nedýchal. :-) Ale někdy to holt bez něj nejde.
To jsem myslel jak bude omraceni rukou vyvolavat halo a ono se mi to naopak podarilo v prvni misi na Hard hned trikrat pouzit aniz by mi na to nekdo prisel.:-P Efekt je, rekl bych, stejny jako v jednicce, jen zde je design trochu volnejsi, takze ti neustale nestoji za zady dalsi vojak, ktery by to mohl zaslechnout.
@marwel (18.04.2012 17:41): Tak toho jsem si fakt nevšiml a choval jsem se jako u jedničky. Na druhou stranu to kus logiky má, jelikož krvácením z hlavy by si uniformu zasvinit nemusel. :-)
Take jsem otestoval a na Normal se muzu prevleknout do hadru vojaka, pokud ho trefim do hlavy. Pokud to tela, nejde to.
@marwel (18.04.2012 17:06): To je poněkud zvláštní, protože já to mám dodnes nainstalované s obtížností Normal a hra mi skutečně nedovolí, abych se do toho potřísněného obleku převlékl. Takže buď v klidu, funguje to jako v jedničce, tzn. bez ohledu na obtížnost.
@marwel (17.03.2012 18:46): Vzhledem k tomu, že jsme začali probírat Moment of Truth, odpovídám Ti tady.

S tím znečištěním obleku krví se mi to nezdá, takže platí, že po zlikvidování nepřítele nožem nebo střelnou zbraní se do jeho obleku převléct nemůžeš a volba obtížnosti na to vliv určitě nemá.
V novém Score je o Sniper Elite V2 preview, hra je prý hotova z 95% a datum vydání se plánuje na letošní květen ;)
@PavelU (17.03.2012 19:31): Tak aspoň něco. Kdyby ses čistě náhodou o DtS 3 z podobných časopisů i jiných zdrojů něco zajímavého dozvěděl, budu rád, když mi dáš vědět. O tu hru mám opravdu extrémně velký zájem, takže budu hltat každé slovo.
@Chuck (17.03.2012 19:23): Sniper Elite V2 v Levelu zmíněn je, ale termín taky poměrně nejasný. Nejdříve květen 2012 a pak zase až 4 čtvrtletí letošního roku :) Takže buď tisková chyba či časová rezerva pro případné odklady, těžko říct. Ale u Sniper Elite V2 bych se o vydání neobával, ať už to bude kdo ví kdy.
@PavelU (17.03.2012 19:04): To jsi mě moc nepotěšil. :-( Tohle je moje jediná stealth naděje, takže se budu modlit, aby ses mýlil. Mimochodem, nezmínili se v tom Levelu o Sniper Elite 2? Ten měl vyjít tento měsíc, ale zatím taky nic.
Prolistoval jsem prosincové Score č. 215 a únorový Level č. 214 a ani v jednom o třetím díle této stealth akce nic není. Takže vůbec netuším, kdy a zda ten díl vyjde. Posledním infem se zdá být jen to půl roku staré preview na Tiscali, co jsi opět linkoval. V něm mají zmíněn začátek letošního roku, jenže v herním radaru ve zmíněném čísle Levelu hra ve výhledu plánovaných vydání na celý rok 2012 chybí. Holt úděl ruských her, které pokud nemají pořádného vydavatele, či se stále odkládají (DtS3 měl vyjít již v roce 2010), tak ani nakonec nemusí nikde jinde než v Rusku vyjít. Případ např. tohoto datadisku, kterého byly české herní zpravodajské weby před lety plné, ale nakonec nic, nevyšlo to u nás, jen v Rusku.
@marwel (17.03.2012 18:46): To víš, když je někdo nadržený jak stepní kozel, je každé čekání neuvěřitelně dlouhé. :-) Zatím se kochám tímhle článkem, ale právě že mě zaráží, že je zatím ticho po pěšině. Ale asi je to tak, jak říkáš Ty - důležité je, že o přerušení projektu zatím nevyšla jediná zmínka, což je nadějné.
@Chuck (17.03.2012 18:24): Tak letosek bude jeste dlouhy. Ale stale lepsi zadne zpravy nez zpravy o zruseni projektu. Takhle si clovek rekne fajn, vyvoj pokracuje, ale nemaji na reklamni kampan (nebo nas ji chteji usetrit, hodni to chlapci). Hra se zdala byt v docela pokrocilem stadiu vyvoje, tak snad vyjde.
Nevyčetl jste někdo, jestli jsou už nějaké konkrétnější informace o vydání 3. dílu? Co jsem tak pátral, tak zatím samá voda, přestože to mělo vyjít letos.
Koukám, že tam budou nějaký flashbacky z WW2, co? Vypadá to dobře. Já mám naštěstí před sebou ještě část jedničky a dvojku...

Jinak systém krytí je pro tyhle hry jako stvořený. V akcích je rád nemám, ale do stealth se hodí.
Jasně, jen jsem řekl, co mě ba, abyste mi řekli jestli jó nebo né :) Jdu na demo. Dík.
Walome: Jo a ještě něco - jak jsi uváděl oblibu v Saboteurovi, tak je to sice fajn, ale tady sebemenší náznak podoby nehledej ani v nejmenším. To jen pro doplnění.
Walome: Jo, to má, oproti tomu dvojka nemá nic a můžeš jí hrát bez placky.
Krucinál, jednička má starforce = další origoš, kterej si asi budu muset cracknout.
JohnCZ: Píšu všema deseti. :-P Ale to Ty možná taky.

Walome: Klidně, já to vydržím, ale něco mi říká, že ta situace nenastane. ;-) Jo a jestli myslíš dnešní diskuzi k DE, tak to byl jen dotaz z čiré zvědavosti, nic víc, fakt.
Ale já si to koupim... a když mě to nechytne, budu to Chuckovi omílat jako on omílá zklamání z Deus Ex ;)
Walome: Stopro! A Chuck Ti to určitě taky potvrdí (hmm, pozdě) :) Jen doporučuju dát předtím jedničku. Příběh sice hraje jen minimální roli, ale přeci jen tam nějaká ta návaznost je. Určitě ale pocítíš potom příjemné změny a vylepšení dvojky.
Walome: Pokud se obrníš větším množstvím trpělivosti, pak si myslím, že Tě to bavit bude. Nebudeš nikde šplhat jako Sam nebo Sean, skákat na nepřátele z výšky apod., ale i tak si užiješ roli špióna opravdu na maximum. Chce to více obezřetnosti, vyčkávání, taktizování, časté převlékání atd. Myslím, že to snad není jen můj názor. Akorát je otázkou, jestli spíš nezačít prvním dílem. Za sebe říkám - kéž by takových her bylo víc!
Bavil mě Hitman, bavil mě Sabotér, bavil mě Splinter Cell... mám to zkusit? Na GamersGate je to za pět ojro.
Rádo se stalo. ;-) No já si hned říkal, že to, co popisuju, není nic, co bys neznal. :-)) Takže Tys na toho posledního vyzrál takhle, hm. No já jsem všechny tři oddělával, až když byli o samotě a to je fakt dost těžké, protože najít ideální místo, kde Tě nikdo nevidí, to je opravdu síla. Hlavně jsem vždycky proklínal ty bonzující civilisty. :-x Taky jsem nějak nepochopil důvod, proč jsou oba díly tak krátké (jednička měla 10 misí).
Jop, jenže já jsem hlava děravá a velkej lenoch v jednom a odvyknul jsem si manuálně ukládat :). A taky jsem na to doplatil.

A jak říkáš, u té poslední postavy jsem se zasekl a přesně v tom místě jsem to blbě uložil. Když jsem tu misi jel podruhé, tentokrát jsem toho potvoráka sundal mezi domy hnedka, jak se rozdělili, a odtáhl ho do lesa. Každopádně to bylo fakt dost tuhé.

Rozhodně jsem si tu hru skvěle užil. Moc příjemný zážitek, kterých je v dnešní době jako šafránu. Díky za tip ;)
JohnCZ: Je vidět, že sis to vychutnal skoro tak jako já. ;-) Jak jsi to myslel s těmi quicksavy? Tomu problému, který se Ti stal v poslední misi (mimochodem likvidace té poslední postavy mi přišla skoro neřešitelná, ale nakonec jsem fígl našel), lze předejít ukládáním "vlastnoručně" vytvořených savingů, jelikož počet ukládacích slotů je jak v jedničce, tak i tady, neomezený a quicksave si tak můžeš nechat na tu "nejčerstvější" pozici. U mě nebylo neobvyklé, když jsem v jedné kapitole měl takových savingů klidně pět.