Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Majkee (12.11.2012 23:44): 108 hodin čístý čas ( a to jsem si taky dodatečně třeba nahrál i jiné dialogové možnosti, různé možnosti plnění úkolů, plnění nějakých úkolů pro záporné charaktery, prostě jsem se snažil pobrat co nejvíce textů se všemi NPC pořádně rozmlouval na vše se všech přeptával když se objevila nová dialogová možnost ) - skutečný čas je asi o pár hodin víc ( nepovedené hraní - prohrané souboje, hraní nanečisto ).

- tu Inquisitor povídku určitě doporučuji přečíst ( asi 1 hodina a 45 minut čtení )
takže tady jsem vytvořil 4minutové: Inquisitor - music video / gameplay trailer

- hru jsem dohrál před měsícem, další měsíc mi zabrala tvorba videí a následné jejich schlédnutí ( ještě mi z bývá dokoukat asi 3 a půl hodiny ze 108 hodin hraní )
- teď čtu tu Inquisitor povídku
- hru si nechám nějaký čas uležet a pak si to zahraji za kněze
Lol ty komentáře snáť samy rostů když sa nikdo nedívá. :D Kdo to pak má číst...
Tak za grande finále jsem mosel eště 5 procent přidat. Teď bude na řadě zkusit to za záporáka.
Teď jsem hru začal... a chcípl jsem třikrát za sebou po prvních pěti minutách při mlácení netopýrů. :-D Ok, no.
Věřím, že příběh může být fajn, ale 200 hodin? Fakt? I když na druhou stranu jak jsem viděl ty dialogy i s prostými obyvateli, věřím že člověk v téhle hře stráví více než polovinu času čtením.

Mimochodem, je tohle taky takové to RPGčko kde klčem k přežití je nošení tuny nějakých potů, nebo se (poměrně urychleně) dostanu do bodu kdy nebudu muset po každém boji přemýšlet, jestli si jít odpočinout? HP-Stamina-Mana-Armor-wtf... Protože takový gamedesign přímo nesnáším :-/
@RXQ79rudax (22.10.2012 07:24): Proto jsem ho propustil, udržovat ho naživu sa nevyplácalo. A taky proto že o něm jiný společník ve druhém aktu myslím v okolí rodu von huntů říkal, že néni čím sa zdá byt a mám si naň dávat pozor. Ale ten co to o něm tvrdil mně zase přišel jako nebezpečný fanatik a dost možná podvodník. Tak jsem začal chodit radši sám. Ale určitě si zkusím proň zajít abych viděl ten dialog.
@Matthew.J (21.10.2012 17:30): jo toho psa a Huga ( bojovníka se sekrou ) jsem měl úplně až do konce - protože jsem prakticky vůbec netrénoval magii tak jsem je nemohl nijak oživit - takže jsem vždy loadnul když mi nějakej z nich zemřel Hugo je zrádce jak se ukázlo při finálním souboji - když se rozhodneš bojovat proti tomu hlavnímu padlýmu andělovi, ale když se přidáš k tomu biskupovi tak to ani nepoznáš a budeš bojovat s archandělem Gabrielem- i když jsem je již od druhého aktu někdy jen nechával čekat na začátku dungeonu a když jsem to pročistil tak se pro ně vrátil a šel do dalšího patra dungeonu - protože stejně třeba proti duchům ( kteří jsou velmi odolní na běžné zbraně a akorád jim zbytečně ubíraly hodně zdraví - ty duchy jsem sejmul prostě nějakou pečtí nebo magickou velmi silnou sekerou ), a jiným velmi silným protivníkům byly k ničemu.
@Matthew.J (21.10.2012 16:43): jo na to jsem taky přišel že se některé ty vlastnosti magických předmětů náhodně generují - tak jsem si taky někdy zkusil loadnout autosave dialog a pačkat si třeba až mi nadřízený paladin dá nějaký magický předmět s lepšími mag. vlastnostmi.
- jo já jsem pro jistotu použil více džinů asi 2 - pro to zabití těch duchů
jo na ty spratky jsm taky použil džina, ty nepřátele co ubírají natrvalo nějaké vlastnosti , dovednosti jsem se snažil zabít zdálky, někdy jsem tak použil džina nebo společníky a bombardoval je v klídu zdálky kouzly, ale naneštěstí jsem si poprvé vůbec nevšiml že mi ten nemrtví kněz v tom prvním aktu ubral nějaké vlastnosti - všimnul jsem si toho až dost později - takže jsem si pak už při soubojích z dalšími protivníky dával pozor jestli mi náhodou neklesají nějaké staty, ne na identifikaci právě vůbec nepotřebuješ tu inkviziční magii trénovat, hrál jsem to s tím patchem 1.10.14
@RXQ79rudax (21.10.2012 16:19): A všecky itemy majů náhodné staty, takže tvůj inquisitor može dávat nejaké odolnosti nebo neco můj má +x% poškození proti démonom luďom a nemrtvým a + nejaký pevný bonus k fyzickému poškození. Já když čekám nejaký lepší předmět tak si udělám save a když sa mně lůbí chodím si proň nekolikrát dokud nedostanu neco slušného. U inquisitora stačil save před dialogem s tů rakvů. Funguje to tak, že věci v truhlách sa generujů při prvním vstupu do lokace (teda odejít a vrátit sa před otevřením truhly jsem nezkůšal... asi to testnu), stejně tak drop z NPC sa generuje při prvním setkání. Ale věci které dostaneš za odměnu sa generujů až při dialogu (Předměty za povýšení, inquisitor atp).

Nemosíš sa nechat léčit odměnu dostaneš, když v dialogu klikneš na "Nic nepotřebuji, díky." Ale proč to léčení nevyužit když po něm dialog neskončí. :)

A to svědcení chrámu bylo fakt drsné :D tam jsem jich měl vyvlolané myslím 3. Jinak teď v závěru jich vyvolávám nekdy aj v boji proti obyčejným nepřátelom. Mám 200K Zl tak sa jich zbavuju. :-) Ale Před prvním peklem jsem jich používal jedině proti nepřátelom kteří pernamentně snižujů dovednost/vlastnost jako tanka a proti instant killerom (tj svědcení a jak při výslechu tá jedna mrcha vyvolala ty pekelné spratky). (Teda kromě domu hrůzy kde jsem ty manželky sundával aniž by sa mňa dotknuly).

-Očištění sundává aj např strach (pokud mám štěstí a ten strach néni moc silný), ale pořádně ho otestuju až s kouzlící postavů. Řekl bych, že budeumět všecky debuffy když ho s knězem namaxuješ na mistra.
-Na identifikaci žlutých, ale potřebuješ už nejaků vyšší úroveň magie ne?
-Ona právěže teď vyšla nová verze, která je taky 1.10 ale má eště nejaké vyšší číslo za tím.
mě jí to tím Inquisitorem ubíralo maximálně 10 životu za úder a proti kouzlům byla taky dost odolná a pak se vždycky vyléčila asi si životy vysávala ze mě - proto jsem ji taky zkoušel zabít z dálky ale to se mi nedařilo tak jsem prostě přivolal toho džina - díky za tip s tím džinem - o té náhodné odměně jsem nevěděl ( džina jsem vůbec pro léčení nevyužíval ) - já toho džina právě taky využíval hlavně v těch rozsáhlých dungeonech pro směnu zboží., A v boji jen výjimečně - když už jsem si nevěděl rady - např 2. actu při posvěcení toho chrámu jak tam na tebe naběhnou ti silní duchové, samozřejmě při zabíjení těch padlích andělů jsem džina nepoužil - ty šli lehce rozsekat. Co se té Cedrie týče tak mě po chvíli napadlo zkusit kouzlo očištění - a vážně tu smrtelnou kletbu odstranilo - kouzlo očištění jsem prakticky jinak vůbec nepoužíval protože jsem pořádně netušil k čemu je a co přesně může vyléčit.
- ten boží hněv jsem vůbec netrénoval, zaměřil jsem se na obranu, kovářství, boží ochranu, houževnatost
- pro identifikaci předmětů si mohl prostě využít kouzlo inkviziční magie - já jsem na to naštěstí přišel už v prvním actu.
- jo já jsem si hned po instalaci hry stáhnul z oficiální stránky ten poslední patch - ale i tak jsem tam narazil na nějaké chybky v textech.
@RXQ79rudax (21.10.2012 14:55): Ne normálně inquisitorem (meč z hrobky SV Orthenia). Mám boží hněv 20 (crit a krátký stun) takže si slabší nepřátelé kolikrát ani neseknů. Párkrát jsem ju minul, ale moc toho vyléčit nestihla. BTW všecky 3 padlé anděly jsem sundal bez jediného džina (z toho enom na cerdiu jsem měl inquisitor a tá šla dolů jako nic akorát mně dala kletbu která dá po určitém čase IK takže jsem si zavolal džinna na vyléčení, ale to bylo až po její smrti) Jinak jsem teď džiny dost nakupoval a dostal jsem sa z 350K Zl na 200K Zl. Používám jich hlavně na cestování a identifikacu předmětů (žlutých). Taky jsem zjistil, že když sa necháš vyléčit tak si možeš přát eště neco. A když mu řekneš, že nic nechceš dostaneš náhodnů odměnu a može to byt aj dovednostní/vlastnostní bod (jedenkrát jsem sa překlikl a propustil jsem ho a dostal jsem dovednostní bod a když jsem to zkusil s druhým už to byl enom zelený předmět).

Jo a taky je vydaný nový patch s opravama dialogů jmenuje sa 1.10.neco
no právě je to o to patro níže - určitě už si narazil na nějakou tu nemrtvou princeznu - jestli si dobře vzpomínám tak jsou tam celkem 3 - ten klíč co otvírá ty dveře má princezna Theresie - je o patro níže - běž dolů tím vchodem který je k tobě blíže ( viz ten screenshot ) do toho druhého patra - tam by měli být asi dvě skrýše - jedna je v té delší chodbě v pravo - kousek za tím obloukem - tam je právě ta Theresie - ta mi vůbec nešla zabít ( vždycky se vyléčila ) musel jsem si na pomoc přivolat džina.

edit - ale jak si znovu pořádně čtu tvůj příspěvek - tak si to už asi našel - jak si zabil tu Theresu taky džinem ?
@Matthew.J (20.10.2012 20:03): to jsem taky myslel - ale s tou sochou prostě nejde nic dělat - tak jsem prostě zkusil celou oblast pořádně prozkoumat - správně jsem předpokládal že jsem přehlédl nějakou tajnou místnost(i) - prostě si pořádně prohlédni mapu a zkus odhadnout kde by asi mohli být tajný chodby - na nějakých zdech bývají trochu vyvýšené cihly které by měli ty tajné dveře otevřít - tak prostě myší prohlížej zdi - myslím že ani po vypití lektvarů co mi zvýšili postřeh na max. - tak se mi ty tajná cihlová tlačítka nezvýraznila.
- já si teď dělám a zkoukávám videa - pak si to zahraji znovu tentokrát za kněze na těžkou obtížnost ( dohrál jsem to na střední za paladina )
nechybí tu ani hlášky z Hvězdných Válek:
- Nechť tě provází síla
- odvrácená strana Moci
----
možná podobnost s filmem: Hellraiser:
jeden šmejd / duch co uprchl z pekla vás požádá o pomoc - aby jste ho ochránili před ďáblovými strážemi - kteří ho mají odvést zpět to pekla, a pak mu máte dovést nějakého chlapa - aby mohl získat lidské tělo - bude potřebovat tři - pokaždé když jednoho sežere tak se mění z ducha na kostlivce pak na zombie a pak už vypadá jak normální člověk - pak ale vezme roha - zmíní se o lovcích duchů - no a pro vás už si jdou inquisitoři se strážemi :)
Konvice: Neznáš Pevnost Boyard? To by podporovalo mou domněnku, že je ti tak čtrnáct let:).
Easter egg:
Zmíňka o pevnosti Boyard - Klíče od pevnosti Boyard (TV pořad)

lokace: Podzemí pod Koloseem - Kamenné tváře vám budou zadávat hádanky

texty ze hry:

Hmm... co takhle nějaké indicie ?
- Lituji, Paklíči, ale toto není Fort Boyard !
- Jdi do toho, Paklíči ! Allez allez allez ! ( francouzké slovo allez [ale] - hybaj, alou, šup )
- Lituji, ale otec Fourat opustil Fort Boyard !
- Lituji, ale otec Fourat nám žádné indicie neposkytl !
- Lituji, ale Paklíč ještě nedorazil od otce Fourata !
- V tom případě tě očekává otec Fourat ve své věži. Paklíč tě doprovodí !
- Lituji, ale otec Fourat zde dneska není, Paklíči !

----
dobrý fór: můžete jednomu šlechtici poradit ohledně daní - aby zavedl daň z daně - bude souhlasit - proč by totiž nemohly lidé platit tuto daň když mají na to aby mohly platit daně.
Ejha, diskusia sa tu rozohnila, a pribudli mne známe tváre (Bodkin, valcik, Malignus).
Jak sa už vývojári vyjadrili, nechceli kopírovať súbojový systém od iných hier, ale chceli vytvoriť svoj vlastný. Výsledkom je vlastne Diablovka s jednoduchými príkazmi pre spolubojovníkov, ktorých nemožno dovybaviť. Či to bol šťastný krok alebo nie, na to si odpovie každý sám. Ja mám tiež voči súbojovému systému výhrady a nielen k nemu. Je síce pravda, že hra sa vyvíjala 10 rokov, ale koľko z tých rokov bol užitočný čas, kedy sa na niečom pracovalo a koľko bolo "vzduchoprázdno", vedia len samotní autori. Taký Duke Nukem Forever bol na tom podobne, no na rozdiel od Inquisitora bol okolo neho stály mediálny humbuk (ktorý nakoniec aj tak nič neurýchlil, vývoj hry trval 15 rokov). Inquisitor je síce plnohodnotná hra, ale projektovo a žánrovo je zameraný len na komunity skalných fanúšikov RPG typu Baldur's Gate, Icewind Dale, Diablo, Neverwinter Nights a pod. Pôvodný nápad bol tiež rozvinúť a spojiť vlastnosti horeuvedených hier do niečoho nového. Neoslniť bombastickou grafikou, fyzikánym modelom postáv ani svetelnými efektami, ale práve silným príbehom a hrateľnosťou. Ten prvý bod sa podaril, ten druhý by sa podaril tiež, ale to by Inquisitor možno doteraz nevyšiel.
@Bodkin (03.09.2012 18:20): Je stěžování a stěžování... Kdybys napsal sůbojový systém je špatný/nevybalancovaný/příliš náročný tak nemožu říct ani popel, protože opravdu má hodně much, ale ty tady píšeš o věšání a lámání ruk a to je hnusné a podle mňa neco úplně jiného než stížnost.

@Shoggot (03.09.2012 17:54): Soubojový systém néni kvalitní, to jsem nikdy netvrdil. Co tvrdím je, že pokud si člověk dá prácu vytvořit a naplánovat postavu tak soubojový systém funguje skoro bez problémů. To s těma výčitkama jsem psal Bodkinovi pro srovnání. Proč sů vaše výčitky fér a moje ne?
@Matthew.J (03.09.2012 17:20): Parta nadšenců za to ale chtěla prachy a dostala je ode mne. Ovšem boje mi neustále kazí dobrý požitek, proto si za své utracené prachy alespoň stěžuji.

Ty boje jsou špatné především v tom, že jsou dlouhé a únavné a když ne boje tak jejich následky. 300 sekund otrava. To je zasraných 5 minut. Pět minut ti tam někdo neustále škytá a slupe lektvary libovolné kvality. To ti říkám já, taky nadšenec.
I kdyby Inquisitora dělala stará slepá paní bez rukou a nohou, budou výčitky k hratelnosti vždy fér. A tvoje schopnost prosekat se až do třetího aktu nijak nevypovídá o kvalitě soubojového systému, který, kde opravdu musím souhlasit s ostatními, je masochistický.
@Solidor (03.09.2012 16:24): Cheaty na dovenostní a vlastnostní body by tvůj problém měly řešit.

@Bodkin (03.09.2012 16:06): A mně přijdů stejně tak nefér výčitky zdejších hráčů. Inquisitora dělala parta nadšenců takže tvoje výplody o věšání a lámání mně dost rvů žily. Kdyby byl ten soubojový systém tak strašně špatný, nebyl bych teď na konci třetího aktu a nebavil bych sa u ňho tak dlůho (hraju na střední obtížnost nevím jak je na tom lehká a těžká).

@Shoggot (03.09.2012 16:04): Já to nevidím jako průser, ale jako problém, který má hned nekolik řešení.
@Matthew.J (03.09.2012 15:12): Já si nechci třicet hodin vytvářet postavu. Prostě bych radši nějakou ultra easy obtížnost pro jelita, jako jsem já. Nemůžu přece při vytváření postavy vědět, které dovednosti budu nejvíc potřebovat za patnáct hodin hraní.

@Bodkin (03.09.2012 16:06): Nevadí mi ani tak kvanta textu, ale spíš jeho obsah. Vše okolo hlavního děje bylo v pořádku. Ovšem dát každému vedlejšímu NPC hromadu zbytečných (i když kvalitně napsaných) keců není přece nutné.
@Matthew.J (03.09.2012 15:39): Tys to psal.

KAždopádně tvé výčitky jsou docela nefér, ta hra není ani tak hardcore, jako rozbitá. Místy mi opravdu přišlo, že si dotyční brali nápady a mechaniky odjinud, ale nedocházelo jim, jak v původních hrách vůbec fungovaly.

Inquisitor je brilantní co se atmosféry a textu týče, ale za ten boj by měli někoho pro výstrahu pověsit na nejbližším stromě.