Druhý díl trilogie Zork, jenž vyšel již v r. 1981 (na platformu PC až v r. 1983), pokračuje v linii vytyčené dílem předcházejícím a rozvíjí ještě více koncept první textové adventury Adventure. I zde hráč hraje bezejmenného lovce pokladů vybaveného jen lampou a mečem, jenž vstupuje do podzemní říše, které vládne, již poněkud senilní, čaroděj Frobozz.
Hra je o něco kratší než díl první. Přesto obtížností není o nic menší výzvou. Náhodná úmrtí, slepé uličky v ději, docházející olej ve svítilně, nedostatek místa v inventáři a pochopitelně velké množství hádanek (např. slavná banka Zork či naopak nechvalně známé pokřivené bludiště) - to jsou problémy, se kterými si bude třeba poradit. Oproti prvnímu dílu je také větší posun v dějové jednotnosti logických úkolů.
Popis portrétu Frobozze v Enchanterovi:
The Wizard of Frobozz was a former member of the Circle of Enchanters, but he was removed for forgetfulness bordering on senility. The lively wit of his youth having been replaced by a semisadistic mischievousness coupled with an inability to pronounce words beginning with other than the letter "F", he was "retired" to a small, unoccupied corner of the Great Underground Empire, hopefully out of harm's way.
The Wizard of Frobozz was a former member of the Circle of Enchanters, but he was removed for forgetfulness bordering on senility. The lively wit of his youth having been replaced by a semisadistic mischievousness coupled with an inability to pronounce words beginning with other than the letter "F", he was "retired" to a small, unoccupied corner of the Great Underground Empire, hopefully out of harm's way.
Pro: parser, atmosféra, rozdílnost hádanek oproti prvnímu dílu