Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

Zenkoku Seifuku Bishoujo Grand Prix Find Love

  • Saturn 80
Hra má poměrně jednoduchý koncept a celkově nemá žádný velký jednotný příběh. Ve skutečnosti má 35 samostatných příběhů. Pro každou dívku jeden.

V manuálu hry jsou vypsané oblasti i dívky, které jsou v něm stručně popsané.

Hru jsem si zahrál 1. ledna 2023 se svými přáteli. Vzhledem k tomu, že hra je celá pouze v Japonštině, museli jsme všichni spojit síly, ale nakonec se nám podařilo dohrát příběh Nagisy Išidy ze západní oblasti.

Pro: Příjemně provedené rozhraní a zábavné minihry.

Proti: Hra je pouze v Japonštině.

+7

Far Cry 4

  • PC --
Herní výzva 2022

Když dohrajete první, a tedy nejkratší příběhovou linku FC4, která je v podstatě jen takový interaktivní film, dozvíte se zajímavé informace o hlavních postavách hry. Velmi bych si přál, aby se tato příběhová linka rozvinula a Ajay si mohl vybrat, na kterou stranu konfliktu se přidá. Bohužel Ubisoft od třetího dílu staví hlavního hrdinu do role protagonisty, který má supermanské hodnoty a zatvrzele bojuje proti stereotypním antagonistům. Přijde mi, že se snaží do hry tlačit koncept dobro/zlo a zároveň ukazovat, že tento koncept nefunguje. Kromě toho Zlatá stezka jsou regulérní teroristé. A Ajayův otec byl ko**t. A Sabal taky. 

Jdu si zahrát hlavní dějovou linku.

Pro: Střelnice na odreagování se zábavnými mechanikami

Proti: Nemůžu pracovat pro Pagana, který má v té hře největší hloubku.

+8 +9 −1

Metro Exodus - Sam's Story

  • PC --
Herní výzva 2022

Zahrál jsem si tohle rozšíření a mohu říci, že rozhodně není špatné. Poslední dobou mám radši kratší hry s koncentrovaným příběhem, než giganty, kde se většinu času téměř nic neděje. V dialozích a cutscénách je příjemnou změnou, že hráčova postava mluví. Už ale nemohu říci, že by mě to nějak extra těšilo v terénu, kde při sběru materiálů Sam dokola opakuje stejné hlášky.

Potěší také motorové čluny u kterých nemusíte vymýšlet jak pracovat s pádly, aby člun jel kam chcete. Jeden z Tomových lidí má dokonce citový vztah ke svému člunu. Hodilo by se však, aby jeho soukromý člun byl něčím jedinečný a neměl identické kopie po celé mapě.

Obecně považuji hry ze série Metra za dost kvalitní, ale přesto mě některé věci štvou. Za dobu hraní mi hra několikrát spadla. A druhá věc, ne tak závažná, jsou naskriptované bossfighty. Věc, kterou na těchto jinak příjemných hrách nesnáším a nesnášet dál budu. A další naskriptované události, které fungují divně taky:

Otevřu dveře, vidím bojového psa, namířím na něj, už stisknu tlačítko myši a místo výstřelu se najednou spustí skript, který se měl spustit hned po otevření dveří. 

I přes tyto nepříjemnosti si ale toto rozšíření určitě užijete. Mohu jej doporučit.

Pro: Postava mluví, motorové čluny, nová puška, příjemný kratší příběh

Proti: Postava mluví až moc, naskriptované bossfighty, divné překlady anglických frází

+11

Miss Neko 2

  • PC --
Herní výzva 2022

Miss Neko 2 je poměrně krátká logická hra, ve které spojujeme drahokamy stejné barvy a z každé splněné hádanky získáme kredity, které můžeme vyměnit za dárek pro kočičku. Ve hře je osm různých kočiček, a když některou obdarujeme, promění se na kočkoholku.

Hra je velmi jednoduchá a velmi krátká. Na jeden večer zabaví dobře. Hra obsahuje rovněž patch pro milovníky kočkoholek.

Pro: Roztomilé kočičky a kočkoholky.

Proti: Hra není dost dlouhá, aby se projevily nedostatky a dělá přesně to co má.

+6

Tavern Master

  • PC 95
Herní výzva 2022

Měli jste někdy chuť postavit a vést svůj hostinec? Pak je tato hra přesně pro vás. Velmi mile mě překvapila komplexnost a zároveň intuitivnost hry. Musíte se starat nejen o zásoby, ale také o blaho svých zaměstnanců.

Rovněž je také poměrně omezen prostor, ve kterém svůj hostinec provozujete a je tedy třeba, abyste nábytek uspořádali efektivně. Ve hře se také nachází nábytek různé kvality a luxusu a čím více luxusního nábytku v hostinci máte, tím více je vyhlášený a zvyšují se šance na návštěvu výše postavených hostů.

Společensky postavené hosty také můžete nalákat pořádáním soukromých akcí, na které přijde určitý počet těchto hostů, přičemž každá akce vyžaduje zdroje, které musíte získat pomocí placených dobrodruhů. Výše postavené hosty totiž potřebujete k výzkumu nových mechanik a technologií.

Ačkoli se hra po několika hodinách stane hodně stereotypní, velice mě baví.

Pro: Příjemná hra, pokud si chcete sednout a relaxovat při pozorování běhu hostince. Když vypnete zvuk, jde u toho sledovat i film.

Proti: Občasné problémy se stavbou, ale nic co by zničilo hru.

+8

Metro Exodus - The Two Colonels

  • PC 65
Herní výzva 2022

Přiznávám hned ze začátku, že Dva plukovníky jsem si nekoupil. Při zvažování, do kterého rozšíření investovat jsem si pročítal recenze a nakonec zvolil Samův příběh. Toto rozšíření jsem si zahrál jen díky tomu, že se mi objevilo v knihovně na Epicu (chtěl jsem krabicovku Metra).

Příběh rozšíření The Two Colonels (Dva plukovníci) nás provede nejdůležitějšími okamžiky posledního roku stanice Sibiřská pod Novosibirskem. Také zjistíme jak se plk. Melnikov (Miller) dostal k mapám ze satelitního měření radiace. 

Herní doba je zhruba okolo 2 hodin. Já ji dohrál za 2 hodiny a 20 minut s tím, že jsem některé pasáže musel opakovat. Při hraní jsem se víceméně bavil, ale myslím, že zásadní podíl na tom má krátká herní doba a koncentrace příběhu.

Podle mě asi nejsilnější částí hry jsou hezké cutscény a interakce s postavami. Pokud vás zajímá více hraní a méně příběh, nejspíš si to moc neužijete. Také si myslím, že je třeba dohrát hlavní dějovou linku, abyste si tento příběh pořádně užili.

Ano, gameplay je takový nanicovatý, řekl bych. Je to koridorová akce a v některých pasážích jsem měl skutečně hlodavý pocit, že autorům docházela kreativita.

A poslední lokace, bunkr s mapami kam jdete, je až neuvěřitelně nedokončená. Příkladem budiž, že vás hra v uličkách mezi regály pustí skrz textury spadlého stropu a dalších věcí, ale zastaví vás konferenční stolek. 

V souhrnu je to víceméně dobré rozšíření, ale je nutné podotknout, že 8 € bych za něj nedal, a taky jsem nedal.

Pro: Doplnění příběhu hlavní dějové linky, cutscény, interakce s postavami

Proti: Nanicovatý gameplay, poslední lokace

+7

Fallout 4: Far Harbor

  • PC 75
Herní výzva 2022

Obecně mám rád svět Falloutu. A to kvůli tomu, že mám rád post-apo, ale zároveň nemám rád depresivní světy. A právě takový je tento svět. Ukazuje svět po jaderné apokalypse v pozitivnějším světle, ve kterém se lidstvo po desítkách let pomalu dostává do něčeho vyspělý středověk. Je to svět, který nabízí obrovský potenciál pro kohokoli, kdo má dobrodružnou a podnikavou povahu. Možná právě kvůli falloutu mezi námi žije tolik Nuclear simpů.

Bethesda Game Studios je jeden z nejhorších vývojářů her na planetě Zemi. Nemyslím si, že je to tím, že by tam pracovali neschopní lidé. Aspoň ne na straně vývojářů. Na bethesdích hrách pracuje hromada lidí, kteří se zabývají samotným obsahem, ať už hudbou, grafikou, nebo budováním světa. Ale to, co si myslím je, že Bethesda prostě na tak veliké hry nemá. Takto velké hry vyžadují obrovské množství zdrojů, komunikací, spoluprací a někdo to celé musí řídit. Obávám se, že právě tam je problém.

Bethesda totiž nejen, že není schopná dát si čas a opravit svůj engine, nebo možná přejít na nějaký jiný a ten aktuální dát konečně k ledu. Ale není schopná ani využít potenciál svých světů. Víte kolik příběhů se ve světě Falloutu odehrává? A jakou má ve skutečnosti hloubku?

Dokázali byste si představit například film ze světa Bratrstva oceli? Nebo seriál o budování Nové Kalifornie? Jak se vlastně začalo pracovat na FEV? Možná by vás mohlo zajímat dění okolo Vault-Tecu? Nebo válka USA s ČLR a svět ve kterém lidé žili před válkou?

Myslím, že potenciál k prozkoumání světa Falloutu v ostatních médiích je dostatečně velký.


Ale teď už k samotné hře. Základní zápletka tohoto DLC je podle mě dobrá. Její provedení je tradičně bethesďácké, takže jako obvykle: Využití potenciálu 2/10.

Hráč v tomto DLC pátrá po nezvěstné slečně, ale následně se dostane do „šíleného“ dilematu, ve kterém vlastně má hned ze začátku celkem jasno jak volit. Když hráč dokončí hlavní příběh za Institut, technicky vzato jej vede a mohl by vydávat dekrety. A právě toto je pro hry od Bethesdy typické. Dosáhnete úspěchu, který vás posadí do čela nějaké frakce, ale přesto jste pro všechny ve frakci jen výkal na podrážce. Ačkoli byste mohli vydávat rozhodnutí a spoustu věcí na fungování frakce změnit, nic z toho udělat nemůžete, protože hra vám takovou možnost nedá. Přestože jako vedoucí Institutu by hráč mohl rozhodnout, že ačkoli by Institut věděl o Synteticích na ostrově, nejsou hrozbou a není třeba s nimi nic dělat. 

Věc, která mě nejvíce zaujala na tomto DLC je jeho svět, který mi přišel udělaný poměrně zajímavě. Je asi čtyřikrát menší, než svět hlavní hry, ale přesto má téměř obdobné množství obsahu. V některých ohledech i celkem originálního.

Nevím pořádně co víc o tom říct, Tohle DLC mě na první pohled celkem zaujalo, ale ve výsledku mě to nijak zvlášť neohromilo, ani neurazilo. Celkově je to stále takové nanicovaté, ale stále lepší, než NukaWorld, které jsem ani nedohrál.

Celkem by se mi líbilo, kdyby Bethesda konečně zvolila jiný přístup herních postav k hráči, než: „U Atoma, tobě se ukázala Matka, ty jsi vyvolený a všichni tě okamžitě přijímáme a budeme tě uctívat!!!“

Pro: Mount Desert Island z Maine tomuto světu dává poměrně obstojný vzhled, příběh ujde, některé vedlejší úkoly jsou fajn, žije tam zábavná svítící potvůrka podobná mořskému ďasovi.

Proti: Co k tomu říct, dělala to Bethesda. Poměrně častá nelogičnost, která narušuje zážitek. Nemohl jsem si adoptovat svítícího mirelurka.

+12

Castle Builder

  • Android 30
Takže, hledal jsem českou hru, která by mě zaujala a vyšla po roce 2020. Věru, že takových her moc není. Hodně jsem uvažoval nad American Truck Simulator: Idaho , která vyšla v roce 2020 a zcela jistě kvalitou velmi přesahuje tuto hru. Avšak, hledáme nové obzory, že? Slyšel jsem, že v naší zemi se vyvíjí hodně mobilních her. Každý, kdo si někdy stahoval hry na android má asi představu jak tamní trh vypadá. Jistě, občas se tam najde i nějaká kvalitní hra, avšak velká většina her pochází z rukou ubohých velrybářů, jejichž nejlepším počinem je zkopírovat již zavedený velrybářský model a svou hru aktivně zanedbávat.

Naštěstí můžeme říci, že tato hra k oné většině nepatří (téměř). Hra je v základu zdarma, obsahuje několik mikrotransakcí a reklamy, zde se ovšem nejedná o agresivní model, jako v jiných hrách.

Jak již je zmíněno v popisu, úkolem hráče je postavit hrad, bojovat s nepřáteli a dobýt okolní království.

První překážka na kterou každý hráč narazí, je panáček průzkumník. Tento proces probíhá tak, že panáček po hráčově tapnutí vyjde z hradu, nějakou dobu prozkoumává a následně se vrátí do hradu a celý proces se znovu opakuje po hráčově tapnutí.

Panáčkovi tento proces trvá stále déle, jeho průzkum je natolik neefektivní, že to hráče po nějaké době začne deprimovat a nakonec jej donutí zaplatit za odhalení mapy, aby se posunul dále ve hře. Za tuto mikrotransakci jsem dal zhruba 40 Kč a bylo to v jakože „akcí“. Starý dobrý FOMO trik, jak přinutit hráče, aby si něco koupil HNED TEĎ, protože „za chvíli to už nebude!!!“

To by tedy byla první překážka a víceméně asi poslední, pokud nejste velryba. Ale protože se mi chce rýpat, budu pokračovat.

Takže tedy, máme odhalenou mapu a můžeme libovolně obsazovat strategické zdroje. Ke sběru vytěžených zdrojů používáme vozík, který aktivujeme a následně 4 hodiny sbírá suroviny. Za mikrotransakci si můžeme koupit vylepšení na 10 hodin. Občas jsem měl jisté nutkání tuto mikrotransakci zaplatit, ale nikdy k tomu nedošlo.

Nastavil jsem si časovač a dělal si pečlivě každé čtyři hodiny desetiminutové přestávky od práce.

Takže tedy, těžíme zdroje a vozík nám je posílá do hradu, ale trvá to všechno dlouho. Ještě že tu je možnost shlédnout reklamu a získat dvojnásobek zdrojů!!! Hoooo, využil jsem tuhle možnost asi desetkrát, myslím. Důležité je, že jsem se jednou dostal k myšlence, co kdybych spočítal množství zdrojů vytěžených a dovezených. A ejhle! Můj les těží 3,2 ks klády za sekundu. Ale vozík přiveze jen 1,6 ks. Celá rovnice vypadá asi takto:

Nominálně: (4 h * 60 m * 60 s) / 3,2 s = 4 500 ks ... Realita: 2 250 ks

Za 4 hodiny dostanete přesně polovinu vytěžených zdrojů a tu druhou dostanete za reklamu. Dobrý obchod, ne? NE!


Kvůli řízenému nedostatku zdrojů jsem nakonec celou hru dohrál s několika drahými rytíři ve zbroji a velkou armádou nejlevnějších lehkých bojovníků s pouhým mečem.



Celkově vzato hra není nejhorší. Člověk se u ní dokáže uvolnit. Avšak radši bych za ni zaplatil pár desítek korun, než hrát hru, která je naplněná FOMO prvky.

Proto nemohu a ani nechci tuto hru doporučit ostatním. Vzhledem k tomu, že hra občas dokáže člověka zabavit a uvolnit, dávám hře hodnocení 30 %, víc si nezaslouží.

Pro: Dobrá myšlenka v základu hry

Proti: FOMO prvky, mechaniky určené k cílené a řízené deprimaci hráče

+8

Far Cry 5

  • PC 70
HERNÍ VÝZVA 2021 -> Jménem zákona

Ačkoli v této hře policisté nepracují tak úplně podle protokolu, je to má jediná hra s policistou v hlavní roli. Sérii Far Cry od třetího dílu vnímám jako relaxační střelnici s nějakým tím jakože příběhem navíc. To víte, aby se neřeklo.

Líbí se mi variabilita dopravních prostředků, a to, že si je mohu vyvolat na kterémkoli určeném místě. Rovněž slušný výběr zbraní, přičemž jsou ve hře i zbraně, které se vám odemknou po odehrání určité mise. Například magnopulzar od šíleného vědce. Co se mi také velmi líbí jsou pomocníci, ve hře se jim říká „specialisté“, ale jejich AI je na úrovni desetiletého dítěte, takže pomocníci.

Co se mi na hře nelíbí je například celý koncept toho, že hráč je jakýsi vyvolený. A místo toho, aby vyvolený sebral letadlo a zmizel do jiného okresu, kde by mohl zavolat například armádu, tak dělá Ramba a z boje o celý okres dělá One Man Show. Kromě toho mě občas udivuje AI civilistů, kteří uhýbají jedoucímu vozidlu tím způsobem, že mu vběhnou do cesty.

Pro: vozítka, létací oblek a padák, kazetová munice, výběr zbraní, pomocníci

Proti: logika, AI

+14

Among the Sleep

  • PC 90
HERNÍ VÝZVA 2021 --> Dětský svět

Mohu říci, že tahle hra má jeden z nejlepší konců, jaký jsem u her viděl. A nutno podotknout, že tato hra je velmi uspokojivá jak po stránce obsahové, tak po stránce audiovizuální. Je krátká, přesto velmi nabitá.

Rozvod, často velmi emocionálně vypjatá situace, při které se křičí nadávky a občas i létají předměty. Když jsou ale součástí bojiště i děti, je to o to horší. Někteří v takových situacích možná sáhnou i po nějakém otupováku. Ale problém těchto věcí je, že se jejich vlivem lidé mění, velmi, sám jsem viděl mnoho takto zničených lidí a mohu říci, že to je odporný a lítostný pohled. A teď si představte, že takoví lidé mají děti, lidé kteří se neovládají. V oparu alkoholu dělají hrozné věci, a když si uvědomí své činy, je pozdě. Děti takových lidí musí zažívat příšerný horor, často mají noční děsy a na konci dětství se musí potýkat s psychickými problémy, které se řeší celé roky. Jsem rád, že existuje hra, která dokáže přiblížit pohled dětí na psychicky zhroucené rodiče.

Pro: Příběh, grafika, hudba, saturace obsahu

Proti: Občas trochu nevyladěné průchody, kdy postava musí být na přesné pozici, aby prolezla skrz

+5 +6 −1

Subnautica: Below Zero

  • PC 70
HERNÍ VÝZVA 2021 -> Pořádný pařan

Subnautica: Below Zero

Někteří z Vás si možná vzpomenou, že tato hra měla původně znatelně odlišný příběh. Pokud o starém příběhu nevíte, přečtěte si o něm prosím až po zahrání hry. Důvod této změny je pro mě tajemstvím a doufám, že mi to jednou někdo vysvětlí, protože původní příběh se mi zdál být v některých částech mnohem chladnější a v některých zase mnohem vřelejší a hráč si v něm vybudoval mnohem silnější vztah k postavám.

Původně jsem chtěl napsat, že ve hře jsou tři příběhy, ale pak mi došlo, že ten třetí je jen odbočkou jiného, protože hra se dá asi dohrát i bez něj. Já tu odbočku dokončil až téměř ke konci hry a myslím, že jsem udělal blbost. Takže jsou ve hře jen dva příběhy. První je relativně tajemný a napínavý, chtělo by se říct, že skoro až detektivní, ale zase tak žhavé to není. A druhý příběh je spíše jen nástrojem k ukončení hry.

Vidět, jak si Unknown Worlds představuje Precursora bylo zajímavé. A údajná možnost podívat se na planetu Precursorů mě také nadchla. Než jsem zjistil, že celý tento příběh, včetně ukončení je odfláknutý. A vlastně nic neříkající. 

Tvorové mořští se dají relativně v pohodě zvládnout, ačkoli mají paměť akvarijní rybičky, a když něco nesežerou poprvé, pokusí se o to zhruba půl minuty. Co je ovšem extrémně otravné, jsou zvířátka na souši, která nedají a nedají pokoj a nenechají Vás ani s nainstalovaným odpuzovačem. Někdy neuděláte ani pět kroků, aniž by se vás něco nepokusilo sežrat. Bylo to neuvěřitelně iritující a několikrát jsem málem vypl hru.

Dopravní prostředky jsou ucházející a myslím, že použít modulární Seatruck, který můžete použít jako malou ponorku a zároveň jako velkou loď je fajn. Jen bych možná uvítal nějakou možnost úpravy interiéru, jako v Cyclopsu.

Abych hru tak nějak shrnul. Myslím, že nejlepší části hry jsou: lovkyně, jejíž původ není vysvětlen (možná vznikla), velkoprostorová místnost, jukebox, tučňáci a mořské opičky. Toť je zhruba vše, co Below Zero dělá lepší, než původní Subnauticu.

Pro: velkoprostorová místnost, jukebox, tučňáci, mořské opičky

Proti: příběh, staré bugy (i po „plném“ vydání)

+11

SnowRunner - Season 3: Locate & Deliver

  • PC 95
HERNÍ VÝZVA 2021 -> Čas je relativní

Třetí sezónu SnowRunnera jsem začal hrát chvíli po vydání, což bylo zhruba v polovině února tohoto roku. Koupil jsem si ji s důvěrou, že bude stejně zábavná, jako předchozí části hry. Ale před rozehráním jsem dohrál druhou sezónu v Yukonu, takže jsem měl představu, co mě bude čekat.

Ohledně této hry toho asi příliš mnoho nepovím, neboť hra nemá nikterak široký gameplay, ani příběh.


Mohl bych asi začít klady, mezi které bych vložil fakt, že hra z velké části plní přesně to, co po ní požaduji. A to je relaxace po pracovním dni. Má nejčastější kombinace byla ježdění po Wisconsinu a poslouchání podcastů, nebo zpráv. Velmi mě baví, když přede mně tato hra staví překonávání překážek v podobě drsného terénu. 

Zároveň mám rád terénní a především pak praktická auta, ideálně pokud jsou připravena na dlouhé expedice na sever Evropy. Podívejte se například na Volvo c303, nebo c304. Obě jsou to auta, která jsou zkonstruována na trvalejší pobyt a ke spokojenosti posádky téměř nic nechybí. A co chybí, to si posádka namontuje.



Teď bych se přesunul k negativům hry, tedy k požadavkům, které hra nesplňuje. V podstatě jediná věc, která mě silně štve na hře je fyzikální engine, a to především algoritmus simulující srážku, který i v nízkých rychlostech srážku simuluje poměrně daleko před autem. Ve vyšších rychlostem je to už skutečně o hubu, když vaše auto uprostřed silnice nabourá do stromu, který je dvacet metrů před ním.

Poté jsou zde věci, jako na obrázku, kdy projedete okolo kozy s kládami, které vyletí do vzduchu a zaseknou se ve stromech. Nebo tlačíte sto tunovou lokomotivu po kolejích, která náhle odletí třicet metrů vysoko i s vaším autem a obojí spadne do močálu.

Co mě ale štve ze všeho nejvíc, je obecná nelogičnost spousty věcí. Začnu základní hrou.

Chcete postavit ropný vrt. Co uděláte:
a) Postavíte zpevněnou cestu k nejbližší silnici, která je cca 300 m daleko a již postavené silnice vyčistíte od překážek
b) Necháte vše, tak jak je, a těžkou techniku budete vozit skrze kameny, bláto, močály, ideálně řekou


Dalším příkladem může být urážka všech techniků silniční správy. Vezete materiál technikům, kteří mají odstranit velký balvan ze silnice. Balvan odstraní, ale „menší“ půlmetrové kameny tam nechají. Ukázková práce, že? Divím se, Saberu ještě nepřišla žaloba za urážku na cti.

Narazil jsem na další skvělou záležitost, která se sice týká jiné sezóny, ale ta nelogičnosti kraluje. Existuje zde mise, která vám nařídí dovést materiály k postavení mostu přes řeku. To zní dobře, říkáte si. Problém spočívá v tom, že přes tu řeku vedou dva mosty za sebou, přičemž ten druhý je zřícený a žádná mise pro něj neexistuje. Tudíž opravíte most, který vás zavede...nikam...k propasti. Zbytečný, nelogický úkol.



Ovšem tohle všechno, co jsem hře vytknul nic nemění na faktu, že hra je zábavná. Myslím, že vývojáři se snaží přinést každou sezónu obtížnější úkoly, které jsou v posledních dvou sezónách spíš otravnější a zdlouhavější, než obtížnější, ale věřím, že pokud hru budete hrát s přáteli, budete se velmi dobře bavit.

Pro: Zábavná hra na relax, pěkná příroda, jízda terénem, podpora komunitních módů

Proti: Relativně časté haprování fyziky a občasná nelogičnost

+9

World of Relish

  • PC 100
HERNÍ VÝZVA 2021 -> Minihraní

Hru World of Relish jsem zcela náhodou nalezl během prohledávání zlevněných her na Steamu. Že bych touto hrou mohl splnit jednu z herních výzev mi došlo, když jsem si přečetl popis od vývojářů, kteří svou hru charakterizují jako erotickou hru se spoustou miniher.

Abych tedy hru zhodnotil. Zaprvé, hra skutečně obsahuje poměrně dost miniher, a kromě toho, je to hentai. Hlavní náplní hry jsou monology dívek a skládání puzzle. Pokaždé, když jedno puzzle složíte, při dalším je dívka o několik kusů oblečení lehčí. Hra je doprovázena velmi příjemným hudebním doprovodem.

Minoritní část tvoří rozdílné minihry, díky kterým dívkám pomáháte. Můžete zde najít chytání padajících jablek do košíčku, lovení ryb, sklízení dýní, nebo variace na rytmické taneční hry.

Pokud máte rádi krátké hry na odreagování s roztomilými postavami, tak mohu doporučit. Pokud jste jako já, dostanete aspoň třikrát za hru euforický záchvat z roztomilosti.

Co se týče záporů, nějak nemám hře co vytknout, je krátká, obsáhlá, levná a účel potěšit hráče splňuje dobře.

Pro: roztomilé postavy; krásná hudba; spousta miniher a jejich variací; hra je krátká, ale naplněná

Proti: 18+; není pro každého

+7