Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

V té knihovně se ale přeci občas filtry válejí, byť na vcelku "zapadlých" místech a tudíž musí hráč chvíli hledat.

Každopádně filtrů je tam opravdu žalostně málo a při prvním i při druhém hraní jsem je v určité části musel setsakramentsky šetřit.
To už jsem dělal v tom městě, dokonce jsem stihl i "uploadnout zprávu" (To byl teprv adrenalin!) . V té knihovně musím čekat furt na ty blbce. Zkusím to znovu od začátku knihovny a sundávat masku a nasazovat jen až začne chcípat Arťómek :D
Tak krásně se to hrálo, tak krásně! Až.. došly filtry :/ zrovna v knihovně.. když dám save zpátky do polis tak tam filtry nikdo neprodává :/ proč je to tak dementní.. Googlil jsem a filtry udělají z toho ranger packu ruskou verzi filmu Crank.. Hodně lidí s tím má problém.. Sakra a tak božsky se to s tím hraje.. člověk je s 6 náboji do revolveru skutečně schopen zabít 6 mutantů když je šikovný.. ale tohle.. grr
Zvyšuju o 10% díky Ranger packu, nábojů je málo ale konečně nejsou účinnostně přirovnatelné ke střílení voskových kuliček. Stále mě ale sere že když někoho sejmu stealth ale ostatní to vidí tak hned vědí kde jsem.. i když není šance že by mě mohli vidět.. prostě střílejí do překážky za kterou jsem.. mají asi 6th sense nebo já nevím- moskevské metro je podivné místo :D
Teda, na rozdíl od DICE 4A Games zvládají (vesměs) perfektně ty neherní části designu - podání příběhu ok (i když mohlo ubýt těch neherních scén, kdy není možné ovládat protagonistu), design úrovní (ač lineární jak, heh, tunel metra) taktéž - zato ta herní část je dost krutě opomenutá.

Boje s lidskými nepřáteli jsou poněkud nevyrovnané, ale až na podivný systém reakcí (seběhne se celá mapa) a checkpointů (jasně jde se plížit, ale v kombinaci s výše uvedenými problémy to je spíš záležitost pro lovce achievementů, řekl bych), tak to jde - ale boje s "mutanty" jsou tedy děs a běs. Nosalis a jejich příbuzné zemní krysy tak trochu využívají "no clip" a prochází hráčem, skáčou kolem jak opice a jejich reakce na zásahy je dost neuspokojivá. No, a co tu zbývá? Démoni - spočítat na prstech jedné ruky a řeší je tak maximální granát s hřebíky (protože se moc nezdrží). Librarians - jediný "zábavný" nepřítel, ale bohužel se prostě "vynoří" odnikud (a v podstatě to je jen větší pomalý Nosalis, co neskáče - čili ideální Nosalis). Jo, a potom ty slizové koule - s přehledem nejhorší věc ve hře (ok, přeháním) - na ty hnízda padne snad nejvíc munice ve hře a zábavné to je asi jako používat kalašnikov na odstraňování mandelinek z bramborového pole...

Systém (a vůbec přítomnost) checkopointů je potom nasazuje hře korunu - nemluvím teď o nevhodném (podivném) rozmístění nebo o (diskutabilním) navýšení obtížnosti - ale prostě když při prohledávání mapy náhodou zabočíte do dalšího levelu, není cesty zpět a jediná možnost je nahrát předchozí mapu od začátku (což si člověk zpravidla rozmyslí).

Osobně myslím, že autoři měli místo podivného "prasopsa" buď vydat FPS nebo "survival horror" - vyšel z toho takový dost nepovedený mix (po stránce hratelnosti).

Jinak, zabíjení démonů je radost, a Hellsing je zabíjení démonů (trochu OP, a "trochu" nerealistický, ale rozhodně povedená zbraň)...
Už to tady neřešte, prostě pro příště vím, že komentář má být delší.
@pipboy (05.08.2012 16:16): Když to řeknu hodně zjednodušeně a obecněji, tak pro mě je přínosem kromě osobních pocitů komentujícího i dostatečné množství informací o hře, tj. trochu i rozpitvání hry. To máš třeba ve zvyku dělat Ty, takže pokud kouknu na většinu Tvých komentů, tak kromě Tvých pocitů si zároveň udělám o hře velice solidní obrázek a všechno, co bych potřeboval vědět počínaje grafikou, kvalitou soubojového systému a konče zmateně podaným příběhem, je tím přínosem, který mi v tu chvíli může znatelně pomoct k rozhodování, jestli do hry půjdu nebo ne. Pravda, občas bys ty komenty taky mohl trochu smrsknout. :-)

@bartas (05.08.2012 16:11): Dokud si takovou větu nepřečtu, tak neuvěřím.
také je tam ještě prostor pro a proti, tam se taky dá heslovitě hodně vystihnout...
takže nějaké hutnější souvětí + kvalitně vyplněné pro a proti a informační hodnota je na světě...
PS:taky se spíš přikláním k tomu, že komentář by měl být aspoň "odstaveček".

@Chuck (05.08.2012 15:42): jestli je věta napsaná sebevýstižněji tak se nemůžeš dozvědět prd.
@pipboy (05.08.2012 15:21): To jo, uznávám, že kvantina se automaticky nerovná kvalitě, já ale reagoval na zmínku, že komentář může bez problémů obsahovat jednu jedinou větu. I kdyby byla napsaná sebevýstižněji (přijde mi, že to je nereálné), o té hře se jakožto ten, kdo o ni uvažuje, prd dozvím.
Takže to, že má mít komentář přínos pro ostatní uživatele, jak bývalo psáno v nápovědě, už neplatí? Pokud jo, tak bych chtěl vidět, jak se z jedné věty o hře něco dozvím.
Podle mě ten komentář mohl (měl) zůstat.

@pipboy (05.08.2012 13:20): Žel se mezi V.I.P. pomalu rozmáhá paranoia okolo minimální délky komentáře a to bez ohledu na obsah.

Bude třeba s tím něco udělat.
@AlieN (05.08.2012 11:05): nad tím už jsem se pozastavoval několikrát a taky mi to dost vadí. bohužel, tady se cení spíše nezáživné sáhodlouhé traktáty.

@Karasman (05.08.2012 08:08): i jedna věta je komentář. psát něco do diskuze má jaký význam, když se to během chvilky ztratí mezi hromadou spamu a hoven? člověk nediskutuje, ale napsal komentář o jedné větě.
@Karasman (05.08.2012 08:08): V tom případě nechápu proč se to na DH jmenuje "Komentáře" a ne "Uživatelské recenze". Myslet si že hru není možné výstižně okomentovat jedinou větou je imho kravina.

Btw označení "literárně kvalitnějšího" je vzhledem ke kvalitě většiny místních sáhodlouhých komentářů značně zcestné. Co já bych dal za možnost přečíst si o hře jedinou, ale smysluplnou větu.
pip: Dělá to většina VIP, nicméně v tomhle případě jsem to byl já. Jedna věta pro mě není koment, ať je sebevíc výstižnější. Pokud chce dotyčný napsat o hře jednu větu, může ji napsat do diskuze, pokud chce napsat komentář, chce to něco trošku literárně kvalitnějšího...

Btw 3:50? Táhni chrápat... :D
I jedna veta muze byt dostatecne vystizna. Osobni nazory na to jak by mel komentar vypadat si schovejte pro +/- hodnoceni. Porad by me zajimalo ktere zelene pako automaticky presouva kratke komenty do diskuse.
Nechápu proč to někdo přesunul, vím že to byl nepovedený a krátký komentář nicméně je nutné rozepisovat řádky jako kdybych hru recenzoval? Jde nějak ten komentář ještě odstranit? Tady je to zbytečně,
[přesunuto z komentářů]

Atmosférická pecka, od které jsem čekal víc nicméně nezklamala a hlavně začátek a konec hry se opravdu povedl.

Pro: atmosféra, grafika, začátek hry, konec hry, dialogy, zvuky

Proti: HW nároky, souboje, výdrž mutantů, hlavní postava nepromluví ani slovo hlavně,že příběh vypráví
Ne ne a ne! Metro 2033 jsem si oblíbil také díky tomu, že tam nejsou žádné šestinohé potvory. Že se místní fauna vydala tímto směrem mi přijde poněkud nešťastné.

Ale jinak to vypadá samozřejmě epicky!
Čau lidi nevíte náhodou jak můžu dostat dobrej konec vždycky udělám ten jak smetu temný.